Spijtig voor je, jezelf te goed voelen voor andere mensen is -zelfs al is het enigzins gerechtvaardigd- wat mij betreft altijd uiterst jammer. Uiteindelijk vooral voor jezelf.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja voel te goed voor véél mensen. Kan er ook niks aan doen.
Nee obese niet, ik vind al die ultieme dikke mensen op tv zien, niks bijzonders meer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, niet verkeerd toch
Heb je ook Obese gekeken?
Het afvallen gaat het me meer om. Hoe je die mensen echt ziet veranderen enzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee obese niet, ik vind al die ultieme dikke mensen op tv zien, niks bijzonders meer.
Ik snap überhaupt niet hoe sommige mensen het zo ver kunnen laten komen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het afvallen gaat het me meer om. Hoe je die mensen echt ziet veranderen enzo.
Luiheid, en er schijt aan hebben denk ik. Mja, snap het zelf ook niet helemaal...quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet hoe sommige mensen het zo ver kunnen laten komen.
Wel lullig voor die mensen die dat geloven, terwijl Jaap in zijn vuistje lacht om zijn zoveelste misleiding.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:29 schreef AureliusM het volgende:
Wel lullig dat Jaap zijn prijzengeld al snel verloren heeft. Hij was klant bij de DSB.
Terror Jaapquote:
En Huub zit nu ook op FOK!, dus het heeft ze inderdaad geen goed gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:
DGK, heerlijke tijden waren dat![]()
Was toen 17-18 en dan altijd zondag na het uitgaan zat ik zelfs een beetje met een zak chips en redbull naar die livestreams te kijken![]()
Wat zal er van die lui terecht gekomen zijn? Lijkt me toch lastig om ooit weer serieus te worden genomen. Zag laatst Ricardo en Claire in een RTL5 programma met Patty Brard, dus iets zegt me dat sommigen niet meer uit het dal geklommen zijn..
Sneu meisje.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja voel te goed voor véél mensen. Kan er ook niks aan doen.
Niet nu pas, die zit als sinds het einde van het programma op fok geloof ik. En Huub had moeten winnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En Huub zit nu ook op FOK!, dus het heeft ze inderdaad geen goed gedaan.
Had ik niet achter je gezocht, eigenlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Vermakelijke TV, al was het vaak wel op het randje en nog vaker over de grens heen als er weer eens de zoveelste screenlock was. Halve aanrandingen en ander geweld waren normale gang van zaken. Mis Huub wel een beetje op TV
Ik ben een enigma.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had ik niet achter je gezocht, eigenlijk
Ik zeg ook niet dat hij pas sinds kort op FOK! zit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet nu pas, die zit als sinds het einde van het programma op fok geloof ik. En Huub had moeten winnen natuurlijk.
Zo vatte ik het op door het 'nu' in de zin.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij pas sinds kort op FOK! zit.
Dit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
Alsof er niet genoeg andere idiote reality-programma's zijn. Wat maakt Gouden Kooi zo speciaal?
Stoer hoor, die quasi-intellectuele schrijfstijl, maar zo te zien kan je het beter achterwege latenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb het nooit echt kunnen waarderen, beetje simpel is het; eufemistisch uitgedrukt. Daarnaast is het natuurlijk te belachelijk voor woorden om je als volwassene of jongvolwassene althans zo te misdragen.
Erg leuk als je ervan houdt inderdaad. Maar zo gaat het in al die realityprogramma's. Kijk gewoon wat anders, bijvoorbeeld de saboteur zoals onze Gouden Kooi BN'er hier voorstelde.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit.
Met name 1:47, dat is toch mooie tv man.
Wat is daar stoer aan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Stoer hoor, die quasi-intellectuele schrijfstijl,
Want?quote:maar zo te zien kan je het beter achterwege laten.
Heb jij toevallig een aandoening in het autistische spectrum? Dat zou je onvermogen om sarcasme te herkennen verklarenquote:
Het ziet er niet uit en hij gebruikt het woord althans in een verkeerde contextquote:Want?
Oeh scherp hoor, brengt me helemaal uit mijn balans, maar niet heus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een aandoening in het autistische spectrum? Dat zou je onvermogen om sarcasme te herkennen verklaren.
Jij vindt het er niet uitzien, da's heel wat anders.quote:Het ziet er niet uit en
Wederom enkel en alleen volgens jou.quote:hij gebruikt het woord althans in een verkeerde context.
Jouwquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wederom enkel en alleen volgens jouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |