Ik gok iets met rood erinquote:Op zondag 7 april 2013 22:08 schreef RegularShow het volgende:
@Spinosaurus, het enige bewijs dat ze zelf niet met het glas hebben geschoven, is dat ze een vraag moeten die allen niet weten. Bijvoorbeeld ''Welke kleur heeft mijn ondergoed die ik nu aan heb?''.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef RadioSlut het volgende:
Aan de ene kant lijkt het me kicken om te doen maar ik krijg al snel trauma's dusja doe maar niet dan.
Met je laatste zin ben ik het niet eens. Sommige mensen kunnen zichzelf behoorlijk bang maken.quote:Op maandag 8 april 2013 00:35 schreef Kwi-Ukte-Uktena het volgende:
Een Ouijabord is speelgoed dat op de markt wordt gebracht door de Amerikaanse firma Parker Brothers.
De theorie dat via een ouijabord wordt gecommuniceerd met bijvoorbeeld de geest van overledenen behoort tot de reclameverhalen van William Fuld. Wetenschappers schrijven de werking van het bord zuiver toe aan handelingen van de deelnemers, die hun verwachtingen over het antwoord op een vraag bewust of onbewust omzetten in spierbewegingen. Wanneer iemand die aan een bepaalde handeling denkt, deze gedachte onbewust omzet in een spierbeweging, spreken we van het Carpenter-effect.
Wanneer de bedieners van een ouijabord niet kunnen volgen welke woorden gevormd worden, bijvoorbeeld doordat ze geblinddoekt zijn, ontstaan geen begrijpelijke boodschappen.
bron: wiki
Onschuldige shit.
Dat doen ze zoals je al zegt, toch echt zelf. Niet dat onschuldige spelletje.quote:Op maandag 8 april 2013 12:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Met je laatste zin ben ik het niet eens. Sommige mensen kunnen zichzelf behoorlijk bang maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |