Het besef dat "de klant" gelijk staat aan "de reiziger" en niet (alleen) aan "de concessieverlener" mag ook nog ergens in je lijstje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:27 schreef b2py het volgende:
De manier waarop NS zijn waardeoordeel van de klant kan verhogen is in mijn ogen zich veel meer te gaan beseffen wat de klant werkelijk vraagt van de NS.
Geen controle in Fyra. Gister wel een record gehaald op een reisje Dordrecht - Eindhoven - Weert - Eindhoven - Tilburg - Breda - Rotterdam - Utrecht - Bilthoven - Utrecht - Zwolle - Enschede - Glanerbrug - Enschede - Hengelo - Amsterdam Centraal - A'dam Sloterdijk - A'dam Centraal - Rotterdam - Dordrecht. Totaal 17 keer gecontroleerdquote:Op zondag 7 april 2013 09:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Laa de controle zich dan nog zien?![]()
Eigenlijk best wel triest, als ik nog eens Fyra lees, buiten de nieuwsgaring om maar puur van de spoorwegen zelf, dan is het als backuptrajact voor ellende elders....
Kom je nest eens uit.quote:Op zondag 7 april 2013 10:09 schreef b2py het volgende:
Ik zal straks even vertellen waarom het onzin is, als ik mijn bed uit ben. Geen zin om lang verhaal mobiel te moeten typen..
Dan ben je op één dag vaker gecontroleerd dan ik in 2013 van en naar m'n werkquote:Op zondag 7 april 2013 11:15 schreef greavy het volgende:
[..]
Geen controle in Fyra. Gister wel een record gehaald op een reisje Dordrecht - Eindhoven - Weert - Eindhoven - Tilburg - Breda - Rotterdam - Utrecht - Bilthoven - Utrecht - Zwolle - Enschede - Glanerbrug - Enschede - Hengelo - Amsterdam Centraal - A'dam Sloterdijk - A'dam Centraal - Rotterdam - Dordrecht. Totaal 17 keer gecontroleerd
Genoemde stations zijn stations waar ik overgestapt ben op een andere trein.
Nou, ben er net uit.quote:
Ja, echt supervet. De zwaarste treinen kwamen vroeger in Venlo binnen met twee van deze geweldenaars ervoor:quote:Op zondag 7 april 2013 16:26 schreef b2py het volgende:
Over die cargo's trouwens vrijdag in Helmond/Venlo. Er kwamen echt moeilijk veel autotreinen en containertreinen langs. Heel bijzonder.
jup. Die 2200's reden regelmatig in vierspanquote:Op zondag 7 april 2013 16:36 schreef b2py het volgende:
Zat laatst weer het verhaal over 'De Lange Reizigerstrein' te lezen, van die enorm zware kolentreinen vanuit de haven met vier locs!
Ken je de IORE-locs? Dat zijn locomotieven die Bombardier heeft gebouwd voor zware ertstreinen in Zweden:quote:Op zondag 7 april 2013 16:36 schreef b2py het volgende:
Zat laatst weer het verhaal over 'De Lange Reizigerstrein' te lezen, van die enorm zware kolentreinen vanuit de haven met vier locs!
Wat een beulenquote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ken je de IORE-locs? Dat zijn locomotieven die Bombardier heeft gebouwd voor zware ertstreinen in Zweden:
[ afbeelding ]
De locs bezitten samen (ze rijden altijd met z'n tweeën) over een trekkracht van 1400 kN. Ter vergelijking: een TRAXX van NS Hispeed beschikt over een trekkracht van 300 kN.
meer info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |