Nee jij trekt volle zalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Jij wil ketsen, je geeft me nu overal gelijk inquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalenIk ga dat tegen je papa zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Nee nee, please forgive me een GP noemenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij wil ketsen, je geeft me nu overal gelijk in
Moet je doenquote:
Braafquote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee nee, please forgive me een GP noemenDan spoor je echt niet
Ik ben zo blij met m'n iPod vandaagquote:Op donderdag 4 april 2013 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Vind het erger toen hij Vivaldi een Guilty Pleasure noemde.
ik heb het net binnengehaald en ben nu aan het genieten.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met m'n iPod vandaag
Staat ook Vivaldi op btw
Getver...quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
zullen we het over iets anders hebben dan bananen? Want ik lach mij dood.
Banaanvraag.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
zullen we het over iets anders hebben dan bananen? Want ik lach mij dood.
maar altijd maar die Love Song. Ze heeft ook andere singles.quote:
Henk FMquote:Op donderdag 4 april 2013 13:49 schreef henkde_j het volgende:
Denk dat ik voortaan EffeEkdom maar even skip. Zijn er betere middagradio shows?
Henk Wijngaardquote:
Echt hequote:
Ik heb het item zelf niet gehoord, schakelde net voor 14u pas in. Maar het ging dus echt om #MARS?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Echt he![]()
Dat maakt het item ook zo matig.
Het zou veel leuker zijn wanneer er een beetje obscure plaatjes worden gezocht. Niet platen die regelmatig op de radio langs komen of verschrikkelijk makkelijk te googelen zijn
Jup, en ze wist al dat de titel MARS wasquote:Op donderdag 4 april 2013 14:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het item zelf niet gehoord, schakelde net voor 14u pas in. Maar het ging dus echt om #MARS?_
Man man man.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup, en ze wist al dat de titel MARS was
Knopquote:
Laat mij dat gewoon ook af en toe eens zeggenquote:
Zeg het wanneer het gepast is, niet als ik zeg dat de deelnemer matig is.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat mij dat gewoon ook af en toe eens zeggenVind ik leuk
Gepast is een subjectief begripquote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeg het wanneer het gepast is, niet als ik zeg dat de deelnemer matig is.
C-C-C-Combobreaker!quote:
jij snapt!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:34 schreef FZN05 het volgende:
[..]
haha oja iedereen zegt hooi zeg jij mooi stro![]()
![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
ik weet nooit of Sander of Coen iets serieus bedoelen of niet.
Die is er niet...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik mis het sarcasme/ironie gen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:33 schreef henkde_j het volgende:
Even wat visuele ondersteuning bij deze plaatgeitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef borisz het volgende:
RobStenders in de zoveelste hh op 24kitchen.
DJ's moeten nou eenmaal hun muzikale smaak laten blijken.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef Pino112 het volgende:
Michiel moet er weer een "Ha, GAAAYYYY" doorheen gooien. Jammer.
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
DJ's moeten nou eenmaal hun muzikale smaak laten blijken.
Die mogen ze lekker in de ijskast leggen wmb.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
DJ's moeten nou eenmaal hun muzikale smaak laten blijken.
Nee joh, discussies over muzieksmaak horen juist bij 3FM. De ene keer worden nummers (drie-)dubbel gedraaid, de andere keer laat een DJ duidelijk merken het niks te vinden. Moet kunnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die mogen ze lekker in de ijskast leggen wmb.
Door allerlei malle geluidseffectjes erdoor af te spelen? Meh.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, discussies over muzieksmaak horen juist bij 3FM. De ene keer worden nummers (drie-)dubbel gedraaid, de andere keer laat een DJ duidelijk merken het niks te vinden. Moet kunnen.
Gaat dit over Thicke? Want die is ook al SCTTH bij Coen en Sander vanaf vandaag (en dus ook volgende week), denk niet dat dat ook de MH is dan..quote:Op donderdag 4 april 2013 12:56 schreef ddx het volgende:
en nog een keer
en volgens mij versprak Gerard zich en weten we nu zeker dat dit volgende week de mh is
Is al een paar dagen langer de SuperCrazyTurboTopHit hoor, volgens mij sinds dinsdag al.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gaat dit over Thicke? Want die is ook al SCTTH bij Coen en Sander vanaf vandaag (en dus ook volgende week), denk niet dat dat ook de MH is dan..
en sinds vrijdag de Freakandel Speciaalquote:Op donderdag 4 april 2013 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is al een paar dagen langer de SuperCrazyTurboTopHit hoor, volgens mij sinds dinsdag al.
Aha, dacht dat ze hem vandaag aankondigden.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is al een paar dagen langer de SuperCrazyTurboTopHit hoor, volgens mij sinds dinsdag al.
Al antwoord van de VPRO?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en sinds vrijdag de Freakandel Speciaal
Roosmarijn zou even aan bepaalde oren trekken en contact met me laten opnemen.quote:
Oke, houd ons op de hoogtequote:Op donderdag 4 april 2013 21:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Roosmarijn zou even aan bepaalde oren trekken en contact met me laten opnemen.
Minthyyyyyyquote:
Timooooquote:Op donderdag 4 april 2013 22:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Minthyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al weekend? jaloers!!
maar om deze tot nu toe rotte werkweek een beetje te verzachten (en morgen zal het echt niet anders worden...) heb ik me zelf wel een kleine Jack Daniel`s ingeschonken...
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Timoooo![]()
![]()
Ik mocht afgelopen weekend een lang weekend werken, vandaar dat ik nu al vrij heb
Halloquote:
Knuppelquote:Op donderdag 4 april 2013 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hallo.
Weer es bij de muziek geweest
Dinsdag instrument vergeten mee te nemen![]()
Ook een goed excuus om te bieren.
Alles wel hier?
Nein, orkest op donderdag. Zie der maandag weer.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Knuppel![]()
Was jeweetweldinges er ook?![]()
Geen idee hoe het hier is, kom zelf ook net pas van m'n werk. Inmiddels in pyjama en op slofjes (Spaanse!!) naar moeders verkast, even ergens over bijkletsen
Neen. Mams had een date-achtig iets vanavond, ze moet even haar verhaal kwijtquote:Op donderdag 4 april 2013 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nein, orkest op donderdag. Zie der maandag weer.
Spaanse sloffen
Gaat het over waar ik denk dat het over gaat?
Was SC weer in de buurt?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen. Mams had een date-achtig iets vanavond, ze moet even haar verhaal kwijt
Wel het zelfde gebied dusquote:Op donderdag 4 april 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen. Mams had een date-achtig iets vanavond, ze moet even haar verhaal kwijt
Mwoah, zo enthousiast is ze nietquote:
Ah das minderquote:Op donderdag 4 april 2013 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, zo enthousiast is ze niet![]()
Jammer wel, zou me onwijs veel uren per week aan aandacht schelen. Ik waande me al half in het paradijs![]()
Slijmerdquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
... Fuck
En jij nog veel mooier he mint
ja dat![]()
![]()
Oh oke. Nouja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Slijmerd![]()
Maar nee hoor, zo bijzonder ben ik niet. Je moet niet alles geloven wat je hoort
Let maar niet op onsquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
Neuken dan maar noes?
Oh en hallo rest van topic!
Kerel jou zie ik toch altijdquote:
Dank daarvoor, dat is goed voor mijn zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh oke. Nouja.
Ik wil je ook weer niet gelijk lelijk noemen, ik heb je nog nooit gezien!
Nou, dat lijkt me beregezellig!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
Neuken dan maar noes?
Oh en hallo rest van topic!
Ik squirt het zo je oren uit, schat.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank daarvoor, dat is goed voor mijn zelfvertrouwen
[..]
Nou, dat lijkt me beregezellig!!
Squirt je ook?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kerel jou zie ik toch altijd
mijn UI boomstam mattie for life jeweightz tock![]()
Mijn oorsmeer, wat doe je?!quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik squirt het zo je oren uit, schat.
Tik 'em aan!quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
En Pino is mijn allerfavorietse sarcasmevogel
kusjekroel boks dit dat
Dat is raar als hij tegelijk met Minth bezig isquote:
Marokkanen probleem debat ftwquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:22 schreef wolfrolf het volgende:
zijn die hits nog een beetje heet op Hilversum NPO 3FM?
Goed hoor.quote:
ALARMPIKA!!!1quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed hoor.
Weet je wie nummer 112 is?
Pino?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed hoor.
Weet je wie nummer 112 is?
Geeft niks, dan tik je gewoon even als hij uit m'n oor floept.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is raar als hij tegelijk met Minth bezig is
Witgelige drabquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, dan tik je gewoon even als hij uit m'n oor floept.
bijna.quote:
Vanavond nog een hele discussie over gehad met één van m'n liefjes; "alle Marokkanen zijn kut!!"quote:
Faalhazert.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bijna.
ik weet het zelf niet eens
Godver...quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Witgelige drab
....
Ik ga naar bed
dag
Bedoel je Maslow?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanavond nog een hele discussie over gehad met één van m'n liefjes; "alle Marokkanen zijn kut!!"
Zo fijn dat je het verschil tussen Maslov en Pinto uit kan leggen![]()
Ik lul gewoon iedereen onder tafel op m'n werk
Rhydon - Pokemon #112quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bijna.
ik weet het zelf niet eens
Zo spreek je het niet uitquote:
quote:
Ik shinequote:
Omdat ik shinequote:Op vrijdag 5 april 2013 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
Klote Pino
Waarom moet ik daar nou weer om lachen
okequote:
Tok.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
Goed jongens, kipje ik ben [ afbeelding ]
Mijn lul escaleert volledig uit mijn boxerquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:37 schreef minthy het volgende:
Dit topic escaleert volledig uit de klauwen...
Pics.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn lul escaleert volledig uit mijn boxer
Maar das een ander verhaal
prachtigquote:
Niet doen, ik glij van de bank...quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wist niet dat je een hont hadquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
da's je telefoonquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gebeld, ik kreeg ¤450. Dat was echt fantastisch!quote:
vandaag nog opgezet deze. Lekker nummerquote:
Iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vandaag nog opgezet deze. Lekker nummer
quote:Pop culture usage
• The song was featured in the movie Drumline as one of the songs performed by the marching band.
Ook gebruikt als basis voor andere nummers, oaquote:
quote:
Gemist, kut!!quote:
ziet er uit als een leuke film. ben em aan t "kopen"quote:
Is een heule toffe filmquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ziet er uit als een leuke film. ben em aan t "kopen"
goedemorgen
quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
Vrijwillig met de bus vandaag naar werk(vanavond etentje enzo en kan met collega meerijden --> zuipen op kosten van de baas dus...wat misschien wordt: zuipen en kotsen op de baas
)
Geintje natuurlijk
Broerquote:
Moeten kotsen van alcoholquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
Vrijwillig met de bus vandaag naar werk(vanavond etentje enzo en kan met collega meerijden --> zuipen op kosten van de baas dus...wat misschien wordt: zuipen en kotsen op de baas
)
Geintje natuurlijk
Je zou het rustig aan doen toch? Dan zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Broer
Wel fijn, een keer uit eten met werk in Den Haag ipv dat gare Zoetermeer
Thuiswedstrijdjemet wel de kans dat ik bekenden tegenkom wat risico's met zich mee kan brengen
ik ga niet op stap verder ofzo iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zou het rustig aan doen toch? Dan zie ik het probleem niet.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Broer
Wel fijn, een keer uit eten met werk in Den Haag ipv dat gare Zoetermeer
Thuiswedstrijdjemet wel de kans dat ik bekenden tegenkom wat risico's met zich mee kan brengen
Nee want we zitten niet in het centrum van Den Haag gelukkigquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:40 schreef henkde_j het volgende:
[..][ afbeelding ]
Je kan dus je post van afgelopen maandag komende maandag gewoon copy pasten
Jaa, ja....rond 2300 naar huis.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee want we zitten niet in het centrum van Den Haag gelukkig
Bovendien ga ik gewoon netjes naar huis rond een uurtje of 23:00 en ga verder niks doen (cashflow problemen)
Dus het vooruitzicht:
- Geen seks
- Goed aangeschoten
- Op tijd slapen
- Morgen fris en fruitig
Fixedquote:
Heb weinig keus verderquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jaa, ja....rond 2300 naar huis.
Ik ken dat soort voornemens maar al te goed
quote:
Inderdaad....quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad....
Piño kom er maar in: "knop"
Trollertquote:
Muis komt net binnen vallenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:00 schreef wolfrolf het volgende:
Is muis er ook? Voor $200 http://www.alibaba.com/pr(...)d_core_Android4.html
Dikke phone voor dat geld
dikke aanbieding hoor! 156 euro!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muis komt net binnen vallen![]()
![]()
Zomers plaatje
![]()
![]()
is het geen Chinese meuk?quote:
Dat snap ik. Een persoon die ik ken mailt mij ineens dat een collega van hem dat ding binnen heeft.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is het geen Chinese meuk?
En ik vind het wel eng om zomaar iets online te bestellen in het buitenland.
Okquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat snap ik. Een persoon die ik ken mailt mij ineens dat een collega van hem dat ding binnen heeft.
Ben aan het proberen meer info los te peuteren over de kwaliteit.
Je hoort nog van me
DIG / Chinese Smartphones #17 - Waar de quadcore MTK6589 de toon zet!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ok
buurman van mijn broer doet ook wel eens electronica kopen in China dus die zal ik ook eens vragen over gsm's uit China.
Die kerel heeft hem nog maar net... Ik hoor volgende week meer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ok
buurman van mijn broer doet ook wel eens electronica kopen in China dus die zal ik ook eens vragen over gsm's uit China.
is dit Blaudzun? Oh hihi, ik had nog nooit een plaatje van hem gehoord. Ik vind het een beetje op Snowpatrol lijken en dat vind ik ook niets.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja die Blaudzun mag'ie achterwegen laten met z'n gejank
En ik weet dat dit vloeken in de kerk is
Ik moest het ook ff opzoeken via 3fmfan hoor, want dacht ook Snow Patrol of Kodaline ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is dit Blaudzun? Oh hihi, ik had nog nooit een plaatje van hem gehoord. Ik vind het een beetje op Snowpatrol lijken en dat vind ik ook niets.
en dan hebben we het nog niet gehad over verzendkosten en eventuele douanekosten...quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die kerel heeft hem nog maar net... Ik hoor volgende week meer.
Ik vind die Alibaba website een beetje vaag verder, voor 3 tienen meer heb je em hier http://www.ebay.nl/itm/130795698361?redirect=mobile
Moet zeggen dat ik het er niet verkeerd uit vind zien. Maar tis nog steeds veel geld natuurlijk.
Laat het Blaudzun zelf maar niet horenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moest het ook ff opzoeken via 3fmfan hoor, want dacht ook Snow Patrol of Kodaline ofzo
Is zekers zo'n hipster die denkt dat ie aparte muziek maakt die niemand anders heeft gemaakt?quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is zekers zo'n hipster die denkt dat ie aparte muziek maakt die niemand anders heeft gemaakt?
Blaudzun ziet er helegaar niet uit als een hipsterquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is zekers zo'n hipster die denkt dat ie aparte muziek maakt die niemand anders heeft gemaakt?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
nou die bril en die baard zeggen al genoeg
Is gewoon hipster 2.0 dit...quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
nou die bril en die baard zeggen al genoeg
Absoluut met zo'n quasi interessante krakende manier van pratenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben wel met hem eens dat M&S niks is... maar ik begrijp verder precies wat je bedoeltquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Absoluut met zo'n quasi interessante krakende manier van praten
Hij is vreselijk
Laatste keer dat ik die balhaar zag was bij DWDD. Toen moest hij toch wel even benadrukken dat ie Mumford&Sons heeeelegaar niks vind. En dat ie meer fan is van een zanger uit het jaar kruik.
quote:
Gofferdommequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
Pink is zeker mijn obsessie
[ afbeelding ]
Ja duh, da's dus een screenshot van het 'dossier troonswisseling'. Logisch dat dat vol staat met nieuws daarover.quote:
Not my piece of cakequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Hahahaha. Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:42 schreef FZN05 het volgende:
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:42 schreef FZN05 het volgende:
HoiCongratsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |