Jensenquote:
Precies dit!quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap dat niet, nee. We kijken liever met z'n allen naar de drieduizendste versie van Idols, al dan niet met draaiende stoeltjes en andere gluurnichten ''als coach''
Dit was tenminste spannend, onvoorspelbaar. Geweldige televisie. Ik weet zeker dat als ze weer zoiets zouden uitzenden de kijkcijfers door 't dak gaan.
Soso true deze man. En niemand die het ziet. Al die bitches slikken het als zoet zaadquote:Op vrijdag 5 april 2013 02:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap dat niet, nee. We kijken liever met z'n allen naar de drieduizendste versie van Idols, al dan niet met draaiende stoeltjes en andere gluurnichten ''als coach''
Dit was tenminste spannend, onvoorspelbaar. Geweldige televisie. Ik weet zeker dat als ze weer zoiets zouden uitzenden de kijkcijfers door 't dak gaan.
Deze man weetquote:Op vrijdag 5 april 2013 02:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Daar hield die nadia ook wel van..... zoet zaad slikkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 02:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Soso true deze man. En niemand die het ziet. Al die bitches slikken het als zoet zaad
Dat was wel een geil mokkel jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 05:19 schreef coen89 het volgende:
[..]
Daar hield die nadia ook wel van..... zoet zaad slikken
wat is dat wijf VER-SCHRIK!-KE!-LIJK! IRRITANT!!!quote:
Beter doe je gewoon zelf weer mee in een pauper tv show. Wat hebben wij als kijkers nou aan jou achter de schermen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef ditisHuub het volgende:
het is te duur in Nederland, en het is een niche programma, dus meer dan 600 duizend kijjkers haal je gewoon niet. It's not a family show!
al heb ik net wel een programma gemaakt in Thailand, waar we een luxe villa hebben gebouwd en volgehangen met camera's,
http://www.net5.nl/progra(...)n-verborgen-agenda-2
Met Hero de Burgerking, da's toch in geen velden of wegen te vergelijken met DGK en dat was kwaliteitje.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef ditisHuub het volgende:
het is te duur in Nederland, en het is een niche programma, dus meer dan 600 duizend kijjkers haal je gewoon niet. It's not a family show!
al heb ik net wel een programma gemaakt in Thailand, waar we een luxe villa hebben gebouwd en volgehangen met camera's,
Huubquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef ditisHuub het volgende:
Barebacken?quote:
Dus tijdens DGK was dit hetzelfde? Ik lees dat DGK in de periode op RTL5 om half 8 rond de 500.000 kijkers trok, en tijdens de herhaling nog eens 300.000. Dat zijn toch 800.000 op een avond (wellicht niet allemaal 'unieke bezoekers', maar toch).quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef ditisHuub het volgende:
Jammer, wel. Er word altijd gesproken over de achteruitgang van de Nederlandse televisie, de gouden kooi was daar ook even een onderwerp in.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef ditisHuub het volgende:
Zo waar dit..quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jammer, wel. Er word altijd gesproken over de achteruitgang van de Nederlandse televisie, de gouden kooi was daar ook even een onderwerp in.
Toch kijk ik, en velen met mij, liever naar een concept ala gouden kooi dan weer de zoveelste Idols rip off.
De eerste Idols was in 2002 als ik me niet vergis. We zitten in 2013, we zitten nog steeds met hetzelfde concept opgescheept. 11 JAAR!() zijn we met z'n allen zo gezapig geworden dat we liever naar de zoveelste flop-artiest kijken waar je na een jaar niets meer van hoort?
Kast homo Jamai, waar is hij heen?da's ook de enige die ik onthouden heb
En élke avond dat er weer zo'n rip off is, zitten we met honderdduizenden tegelijk met z'n alle hersendood op de bank met een zak chips, zodat we maandag op kantoor weer lekker kunnen vitten op ''Melissa, want zij kan echt niet zingen''
Ik moet emigreren. Maar, mocht ik besluiten de emigreren, dan geef ik me op voor zo'n kutprogramma, stop ik de microfoon in m'n hol na een flink dagje eiwitten vreten en maak ik mijn eigen scheten-symfonie. Klinkt toch hetzelfde.
"Ja maar dan wordt er écht beoordeeld op zangkwaliteiten en niet op uiterlijk!1!"quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:30 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Zo waar dit..
En dan durven ze bij elke rip off nog te beweren dat het helemaal anders is. Bijv. The Voice: helemaal anders want de stoelen van de jury staan andersom. Of nu met X Factor: 1 jurylid bij de auditie en de rest in een hok. Nounou wat een veranderingen zeg
Ik word er ook ziek van. Een tijdje geleden was er dan weer The Voice, en toen dat afgelopen was begon The Voice Kids opeens. Want ja, om het te rekken moet je dat wel opsplitsen natuurlijk. Volgend jaar hebben we ook een versie voor ouderen in het bejaardentehuis en mensen in een mid-life crisis.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jammer, wel. Er word altijd gesproken over de achteruitgang van de Nederlandse televisie, de gouden kooi was daar ook even een onderwerp in.
Toch kijk ik, en velen met mij, liever naar een concept ala gouden kooi dan weer de zoveelste Idols rip off.
De eerste Idols was in 2002 als ik me niet vergis. We zitten in 2013, we zitten nog steeds met hetzelfde concept opgescheept. 11 JAAR!() zijn we met z'n allen zo gezapig geworden dat we liever naar de zoveelste flop-artiest kijken waar je na een jaar niets meer van hoort?
Kast homo Jamai, waar is hij heen?da's ook de enige die ik onthouden heb
En élke avond dat er weer zo'n rip off is, zitten we met honderdduizenden tegelijk met z'n alle hersendood op de bank met een zak chips, zodat we maandag op kantoor weer lekker kunnen vitten op ''Melissa, want zij kan echt niet zingen''
Ik moet emigreren. Maar, mocht ik besluiten de emigreren, dan geef ik me op voor zo'n kutprogramma, stop ik de microfoon in m'n hol na een flink dagje eiwitten vreten en maak ik mijn eigen scheten-symfonie. Klinkt toch hetzelfde.
quote:
Heb je daar vaker last van of niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:33 schreef Meloewa het volgende:
Goudenkooi was leuk toen ik een jaartje of 16/17 was.
Nu voel ik me te hoog ervoor.
Ja voel te goed voor véél mensen. Kan er ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb je daar vaker last van of niet?
Ach, alles voor geld hè.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb het nooit echt kunnen waarderen, beetje simpel is het; eufemistisch uitgedrukt. Daarnaast is het natuurlijk te belachelijk voor woorden om je als volwassene of jongvolwassene althans zo te misdragen.
Wat kijk je nu zoal dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:33 schreef Meloewa het volgende:
Goudenkooi was leuk toen ik een jaartje of 16/17 was.
Nu voel ik me te hoog ervoor.
Als sociaal experiment is het natuurlijk geweldig, zoiets.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb het nooit echt kunnen waarderen, beetje simpel is het; eufemistisch uitgedrukt. Daarnaast is het natuurlijk te belachelijk voor woorden om je als volwassene of jongvolwassene althans zo te misdragen.
Spijtig voor je, jezelf te goed voelen voor andere mensen is -zelfs al is het enigzins gerechtvaardigd- wat mij betreft altijd uiterst jammer. Uiteindelijk vooral voor jezelf.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja voel te goed voor véél mensen. Kan er ook niks aan doen.
Nee obese niet, ik vind al die ultieme dikke mensen op tv zien, niks bijzonders meer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, niet verkeerd toch
Heb je ook Obese gekeken?
Het afvallen gaat het me meer om. Hoe je die mensen echt ziet veranderen enzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee obese niet, ik vind al die ultieme dikke mensen op tv zien, niks bijzonders meer.
Ik snap überhaupt niet hoe sommige mensen het zo ver kunnen laten komen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het afvallen gaat het me meer om. Hoe je die mensen echt ziet veranderen enzo.
Luiheid, en er schijt aan hebben denk ik. Mja, snap het zelf ook niet helemaal...quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet hoe sommige mensen het zo ver kunnen laten komen.
Wel lullig voor die mensen die dat geloven, terwijl Jaap in zijn vuistje lacht om zijn zoveelste misleiding.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:29 schreef AureliusM het volgende:
Wel lullig dat Jaap zijn prijzengeld al snel verloren heeft. Hij was klant bij de DSB.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |