Haha, dat hebben wij ook eens gedaan. Was echt smerig, aldus het bruidspaar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:25 schreef Stiemie het volgende:
Drinkt hij graag een biertje?
[ afbeelding ]
Gele gel met munten in een bierglas en bovenop scheerschuim als schuimlaag
In een brood steken. Wij hebben toen we trouwden 2 broden met geld gekregen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:54 schreef _Bar_ het volgende:
Pfff wat een bedrag Rocka,
Ik ben mijn "nek"aan het breken om op een originele en leuke manier geld cadeau te doen voor mijn (stief)broertje die volgende week trouwt.
Nee, dan was ik minstens 7 weken onder de pannen geweestquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hebben een kast gekocht van het geld van onze bruiloft. en een lamp. Dat was ook het doel dat we opgegeven hadden.:D
en wat balen van die bijwerkingen Vlindur.had je bijna ook wel die operatie kunnen laten doen??
oeh ja, nou ja, was je op de helft geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, dan was ik minstens 7 weken onder de pannen geweest
Een pinata is meestal gemaakt van papier maché, eventueel met kippegaas. Volgens mij heb je daar nog veel ervaring mee ook, toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:38 schreef _Bar_ het volgende:
ik kom een leuk idee tegen om toch een pinata te kunnen maken, van karton.kan alleen het plaatje nu even niet laten zien want pinterest wilt niet openen nu.
maar in elk geval een groot hart maken die hol is vanbinnen daarin het geld doen en confetti, en met trek touwtje eraan.
Hebben ze wat te doen snachts
Ben je nou al meer dan 13 kilo vocht kwijt?quote:
Memmel gaat eerdaags bij de vrijwillige brandweerquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef livelink het volgende:
Ben je nou al meer dan 13 kilo vocht kwijt?
toen heb je voor troost maar zo'n bakkie groene thee van Phluphy gedaan zeker?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef Gaoxing het volgende:
Dat wordt een probleem, Memmeltje. Misschien ook eens oefeningen voor doen![]()
God, ik hou op.... Ik had een huilende puber, vrienden die verhuizen en de dokter die een vrije dag nam ipv morgen mijn kinderen te vaccineren vandaag. Blijkbaar reden tot meligheid....
what? logisch dat je pissig ben!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:21 schreef Vicky het volgende:
Nijna, fijn dat de medicatie helpt!
Wij vragen ons regelmatig af waarom we nou eigenlijk verzekerd zijn.. Er wordt steeds minder vergoed.
2w geleden moesten we de meterstanden gas en elektra doorgeven. Gas was veel hoger en elektra was iets omhoog. Ik had zelf een berekening gedaan en kwam uit op 86 euro bijbetalen. Kreeg van de week de afrekening.. krijgen we 123 euro terug
En ik ben boos op een van de buren. Ze heeft vanmorgen haar hond tegen mijn auto laten zeiken
M heeft het gezien vanmorgen maar die reed net weg. Ik ga haar van de week aanspreken. Vind het ronduit asociaal.. Of zal ik ff over haar auto heen zeiken?quote:
Ik zou niet tot 'van de week' wachten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
M heeft het gezien vanmorgen maar die reed net weg. Ik ga haar van de week aanspreken. Vind het ronduit asociaal.. Of zal ik ff over haar auto heen zeiken?
over haar hond!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
M heeft het gezien vanmorgen maar die reed net weg. Ik ga haar van de week aanspreken. Vind het ronduit asociaal.. Of zal ik ff over haar auto heen zeiken?
Of over de buurvrouw. Of tegen de voordeur.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
over haar hond!
die auto blijft toch buiten
uit deze post alleen al blijkt dat het je een stukje beter gaatquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef Nijna het volgende:
Groene thee *ril*, doe mij maar rooibos.
Verzekering, grmbl. Ik kreeg medicatie voorgeschreven, had het opgebouwd intern in 3 weken, 2 dagen voor ik naar huis zou bleek dat de verzekering het eerst moest goedkeuren. Maar dat hadden ze met niet gezegd... Heel gedoe, heeft nog 2 weken geduurd voor het goedgekeurd was, dus ik heb het eerst maar voorgeschoten.
En nu blijkt dat ze maar een bepaald bedrag vergoeden dus mijn apotheek moet maar op zoek naar een goedkopere variant... Als ze dat nou gelijk zeggen... want inmiddels heb ik dus al 2 keer voor een maand opgehaald en dat betekent dus dat ik nog even 60 euro zelf moet betalen. Nee, die aap komt nu pas uit de mouw.... Voor de volgende keer inderdaad maar bij de apotheek vragen of ze goedkoper kunnen bestellen en anders moet mn behandelaar het maar gaat uitvechten met de verzekering. Ik kan hier zo chagerijnig van worden he...
Je betaalt je scheel, maar je krijgt steeds minder vergoed... en niemand weet precies hoe het zit, dat hoor je pas als je al onderweg bent...
En laat dit nu dan net het middel zijn wat wel wat doet, itt alles wat ik hiervoor heb geprobeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |