Paaa-prika.quote:
Iedereen is toch voor Noord-Korea?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:31 schreef alors het volgende:
Voor wie zou MM zijn, Noord-Korea of de VS?
Voor degene die de meest kekke petjes ophebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:31 schreef alors het volgende:
Het is allebei niks.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:31 schreef alors het volgende:
Lekker gek.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook. Omdat de rest altijd paaaprika zegt.
Net zoals pony. Ik zeg poony ipv ponny.
Te druk met Jinek?quote:
Klöpping mis ik ook trouwens.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Maar die ligt te rollebollen met Eva waarschijnlijk.
Die ligt te rollebollen met Apple.quote:
Nee.quote:
De Rijksmuseum App.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die ligt te rollebollen met z'n iPad
dus 1 groot rommeltje van verschillende stijlenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zijn tientallen verschillende delen.
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Gister was het nog ouderwets en lelijk met al die tierelantijntjes
altijdquote:Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef OProg het volgende:
Zou Fidan de link met Turkije weten te leggen?
klopt.. het is net iets te modern.. en dat ander was net iets te ouderwetsquote:Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Gister was het nog ouderwets en lelijk met al die tierelantijntjes
Godsammequote:Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
klopt.. het is net iets te modern.. en dat ander was net iets te ouderwets
Kortom: het is nooit goed voor jou.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
klopt.. het is net iets te modern.. en dat ander was net iets te ouderwets
Spuitje geven dan.quote:
De hele afleveringquote:
De hele uitzending lang.quote:
ik vond het juist interessant...quote:Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef Khaleesi het volgende:
Dit stukje met dat eten was echt supertriest
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
ik denk dat ik ook een keer naar dat museum ga als ik tijd en zin heb
Dit wordt een meetquote:
Gaan we samen, alles afzeiken.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
ik denk dat ik ook een keer naar dat museum ga als ik tijd en zin heb
Spek en bonen itemquote:Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef Khaleesi het volgende:
Dit stukje met dat eten was echt supertriest
Doe eens normaalquote:
Heeft zij altijd overquote:Op donderdag 4 april 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
Het gaat alweer over Turken.
Hoe krijg je het voor elkaar?
Sla je dit gedeelte over.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
nu fidan begint te praten heb ik ineens geen zin meer om naar dat museum te gaan
Sla gewoon de hele DWDD overquote:Op donderdag 4 april 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
nu fidan begint te praten heb ik ineens geen zin meer om naar dat museum te gaan
Ik ookquote:
Ja, diverse vrijkaartjesquote:Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Die filmpjes tussendoor zijn wel goed, dan hoef ik er zelf niet meer heen.
Ik ben best een museumganger, maar deze schaamteloze (city)marketing vandaag en gisteren is wel heel erg.
Zou DWDD nog betaald worden voor 2 dagen een volle uitzending reclame op prime-time?
Komt qua omschrijving verdacht veel over als een Turkse vrouw.quote:
Ik vind je zuurheid altijd wel verbazingwekkend/interessantquote:
Ik hoorde het, en de exclusieve premiere wat betreft beeldmateriaal.quote:
Mwoa, in het geval van het Rijks Museum kan ik het wel voorstellenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoorde het, en de exclusieve premiere wat betreft beeldmateriaal.
Maar kan me niet voorstellen dat hier niet voor betaald is. In DWDD komen altijd mensen hun handel aanprijzen maar in dit geval is het wel extreem.
Dit is koeltoer hè.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoorde het, en de exclusieve premiere wat betreft beeldmateriaal.
Maar kan me niet voorstellen dat hier niet voor betaald is. In DWDD komen altijd mensen hun handel aanprijzen maar in dit geval is het wel extreem.
Soort grapje, ok?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:48 schreef Felagund het volgende:
Meer dan 600 journalisten uit 700 landen?
Jakhals gebbetje waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 19:48 schreef Felagund het volgende:
Meer dan 600 journalisten uit 700 landen?
een keer wat anders dan alleen de wallen en de coffeeshops.. een leuke veranderingquote:Op donderdag 4 april 2013 19:49 schreef Wire het volgende:
Krijgt Nederland een keertje aandacht, gaat het over een museum
Normaal waardeer ik de culturele inbreng bij DWDD altijd heel erg, maar dit is gewoon schaamteloze commerciële (city)marketing als je het mij vraagt. Heeft weinig meer met cultuur te maken zo'n lofzang is het.quote:
Ja 13 april door Koningin Beatrixquote:Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef Pedroso het volgende:
Ik hoor net dat het Rijksmuseum binnenkort open gaat !
Precies wat ik zat te denken. Mooi toch, beetje positief nieuws. En het ziet er ook geweldig uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een keer wat anders dan alleen de wallen en de coffeeshops.. een leuke verandering
Is het ookquote:Op donderdag 4 april 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Ik blijf kijken, ja ja, I know, maar eigenlijk vind ik dit een kut-uitzending.
Ik had Nederland na de gouden eeuw in stagnatie of zoietsquote:Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef Paxcon het volgende:
Mooi examenonderwerp was dat. Nederland in een tijd van vorsten.
Een mislukte cabaretshow geloof ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:52 schreef Pedroso het volgende:
Wat heeft Fritzl eigenlijk gepresteerd om bij DWDD aan tafel te mogen zitten ?
Niet alleen aanleg, hij heeft ze al.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Fretzl heeft aanleg voor hamsterwangetjes.
grote teen zeg...quote:Op donderdag 4 april 2013 19:53 schreef TLC het volgende:
Overblijfselen van die lynchpartij ;
[ afbeelding ]
een tong ende ene grote teen
Maar dat is het enige wat niet veranderd is.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
word dringen bij de schilderijen de aankomende tijd... rijen voor de nachtwacht
Mooi.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het blijft toch pièce de résistancequote:Op donderdag 4 april 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar dat is het enige wat niet veranderd is.
Eens.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:56 schreef Pedroso het volgende:
Is wel ontzettend mooi en indrukwekkend geworden, eerlijk is eerlijk.
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat de zon er zo omheen draait dat het licht steeds anders valt.
15 ¤.quote:
Geen geldquote:
Slavernij en Apple.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar zou Sylvana zo op focussen? Paardengehinnik in schilderijen?
Pruikenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan bijna niet wachten tot ze iets gaat zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan moet je de 13e gaan, kan iedereen voor nop naar binnenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geen geld![]()
Al zou het gratis moeten zijn voor elke Nederlander
Slavernijquote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij kun je beter een paar weekjes wachten.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef eriksd het volgende:
Volgende week kijkje nemen. Ben benieuwd.
Ik ga wel een maandje later, denk dat je volgende week nog in een wachtrij van een uur staat.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef eriksd het volgende:
Volgende week kijkje nemen. Ben benieuwd.
Ik heb een uitnodiging voor een avondding.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter een paar weekjes wachten.
Op zeker.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter een paar weekjes wachten.
Moet je wel goed tegen mensenmassa's kunnen, of zit er een limiet op hoeveel mensen er naar binnen mogen?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:58 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dan moet je de 13e gaan, kan iedereen voor nop naar binnen
Deze eet denk ik van twee walletjes ook.quote:
Dit valt nog mee, heb het erger gehoord.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
Ik kan nog steeds niet tegen dat accent.
Dat overweeg ik nu ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:01 schreef Slobeend het volgende:
Peter heeft geschiedenis gestudeerd? Dan stop ik maar mee.
Was niet leuk zeker?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij heeft een monoloog gehouden over een schilderij waar eten op stond
Hij zit er toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
En Zwagerman ontbreekt ook, of krijgt die een keer een hele avond de kans over het museum te mijmeren?
Die krijgt volgende week een thema-avond voor zichzelf, net als met Van Dis toen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
En Zwagerman ontbreekt ook, of krijgt die een keer een hele avond de kans over het museum te mijmeren?
ik vond het wel interessant... ik zou mij ook dezelfde dingen bedenken waar al dat eten vandaan komt omdat het toen nog met de grote schepen vanuit het buitenland kwam.. voc enzoquote:
Oh, gemist.quote:
Nu aan tafel, met je vriendje Van Dis.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:06 schreef Khaleesi het volgende:
Je zou er de slavernij accuut voor terug invoeren...
Gelijk gaat alle betaal-tv failliet inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:06 schreef SwiffMeister het volgende:
Kan dit mens niet gewoon achter een decoder gaan werken?
Slavernij en Apple.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef OProg het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 4 april 2013 19:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Slavernij
Ohja!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu aan tafel, met je vriendje Van Dis.
Ik denk ook dat de personen worden gezocht om het een beetje divers te houden.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:06 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat ze het zelf niet eens uitzoeken maar vooraf wordt bepaald wie welk onderwerp gaat behandelen.
Geloof me. Hoeft niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Degenen die het hebben geraden moeten wat mij betreft een speciaal tagje Sylvana-kenner ontvangen.
Sylvana heeft geen verstand van blanken, alleen van zwarte.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
slaverij werd door elk cultuur uitgevoerd, in elke eeuw.. het is niet een ding wat alleen zwarte mensen trof
Geen moment. Echt niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
moeten wij ons nu schuldig gaan voelen als blanken?
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
moeten wij ons nu schuldig gaan voelen als blanken?
Maar denk maar niet dat er een verontschuldiging af kan ofzo.....quote:Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zonder de slavernij was Sylvana nooit in Nederland gekomen. Dus wij plukken nog steeds de wrange vruchten.
dan zou ze moeten weten dat zwarte ook blanken slaven hadden.. een liliputter aan het hof van frankrijk werd gevangen genomen door afrikanen en gedwongen als slaaf te werkenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sylvana heeft geen verstand van blanken, alleen van zwarte.
En later in Fort Boyardquote:Op donderdag 4 april 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan zou ze moeten weten dat zwarte ook blanken slaven hadden.. een liliputter aan het hof van frankrijk werd gevangen genomen door afrikanen en gedwongen als slaaf te werken
Hebben we het zelfs nog niet over Jandino.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zonder de slavernij was Sylvana nooit in Nederland gekomen. Dus wij plukken nog steeds de wrange vruchten.
Zeker welquote:Op donderdag 4 april 2013 20:10 schreef Strychnos het volgende:
Waar gaat dit over??? Ik ben dat Rijksmuseum nu al zat... Niets bijzonders in vergelijking met andere musea in grote steden in de wereld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |