abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124944075
Ik kom ook voorzichtig meelurken hier... We zijn nu 26 en 27 en het is duidelijk dat de kinderwens er is, maar wanneer begin je er precies mee. Ik heb een contract tot eind 2014, dus voor mijn gevoel zou het of daarvoor moeten (en dan op mijn gemak een nieuwe baan zoeken), of pas na een jaar in een nieuwe baan, dus 2016. Maar dat laatste is wel erg ver weg :(

Verder hebben we een huisje met aangewezen kinderkamer :), financieel nog niet naar gekeken verder. Maar mijn moeder wil heel graag oppassen dus dat voelt wel als een steuntje in de rug :)
Klussen deel 1 en 2
pi_124944393
Gister dacht ik eens met mijn vriend te praten over de mogelijkheid om eerder te beginnen. Begint 'ie te lachen en grapjes te maken over mei 2014 (een maand eerder dus) en eerst nog weer even net te doen alsof 'ie helemaal niet weet dat we al een datum hadden afgesproken.

Bedankt dat je me zo serieus neemt. -O- .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_124946105
Dat is een achter het behang plak moment, devilsanddust? Ik was woest geworden denk ik.

Maarkik denk dat het komt omdat mannen eenkinderwens meer ddenken en minder voelen. Mijn man in ieder geval wel.
pi_124947177
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 08:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik kom ook voorzichtig meelurken hier... We zijn nu 26 en 27 en het is duidelijk dat de kinderwens er is, maar wanneer begin je er precies mee. Ik heb een contract tot eind 2014, dus voor mijn gevoel zou het of daarvoor moeten (en dan op mijn gemak een nieuwe baan zoeken), of pas na een jaar in een nieuwe baan, dus 2016. Maar dat laatste is wel erg ver weg :(

Verder hebben we een huisje met aangewezen kinderkamer :), financieel nog niet naar gekeken verder. Maar mijn moeder wil heel graag oppassen dus dat voelt wel als een steuntje in de rug :)
Dan hoop ik dat je niet teveel kwaaltjes krijgt. Volgens mij kan je vent daar niet zo goed tegen.
Daarbij hebben jullie er wel een prachtig huisje voor.
pi_124948905
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 12:06 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je niet teveel kwaaltjes krijgt. Volgens mij kan je vent daar niet zo goed tegen.
Daarbij hebben jullie er wel een prachtig huisje voor.
Wat bedoel je precies? Hij zorgt juist super goed voor mij als er iets is :)
We zijn idd heel blij met het huisje!
Klussen deel 1 en 2
pi_124949246
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 13:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Hij zorgt juist super goed voor mij als er iets is :)
We zijn idd heel blij met het huisje!
Vraag maar aan LL :Y
Maar ik weet haast wel zeker dat hij goed voor je zal zorgen hoor. Het zijn een paar opmerkingen van hem geweest die bij zwangere (zieke) dames niet zo goed vielen.
pi_125000378
Overal lammetjes in de wei aan het dartelen. Weet niet of ik moet gaan watertanden of gaan rammelen!
pi_125001267
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Dat is een achter het behang plak moment, devilsanddust? Ik was woest geworden denk ik.

Maarkik denk dat het komt omdat mannen eenkinderwens meer ddenken en minder voelen. Mijn man in ieder geval wel.
Ja dit ja, de mijne ook. Ook een beetje hun manier om ermee om te gaan denk ik. Ze zijn wat meer van het praktische enzo.
pi_125004228
zo zit het hier ook risu, mijn man kijkt van de praktische kant en is daarom wat huiverig. gelukkig hebben we er goeie gesprekken over en begrijpt hij mij. ook als ik verdrietig ben omdat het nog niet zover is. dit weekend hebben we er nog over gesproken en dat maakt ook dat ik hem ook beter begrijp. daarom ook aangegeven dat ik niet meer ga 'zeuren' over een maand vervroegen en toen zei hij weer we zien wel even. me toch weer hoop gevend. nou ja we kunnen er in ieder geval steeds beter over praten. hij snapt alleen het leeftijds struikelblok niet.
pi_125004630
Ik heb momenteel gewoon even het gevoel alsof mijn gevoel er helemaal niet toe doet. Hij is er nog niet klaar voor, we hebben nog niet genoeg geld gespaard, dus hoef ik er ook niet mee bezig te zijn. Ja, zo werkt het dus niet hè.

De sfeer is voortreffelijk hier, dit weekend.
pi_125004687
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Overal lammetjes in de wei aan het dartelen. Weet niet of ik moet gaan watertanden of gaan rammelen!
:D

Laatst in de auto barstte ik in huilen uit toen ik mamaschaap met haar 2 springende kindjes zag O+ :')
pi_125005250
je bent zwanger toch, Mabawa? dan zullen de hormonen je wel flink helpen. maar wel heerlijk he eindelijk de lente.

devilsanddust, bij ons thuis is het ook eerst een dikke ruzie geweest hoor. al een paar keer een discussie en ook bij mij het gevoel dat ik niet serieus genomen werd en dat maakte me woest.
ik wilde hem niet voor het blok zetten maar mezelf ook niet wegcijferen.
dus ik ontplofte en een dikke ruzie volgde waarbij ik hem voor zijn voeten wierp dat ik verdomme al 32 ben waarop hij weer zei dat hij nog maar.... je begrijpt het vast wel.
daarna was het weer even stil. omdat ik er nog niet klaar was heb ik hem een compromis aangeboden. die heeft hij plus 1 maand aangenomen.

mijn man deed net zo moeilijk maar toen hij eindelijk door kreeg dat het bij mij serieus was ging hij overstag.
pi_125005563
9 vd 10 mannen begrijpen t ook gewoon ECHT niet... Dat merk ik bij mijn vriend ook, wij zijn dan al wel bezig maar soms kan die drang van het moet NU heel heftig zijn... En dat snapt ie niet, we hebben toch tijd genoeg en t komt wel, terwijl het echt van binnenuit komt.
S. 2014
J. 2016
pi_125005720
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
9 vd 10 mannen begrijpen t ook gewoon ECHT niet... Dat merk ik bij mijn vriend ook, wij zijn dan al wel bezig maar soms kan die drang van het moet NU heel heftig zijn... En dat snapt ie niet, we hebben toch tijd genoeg en t komt wel, terwijl het echt van binnenuit komt.
Zij hebben die hormonen niet he... ;).
pi_125005767
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:19 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Zij hebben die hormonen niet he... ;).
ah de hormonen... grote boosdoeners! ;)
pi_125006078
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

ah de hormonen... grote boosdoeners! ;)
Aan de andere kant kunnen de mannen daardoor dan weer beter relativeren, dat houdt de boel een beetje in balans ;).
pi_125010660
Dat is ook zeker waar! Anders had ik al meer kids gehad als wij zouden kunnen betalen ;)
pi_125010972
Mijn vriend bekende laatst dat mijn enthousiasme wel een beetje eng voor hem is. Dit is zijn eerste serieuze relatie en we zijn heel vlot gaan samenwonen (na 3 maanden) en daar heb ik begrip voor.
Stand tot nu toe is toch echt, 2015. en ik laat het maar even zo, wat tussenin gebeurd zien we wel. Ander leuk nieuws, plannen voor een hond waren er al heel lang (ook al voordat ik in beeld was haha) dus daar zijn we nu voor aan het plannen. Ook wel beter ook dat ik niet met en een baby en een onzindelijke hond zit. En zo kan ik toch nog even bemoederen van te voren hihi
pi_125019506
Wat leuk! Gaan jullie dan een pup nemen? Is ook een soort baby toch? En jonge dieren zijn zo grappig. Wat voor soort gaan jullie doen?
pi_125026584
Met een pup kan je vast oefenen :P

Wij hebben er 2 al zijn ze inmiddels geen pups meer maar pubers ;(
S. 2014
J. 2016
pi_125027143
Haha het was ook wel een mooie timing omdat ik echt ontzettend rammel. Hij ook wel, maar gewoon.. Wat rustiger aan. We gaan voor een pup kijken inderdaad. Een flatcoated, of een Labrador,.
pi_125030366
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha het was ook wel een mooie timing omdat ik echt ontzettend rammel. Hij ook wel, maar gewoon.. Wat rustiger aan. We gaan voor een pup kijken inderdaad. Een flatcoated, of een Labrador,.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat met een pup in huis de tijd echt sneller gaat! Dat is een werk joh! Maar zo heerlijk, nu liggen er ook weer 2 knuffels op mn benen te slapen, al gaat dat met een grotere hond wat lastig...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_125035100
ah wat een lieverds!
pi_125036839
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik kan je uit ervaring vertellen dat met een pup in huis de tijd echt sneller gaat! Dat is een werk joh! Maar zo heerlijk, nu liggen er ook weer 2 knuffels op mn benen te slapen, al gaat dat met een grotere hond wat lastig...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een snoepjes O+

Ja dat gaa wel hard maar voor het zo ver is.. ;)
De zaak moet eerst verbouwd worden, wordt speciaal plek voor gemaakt haha. Ik gok dat we dan alweer een maand of 15 verder zijn. Maar de voorpret is ook leuk *;
  maandag 8 april 2013 @ 18:49:07 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125040098
quote:
13s.gif Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb momenteel gewoon even het gevoel alsof mijn gevoel er helemaal niet toe doet. Hij is er nog niet klaar voor, we hebben nog niet genoeg geld gespaard, dus hoef ik er ook niet mee bezig te zijn. Ja, zo werkt het dus niet hè.

De sfeer is voortreffelijk hier, dit weekend.
En is het al weer een beetje opgeklaard inmiddels? :*

Hopeloos soms he, dat rationele van mannen.... -O- herkenbaar hoor!
pi_125040533
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En is het al weer een beetje opgeklaard inmiddels? :*

Hopeloos soms he, dat rationele van mannen.... -O- herkenbaar hoor!
Mjah, we hebben het er niet echt meer over gehad. Het zal jullie vast verbazen ( :+ ), maar ik vind het eigenlijk best wel heel moeilijk om 'in het echt' over mijn kinderwens en gerammel te praten. Niet alleen omdat het zo vreselijk dichtbij komt, maar ook omdat ik zo bang ben m'n vriend 'weg te jagen' met mijn 'gezeur'. Het blijft hier vaak bij huilen onder de douche, of zo.

Stom hè.
pi_125040633
Niet stom, hartstikke herkenbaar! :*
Home is where the O+ is...
  maandag 8 april 2013 @ 19:02:36 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125040666
Hmmm niet doen hoor, hij moet inmiddels toch wel weten dat je het écht graag wilt, dus dan moet je dat ook kunnen uiten op momenten dat je het moeilijk hebt!

Wat niet wil zeggen dat je het er 24/7 over moet hebben, maar dat is voor jezelf ook niet leuk meer ;)

Het is toch iig een vaststaand feit dát jullie samen kinderen willen, en dat wordt over een jaartje ongeveer ^O^ Probeer dat gewoon eens een paar keer in een gesprek te verwerken. De details kun je gaandeweg invullen :Y
pi_125041209
en spui het lekker hier devilsanddust. al je rammelgekte.
zo kan je misschien, zoals ladyblack zegt, hem langzaam aan het onderwerp laten wennen.
pi_125041485
Ik zou er toch zeker wel eerlijk over blijven. En als hij daarom weg zou gaan dan zou dat toch wel heel raar moeten lopen lijkt mij :Y Hints snappen mannen vaak toch al niet :+
pi_125041612
Hij weet wel dat ik heel graag een kindje wil. Het 'probleem' is alleen dat het voor hem allemaal zo wel prima is: ooit een kindje. Terwijl voor mij elke dag er als één te veel voelt. En dat rijmt niet zo goed, maar over dat gevoel zou ik graag wel wat meer willen praten. En wat meer begrip voor krijgen.

Ik ben alleen zo'n trut die alles opkropt. :+.
pi_125041657
Maar dat is toch zonde.. Want ooit moet het er uit en dan snapt hij niet waar die shitload aan gevoelens en opmerkingen vandaan komen. :@
pi_125042462
Ik vind het ook herkenbaar hoor. Ik praat er ook niet vaak met mn vriend over. Het duurt nog wel even en wat dat betreft is mn vriend meer van het nu dan nu al denken over de toekomst wanneer een gezinnetje te stichten. Ik heb er nu een heel duidelijk beeld bij maar weet haast zeker dat hij dat vrijwel niet heeft.
Wel weet hij dat ik graag wil en ook over niet al te lange tijd. Hij weet ook dat ik hier meepost enzo. Maar denk dat ik mijn beeld van de toekomst wat meer bij hem in de week ga leggen als hij klaar is met zijn studie. Hij heeft er nogal stres van en ik denk dan ook dat hij wanneer hij zijn diploma heeft zich meer kan vinden in concrete plannen.
pi_125059395
Wow, ik moet vaker naar jullie luisteren. :D. Gister tijdens het eten gevraagd of hij er eens over na zou willen denken of we misschien eerder zouden kunnen gaan beginnen. Rustig uitgelegd dat mijn gevoel heel sterk is en dat ik het niet fijn vind om het idee te hebben dat dat er niet toe doet. Begon 'ie eerst weer over geld sparen blabla, maar toen heb ik gevraagd hoe het er voor hem uit zou zien als die randvoorwaarden nú in orde zouden zijn. Ja, dan zou 'ie nu wel willen beginnen want hij was er eigenlijk wel klaar voor.

We hebben de komende tijd nog wat grote uitgaven staan (auto's die stuk gaan tijdens een verhuizing }:| ), maar als ons saldo daarna weer lekker wat op regel is, staat eigenlijk niets ons meer in de weg. *O*.
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:48:40 #85
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125059871
Wat fijn DAD!!!! Eindelijk duidelijkheid. Jammer van de grote uitgaves, maar daar is ook wat aan te doen (of in ieder geval....dat heb je zelf in de hand)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125059923
Wat goed devilsandust!!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:00:37 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125060057
Wat fijn!!! O+

En goed dat je het gewoon zo rustig aangekaart hebt _O_ Dat werkt dus toch echt beter dan halfhormonale hints ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door LadyBlack op 09-04-2013 10:23:47 ]
pi_125061039
Devilsanddust wat fijn!!! Nu heb je echt een helder doel om naar toe te werken! Misschien is vandaag jouw dag om een staatslot te kopen?! ;)
pi_125061623
Ohh DaD, wat fijn! O+ Hopelijk zijn die uitgaven snel op de rit en kunnen jullie er voor gaan (hoera voor vakantiegeld ;)) . Het is je gegund, je wacht al zo lang!
pi_125062490
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

We hebben de komende tijd nog wat grote uitgaven staan (auto's die stuk gaan tijdens een verhuizing }:| ), maar als ons saldo daarna weer lekker wat op regel is, staat eigenlijk niets ons meer in de weg. *O*.
*O* Wat goed!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_125062529
DaD *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_125062609
DaD *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:24:53 #94
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125067269
Wat fijn DaD! Ik praat er meestal ook alleen in hormonale emotionele buien over met mn lief, maar gelukkig zijn wij het over het algemeen voldoende eens met elkaar :P

Ik ben echt heel blij voor je O+
Kwak
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:11:15 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125068860
Zo, het gezever is weg. FR legt keurig uit waarom ze die opmerking plaatst en Sheonly gaat er verder ook niet meer op in. Lijkt me prima om het daar bij te laten. :)

Opmerkingen over bezems en grotten mogen ook achterwege blijven. Niemand bepaald voor iemand anders of ze wel of niet het recht hebben in OUD te posten!
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:13:40 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125068945
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, het gezever is weg. FR legt keurig uit waarom ze die opmerking plaatst en Sheonly gaat er verder ook niet meer op in. Lijkt me prima om het daar bij te laten. :)
^O^
pi_125069840
Wat goed zeg, DaD!
Blijkbaar moeten mannen toch niks van die hints hebben. Gewoon zeggen waar het op staat is wel het makkelijkst. Zo had ik ook mijn vriend bijna geschopt omdat ie (op 28 maart) zei dat hij 10 mei wel een mooie datum vindt om te beginnen, bijna 6 weken later dan afgesproken.
Uiteindelijk toch maar even gezegd dat ik het er niet helemaal mee eens was en dat ik al zo lang wacht, blijkt gewoon dat hij die datum alleen maar leuk vindt omdat we dan gaan trouwen. 8)7
Toen wilde hij ineens wel meteen beginnen. Uiteindelijk dus nog 3 dagen voor april, alleen ja, toen was ik ongesteld, dus alsnog pas 1 april begonnen.
Desalniettemin rammel ik nog steeds hoor.
pi_125070771
risu, dus jullie oefenen niet meer maar zijn begonnen? wat spannend! hoe voelt dat, is het spannend?

als ik er over nadenk wil ik ook heel graag beginnen maar dat ik het in het begin wel heel spannend vind. heb zo lang mijn best gedaan om juist niet zwanger te worden en dan ga je het er om doen...

en jullie gaan 10 mei trouwen? ook spannend! doen jullie een kleine trouwerij of zo'n groot feest met jurk en alles er op en er aan?
pi_125071045
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:

als ik er over nadenk wil ik ook heel graag beginnen maar dat ik het in het begin wel heel spannend vind. heb zo lang mijn best gedaan om juist niet zwanger te worden en dan ga je het er om doen...

De eerste keer voor 't echie vond ik echt doodeng! :D
pi_125071085
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:14 schreef Limone het volgende:

[..]

De eerste keer voor 't echie vond ik echt doodeng! :D
+1 soort ingebouwde paniek, dat je denkt OOOHH neee!! En daarna oh wacht :')
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')