Dan hoop ik dat je niet teveel kwaaltjes krijgt. Volgens mij kan je vent daar niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik kom ook voorzichtig meelurken hier... We zijn nu 26 en 27 en het is duidelijk dat de kinderwens er is, maar wanneer begin je er precies mee. Ik heb een contract tot eind 2014, dus voor mijn gevoel zou het of daarvoor moeten (en dan op mijn gemak een nieuwe baan zoeken), of pas na een jaar in een nieuwe baan, dus 2016. Maar dat laatste is wel erg ver weg![]()
Verder hebben we een huisje met aangewezen kinderkamer, financieel nog niet naar gekeken verder. Maar mijn moeder wil heel graag oppassen dus dat voelt wel als een steuntje in de rug
Wat bedoel je precies? Hij zorgt juist super goed voor mij als er iets isquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet teveel kwaaltjes krijgt. Volgens mij kan je vent daar niet zo goed tegen.
Daarbij hebben jullie er wel een prachtig huisje voor.
Vraag maar aan LLquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Hij zorgt juist super goed voor mij als er iets is![]()
We zijn idd heel blij met het huisje!
Ja dit ja, de mijne ook. Ook een beetje hun manier om ermee om te gaan denk ik. Ze zijn wat meer van het praktische enzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Dat is een achter het behang plak moment, devilsanddust? Ik was woest geworden denk ik.
Maarkik denk dat het komt omdat mannen eenkinderwens meer ddenken en minder voelen. Mijn man in ieder geval wel.
quote:Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Overal lammetjes in de wei aan het dartelen. Weet niet of ik moet gaan watertanden of gaan rammelen!
Zij hebben die hormonen niet he...quote:Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
9 vd 10 mannen begrijpen t ook gewoon ECHT niet... Dat merk ik bij mijn vriend ook, wij zijn dan al wel bezig maar soms kan die drang van het moet NU heel heftig zijn... En dat snapt ie niet, we hebben toch tijd genoeg en t komt wel, terwijl het echt van binnenuit komt.
ah de hormonen... grote boosdoeners!quote:Op zondag 7 april 2013 21:19 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Zij hebben die hormonen niet he....
Aan de andere kant kunnen de mannen daardoor dan weer beter relativeren, dat houdt de boel een beetje in balansquote:Op zondag 7 april 2013 21:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ah de hormonen... grote boosdoeners!
Ik kan je uit ervaring vertellen dat met een pup in huis de tijd echt sneller gaat! Dat is een werk joh! Maar zo heerlijk, nu liggen er ook weer 2 knuffels op mn benen te slapen, al gaat dat met een grotere hond wat lastig...quote:Op maandag 8 april 2013 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha het was ook wel een mooie timing omdat ik echt ontzettend rammel. Hij ook wel, maar gewoon.. Wat rustiger aan. We gaan voor een pup kijken inderdaad. Een flatcoated, of een Labrador,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat met een pup in huis de tijd echt sneller gaat! Dat is een werk joh! Maar zo heerlijk, nu liggen er ook weer 2 knuffels op mn benen te slapen, al gaat dat met een grotere hond wat lastig...Wat een snoepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat gaa wel hard maar voor het zo ver is..
De zaak moet eerst verbouwd worden, wordt speciaal plek voor gemaakt haha. Ik gok dat we dan alweer een maand of 15 verder zijn. Maar de voorpret is ook leuk![]()
En is het al weer een beetje opgeklaard inmiddels?quote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb momenteel gewoon even het gevoel alsof mijn gevoel er helemaal niet toe doet. Hij is er nog niet klaar voor, we hebben nog niet genoeg geld gespaard, dus hoef ik er ook niet mee bezig te zijn. Ja, zo werkt het dus niet hè.
De sfeer is voortreffelijk hier, dit weekend.
Mjah, we hebben het er niet echt meer over gehad. Het zal jullie vast verbazen (quote:Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En is het al weer een beetje opgeklaard inmiddels?![]()
Hopeloos soms he, dat rationele van mannen....herkenbaar hoor!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben de komende tijd nog wat grote uitgaven staan (auto's die stuk gaan tijdens een verhuizing), maar als ons saldo daarna weer lekker wat op regel is, staat eigenlijk niets ons meer in de weg.
.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, het gezever is weg. FR legt keurig uit waarom ze die opmerking plaatst en Sheonly gaat er verder ook niet meer op in. Lijkt me prima om het daar bij te laten.
De eerste keer voor 't echie vond ik echt doodeng!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
als ik er over nadenk wil ik ook heel graag beginnen maar dat ik het in het begin wel heel spannend vind. heb zo lang mijn best gedaan om juist niet zwanger te worden en dan ga je het er om doen...
+1 soort ingebouwde paniek, dat je denkt OOOHH neee!! En daarna oh wachtquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:14 schreef Limone het volgende:
[..]
De eerste keer voor 't echie vond ik echt doodeng!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |