Toen waren ze op de huttekuttenboerderijquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad![]()
Center Parcs was denk ik nog wel de leukste al waren het allemaal topshows
woeeeehieeehahahaaaquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen waren ze op de huttekuttenboerderij
Ik ga nu offtopic maar:quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
woeeeehieeehahahaaa
*kuch kuchkuchkuch*
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nu offtopic maar:
"Als je hier ikea roept stort dit huisje in!"
Maak een topic aan inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
"Het ruikt hier naar de ammonia
Het is net of ik seks met m'n werkster heb gehad"
Misschien moeten we een eigen Over de Vloer topic maken johannes,
er komt trouwens ook een nieuw programma van ze aan
Waar blijft die facking beveiliging danquote:
Jensenquote:
Precies dit!quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap dat niet, nee. We kijken liever met z'n allen naar de drieduizendste versie van Idols, al dan niet met draaiende stoeltjes en andere gluurnichten ''als coach''
Dit was tenminste spannend, onvoorspelbaar. Geweldige televisie. Ik weet zeker dat als ze weer zoiets zouden uitzenden de kijkcijfers door 't dak gaan.
Soso true deze man. En niemand die het ziet. Al die bitches slikken het als zoet zaadquote:Op vrijdag 5 april 2013 02:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap dat niet, nee. We kijken liever met z'n allen naar de drieduizendste versie van Idols, al dan niet met draaiende stoeltjes en andere gluurnichten ''als coach''
Dit was tenminste spannend, onvoorspelbaar. Geweldige televisie. Ik weet zeker dat als ze weer zoiets zouden uitzenden de kijkcijfers door 't dak gaan.
Deze man weetquote:Op vrijdag 5 april 2013 02:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Daar hield die nadia ook wel van..... zoet zaad slikkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 02:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Soso true deze man. En niemand die het ziet. Al die bitches slikken het als zoet zaad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |