Frontsquats heb ik wel een paar keer in m'n schema gezet. Ik vind het een lastige oefening om uit te voeren, vooral het fixeren van de barbell en de houding van je armen.quote:
Haha heb jij nou je ondertitel veranderd naar: 'Usericon is Ronnie Coleman' door al die grappen hier?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Frontsquats heb ik wel een paar keer in m'n schema gezet. Ik vind het een lastige oefening om uit te voeren, vooral het fixeren van de barbell en de houding van je armen.
M.a.w.: geen tips dus.
Welcome to 2010 and beyond.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:01 schreef Atemno het volgende:
[..]
Haha heb jij nou je ondertitel veranderd naar: 'Usericon is Ronnie Coleman' door al die grappen hier?
Episch.
Lekker opscheppen, bitches be crazy.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:56 schreef robuust89 het volgende:
http://www.hundredpushups.com/
Kan iemand me vertellen wat het nut hiervan is?
Tenzij je een overfanatieke fitness freak bent, niks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:56 schreef robuust89 het volgende:
http://www.hundredpushups.com/
Kan iemand me vertellen wat het nut hiervan is?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:28 schreef Volatility het volgende:
Die vermoeidheid door eten is wel kut idd. Steeds dutje willen doen na gegeten te hebben.
Whehe ja, als ik een foto van m'n rug maak zie ik ook nog een beetje van die love handles/muffin topquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:32 schreef Kerol het volgende:
Voel me net een wijf, mijn vetjes rondom m'n middel gaan als laatste weg. Kan op mn benen nauwelijks iets vastpakken maar op m'n middel zit er wel weer wat. Dafuq. /dagboek
Hehe ja precies zelfde hier, alleen voorkant komen de abs voor het eerst in m'n leven klein beetje door. Nog 5 kilo aan vet er af en ze zijn volledig daar hoop ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe ja, als ik een foto van m'n rug maak zie ik ook nog een beetje van die love handles/muffin top.
Van de voorkant zie ik echter mijn bovenste 4 abs al aardig goed doorkomen en zijn m'n obliques en adonis belt ook gewoon zichtbaar.
Ja hier net zo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik ben vorige week ook meerdere keren in slaap gevallen. Voel mij net een grote beer die z'n winterslaap ingaat.
Yepquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het heeft wel degelijk met de insuline te maken gok ik.
(one subject amputated three fingers of his hand with an axe, though the subject was unsure if he had done so intentionally or accidentally).quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Had hier al vaker van gehoord maar hoe meer ik erover lees hoe meer het mij fascineert: http://en.wikipedia.org/wiki/Minnesota_Starvation_Experiment
Daarom wil ik ook niet meer van IF terwijl het 'moet' als ik straks weer ga bulken.. Tijdens een sporadisch cheatweekend ben ik ook continu moe en voel me vies. Ook schijten als een beer dan, echt in zodanige hoeveelheden dat ik begin te twijfelen aan de wet van behoud van massa.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nouja, toen ik vastte had ik geen last van dutjes en vermoeidheid ondanks te weinig slaap. Het heeft wel degelijk met de insuline te maken gok ik.
Misschien staat je iddi wel teveel naar voren en heb je last van kyfose.quote:
Eerst melk/water in de beker doen en dan pas je whey. Of beter schudden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef Zaran het volgende:
Hoe voorkom je dat de een deel van de whey aan de onderkant van de shakebeker gaat plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |