Oh jee, unit 6 voor jou.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:43 schreef opgebaarde het volgende:
Wtf ik heb ook een moedervlek, al jaren zelfs omgfck
As ik eitjes kook, suizen die belletjes langs het ei. Dan klinkt het ook altijd alsof er kuikentjes al piepend tegen mij praten.quote:
* CherryOnTop zoekt alvast het telefoonnummer van een psychiaterquote:Op donderdag 4 april 2013 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
As ik eitjes kook, suizen die belletjes langs het ei. Dan klinkt het ook altijd alsof er kuikentjes al piepend tegen mij praten.
Dus dat kan best.
Luister jij maar eens naar eitjes zodra er bubbeltjes in het water komen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:46 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
* CherryOnTop zoekt alvast het telefoonnummer van een psychiater
Kijk eens onder je speeddialquote:Op donderdag 4 april 2013 21:46 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
* CherryOnTop zoekt alvast het telefoonnummer van een psychiater
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ssssst, de kuikentjes praten tegen me
Als pedo in een gevangenis ben je de allerlaagste in de pikordequote:Op donderdag 4 april 2013 21:56 schreef Doler12 het volgende:
In de gevangenis huilen is een taboe meneer!
Ja best wel erg ja voor de omgeving van deze manquote:Op donderdag 4 april 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel aan alle kanten.
Hij zal wel beschermd wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Als pedo in een gevangenis ben je de allerlaagste in de pikorde
Hij mag blij zijn dat hij in NL in de gevangenis zit.quote:
Ook hier word je kapotgemaakt als men weet dat je voor een zedenmisdrijf met kinderen zit.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat hij in NL in de gevangenis zit.
Zag het toevallig van de week bij Dr. Phil, die man misbruikte zijn 2 of 3 dochters al jaren voor de moeder erachter kwam. Sterker nog, hij had eens tegen zijn dochter gezegd dat hij kinderen wilde om ze te kunnen misbruikenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Sjesus ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn als je erachter komt dat je man pedo is.
Zware behandeling onder toezicht net als bij verslaafden.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vraag blijft dan wat je met pedofielen moet.
Toevallig ook gezien, die was echt vreselijk ja, psychopaat.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zag het toevallig van de week bij Dr. Phil, die man misbruikte zijn 2 of 3 dochters al jaren voor de moeder erachter kwam. Sterker nog, hij had eens tegen zijn dochter gezegd dat hij kinderen wilde om ze te kunnen misbruiken
Dutroux had ook zo'n motivatie. Die wilde zijn eigen dochter wel leren om seks te hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zag het toevallig van de week bij Dr. Phil, die man misbruikte zijn 2 of 3 dochters al jaren voor de moeder erachter kwam. Sterker nog, hij had eens tegen zijn dochter gezegd dat hij kinderen wilde om ze te kunnen misbruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |