Haha, dat hebben wij ook eens gedaan. Was echt smerig, aldus het bruidspaar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:25 schreef Stiemie het volgende:
Drinkt hij graag een biertje?
[ afbeelding ]
Gele gel met munten in een bierglas en bovenop scheerschuim als schuimlaag
In een brood steken. Wij hebben toen we trouwden 2 broden met geld gekregen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:54 schreef _Bar_ het volgende:
Pfff wat een bedrag Rocka,
Ik ben mijn "nek"aan het breken om op een originele en leuke manier geld cadeau te doen voor mijn (stief)broertje die volgende week trouwt.
Nee, dan was ik minstens 7 weken onder de pannen geweestquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hebben een kast gekocht van het geld van onze bruiloft. en een lamp. Dat was ook het doel dat we opgegeven hadden.:D
en wat balen van die bijwerkingen Vlindur.had je bijna ook wel die operatie kunnen laten doen??
oeh ja, nou ja, was je op de helft geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, dan was ik minstens 7 weken onder de pannen geweest
Een pinata is meestal gemaakt van papier maché, eventueel met kippegaas. Volgens mij heb je daar nog veel ervaring mee ook, toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:38 schreef _Bar_ het volgende:
ik kom een leuk idee tegen om toch een pinata te kunnen maken, van karton.kan alleen het plaatje nu even niet laten zien want pinterest wilt niet openen nu.
maar in elk geval een groot hart maken die hol is vanbinnen daarin het geld doen en confetti, en met trek touwtje eraan.
Hebben ze wat te doen snachts
Ben je nou al meer dan 13 kilo vocht kwijt?quote:
Memmel gaat eerdaags bij de vrijwillige brandweerquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef livelink het volgende:
Ben je nou al meer dan 13 kilo vocht kwijt?
toen heb je voor troost maar zo'n bakkie groene thee van Phluphy gedaan zeker?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef Gaoxing het volgende:
Dat wordt een probleem, Memmeltje. Misschien ook eens oefeningen voor doen![]()
God, ik hou op.... Ik had een huilende puber, vrienden die verhuizen en de dokter die een vrije dag nam ipv morgen mijn kinderen te vaccineren vandaag. Blijkbaar reden tot meligheid....
what? logisch dat je pissig ben!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:21 schreef Vicky het volgende:
Nijna, fijn dat de medicatie helpt!
Wij vragen ons regelmatig af waarom we nou eigenlijk verzekerd zijn.. Er wordt steeds minder vergoed.
2w geleden moesten we de meterstanden gas en elektra doorgeven. Gas was veel hoger en elektra was iets omhoog. Ik had zelf een berekening gedaan en kwam uit op 86 euro bijbetalen. Kreeg van de week de afrekening.. krijgen we 123 euro terug
En ik ben boos op een van de buren. Ze heeft vanmorgen haar hond tegen mijn auto laten zeiken
M heeft het gezien vanmorgen maar die reed net weg. Ik ga haar van de week aanspreken. Vind het ronduit asociaal.. Of zal ik ff over haar auto heen zeiken?quote:
Ik zou niet tot 'van de week' wachten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
M heeft het gezien vanmorgen maar die reed net weg. Ik ga haar van de week aanspreken. Vind het ronduit asociaal.. Of zal ik ff over haar auto heen zeiken?
over haar hond!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
M heeft het gezien vanmorgen maar die reed net weg. Ik ga haar van de week aanspreken. Vind het ronduit asociaal.. Of zal ik ff over haar auto heen zeiken?
Of over de buurvrouw. Of tegen de voordeur.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
over haar hond!
die auto blijft toch buiten
uit deze post alleen al blijkt dat het je een stukje beter gaatquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef Nijna het volgende:
Groene thee *ril*, doe mij maar rooibos.
Verzekering, grmbl. Ik kreeg medicatie voorgeschreven, had het opgebouwd intern in 3 weken, 2 dagen voor ik naar huis zou bleek dat de verzekering het eerst moest goedkeuren. Maar dat hadden ze met niet gezegd... Heel gedoe, heeft nog 2 weken geduurd voor het goedgekeurd was, dus ik heb het eerst maar voorgeschoten.
En nu blijkt dat ze maar een bepaald bedrag vergoeden dus mijn apotheek moet maar op zoek naar een goedkopere variant... Als ze dat nou gelijk zeggen... want inmiddels heb ik dus al 2 keer voor een maand opgehaald en dat betekent dus dat ik nog even 60 euro zelf moet betalen. Nee, die aap komt nu pas uit de mouw.... Voor de volgende keer inderdaad maar bij de apotheek vragen of ze goedkoper kunnen bestellen en anders moet mn behandelaar het maar gaat uitvechten met de verzekering. Ik kan hier zo chagerijnig van worden he...
Je betaalt je scheel, maar je krijgt steeds minder vergoed... en niemand weet precies hoe het zit, dat hoor je pas als je al onderweg bent...
En laat dit nu dan net het middel zijn wat wel wat doet, itt alles wat ik hiervoor heb geprobeerd...
Ow grappig, M zag je er gewoon bijstaan en er naar kijkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:45 schreef Vicky het volgende:
ben even langs gelopen... Gevraagd of ze zo vriendelijk wilde zijn haar hond niet meer tegen mijn auto te laten plassen..
OH OH OOH zei ze.... dat heb ik helemaal niet gezien.
E
Dus ik zei dat ik dat niet zo prettig vond en toen ze zei nee snap ik.. er zijn bomen genoeg.
ik vermoed dat mijn (stief)broertje en zijn vriendin het gaan gebruiken voor het feest en anders in het huis steken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef livelink het volgende:
Voor de geldontvangers onder ons: gebruikten jullie dat geld om iets speciaals voor te kopen of was het ter dekking van een deel voor de kosten van het feest?
Zij heel lief. Precies zoals ik had gehoopt ( en haar kennende ook een klein beetje verwacht) dat ze zou doen. Welgemeende felicitatie en ze wist ook dat met name de regelmaat die ik zo mis en daar wel ga krijgen me goed zal doen. Meteen erachteraan kreeg ik mijn functioneringsgesprek en die was vol lof. Dat neem ik dus mee voor mezelf. De rm was flabbergasted en zag het totaal niet aankomen. De rest van het team weet het nog niet. Dat komt nog wel.quote:
Bij mijn weten is er bij het maken van een pinata ook geen techiek gemoeidquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Memmel gaat eerdaags bij de vrijwillige brandweerEn dan weet ik nog een bruiloft.....
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:30 schreef Vicky het volgende:
wel fijn dat ze goed reageerde. dat zal iig al heel veel schelen.
Nu goed slapen hoor!
Ik hoop dat jij wel normaal antwoord krijg. Ik ben al drie weken bezig om uit te zoeken of steralisatie tijdens de keizersnede vergoed word.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:33 schreef RockabeIIa het volgende:
hihi kinky mommies op rtl4
Heb trouwens nog navraag gedaan bij de VGZ, en ik krijg nog antwoord of het wel of niet vergoed wordt...
De oogarts heb ik ook gebeld, en daar werd aangegeven dat ze het niet als verband moeten wegschrijven maar als hulpmiddel. We zullen het gaan meemaken
Kan je niet gewoon bellen met zo'n zorgconsulent? Dat is bij de ONVZ wel zo.quote:Op zondag 7 april 2013 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij wel normaal antwoord krijg. Ik ben al drie weken bezig om uit te zoeken of steralisatie tijdens de keizersnede vergoed word.
Ik heb het nu maar opgegeven.
Nee wordt niet vergoed. Tenzij je aanvullend verzekerd bent die die kosten dekt. Het kost je ongeveer 1100 eu. Ze moeten een code wegschrijven en daar hangt een bedrag aan.quote:Op zondag 7 april 2013 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij wel normaal antwoord krijg. Ik ben al drie weken bezig om uit te zoeken of steralisatie tijdens de keizersnede vergoed word.
Ik heb het nu maar opgegeven.
Dat kan en heb ik geprobeerd. Tijdje in de wacht gehangen en dan hoor je dingen als: ik weet niet of het mogelijk is mevrouw, daarvoor moet je bij de arts zijn. Ja maar ik weet dat het mogelijk is want het is me aangeboden. O nou dan ligt het er aan wat de arts declareert. Uhmquote:Op zondag 7 april 2013 09:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon bellen met zo'n zorgconsulent? Dat is bij de ONVZ wel zo.
Je bent ook bij VGZ verzekerd?quote:Op zondag 7 april 2013 09:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee wordt niet vergoed. Tenzij je aanvullend verzekerd bent die die kosten dekt. Het kost je ongeveer 1100 eu. Ze moeten een code wegschrijven en daar hangt een bedrag aan.
Het bedrag is hier de reden dat ik er nog geen veren in heb laten draaien. Gynefix it is.
Steralisatie tijdens keizersnede is weer anders. Dat kreeg ik van de gynaecoloog te horen.quote:Op zondag 7 april 2013 10:14 schreef Troel het volgende:
In VGZ Gezin zit sterilisatie vergoed als ik het zo zie:
http://www.vgz.nl/vergoedingen/vergoedingenzoeker
Sterilisatie
sterilisatie man ¤ 800
sterilisatie vrouw ¤ 1.250
Bij ziekenhuis opvragen welke code dat is en met die code naar vgz gaan dan. Of bij je gyn aangeven dat ie de gewone code gebruiktquote:Op zondag 7 april 2013 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Steralisatie tijdens keizersnede is weer anders. Dat kreeg ik van de gynaecoloog te horen.
Die lijst met vergoedingen heb ik ook bij mijn papieren zitten
Ik zal het nog een poging gevenquote:Op zondag 7 april 2013 10:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij ziekenhuis opvragen welke code dat is en met die code naar vgz gaan dan. Of bij je gyn aangeven dat ie de gewone code gebruikt
Ik wilde het graag maar de gyn deed het niet.quote:Op zondag 7 april 2013 09:35 schreef livelink het volgende:
Ik heb er zo'n spijt van dat ik me niet heb laten steriliseren tijdens de keizersnede. Het is gewoon toen niet in me opgekomen dat je dat kon combineren. Terwijl ik wel al zeker wist dat ik een sterilisatie wou. Die ik nu nog steeds niet heb gedaan, overigens
Wat een eikel. Alsof je zelf niet mag beslissen over je lijf. Als je als man op je 25e de zooi laat opknopen is er niets aan de hand en bij ons doen ze moeilijk moeilijk.quote:Op zondag 7 april 2013 10:30 schreef lily het volgende:
[..]
Ik wilde het graag maar de gyn deed het niet.
Mijn argumenten; ik ben al 38 het het is mijn derde kind, mochten niet baten.
Zijn reactie: er kan nog altijd wat gebeuren en juist op die leeftijd twijfelen vrouwen nog.
Dus...hij deed het niet! Helaas.
Dan moet je ze dus helemaal niet uitvoeren als je de reden hebt dat mensen spijt hebben. Ik vind het belachelijk dat ze dat soort dingen voor je beslissen. Zeker als er al kinderen zijn en je heel goed weet waar je nee tegen zegt.quote:Op zondag 7 april 2013 10:50 schreef -Spring het volgende:
Nou ja, als zo'n arts in het verleden al tig keer heeft meegemaakt dat vrouwen in die categorie spijt hadden, kan ik me best voorstellen dat ie op een gegeven moment zegt: 'Ik doe het niet meer. Liever wat later dan te vroeg.'
Zo werkt het niet. Een arts in niet enkel een opereermachine die klakkeloos uitvoert wat een 'klant' wil.quote:Op zondag 7 april 2013 10:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan moet je ze dus helemaal niet uitvoeren als je de reden hebt dat mensen spijt hebben. Ik vind het belachelijk dat ze dat soort dingen voor je beslissen. Zeker als er al kinderen zijn en je heel goed weet waar je nee tegen zegt.
Wat erg en ook vreemd.quote:Op zondag 7 april 2013 10:30 schreef lily het volgende:
[..]
Ik wilde het graag maar de gyn deed het niet.
Mijn argumenten; ik ben al 38 het het is mijn derde kind, mochten niet baten.
Zijn reactie: er kan nog altijd wat gebeuren en juist op die leeftijd twijfelen vrouwen nog.
Dus...hij deed het niet! Helaas.
Het is maar net met wie je te maken hebt.quote:Op zondag 7 april 2013 11:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat erg en ook vreemd.
Ik had meteen een afspraak, ik was 40 en had 'pas' 1 kind.
ik vind dat er wel een verschil zit tussen nog geen dertig en geen of een kind, en 38 en drie kinderen. Waarmee ik niet wil zeggen dat het in het eerste geval vanzelfsprekend geweigerd zou moeten worden, maar in het tweede geval wel vanzelfsprekend gedaan, wat mij betreft.quote:Op zondag 7 april 2013 11:12 schreef -Spring het volgende:
Aan de basis van deze discussie staat de vraag of een arts het recht heeft een operatie te weigeren. If so, dan zul je om dit te voorkomen die regel moeten aanpassen. En de vraag is of dat handig is
Ik ben wel voor een tussenoplossing, zoals een traject met een psycholoog oid.
sorryquote:Op zondag 7 april 2013 15:36 schreef lily het volgende:
We zijn bij thuiskomst maar samen in de douche geweest. Voor de eerste keer want hij is pas 25 weken.
Hij vond het prima maar het blijft een gedoe.
Toen ik erin viel was Leah aan het huilen. Mama, mama, wat doe je nu...weeeheeee.
Haha, wel schattig.
Zonnebril viel ook nog af, in de blubber en mijn handen vol modder. Haha.
Mijn echtgenoot balen want hij had zijn telefoon niet bij zich
Jup. Ik moest eerst maar een jaar van de pil afzijn want misschien viel het me wel enorm tegen dat ik mijn periode niet te regelen viel en dan zou ik weer aan de pil gaan en dan had een sterilisatie geen nutquote:Op zondag 7 april 2013 13:09 schreef Ticootje het volgende:
29 en 3 kinderen. Ik denk dat ik ook weinig kans maak. Tf kreeg ook nee ondanks 3 kinderen.
Ja die ging naar maasdijk. Westland is de bom je weetz.quote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
GoedNet ff uitgelaten bij Kom in de Kas
Kwam Vicky nog tegen, grappig
ja wie nietquote:
Nederlanders voelen zich te goed voor dat werk. En maar klagen.quote:
Zeker wel! Leuk!!!quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je je blijdorpabo nog? Dan doen we nog een keer een rondje Blijdorp
Ik voel je leed. Maar er zitten nieuwe huurders in? Of dezelfde?quote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Grijs het volgende:
Heel wat, Saffier. Maar gisteravond had de buurman de buurvrouw (weer eens) buitengesloten.
Er komen allerlei instanties (en politie) over de vloer, maar het blijft een trieste boel daar.
Mijn man had er een poos geleden al iets over geschreven in KLB: KLB / Paupers naast ons in gewone woonwijk
Voel je ook geen trillingen? Of is je gehoor daar nog te goed voor? Hier hebben wij barsten in het stucwerk van de politie die met legerlaarzen de trap op en af stampten. En daarna nog van de verbouwing. Geen idee wat ze allemaal gedaan hebben maar ze zijn langer bezig geweest dan wij. En ook hier van de verhuurder geen reactie terwijl hij in dezelfde wijk woont, we hem gezien hebben maar even langskomen was teveel moeite.quote:Op maandag 8 april 2013 14:19 schreef Grijs het volgende:
En de huizen zijn heel erg gehorig. We zien niets, maar horen wel veel. Nou ja, ik maar een beetje (ik ben slechthorend), maar de rest van het gezin en een deel van het blok horen wel veel.
En voor ons is het vervelend, maar voor de buren (vooral de buurvrouw) vind ik het ook zo sneu.
Als ik mijn gehoorapparaten in heb, hebben de meeste mensen niet door dat ik slechthorend ben.quote:Op maandag 8 april 2013 14:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Voel je ook geen trillingen? Of is je gehoor daar nog te goed voor? Hier hebben wij barsten in het stucwerk van de politie die met legerlaarzen de trap op en af stampten. En daarna nog van de verbouwing. Geen idee wat ze allemaal gedaan hebben maar ze zijn langer bezig geweest dan wij. En ook hier van de verhuurder geen reactie terwijl hij in dezelfde wijk woont, we hem gezien hebben maar even langskomen was teveel moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze Montessorischool blijven ook alle kinderen tussen de middag over. Echt, de sfeer was zo fijn. En dat terwijl ons vooroordeel juist een beetje was dat het choatisch zou zijn. We kreeg een rondleiding van twee meiden uit groep 8; die deden het onwijs leuk. De directrice sprak ook echt vanuit zichtzelf en haar eigen overtuiging. En kon goed omgaan met kritische vragen. Ze gaf L ook meteen aandacht en wees 'r een doos met speelgoed voor wanneer ze niet meer aan tafel wilde zitten.quote:Op maandag 8 april 2013 20:40 schreef mefke79 het volgende:
Spring, wij zijn om onder meer de redenen die jij noemt ook afgehaakt bij de school die we eigenlijk op het oog handen. We kiezen nu voor een integraal kindcentrum op Montessori basis. Het is geen echte Montessori school, maar ze gebruiken wel de pedagogiek van Montessori. Dus wel met meer leeftijden bij elkaar, zelfstandig werken etc. En wat bij ons oa de doorslag gegeven heeft was de rust in de klassen en het feit dat de BSO niet alleen in dezelfde school is, maar ook echt onderdeel is van de school. Er is dus 1 team voor BSO en school. Elk domein heeft zijn eigen groep leerkrachten/pedagogisch medewerkers. Geen gesleep dus met kinderen van de ene naar de andere locatie.
Precies wat jij omschrijft gebeurde bij ons gesprek op de openbare school dus ook: aandacht voor de kleine, een rondleiding door 7 of 8e groepers, etc. Ik geloof niet zo dat er per definitie goede en slechte schoolsystemen bestaan, wel dat er goede (betere) en slechte(re) scholen zijn. Ik denk dat in de praktijk openbare scholen toch wel een beetje shoppen bij de verschillende systemen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:21 schreef -Spring het volgende:
[..]
Bij deze Montessorischool blijven ook alle kinderen tussen de middag over. Echt, de sfeer was zo fijn. En dat terwijl ons vooroordeel juist een beetje was dat het choatisch zou zijn. We kreeg een rondleiding van twee meiden uit groep 8; die deden het onwijs leuk. De directrice sprak ook echt vanuit zichtzelf en haar eigen overtuiging. En kon goed omgaan met kritische vragen. Ze gaf L ook meteen aandacht en wees 'r een doos met speelgoed voor wanneer ze niet meer aan tafel wilde zitten.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Precies wat jij omschrijft gebeurde bij ons gesprek op de openbare school dus ook: aandacht voor de kleine, een rondleiding door 7 of 8e groepers, etc. Ik geloof niet zo dat er per definitie goede en slechte schoolsystemen bestaan, wel dat er goede (betere) en slechte(re) scholen zijn. Ik denk dat in de praktijk openbare scholen toch wel een beetje shoppen bij de verschillende systemen.
Da's waar. En geen van de dorpskindjes zit straks nog hier op school, dus buiten de de dorpsboot vallen zal ze straks ook niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:51 schreef Vlindur het volgende:
Oh wat zonde dat ie dicht gaat!
Maar het voordeel is wel dat je helemaal de perfecte school voor L kunt zoeken, want een eind langer rijden moet je dan toch wel.. De school is hier nu gewoon op loopafstand, zit naast de peuterschool. Dat lopen we nu ook al.
o ik kan het wel terugbetalen, maar daar heb ik gewoon een hekel aan. dat vind ik van die onaangename verrassingen!. vorig jaar kreeg ik er ook een van 840 euro over iets wat ik niet snapte.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef Luigi het volgende:
Bij de belastingdienst loop je ALTIJD het risico dat ze op elk willekeurig moment weer elk willekeurig bedrag terug kunnen vragen, is mijn recente ervaring. Stelletje gekken. Dus ik zou het niet uitgeven als je het niet in 1x terug kunt betalen denk ik.
Dat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef Luigi het volgende:
Bij de belastingdienst loop je ALTIJD het risico dat ze op elk willekeurig moment weer elk willekeurig bedrag terug kunnen vragen, is mijn recente ervaring. Stelletje gekken. Dus ik zou het niet uitgeven als je het niet in 1x terug kunt betalen denk ik.
Ja, wij hadden er vorig jaar ook een stelquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o ik kan het wel terugbetalen, maar daar heb ik gewoon een hekel aan. dat vind ik van die onaangename verrassingen!. vorig jaar kreeg ik er ook een van 840 euro over iets wat ik niet snapte.
ik ga het dus apart zetten, heb ik besloten. uitgeven kan altijd nog.
Das zo leuk met die zorgtoeslagquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef Luigi het volgende:
Of de aanslag van 2010 die na definitief toch nog wordt herzien en hoppa 900 eu terugbetalen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, wij hadden er vorig jaar ook een stel. De 1 na de ander, 1000 euro hier terug betalen, 1300 euro daar, 600 euro linksom... gek werd je er van. Kun je wel zeggen dat je teveel hebt gehad (ging over kinderopvang) maar man, hoe moeilijk is het om er een paar tientjes naast te zitten ipv 1000 euro?!
hier 1250 euroquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, wij hadden er vorig jaar ook een stel. De 1 na de ander, 1000 euro hier terug betalen, 1300 euro daar, 600 euro linksom... gek werd je er van. Kun je wel zeggen dat je teveel hebt gehad (ging over kinderopvang) maar man, hoe moeilijk is het om er een paar tientjes naast te zitten ipv 1000 euro?!
Hier is de BSO er sinds halverwege vorig jaar uit dus 1 ding weet ik zeker: van 2013 kunnen ze de tering krijgenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:27 schreef lily het volgende:
[..]
hier 1250 euro
ik heb er niet van geslapen maar goed...gewoon blijven ademhalen (met broekriem strak)
Echt, op dat vlak is het 1 grote pestbende. Wij betalen ook veel te makkelijk vrees ik. Volgens mij klopt er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:37 schreef lily het volgende:
Nou, wij gebruiken geen kinderopvang meer sinds december 2012. Kreeg ik 2 weken geleden een brief dat er iets niet goed stond wat betreft de opvangsoort van ons middelste kind, dat ze dat aangepast hadden maar dat wel iets kon wijzigen in mijn toeslag
.
?
Ik bellen; wij ontvangen geen toeslag meer sinds 12-2012. De meneer aan de andere kant: oh, nee, dat klopt. Ik snap niet waarom u die brief heeft gehad, wij bellen u nog terug.
Niets meer gehoord...
Nou wat je zegt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef Luigi het volgende:
ik voel met je mee. ik had hetzelfde geintjequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:09 schreef Ticootje het volgende:
Oh ja verzekeraars. Ik kreeg nog een ding van eigen risico van vorig jaar juni. Leuk ook.
Ik geloof wel dat het ene schoolsysteem beter geschikt is voor een kind dan het ander maar dat weet je bij een baby/dreumes toch nog niet en dat is zo langzamerhand wel op steeds meer plekken het termijn waarop je in moet schrijven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Precies wat jij omschrijft gebeurde bij ons gesprek op de openbare school dus ook: aandacht voor de kleine, een rondleiding door 7 of 8e groepers, etc. Ik geloof niet zo dat er per definitie goede en slechte schoolsystemen bestaan, wel dat er goede (betere) en slechte(re) scholen zijn. Ik denk dat in de praktijk openbare scholen toch wel een beetje shoppen bij de verschillende systemen.
hoe doe je dat? kan dan bij je verzekering?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef Rixtje het volgende:
Ik betaal mijn eigen risico elk jaar standaard in 10x vooruit dit keer voor het eerst dat ik wat terug krijg
Ja bij de Friesland bieden ze dit aan volgens mij zijn zij de enige die dit doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe doe je dat? kan dan bij je verzekering?
Spiraal is aanvullende verzekering hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
het is gewoon niet leuk meer. je betaalt je helemaal scheel aan de zorg tegenwoordig en er moet steeds meer zelf betaald worden.
die spiraal is ook gewoon van mijn eigen risico gegaan. en dat ding lag er in twee weken weer uit. en dan kan ik zeker nog een keer zo'n ding dokken? nou dan maar niet.
Wel lastig om zo vroeg een keuze te maken ja. Hier is dat niet. Bij ons in de regio zijn nergens wachtlijsten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het ene schoolsysteem beter geschikt is voor een kind dan het ander maar dat weet je bij een baby/dreumes toch nog niet en dat is zo langzamerhand wel op steeds meer plekken het termijn waarop je in moet schrijven.
Erg jammer vind ik dat. Ik wil bewust een keuze maak voor een systeem waarin hij gedijt maar ik kan dat zelfs nu hij twee is nog niet goed bepalen terwijl ik met inschrijven al behoorlijk laat lijk te zijn.
Ik chat altijd met VGZ, die chat sla ik dan weer op, kan je naar jezelf mailen, om ze later weer mee om hun oren te slaan als dat nodig isquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik haat dat ook.
En inmiddels haat ik ziekenfondsen ook... Ben naar een andere apotheek geweest (voor de oogpleisters van Flip) waar ze een contract hebben met vgz en daar hoefde ik dus niets mee te betalen (ipv 93,70)
Nu weet ik nog niet of ik wel of niet een deel zelf moet betalen omdat ik het z-indexnummer van de pleisters aan de apotheker had moeten vragen door moest geven bij vgz waarna ze het pas konden checken. Hoezo makkelijk? Ik vind het echt kansloos en zoooo klantonvriendelijk (met hun lokale tarief waar je elke x 20 min in de wacht staat).
Ze maken toch een soort uitstrijkje ofzo of er geen geslachtsziekte zit ?quote:
Goed idee!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik chat altijd met VGZ, die chat sla ik dan weer op, kan je naar jezelf mailen, om ze later weer mee om hun oren te slaan als dat nodig is
De mijne deed de gyn. Nou dan zie ik het wel hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef lily het volgende:
Geen idee, bij mij niet in ieder geval.
Mijn huisarts plaatst zo'n ding in 2 minuten en klaar, 140 euro.
ik kan t anders voor je navragen, vriendin van me werkt daar, pm maar even wat je precies wilt wetenquote:
idd; niet uitbehandeld. sterker nog; de laatste week als we daar zijn is hij er zelf niet. want dan gaan ze toch maar wel naar de avondvierdaagse in drenthe ergensquote:Op woensdag 10 april 2013 09:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe bedoel je niks aan het handje? Niet uitbehandeld?
nja, ik denk dat ik wellicht beter af kan wachten tot we weer thuis zijn met een uitleg. dan heb ik beter in zicht wat er tegen de kinderen is gezegdquote:Op woensdag 10 april 2013 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Dat van wat je tegen de kinderen zegt lijkt me toch vrij simpel: Opa is toch niet zo ziek als ze dachten, hij blijft voorlopig nog een tijdje bij ons.
Wel vreselijk balen van je vakantie.
Niks, ik kon er heen bellen wat ik wilde maar kreeg geen service...quote:Op woensdag 10 april 2013 08:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan t anders voor je navragen, vriendin van me werkt daar, pm maar even wat je precies wilt weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm so glamourous I piss glitter!
Is het een soort allergische reactie op de ontsteking? Waar komt het vandaan dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Het is geen roodvonk. Tongetje is gewoon roze. Amandelen paars en rood en opgezwollen, dat wel. Zijn klieren in de hals zijn ook helemaal dik en opgezwollen (net als op de foto) en daar heeft ie dan o.a. antibiotica voor.
Ja, ik zit er over te denken. Voor mezelf en ook voor Job. Ik hou zelf ook heel erg van schommelen. En in zo'n nestschommel lekker in de zomer liggen schommelen lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Livelink, de schommel komt van XL Toys. Was je van plan er ook 1 te kopen?
Ga je met de stoomtrein mee?quote:Op zondag 14 april 2013 14:14 schreef livelink het volgende:
Ik ben vanochtend naar Limburg afgereisd voor de Amstel Gold Race, maar eemaal daar heb ik toch besloten lekker van het zonnetje te genieten. Dus nu zit ik in Simpelveld op een bankje in de zon.
zou je anders meegefietst hebben dan?quote:Op zondag 14 april 2013 14:14 schreef livelink het volgende:
Ik ben vanochtend naar Limburg afgereisd voor de Amstel Gold Race, maar eemaal daar heb ik toch besloten lekker van het zonnetje te genieten. Dus nu zit ik in Simpelveld op een bankje in de zon.
ze zijn aan het rippen!quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:54 schreef trui het volgende:
voor de nabestaanden? die kunnen nu juist weer eens in actie komen! ipv dat bankgehang.
bestwel..quote:
Als het een normaal ding mag zijn heb ik er wel 1 liggen. Maar geen smartphone over hier.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:20 schreef trui het volgende:
Heeft iemand hier nog een leuke telefoon over voor een schappelijk prijsje? De mijne viel een verdieping naar beneden op m'n werk, op een hele harde vloer... De schade ziet er niet zo herstelbaar uit helaas. Maar ja, ook net een nieuwe auto moeten kopen, de CV ketel lijkt aan vervanging toe, etc etc. de kosten rijzen de pan uit! En m'n sim-only abonnement (BEN) kan ik niet zomaar (met nummerbehoud) omzetten in een abonnement met telefoon, volgens de klantenservice.
ben ik mee bezig. maar ik 'ken' jullie beter dan de willekeurige marktplaats verkoper. dus ik dacht ik probeer 't hier ook even.quote:
Oh leuk is dat he? Ik ken dat verhaal. En welke stickers enzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:51 schreef Saffier het volgende:
Grinnik. Ik zit bij bloedafname en ze kunnen niet vinden welke buisjes ze nodig hebben. Geval apart meldt zich weer eens
Want je mag normaal de deur niet uit? Je ketting wat doe je??!quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik was koffie aan het drinken in het buurthuis (gevalletje poging nieuwe contacten opdoen)
zat er zo'n trol die zichzelf geweldig vindt en elke onderwerp kans zag er zichzelf mee te verheerlijken.
het was net of ik bij mijn voormalig schoonmoeder op bezoek was die is daar ook zo goed in.
ik heb de twee uur niet volgemaakt en ben na een uur gevlucht. wat een hel, zo'n figuur
ik wou in de tuin verder gaan rotzooien, maar het waait als een idioot hier.
vanmiddag ga ik maar binnen huishouden anders valt het op dat ik vanochtend niet thuis geweest ben
Geen idee, de geur vind ik wel lekker. Maar ik vind het tijdrovend ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:22 schreef Saffier het volgende:
Wat is dat toch dat (vnl vrouwen ) zo'n hekel hebben aan tanken??
Ze hebben het uiteindelijk gevonden na lang bellen en zoeken met het lab. 5 buizen en handgeschreven etiketten. Ben benieuwd! Ze gokt erop dat ik met een dag of tien uitslag heb.
Grinnik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh nee daar is geen hol aan. Dan stuur ik m`n man
Echt?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik was koffie aan het drinken in het buurthuis (gevalletje poging nieuwe contacten opdoen)
zat er zo'n trol die zichzelf geweldig vindt en elke onderwerp kans zag er zichzelf mee te verheerlijken.
het was net of ik bij mijn voormalig schoonmoeder op bezoek was die is daar ook zo goed in.
ik heb de twee uur niet volgemaakt en ben na een uur gevlucht. wat een hel, zo'n figuur
ik wou in de tuin verder gaan rotzooien, maar het waait als een idioot hier.
vanmiddag ga ik maar binnen huishouden anders valt het op dat ik vanochtend niet thuis geweest ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |