Hoe ze die vrouw daar in de zeik namenquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Favoriete uitzendingen:
- bij centerparcs
- bij de zeehonden bij Pieterburen, Gordon met bontkraag.
Gerard heel boos: VEREN GROEIEN AAN!!
Daar kijk ik wel naar oud, en bovendien staan naast VI mp4tjes mijn computer ook vol met Over de vloer episodes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
"Het ruikt hier naar de ammonia
Het is net of ik seks met m'n werkster heb gehad"
Misschien moeten we een eigen Over de Vloer topic maken johannes,
er komt trouwens ook een nieuw programma van ze aan
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe ze die vrouw daar in de zeik namen
Deze homoshow vergelijken met klusjesmannen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:35 schreef luckass het volgende:
Terechte klacht. Enige wat een heel klein beetje in de buurt komt zijn de klusjesmannen.
Weet niet of dit format wel leuk gaat wordenquote:Geer en Goor krijgen minimumloon
In het nu al veelbesproken nieuwe programma van Gerard Joling en Gordon moeten de twee zien rond te komen van een minimumloon. Dat maakte RTL maandag bekend.
Er is nog geen titel voor de show, maar het staat wel al vast dat Geer en Goor bijna geen cent te makken hebben. De twee mannen moeten samen in een voor hun betaalbare woning intrekken. Daarnaast gaan ze zich inzetten voor de ouderenzorg.
Na zes jaar keren Gordon en Gerard terug op tv met een gezamenlijk programma. Eerder maakten ze samen het populaire Over De Vloer.
'De drie seizoenen van Gordon en Joling samen hadden grote impact. Veel mensen kijken daar met veel plezier op terug', aldus programmadirecteur Erland Galjaard. 'Zij zullen ook uitkijken naar de nieuwe serie die er aan gaat komen. En terecht, want het belooft weer een heel bijzonder en spraakmakend programma te gaan worden.'
Klusjesmannen hebben veel gejat van G&Gquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:36 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Deze homoshow vergelijken met klusjesmannen._!
Toen bij de NS, moesten ze een dakje schilderen, ze waren drie minuten bezig flikkeren ze die bak verf op de grondquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga die episode van het circus kijken
Die foute grap over die mariniers alquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]Gordon moest op de tafel slapen in die caravan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |