Filet Americanquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:53 schreef themauster het volgende:
Lekker broodje Filet Americain met uitjes
djs hebben geen muziekkeuze.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
ik wilde een compliment maken om de muziek keuze van Claudia, maar die trek ik maar weer terug.
*kras*
moet toch iemand de schuld geven van het steeds draaien van die krasplaten?quote:
In beperkte mate wel. Maar veel draaien dan toch platen die je al de hele dag langs hoort komen. Baas Timur doet dat beter.quote:
Domien gaat vast ook klassieke muziek draaien als ie terug komt van vakantie.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In beperkte mate wel. Maar veel draaien dan toch platen die je al de hele dag langs hoort komen. Baas Timur doet dat beter.
Vivaldi
Ja ik weet het, maar de freechoice van Claudia is altijd een Giel opname, ik hoeverre dat echt een vrije keuze is of gedwongen Vara kruisbestuiving weet ik ook niet, en dan vaak nog een ander nummer, meestal merk je het wel aan het aan of afkondiging.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In beperkte mate wel. Maar veel draaien dan toch platen die je al de hele dag langs hoort komen. Baas Timur doet dat beter.
Vivaldi
Niet haten op de muziek van de Efteling. Zitten pareltjes tussen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Domien gaat vast ook klassieke muziek draaien als ie terug komt van vakantie.
Afrika Beat of andere muziek van de Efteling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rust WAT EEN RUST!!!!!1quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:51 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Domien met al z'n vrienden.
Hier is het vooral koud en grijs.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:05 schreef alors het volgende:
In het noorden af en toe zon? Het is hier al de hele dag zonnig
Hier ook geen tropische temperaturen hoor, maarja het ziet er wel mooi uit.quote:
quote:
Hou je bek man, ik mis hem nog steeds.quote:
Daarvoor hebben ze jam uitgevonden. Of plakken kaas. Of een homp kaas en een kaasschaaf.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
trouwens geraspte kaas op je brood is geen goed idee. Het is overal behalve op je boterham.
Veel posten in een topic op Fok zien als uitzonderlijke prestatie...quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je bek man, ik mis hem nog steeds.
Die oude wond wordt telkens weer opengereten
watte?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze jam uitgevonden. Of plakken kaas. Of een homp kaas en een kaasschaaf.
ja maar ik had serieus alleen nog maar geraspte kaas in huis om op brood te doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze jam uitgevonden. Of plakken kaas. Of een homp kaas en een kaasschaaf.
Laat mij lekker, zure trollebol!quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Veel posten in een topic op Fok zien als uitzonderlijke prestatie...
Tong80 is dan een oppergod?
Hmmzzz, dan is het lastig...quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ja maar ik had serieus alleen nog maar geraspte kaas in huis om op brood te doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Exactquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Raar mannetje ben jij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
HmpfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Kwaliteit kost tijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Exact
Jij verdient pas respect met al jouw bazen UI's!!
Jammer alleen dat Pino en niet ik jouw allergrootste meesterwerk ga krijgen
naakte geiten Mint! Ik herhaal naakte geiten!quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:35 schreef minthy het volgende:
Ik snap oprecht de ophef rond dit nummer niet. Vind er geen zak aan...
Het komt door die naakte geit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:35 schreef minthy het volgende:
Ik snap oprecht de ophef rond dit nummer niet. Vind er geen zak aan...
Dat is dan weer wel geinig, maar verder vind ik het een buttnummerquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
naakte geiten Mint! Ik herhaal naakte geiten!
Ik heb die clip niet gezien ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het komt door die naakte geit.
Als die clip er niet was. Had geen haan naar gekraaid
ik zou hem kijken! ookal is het alleen maar omdat de geit ontzettend leuk is!quote:
*Aangescherpte politiebeveiling op kinderboerderijen in regio Wageningenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik zou hem kijken! ookal is het alleen maar omdat de geit ontzettend leuk is!
Zal vanavond eens kijken als ik eraan denk/er zin in heb/er tijd voor hebquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik zou hem kijken! ookal is het alleen maar omdat de geit ontzettend leuk is!
ik ben opgroeit met geiten, als je iets doet wat ze niet willen dan merk je dat wel hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
*Aangescherpte politiebeveiling op kinderboerderijen in regio Wageningen
Het wordt NPO3fmvideoquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:42 schreef MarijeH het volgende:
Wat is het laatste nieuws rond het youtube account van 3fmvideo? Zijn alle ekstra weekend filmpjes, sr filmpjes nu verdwenen? Zou wel jammer zijn.
Je kan iDeal gaan repareren?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm ik ben aan het bedenken wat ik vanmiddag eens zal doen.
random mensen gaan bellen dat ze met hun luie kont richting winkel moeten rijden en hun product moeten kopen in de fysieke winkel?quote:
Bijvoorbeeld? Dan heb je wel mooi iets te doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
random mensen gaan bellen dat ze met hun luie kont richting winkel moeten rijden en hun product moeten kopen in de fysieke winkel?
ik word ook standaard geweigerd bij autorijscholenquote:
Beter dan het origineelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Beter dan het origineel
Door mij niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ja! Daar doet die stem me aan denkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:16 schreef Marcoss het volgende:
Stem van Duffy, muziek van Black Keys dit..
Stendersquote:
Terechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |