quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:07 schreef Dovahkiin_Daenerys het volgende:
[..]
Tsja. Laat satan maar komen! Je gaat maar 1 keer dood
Precies.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:07 schreef Dovahkiin_Daenerys het volgende:
Tsja. Laat satan maar komen! Je gaat maar 1 keer dood
Het is wachten op een grappenmaker die game over op een ouja bord spelt!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Precies.
Dus enige voorzichtigheid is wel geboden.
No replay or save game
Heb je er zelf ervaring mee?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:37 schreef spekkebekkie het volgende:
Ik heb niet alle berichten hier gelezen , maar ik kan je zeggen dat geesten oproepen echt is
En of je het met een ouijabord of met een glas , het kan met beide
Is het veilig , nee , het is hartstikke gevaarlijk
Ga is verder. Waarom is het zó gevaarlijk? Ik heb het namelijk ook gedaan en weet je wat er gebeurde? Helemaal niksquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:37 schreef spekkebekkie het volgende:
Ik heb niet alle berichten hier gelezen , maar ik kan je zeggen dat geesten oproepen echt is
En of je het met een ouijabord of met een glas , het kan met beide
Is het veilig , nee , het is hartstikke gevaarlijk
Als dit je hobby is dan moet je het gewoon doen vind ik! Ja, je hebt geesten of demonen die je blijven achtervolgen maar ik denk wel dat je dit weet als je hieraan begint.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef spekkebekkie het volgende:
Ik heb vroeger wel eens geesten op geroepen
Nu begin ik er niet meer aan omdat ik weet wat er kan gebeuren
En dat ze wel degelijk bestaan is ook eigen ervaring
Ben vanwege een hobby veel in verlaten gebouwen geweest ( woonhuizen , kastelen , kinder tehuizen , psychiatrische inrichtingen e.d , en heb daar genoeg gezien en gehoord
Ik ben ook met een paranormaal team mee op onderzoek geweest in een oud huis ( hooghuys in doel )
Nahh. Zo zie ik het niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Precies.
Dus enige voorzichtigheid is wel geboden.
No replay or save game
Ik ook niet hoor, wat Ouija betreft. Verder ligt de nadruk op enige.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:33 schreef Dovahkiin_Daenerys het volgende:
Nahh. Zo zie ik het niet.
Hmm... dat zou in ons geval een zooi papiersnippers en een half pakje sigaretten inhouden.. (Dat pakje gleed beter dan het glas, vandaar.)quote:Op woensdag 18 september 2013 14:42 schreef Mirage het volgende:
Ik vind ze meestal ook mooi.... k mis trouwens plaatjes van jullie eigen borden in dit topic.
Ik heb er zelf wel eens wat gemaakt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hmm... dat zou in ons geval een zooi papiersnippers en een half pakje sigaretten inhouden.. (Dat pakje gleed beter dan het glas, vandaar.)
oh wat cool!quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb er zelf wel eens wat gemaakt.
De letters en cijfers echt ingekerfd met zo'n hout bewerk dingetje en dan goud geschilderd.
Alleen al het maken vond ik leuk. Even creatief bezig zijn, lekker priegelen me je eigen gedachten.
[ afbeelding ]
Cool! Ook wel eens gebruikt?quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb er zelf wel eens wat gemaakt.
De letters en cijfers echt ingekerfd met zo'n hout bewerk dingetje en dan goud geschilderd.
Alleen al het maken vond ik leuk. Even creatief bezig zijn, lekker priegelen me je eigen gedachten.
[ afbeelding ]
Hahahah relaxt toch zon film het is een beetje hetzelfde als naar de Tour de France kijkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:36 schreef Natalie het volgende:
Ik viel in slaap van Paranormal Activity..
Oeehoeeh, de deur staat een stukje verder open dan hij gisteren open stond! Vreselijk griezelig idd
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef Phoenix.- het volgende:
Oke.
Ik geloofde niet dat er ook maar IETS ging gebeuren, dus heb ik met een groepje waaronder iemand die ervaring heeft met het ouija bord, geesten opgeroepen.
Nou was het super leuk, we hadden zelfs een geest met humor.!
We hebben wel een half uur (al niet langer) met deze man gepraat.
Ook al dacht ik in het begin dat een van ons het glas duwde, dacht ik daar later toch anders over. Op sommige momenten vloog het glas over het bord met een bepaalde snelheid dat het eigenlijk niet mogelijk was dat een van ons dat deed.
Ik hoor alleen maar slechte verhalen over dit soort dingen. En dat terwijl wij het echt super leuk vonden en er geen negativiteit aanwezig was.
Hopelijk zijn er meer die het zo ervaren.
Het kan echt leuk zijn!
quote:
die is van fantast/exorcist Joost.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |