Jensenquote:
Precies dit!quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap dat niet, nee. We kijken liever met z'n allen naar de drieduizendste versie van Idols, al dan niet met draaiende stoeltjes en andere gluurnichten ''als coach''
Dit was tenminste spannend, onvoorspelbaar. Geweldige televisie. Ik weet zeker dat als ze weer zoiets zouden uitzenden de kijkcijfers door 't dak gaan.
Soso true deze man. En niemand die het ziet. Al die bitches slikken het als zoet zaadquote:Op vrijdag 5 april 2013 02:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap dat niet, nee. We kijken liever met z'n allen naar de drieduizendste versie van Idols, al dan niet met draaiende stoeltjes en andere gluurnichten ''als coach''
Dit was tenminste spannend, onvoorspelbaar. Geweldige televisie. Ik weet zeker dat als ze weer zoiets zouden uitzenden de kijkcijfers door 't dak gaan.
Deze man weetquote:Op vrijdag 5 april 2013 02:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Daar hield die nadia ook wel van..... zoet zaad slikkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 02:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Soso true deze man. En niemand die het ziet. Al die bitches slikken het als zoet zaad
Dat was wel een geil mokkel jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 05:19 schreef coen89 het volgende:
[..]
Daar hield die nadia ook wel van..... zoet zaad slikken
wat is dat wijf VER-SCHRIK!-KE!-LIJK! IRRITANT!!!quote:
Beter doe je gewoon zelf weer mee in een pauper tv show. Wat hebben wij als kijkers nou aan jou achter de schermen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef ditisHuub het volgende:
het is te duur in Nederland, en het is een niche programma, dus meer dan 600 duizend kijjkers haal je gewoon niet. It's not a family show!
al heb ik net wel een programma gemaakt in Thailand, waar we een luxe villa hebben gebouwd en volgehangen met camera's,
http://www.net5.nl/progra(...)n-verborgen-agenda-2
Met Hero de Burgerking, da's toch in geen velden of wegen te vergelijken met DGK en dat was kwaliteitje.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef ditisHuub het volgende:
het is te duur in Nederland, en het is een niche programma, dus meer dan 600 duizend kijjkers haal je gewoon niet. It's not a family show!
al heb ik net wel een programma gemaakt in Thailand, waar we een luxe villa hebben gebouwd en volgehangen met camera's,
Huubquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:09 schreef ditisHuub het volgende:
Barebacken?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |