Filet Americanquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:53 schreef themauster het volgende:
Lekker broodje Filet Americain met uitjes
djs hebben geen muziekkeuze.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
ik wilde een compliment maken om de muziek keuze van Claudia, maar die trek ik maar weer terug.
*kras*
moet toch iemand de schuld geven van het steeds draaien van die krasplaten?quote:
In beperkte mate wel. Maar veel draaien dan toch platen die je al de hele dag langs hoort komen. Baas Timur doet dat beter.quote:
Domien gaat vast ook klassieke muziek draaien als ie terug komt van vakantie.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In beperkte mate wel. Maar veel draaien dan toch platen die je al de hele dag langs hoort komen. Baas Timur doet dat beter.
Vivaldi
Ja ik weet het, maar de freechoice van Claudia is altijd een Giel opname, ik hoeverre dat echt een vrije keuze is of gedwongen Vara kruisbestuiving weet ik ook niet, en dan vaak nog een ander nummer, meestal merk je het wel aan het aan of afkondiging.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In beperkte mate wel. Maar veel draaien dan toch platen die je al de hele dag langs hoort komen. Baas Timur doet dat beter.
Vivaldi
Niet haten op de muziek van de Efteling. Zitten pareltjes tussen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Domien gaat vast ook klassieke muziek draaien als ie terug komt van vakantie.
Afrika Beat of andere muziek van de Efteling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rust WAT EEN RUST!!!!!1quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:51 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Domien met al z'n vrienden.
Hier is het vooral koud en grijs.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:05 schreef alors het volgende:
In het noorden af en toe zon? Het is hier al de hele dag zonnig
Hier ook geen tropische temperaturen hoor, maarja het ziet er wel mooi uit.quote:
quote:
Hou je bek man, ik mis hem nog steeds.quote:
Daarvoor hebben ze jam uitgevonden. Of plakken kaas. Of een homp kaas en een kaasschaaf.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
trouwens geraspte kaas op je brood is geen goed idee. Het is overal behalve op je boterham.
Veel posten in een topic op Fok zien als uitzonderlijke prestatie...quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je bek man, ik mis hem nog steeds.
Die oude wond wordt telkens weer opengereten
watte?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze jam uitgevonden. Of plakken kaas. Of een homp kaas en een kaasschaaf.
ja maar ik had serieus alleen nog maar geraspte kaas in huis om op brood te doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze jam uitgevonden. Of plakken kaas. Of een homp kaas en een kaasschaaf.
Laat mij lekker, zure trollebol!quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Veel posten in een topic op Fok zien als uitzonderlijke prestatie...
Tong80 is dan een oppergod?
Hmmzzz, dan is het lastig...quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ja maar ik had serieus alleen nog maar geraspte kaas in huis om op brood te doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Exactquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Raar mannetje ben jij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
HmpfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Kwaliteit kost tijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Exact
Jij verdient pas respect met al jouw bazen UI's!!
Jammer alleen dat Pino en niet ik jouw allergrootste meesterwerk ga krijgen
naakte geiten Mint! Ik herhaal naakte geiten!quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:35 schreef minthy het volgende:
Ik snap oprecht de ophef rond dit nummer niet. Vind er geen zak aan...
Het komt door die naakte geit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:35 schreef minthy het volgende:
Ik snap oprecht de ophef rond dit nummer niet. Vind er geen zak aan...
Dat is dan weer wel geinig, maar verder vind ik het een buttnummerquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
naakte geiten Mint! Ik herhaal naakte geiten!
Ik heb die clip niet gezien ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het komt door die naakte geit.
Als die clip er niet was. Had geen haan naar gekraaid
ik zou hem kijken! ookal is het alleen maar omdat de geit ontzettend leuk is!quote:
*Aangescherpte politiebeveiling op kinderboerderijen in regio Wageningenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik zou hem kijken! ookal is het alleen maar omdat de geit ontzettend leuk is!
Zal vanavond eens kijken als ik eraan denk/er zin in heb/er tijd voor hebquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik zou hem kijken! ookal is het alleen maar omdat de geit ontzettend leuk is!
ik ben opgroeit met geiten, als je iets doet wat ze niet willen dan merk je dat wel hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
*Aangescherpte politiebeveiling op kinderboerderijen in regio Wageningen
Het wordt NPO3fmvideoquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:42 schreef MarijeH het volgende:
Wat is het laatste nieuws rond het youtube account van 3fmvideo? Zijn alle ekstra weekend filmpjes, sr filmpjes nu verdwenen? Zou wel jammer zijn.
Je kan iDeal gaan repareren?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm ik ben aan het bedenken wat ik vanmiddag eens zal doen.
random mensen gaan bellen dat ze met hun luie kont richting winkel moeten rijden en hun product moeten kopen in de fysieke winkel?quote:
Bijvoorbeeld? Dan heb je wel mooi iets te doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
random mensen gaan bellen dat ze met hun luie kont richting winkel moeten rijden en hun product moeten kopen in de fysieke winkel?
ik word ook standaard geweigerd bij autorijscholenquote:
Beter dan het origineelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Beter dan het origineel
Door mij niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Ja! Daar doet die stem me aan denkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:16 schreef Marcoss het volgende:
Stem van Duffy, muziek van Black Keys dit..
Stendersquote:
Terechtquote:
Die strijkt z'n shirt ook in een wokpanquote:
Nu hoeft het niet meer... Ik ben graag exclusiefquote:
Ik vind hem steeds vervelender worden, in de avond pik ik vaak alleen het laatste stukje nog meequote:Op vrijdag 5 april 2013 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stenders![]()
[..]
TerechtGelukkig schuift hij zelden z'n mening onder stoelen of banken
Oke.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu hoeft het niet meer... Ik ben graag exclusief
Herkenbaar, ik zoek het eigenlijk nooit meer uitquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Klerenkast opruimen en er achter komen dat je sommige dingen echt al jaren niet meer gedragen hebt of je afvraagt wrm je het gekocht hebt
Neuh ik blijf waar ik zit. Bij de ING dus.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
Mensen die nu opeens hysterisch gaan lopen doen dat ze weg bij de ING willen_
Klerenkast is groot genoeg, maar het is meer dat als ik ruimte heb ik een rede zie om nieuw te kopen/maken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zoek het eigenlijk nooit meer uit![]()
Alle ruimte sinds ik alleen woon, ik voel de noodzaak niet meer
Kan het heel goed begrijpen. ING heeft te vaak last van merkbare storingenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
Mensen die nu opeens hysterisch gaan lopen doen dat ze weg bij de ING willen_
Mwah heb er zelden last van...quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kan het heel goed begrijpen. ING heeft te vaak last van merkbare storingen
Wij Metallicaquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:53 schreef minthy het volgende:
Wat lief om samen "een liedje" te hebben!
Wie wil er samen met mij een liedje hebben en welke moet dat zijn?
EEEEOJOOOOOHHEEEEEEEEquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:53 schreef minthy het volgende:
Wat lief om samen "een liedje" te hebben!
Wie wil er samen met mij een liedje hebben en welke moet dat zijn?
Sad but true. Geen enkele twijfel. Topplaatquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij Metallicajij mag kiezen
Ik had met m'n ex ook een liedje, voor mij dan, want dat was voor mij het moment waarop ik dacht: wauw! (heeft maar kort geduurd).
Ben benieuwd of zij het weet eigenlijkheb het verhaal wel verteld en ze was er zelf bij, maar vraag me af of ze weet dat ik nog weet dat ik het weet zeg maar
Helemaal top! Ik ga overigens niet lid worden van de EOquote:
Nu welquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Sad but true. Geen enkele twijfel. Topplaat![]()
Ik heb nog nooit "een nummer" met iemand gehad
Oh, sweet internet love!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nu wel
"I'm your truth, telling lies"
Straks komen we in dat programma: Catfishquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Straks komen we in dat programma: CatfishDaar heb ik eens een stukje van meegepikt... Lijkt me niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Ik moet er even over nadenken, ik voel me gekwetst.quote:
Huilieeeeeeequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet er even over nadenken, ik voel me gekwetst.
Mijn FB is echt hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik eens een stukje van meegepikt... Lijkt me niks
Mag ik muis dan heul niet lief vind0n?!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier met je rechterhand vanavond!!1
Die van mij ook, ondanks het gebrek aan foto'squote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet er even over nadenken, ik voel me geketst.
Jawel, maar ik voelde een onnoemelijke erotische lading in je post. Dat maakt me gillend jaloersquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mag ik muis dan heul niet lief vind0n?!
Ik weet toch dat jij het meest van mijn boomstam houdtquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik voelde een onnoemelijke erotische lading in je post. Dat maakt me gillend jaloers
Erop knabbelen alsof het zoethout isquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik weet toch dat jij het meest van mijn boomstam houdt
Niet mekkeren, jij hebt tenminste iemand om te bomenquote:
DAT IS STAATSGEHEIM!11quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet mekkeren, jij hebt tenminste iemand om te bomen
ja henkquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet mekkeren, jij hebt tenminste iemand om te bomen
Stel je niet aanquote:
Misschien wel niet nee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stel je niet aan
Alsof jij niet kan genieten van een goede set tieten
Wil je erover pratenquote:
Bedoel je Henk of mij?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja henk
Vanavond italiaans restaurantje doen?
Ja ik bedoelde idd met henk uit eten gaan, mijn schatjequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Bedoel je Henk of mij?
Voordat ik gillend door het huis ren van enthousiasme en blijkt dat je het tegen Henk had...
SSShhht!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja henk
Vanavond italiaans restaurantje doen?
Like I gave a shitquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
RIP Kurt Cobainvandaag 19 jaar geleden
RIP Layne Staley vandaag 11 jaar geleden
5 april, the day grunge died..
Ik WIST het gewoon!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde idd met henk uit eten gaan, mijn schatje
I DONT KNOW IF YOU GAVE A SHIT, AS LONG AS YOU GIVE A SHIT!quote:
Houdt op schijt uit, doorgaans stront genoeg in dit topic...quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
I DONT KNOW IF YOU GAVE A SHIT, AS LONG AS YOU GIVE A SHIT!
Een keer naar een Russisch restaurant anders?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik WIST het gewoon!!![]()
Niemand wil Italiaans met mij doen. Grieks dan weer wel, maar dat weet ik niet hior...
Ik weet niet wat dat is, dus neequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een keer naar een Russisch restaurant anders?
Snow patrolquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit nou Blaudzuin?
Die naam doet mij trouwens denken aan een bladzuiger
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit nou Blaudzuin?
Die naam doet mij trouwens denken aan een bladzuiger
Turks pizzatje met kaas en sla doen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik WIST het gewoon!!![]()
Niemand wil Italiaans met mij doen. Grieks dan weer wel, maar dat weet ik niet hior...
Lahmacun bedoel je?!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Turks pizzatje met kaas en sla doen?
weet ik veelquote:
Volgens mij weet je best veel ja, wat een rare vraag...quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
weet ik veel
Een turkse pizza met gesmolten kaas, salade en saus.
zou bijna smeken dat Robbie met een nieuwe single komt, zodat deze minder gedraaid wordt.quote:
Dat ja!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zou bijna smeken dat Robbie met een nieuwe single komt, zodat deze minder gedraaid wordt.
Hoe kom jij dan aan de naamquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij weet je best veel ja, wat een rare vraag...
Volgens mij bedoelen we hetzelfde, lekker!
is het niet gewoon lamakont?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan de naam
Lahmacunt??
Heb er nog nooit van gehoord
Draaien ze die nog steedsquote:
Wij ook ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Draaien ze die nog steedsBen ik blij dat ik niet zo vaak 3FM meer luister
En dan woon jij nog wel in de grote stad...quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan de naam
Lahmacunt??
Heb er nog nooit van gehoord
Duh!quote:
I'm Elmo and I know itquote:
Graag gedaan!quote:
quote:
het is de geit!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:39 schreef henkde_j het volgende:
Jammer dat een niet bijzondere plaat zo gehypt wordt. Alleen omdat er tieten op YouTube staan
Ik zie al een hit aankomen voor Danny Panaderoquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
het is de geit!
Eerst had je Taylor met d'r geit, nu heb je deze met de geit.
Maak ook een plaat met een geit en het wordt een hit!
Vind ik ook zo'n onzin draai toch eens lekker platen die nog niet in Nederland uit zijn wees eens lekker vernieuwend. Of mag dat weer niet van de wet?quote:
Meidtie, Meidtie, Meidtie bist 'n bokkie of' n geitie?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
het is de geit!
Eerst had je Taylor met d'r geit, nu heb je deze met de geit.
Maak ook een plaat met een geit en het wordt een hit!
"Ik heb een hit, omdat er een Mekkie in zit"quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie al een hit aankomen voor Danny Panadero
Dat mag niet nee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Vind ik ook zo'n onzin draai toch eens lekker platen die nog niet in Nederland uit zijn wees eens lekker vernieuwend. Of mag dat weer niet van de wet?
Vroeger waren artiesten nog blij dat hun nummers werden gedraaid op de radio, tegenwoordig janken de platenmaatschapijen weer over auteursrechtenquote:
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Vroeger waren artiesten nog blij dat hun nummers werden gedraaid op de radio, tegenwoordig janken de platenmaatschapijen weer over auteursrechten.
Eigenlijk wel jaquote:
Die is echt geweldigquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:25 schreef Pino112 het volgende:
"In de tekenfilm wordt op geheel eigen wijze het kerstverhaal verteld. Het kindje Jezus Christus wordt er niet geboren in Bethlehem, maar in het Twentse Mariaparochie, een dorp ten noorden van Almelo, als zoon van timmerman Spieker-Jozef en zijn vrouw Marie. Het Twentse woord kroamschudd'n betekent op kraamvisite gaan en duidt in deze context op het bezoek dat onder andere de herders en de drie wijzen brengen aan het zojuist geboren kind, waarbij niet voorbij wordt gegaan aan Twentse gebruiken als het bakken van krentenwegge. De drie wijzen uit het oosten worden vertolkt door drie Duitsers onder leiding van Heino."![]()
dat is zekerquote:
Van die ellende die in discotheken wordt gedraaid waar meisjes komen met net 3 haren op hun doosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van die ellende die in discotheken wordt gedraaid waar meisjes komen met net 3 haren op hun doosmet die muziek trekken die meisjes me niet over de streepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Oordoppen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
met die muziek trekken die meisjes me niet over de streep
niet nodig, die meisjes en ik spreken toch al een andere taalquote:
Generatiekloofje, toch jammer...quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
niet nodig, die meisjes en ik spreken toch al een andere taal
ja ik ben een ouwe lul, dank jequote:
Ik ben nog ouder, voor mij spreek jij zelfs Koeterwaalsquote:
dat is de afstand schatquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben nog ouder, voor mij spreek jij zelfs Koeterwaals
wat zeg je?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, het IJsselmeer houdt dialecten tegen
ik vind je nag steeds een pittig moidje hoor.quote:
Onderschat mien pittigheid niet, mien jongquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vind je nag steeds een pittig moidje hoor.
Ik post hier niet zoveel meer mee, had je al lang niet meer gezien.quote:
ik stuur je wel een taart met een zaag!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
criminele muis hier!
Ik rijd voor het eerst in mijn leven bedoelt zwart.
Ik zal jullie missen in het gevang.
Boefje!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
criminele muis hier!
Ik rijd voor het eerst in mijn leven bedoelt zwart.
Ik zal jullie missen in het gevang.
quote:
jahoor. de onderdelen zijn in volgorde veranderd. ofzo.quote:
Haba haba?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
vivienne vd assem in lingerie aan een paal. ik zeg: hubbahubba!
Wie weet meer?quote:3FM Video @3FMVideo
@ekstraweekendtw valt onder NTR zendtijd inderdaad al gaat dat in de toekomst ook veranderen heb ik gehoord.
die ook!quote:
ik nietquote:
Spannend!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jahoor. de onderdelen zijn in volgorde veranderd. ofzo.
wwas t maar een kutopener. dan kom ik em er zo inschuivenquote:
Morgen, uit naar FC Twente. Gaan we heenquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wwas t maar een kutopener. dan kom ik em er zo inschuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |