Soort gehaktbal in de vorm van een frikandel. Volgens mij hebben ze dat hier niet bij de snackbar.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon gehaktstaaf.
[ afbeelding ]
Altijd leuk wanneer hij de boel gaat ontregelen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:27 schreef De_Guidance het volgende:
Dit vind jij wel leuk denk ik, specularium.
Wim T Schippers ontregelt Dit is de Dag by Semmens
Hebben ze bij elke snackbar, het heet alleen overal anders.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Soort gehaktbal in de vorm van een frikandel. Volgens mij hebben ze dat hier niet bij de snackbar.
Ik zal dat zo eens even uitcontroleren, Guido.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:27 schreef De_Guidance het volgende:
Dit vind jij wel leuk denk ik, specularium.
Wim T Schippers ontregelt Dit is de Dag by Semmens
Ik zit te denken wat het hier dan is, maar ik kan niet zo snel iets bedenken.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben ze bij elke snackbar, het heet alleen overal anders.
Ik haal die dingen vaak bij de kiosk op het station.
Die Buch pakt er de zware randgevallen uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef Tem het volgende:
Lijkt me wel een aardig sensatie programma.
Gewoon extra sherry in gieten.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
Ik ben echt kapot van deze kutdag mensen. Gadverdamme.
Met dt?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan wordt het alleen maar erger. En sherry drink ik niet, onthoudt dat nou eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |