Die zijn er wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:25 schreef ludicrous_monk het volgende:
Er zijn niet eens wettelijke normen voor geluidsoverlast van buren, dus je zal hier toch samen uit moeten komen. Maar dit gezeik gaat echt te ver. Een toetsenbord, kom op.
Je kan haar natuurlijk ook oordoppen cadeau doen. Als ik 3 uur op moest staan zou ik ook niet redelijkerwijs verwachten dat mn buren al om 19 uur stil zijn. Wat een zeikwijf.
Als je in een flat gaat wonen moet je niet klagen over geluidsoverlast door lopende mensen. Dan moet je maaer vrijstaand gaan wonen.quote:
Lekkere dooddoener, ten eerste zijn er amper vrijstaande woningen te vinden in de omgeving en ten tweede zijn die onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je in een flat gaat wonen moet je niet klagen over geluidsoverlast door lopende mensen. Dan moet je maaer vrijstaand gaan wonen.
En in een flat moet je ook rekening houden met het feit dat mensen langer wakker zijn dan jij en dat het geheel gehorig is maar dat je dan ook niet echt kan verwachten dat ze na 19:00 uur niet meer op een toetsenbord gaan zitten tikken omdat het door klinkt. Oordopjes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener, ten eerste zijn er amper vrijstaande woningen te vinden in de omgeving en ten tweede zijn die onbetaalbaar.
Ook in een flat moet je rekening houden met elkaar. Of moet ik zeggen: JUIST in een flat moet je rekening houden met elkaar.
Ben ik helemaal met je eens. Maar als zij al niet kan slapen of wakker wordt van een voorbijrijdende auto of een toetsenbord, heeft toch echt zij een probleem.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener, ten eerste zijn er amper vrijstaande woningen te vinden in de omgeving en ten tweede zijn die onbetaalbaar.
Ook in een flat moet je rekening houden met elkaar. Of moet ik zeggen: JUIST in een flat moet je rekening houden met elkaar.
flikker op zeg ik mag toch wel in m'n eigen woning lopen zonder dat er gelijk een waarschuwing komt? dan maak je zoiemand echt een gevangene in z'n eigen huis. dat jij als tinnituslijder last hebt van geluid maakt nog niet dat iemand anders maar zijn schoenen uit moet doen als ie in zijn EIGEN huis loopt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Maar als zij al niet kan slapen of wakker wordt van een voorbijrijdende auto of een toetsenbord, heeft toch echt zij een probleem.
Dat zei ik toch ook niet,ik gaf al aan dat in dit geval de buren wel zeuren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:23 schreef jogy het volgende:
[..]
En in een flat moet je ook rekening houden met het feit dat mensen langer wakker zijn dan jij en dat het geheel gehorig is maar dat je dan ook niet echt kan verwachten dat ze na 19:00 uur niet meer op een toetsenbord gaan zitten tikken omdat het door klinkt. Oordopjes.
Eng he, rekening met elkaar houden. In een flat hoor je nou eenmaal meer en dat accepteer je voor een deel maar je moet óók meer rekening met je buren houden. Dat komt van 2 kanten. Ik weet ook wel dat ik mijn muziek niet lekker hard kan zetten en ik vind het asociaal om met schoenen met harde zolen over mijn laminaat vloer te banjeren tot diep in de nacht omdat ik WEET dat de onderburen dat horen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
flikker op zeg ik mag toch wel in m'n eigen woning lopen zonder dat er gelijk een waarschuwing komt? dan maak je zoiemand echt een gevangene in z'n eigen huis. dat jij als tinnituslijder last hebt van geluid maakt nog niet dat iemand anders maar zijn schoenen uit moet doen als ie in zijn EIGEN huis loopt.
Wat een onzin. Ze is twee keer aan de deur geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:11 schreef shifto het volgende:
Als je hier niet in genaaid wil worden door je woningbouw, ga je klagen over je buurvrouw dat ze steen en been klaagt voor verzonnen issues en dat je buurtbemiddeling wil inschakelen.
Als dit andersom gaat krijg jij een strafpunt op je dossier.
Overlast is pas overlast als je er last van hebt, en als je op een vuilnisbelt gaat wonen weet je dat het stinkt, als je boven een winkelstraat gaat wonen weet je dat je last hebt met parkeren, en als je in een flat gaat wonen weet je dat je last hebt van leefgeluiden. Dus dan mag je daar niet meer over klagen. Anders moet je maar in een hutje op de hei gaan wonen, dat is dan de oplossing voor klagers. soms MOET je nou eenmaal 'snachts stofzuigen omdat je morgen bezoek krijgt, en dat kan dan niet eerder omdat je net uit de avonddienst komt bijvoorbeeld. Dan zou het stom zijn als de buren daarorver gingen klagen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[..]
Dat zei ik toch ook niet,ik gaf al aan dat in dit geval de buren wel zeuren.
[..]
Eng he, rekening met elkaar houden. In een flat hoor je nou eenmaal meer en dat accepteer je voor een deel maar je moet óók meer rekening met je buren houden. Dat komt van 2 kanten. Ik weet ook wel dat ik mijn muziek niet lekker hard kan zetten en ik vind het asociaal om met schoenen met harde zolen over mijn laminaat vloer te banjeren tot diep in de nacht omdat ik WEET dat de onderburen dat horen.
Bovendien is er nogal een verschil tussen gewoon door het huis heen lopen en door het huis heen stampen als een olifant en constant meubels heen en weer schuiven tot diep in de nacht.
De buren die hiervoor boven mij woonden hoorde ik NOOIT en die waren met zijn tweeen en hadden een hond. Het kan blijkbaar wel. De bovenbuurman bij mij maakt in zijn eentje méér herrie dan de rest van de flat bij elkaar.
Nogmaals; In een flat moet je meer rekening met anderen houden en wil je dat niet dan ga je maar in een vrijstaand huis wonen. Wat is dat toch altijd met degene die ergens last van heeft de grond in boren en de gene die de overlast veroorzaakt vrijpleiten. omgekeerde wereld.
En nogmaals; dit is NIET tegen TS ofzo want in het geval van TS vind ik dat de buren een beetje zeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |