abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124911740
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:38 schreef moonhammer het volgende:

[..]

Niemand doet frontsquads?
Frontsquats heb ik wel een paar keer in m'n schema gezet. Ik vind het een lastige oefening om uit te voeren, vooral het fixeren van de barbell en de houding van je armen.
M.a.w.: geen tips dus.
pi_124911823
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:58 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Frontsquats heb ik wel een paar keer in m'n schema gezet. Ik vind het een lastige oefening om uit te voeren, vooral het fixeren van de barbell en de houding van je armen.
M.a.w.: geen tips dus.
Haha heb jij nou je ondertitel veranderd naar: 'Usericon is Ronnie Coleman' door al die grappen hier?

Episch.
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:03:10 #153
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124911872
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:01 schreef Atemno het volgende:

[..]

Haha heb jij nou je ondertitel veranderd naar: 'Usericon is Ronnie Coleman' door al die grappen hier?

Episch.
Welcome to 2010 and beyond.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124912057
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:56 schreef robuust89 het volgende:
http://www.hundredpushups.com/
Kan iemand me vertellen wat het nut hiervan is?
Lekker opscheppen, bitches be crazy.
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:15:47 #155
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124912266
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:56 schreef robuust89 het volgende:
http://www.hundredpushups.com/
Kan iemand me vertellen wat het nut hiervan is?
Tenzij je een overfanatieke fitness freak bent, niks.
pi_124912315
Eerlijk zeggen bois, wie kunnen zomaar in onderstaande compromitterende pose tegen het lijf lopen?

vrijdag 5 april 2013 @ 13:24:11 #157
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124912549
Linken vanaf exrx werkt niet.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_124914268
Wat ik gemerkt heb in mijn diet-break van twee weken waarin ik op onderhoud (slightly above) heb gegeten en de hele dag door in tegenstelling tot vasten:

- veel vermoeider; ik ben gewoon erg moe en ik gaap veel i.t.t. wanneer ik vastte waarbij ik mij velen malen energieker voelde
- minder focus/scherpte; ik heb meer moeite om mij te focussen op bepaalde dingen wat voorgaand veel beter ging
- meer poepen; spreekt voor zich :P

Wel logisch dat dit de effecten van niet-vasten zijn aangezien ik mij precies het tegenovergestelde voelde toen ik begon met vasten. Als ik nog meer dingen opmerk dan zal ik die ook even vermelden.
If not now, then when.
pi_124914592
Die vermoeidheid door eten is wel kut idd. Steeds dutje willen doen na gegeten te hebben :') .
It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.
pi_124914638
Korte vraag, train nu ongeveer 3 maanden en doe eigenlijk steeds oefeningen 3x van 12 herhalingen. Nu wil ik ter variatie naar 3x 8 herhalingen gaan maar dan hoger gewicht, is hier een handig vuistregel voor om te berekenen hoeveel ik ongeveer zou moeten doen, of moet ik het overal gewoon langzaam opvoeren en een beetje op de gok? Voor dingen als dumbell curls ofzo is het niet z'n probleem om dat uit te vinden maar voor bijvoorbeeld bankdrukken vind ik het toch wel fijn als ik dat niet boven mijn kunnen ga doen.
pi_124914648
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:28 schreef Volatility het volgende:
Die vermoeidheid door eten is wel kut idd. Steeds dutje willen doen na gegeten te hebben :') .
Inderdaad. :') Ik ben vorige week ook meerdere keren in slaap gevallen. Voel mij net een grote beer die z'n winterslaap ingaat. :D
If not now, then when.
pi_124914705
Voel me net een wijf, mijn vetjes rondom m'n middel gaan als laatste weg :'). Kan op mn benen nauwelijks iets vastpakken maar op m'n middel zit er wel weer wat. Dafuq. /dagboek
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124914801
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:32 schreef Kerol het volgende:
Voel me net een wijf, mijn vetjes rondom m'n middel gaan als laatste weg :'). Kan op mn benen nauwelijks iets vastpakken maar op m'n middel zit er wel weer wat. Dafuq. /dagboek
Whehe ja, als ik een foto van m'n rug maak zie ik ook nog een beetje van die love handles/muffin top :D .

Van de voorkant zie ik echter mijn bovenste 4 abs al aardig goed doorkomen en zijn m'n obliques en adonis belt ook gewoon zichtbaar.
pi_124914955
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Whehe ja, als ik een foto van m'n rug maak zie ik ook nog een beetje van die love handles/muffin top :D .

Van de voorkant zie ik echter mijn bovenste 4 abs al aardig goed doorkomen en zijn m'n obliques en adonis belt ook gewoon zichtbaar.
Hehe ja precies zelfde hier, alleen voorkant komen de abs voor het eerst in m'n leven klein beetje door. Nog 5 kilo aan vet er af en ze zijn volledig daar hoop ik. :)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  vrijdag 5 april 2013 @ 14:41:33 #165
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124915014
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Inderdaad. :') Ik ben vorige week ook meerdere keren in slaap gevallen. Voel mij net een grote beer die z'n winterslaap ingaat. :D
Ja hier net zo.

Afgelopen week de hele week niet getraind, beetje rare week gehad maar dan kwam ik vanuit werk thuis, knalde ik hem op de bank en werd ik 2 uur later pas weer wakker :').... vanavond is weer de bedoeling om te gaan trainen. Heb deze week maar als rustweek genomen.

Hebben jullie nou ook, dat als je in slaap sukkelt en je weer wakker wordt, dat je eigenlijk nog beroerder bent dan dat je al was?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124915072
Volgens mij heet zoiets overtraining ManagetheAnger, heb het zelf ook tijdje gehad. Rustweekje gehouden en toen was het alweer iets beter.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124915174
Nee joh, dutjes doen en gaar wakker worden heeft niks met overtrainen te maken. Hoogstens met te weinig slaap. Maar is verder vrij normaal, ik word altijd gaar wakker van een slaapje overdag. Focking chagerijnig, zijn ze nog pas bij het derde vergaderpunt.
It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.
pi_124915298
Nouja, toen ik vastte had ik geen last van dutjes en vermoeidheid ondanks te weinig slaap. Het heeft wel degelijk met de insuline te maken gok ik.
If not now, then when.
pi_124915397
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het heeft wel degelijk met de insuline te maken gok ik.
Yep
pi_124915467
Survival instinct! Need more fooood!
pi_124915550
Had hier al vaker van gehoord maar hoe meer ik erover lees hoe meer het mij fascineert: http://en.wikipedia.org/wiki/Minnesota_Starvation_Experiment
If not now, then when.
pi_124916234
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Had hier al vaker van gehoord maar hoe meer ik erover lees hoe meer het mij fascineert: http://en.wikipedia.org/wiki/Minnesota_Starvation_Experiment
(one subject amputated three fingers of his hand with an axe, though the subject was unsure if he had done so intentionally or accidentally).

Hehehe. Ik ben vrij destructief en chagerijnig als ik honger heb.
  vrijdag 5 april 2013 @ 15:36:21 #173
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124917009
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nouja, toen ik vastte had ik geen last van dutjes en vermoeidheid ondanks te weinig slaap. Het heeft wel degelijk met de insuline te maken gok ik.
Daarom wil ik ook niet meer van IF terwijl het 'moet' als ik straks weer ga bulken.. Tijdens een sporadisch cheatweekend ben ik ook continu moe en voel me vies. Ook schijten als een beer dan, echt in zodanige hoeveelheden dat ik begin te twijfelen aan de wet van behoud van massa.
BEASTMODE
  vrijdag 5 april 2013 @ 15:37:09 #174
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_124917050
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:38 schreef moonhammer het volgende:

[..]

Niemand doet frontsquads?
Misschien staat je iddi wel teveel naar voren en heb je last van kyfose.
Ik zelf had daar wel wat last vertelde mijn fysio.
Doe zelf wel frontsquats en positioneren is lastig ja, maar hoe vaker ik het nu doe hoe beter het lukt.
  vrijdag 5 april 2013 @ 15:41:25 #175
391621 Hiatus
pi_124917229
Hoorde trouwens vanmiddag op de radio iets over een gevaarlijk afslankproduct.
Waarbij je bij slechts eenmalig gebruiken al gezondheidsklachten kan krijgen.En dat voornamelijk bodybuilders het gebruiken.
Heette iomax ofzoiets.
pi_124917517
Hoorde ik inderdaad ook.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)nkpil-in-omloop.html

De bijwerkingen die na 1 pil optreden lijken mij tijdelijke bijwerkingen? Van ECA kun je ook hartkloppingen en druk op je borst krijgen.

Verder heel erg weinig over de pillen te vinden, kom zo snel niet een samenstelling of uberhaupt een webshop of iets tegen. Alleen een paar advertenties op marktplaats-achtige sites met als tekst "Te koop IOMAX bel 06 xxxxxx"
pi_124917677
Sinds ik IOMAX gebruik..
If not now, then when.
  vrijdag 5 april 2013 @ 15:54:40 #178
391621 Hiatus
pi_124917763
Al na één tablet kunnen bijwerkingen optreden zoals hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid, hoofdpijn en opgewonden gedrag, aldus de NVWA.

Verboden middel

Het middel, dat vermoedelijk amfetamineachtige stoffen bevat, is verboden. Het wordt onder meer gebruikt door bodybuilders.

Zal wel iets vergelijkbaars zijn als, efedra en DMAA.
Zit inderdaad een gezondheidsrisico aan , maar denk niet levensgevaarlijk als je het eenmalig in normale dosis gebruikt.
Beetje ovedreven, maar kan wel gevaarlijk zijn voor vatsige ouderen met een zwak hart die willen afvallen en het een maand achterelkaar nemen.
pi_124917802
Hoe voorkom je dat de een deel van de whey aan de onderkant van de shakebeker gaat plakken
pi_124917820
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef Zaran het volgende:
Hoe voorkom je dat de een deel van de whey aan de onderkant van de shakebeker gaat plakken
Eerst melk/water in de beker doen en dan pas je whey. Of beter schudden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')