Met de huidige financiële situatie verwacht ik echt een halfbakken spoorlijn die je eigenlijk net zo goed niet had hoeven aanleggen..quote:Op donderdag 4 april 2013 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vanuit het oosten is ook de beste optie, met misschien een enkelsporig boogje richting westen als mogelijke omleidingsroute voor enkele treinen als Utrecht - Den Bosch gestremd is.
Doen alle spoorbouwers hoor? VolkerRail met Van Hattum en Blankevoort en VolkerInfra. Bam Rail met Bam Infra en Strukton met Oranjewoud.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:21 schreef lyolyrc het volgende:
Volgens mij is BAM Rail vooral actief aan het hengelen naar grote opdrachten en schuwt men koppelverkoop niet. Je maakt mij niet wijs dat er zo'n gigantische besparing wordt gehaald als aanleg van de spoorlijn Breda-Utrecht wordt gecombineerd met verbreding van de A27.
Uiteindelijk praten zij natuurlijk ook vooral voor hun eigen zaak/portemonnee. Dat is niet erg, want alle lobbyisten doen dat, maar het gaat hier natuurlijk wel meteen om een enorme bak met geld, terwijl de noodzaak ervan enigszins twijfelachtig is.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Doen alle spoorbouwers hoor? VolkerRail met Van Hattum en Blankevoort en VolkerInfra. Bam Rail met Bam Infra en Strukton met Oranjewoud.
Die spoorlijn gaat er toch niet komen, tenzij die lobbyisten echt eindbazen zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:33 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Uiteindelijk praten zij natuurlijk ook vooral voor hun eigen zaak/portemonnee. Dat is niet erg, want alle lobbyisten doen dat, maar het gaat hier natuurlijk wel meteen om een enorme bak met geld, terwijl de noodzaak ervan enigszins twijfelachtig is.
De A27 kan ook wel met een paar rijstroken minder. 2x7 is je reinste onzin.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Die spoorlijn gaat er toch niet komen, tenzij die lobbyisten echt eindbazen zijn.
2x5 of 2x6 moet ook wel genoeg zijn om de drukte op dat punt af te wikkelen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
De A27 kan ook wel met een paar rijstroken minder. 2x7 is je reinste onzin.
Ik vind het een uitzonderlijk geval. Het punt wat ze gaan verbreden staat al geen maanden meer in de File top 50. Mogelijk verwachten ze enorme toename aan verkeer richting de Uithof of iets dergelijks maar ik wil dat tracébesluit nog wel even zien.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
2x5 of 2x6 moet ook wel genoeg zijn om de drukte op dat punt af te wikkelen.
daarom zeg ik ook dat 2x7 gewoon onzin is en geldverspilling. Het is dan ook de asfaltlobby die bij het ministerie de dienst uit maakt, terwijl nog eens goed kijken of het noodzakelijk is best wel handig kan zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik vind het een uitzonderlijk geval. Het punt wat ze gaan verbreden staat al geen maanden meer in de File top 50. Mogelijk verwachten ze enorme toename aan verkeer richting de Uithof of iets dergelijks maar ik wil dat tracébesluit nog wel even zien.
Omdat op termijn al het spoor geasfalteerd moet/gaat* wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:00 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Waarom gaat het hier trouwens ineens over asfalt?![]()
Offtopic geneuzel!
omdat je er in de toekomst mooi treinen en trams overheen kunt laten rijdenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:00 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Waarom gaat het hier trouwens ineens over asfalt?![]()
Offtopic geneuzel!
Reële?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:14 schreef KnightSolaire het volgende:
Wat denken jullie dat nu reële scenario's zijn? -> doorzetten V250, op zoek naar alternatieve trein, opschorten contract etc.
Die heeft nog meer op zijn bordje liggenquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Woedende reactie van De Scheemaecker
http://www.deredactie.be/(...)spoor_infractructuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |