abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117931060
We wonen hier in een woonwijk met voornamelijk koopwoningen. De wijk is gebouwd in de jaren 75/76 door de woningbouwvereniging. Een jaar of tien zijn de meeste woningen verkocht.

Wij wonen ook in zo'n koopwoning. 't Is geen deftige villawijk, ook geen volkswijk maar een beetje een mengeling. Voornamelijk veel gezinnen met 1 tot 3 kinderen.

Naast ons staat ook zo'n huis, alleen heeft de koper het verlichte idee gekregen om het onder te verhuren. Hij heeft een bedrijf, dus het zal nog wel mogen van de bank ook.
Alleen de huur is veel te hoog (nog meer 1,5 x de maandelijkse hypotheekhosten + levensverzekering) en toch trekt die woning steeds bewoners.

Het verloop is helaas erg hoog, en af en toe zitten er niet echt sociale mensen in. Nou ja, sociaal naar zichzelf en hun tokkievrienden.
Tot een maand of vier geleden er weer nieuwe lui in kwamen (huis staat tegenwoordig elke winter leeg, dus we stoken ons ook nog eens een ongeluk). En weer hetzelfde als altijd: hij slaat zijn vrouw, ze schelden elkaar verrot, het meubilair wordt door het huis gegooid etc etc. Alleen hadden zij een tweejarig dochtertje. Niet echt heel geschikt voor zo'n kind.
Twee maand geleden bevalt zij van een baby, en dus zitten ze nu met z'n vieren in dat huis. Kan ovverigens makkelijk, het zijn vrij grote woningen hier.

Gisteren weer een partij ruzie. Zij buitengesloten, hij binnen. Ze is helemaal doorgedraaid voor haar deur en heeft allerlei spul tegen de deur en in het huis gesmeten, tot de inhoud van de vuilcontainer aan toe. Uiteindelijk is de politie gearriveerd met 5(!) auto's en een ambulance. Zij is platgespoten, hij is er vandoorgegaan en ergens verderop aangehouden en de politie heeft in de buurt gezocht naar een voorwerp, vermoedelijk een steek- of vuurwapen.
Toen werd de woning binnenstebuiten gekeerd en bleek dat er ook nog eens een hele professionele wietplantage werd onderhouden in die woning. 'Kenners' zeiden tegen mij dat de plantjes al bijna klaar waren voor de oogst. Dit is al de tweede bewoner met een wietplantage.

Ik ben het eigenlijk helemaal zat. Er wonen kinderen in deze buurt, wij hebben ook jonge kinderen en naast ons woont een aggressieve gek die zijn vrouw af en toe in elkaar mept en ook nog eens wiet verbouwt.

En tot overmaat van ramp is de eigenaar van dat huis helemaal nergens te bereiken. Ik wil dat hij dat huis in de verkoop zet, of er bejaarden in zet met een minimale woonduur van 5 jaar.
En 't is ook niet de tijd om zelf ons huis eventjes in de verkoop te zetten, gezien het huidige economische klimaat.

Klacht: Kankertokkies en klote huiseigenaar.
pi_117931067
veel te lange tekst...
Vroem! Vroem! Ik ben aan auto.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:39:05 #3
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_117931073
Wat jammer nou
Doei!
pi_117931104
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:38 schreef Arjan het volgende:
We wonen hier in een woonwijk met voornamelijk koopwoningen. De wijk is gebouwd in de jaren 75/76 door de woningbouwvereniging. Een jaar of tien zijn de meeste woningen verkocht.

Wij wonen ook in zo'n koopwoning. 't Is geen deftige villawijk, ook geen volkswijk maar een beetje een mengeling. Voornamelijk veel gezinnen met 1 tot 3 kinderen.

Naast ons staat ook zo'n huis, alleen heeft de koper het verlichte idee gekregen om het onder te verhuren. Hij heeft een bedrijf, dus het zal nog wel mogen van de bank ook.
Alleen de huur is veel te hoog (nog meer 1,5 x de maandelijkse hypotheekhosten + levensverzekering) en toch trekt die woning steeds bewoners.

Het verloop is helaas erg hoog, en af en toe zitten er niet echt sociale mensen in. Nou ja, sociaal naar zichzelf en hun tokkievrienden.
Tot een maand of vier geleden er weer nieuwe lui in kwamen (huis staat tegenwoordig elke winter leeg, dus we stoken ons ook nog eens een ongeluk). En weer hetzelfde als altijd: hij slaat zijn vrouw, ze schelden elkaar verrot, het meubilair wordt door het huis gegooid etc etc. Alleen hadden zij een tweejarig dochtertje. Niet echt heel geschikt voor zo'n kind.
Twee maand geleden bevalt zij van een baby, en dus zitten ze nu met z'n vieren in dat huis. Kan ovverigens makkelijk, het zijn vrij grote woningen hier.

Gisteren weer een partij ruzie. Zij buitengesloten, hij binnen. Ze is helemaal doorgedraaid voor haar deur en heeft allerlei spul tegen de deur en in het huis gesmeten, tot de inhoud van de vuilcontainer aan toe. Uiteindelijk is de politie gearriveerd met 5(!) auto's en een ambulance. Zij is platgespoten, hij is er vandoorgegaan en ergens verderop aangehouden en de politie heeft in de buurt gezocht naar een voorwerp, vermoedelijk een steek- of vuurwapen.
Toen werd de woning binnenstebuiten gekeerd en bleek dat er ook nog eens een hele professionele wietplantage werd onderhouden in die woning. 'Kenners' zeiden tegen mij dat de plantjes al bijna klaar waren voor de oogst. Dit is al de tweede bewoner met een wietplantage.

Ik ben het eigenlijk helemaal zat. Er wonen kinderen in deze buurt, wij hebben ook jonge kinderen en naast ons woont een aggressieve gek die zijn vrouw af en toe in elkaar mept en ook nog eens wiet verbouwt.

En tot overmaat van ramp is de eigenaar van dat huis helemaal nergens te bereiken. Ik wil dat hij dat huis in de verkoop zet, of er bejaarden in zet met een minimale woonduur van 5 jaar.
En 't is ook niet de tijd om zelf ons huis eventjes in de verkoop te zetten, gezien het huidige economische klimaat.

Klacht: Kankertokkies en klote huiseigenaar.
Hoho even rustig nou.
Vroem! Vroem! Ik ben aan auto.
pi_117931187
Begrijpelijk, kutpaupers als buren kunnen je leven zo enorm verzieken en jekan er vaak niets aan doen.
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:43:20 #6
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_117931201
Je hebt helemaal niets te willen voor wat betreft het huis van je buurman.
Zou mooi worden als de buurman denkt te mogen bepalen aan wie ik wel of niet mijn huis mag verhuren. :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_117931243
Gwn je buurvrouw neuken.
pi_117931254
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:38 schreef wasbeer31 het volgende:
veel te lange tekst...
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:39 schreef Meloewa het volgende:
Wat jammer nou
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:40 schreef wasbeer31 het volgende:

[..]

Hoho even rustig nou.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:43 schreef MichaelScott het volgende:
Zou mooi worden als de buurman denkt te mogen bepalen aan wie ik wel of niet mijn huis mag verhuren. :')
Stelletje sukkels :N Triest volk hier.
pi_117931284
Zwaar klote voor je TS.
pi_117931295
quote:
de eigenaar meldt zich :)
pi_117931329
koop hun weg
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:48:33 #12
139330 TNA
For the stars that shine
pi_117931332
Terechte klacht. Blijft moeizaam om onhandelbare buren fatsoenlijk aan te pakken.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:50:11 #13
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_117931377
Terechte klacht. Tokkies :{w
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:54:45 #14
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_117931507
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:47 schreef okiokinl het volgende:

[..]

de eigenaar meldt zich :)
Nee.

quote:
Ik wil dat hij dat huis in de verkoop zet, of er bejaarden in zet met een minimale woonduur van 5 jaar.
Dit is gewoon niet normaal en zelfs een beetje tokkie.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_117931595
ovverigens :')
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_117931671
Ik weet trouwens wel een goede oplossing. Koop of huur zelf het huis van je buurman.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_117931674
Hij wil het natuurlijk wel verkopen maar dat lukt nu even niet. Om te voorkomen dat ie met dubbele woonlasten komt te zitten kan hij het huis beter verhuren. Dat zal hem een flinke duit schelen. Wie er dan gaat wonen is voor hem niet zo belangrijk, als ze maar de huur betalen.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
pi_117931714
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:54 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Dit is gewoon niet normaal en zelfs een beetje tokkie.
Hij wil atsoenlijke buren, niet alles zo letterlijk nemen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:02:01 #19
138448 PeZu
Suspended animation
pi_117931745
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:59 schreef RonnieHansen het volgende:
Hij wil het natuurlijk wel verkopen maar dat lukt nu even niet. Om te voorkomen dat ie met dubbele woonlasten komt te zitten kan hij het huis beter verhuren. Dat zal hem een flinke duit schelen. Wie er dan gaat wonen is voor hem niet zo belangrijk, als ze maar de huur betalen.
juist waarom denken ad problemen waar je de buren mee opzadelt als jij maar lekker slaapt, zo zetten bazen dat :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_117931746
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:59 schreef RonnieHansen het volgende:
Dat zal het hoogstwaarschijnlijk wel zijn. Kut voor je, TS. Dat kan nog wel even duren.
Who motivates the motivator?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:22:05 #21
288172 pokerstars
ja, lastig.....
pi_117932214
quote:
Indeed.
"Wanneer de ezel honger heeft, kunnen stokslagen hem niet schelen."
pi_117932260
Fuck the kids TS. Fuck 'm.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117932413
Jammer voor je, TS, maar dit:
quote:
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:37:10 #24
378963 ConnorKenway
Asasineted Unecl Dolan
pi_117932595
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:40 schreef wasbeer31 het volgende:

[..]

Hoho even rustig nou.
:')
Hrey!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:39:00 #25
378963 ConnorKenway
Asasineted Unecl Dolan
pi_117932645
Maar eh sorry TS zou het niet weer doen.
Hrey!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')