Nee jij trekt volle zalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Jij wil ketsen, je geeft me nu overal gelijk inquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalenIk ga dat tegen je papa zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Nee nee, please forgive me een GP noemenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij wil ketsen, je geeft me nu overal gelijk in
Moet je doenquote:
Braafquote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee nee, please forgive me een GP noemenDan spoor je echt niet
Ik ben zo blij met m'n iPod vandaagquote:Op donderdag 4 april 2013 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Vind het erger toen hij Vivaldi een Guilty Pleasure noemde.
ik heb het net binnengehaald en ben nu aan het genieten.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met m'n iPod vandaag
Staat ook Vivaldi op btw
Getver...quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
zullen we het over iets anders hebben dan bananen? Want ik lach mij dood.
Banaanvraag.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
zullen we het over iets anders hebben dan bananen? Want ik lach mij dood.
maar altijd maar die Love Song. Ze heeft ook andere singles.quote:
Henk FMquote:Op donderdag 4 april 2013 13:49 schreef henkde_j het volgende:
Denk dat ik voortaan EffeEkdom maar even skip. Zijn er betere middagradio shows?
Henk Wijngaardquote:
Echt hequote:
Ik heb het item zelf niet gehoord, schakelde net voor 14u pas in. Maar het ging dus echt om #MARS?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Echt he![]()
Dat maakt het item ook zo matig.
Het zou veel leuker zijn wanneer er een beetje obscure plaatjes worden gezocht. Niet platen die regelmatig op de radio langs komen of verschrikkelijk makkelijk te googelen zijn
Jup, en ze wist al dat de titel MARS wasquote:Op donderdag 4 april 2013 14:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het item zelf niet gehoord, schakelde net voor 14u pas in. Maar het ging dus echt om #MARS?_
Man man man.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup, en ze wist al dat de titel MARS was
Knopquote:
Laat mij dat gewoon ook af en toe eens zeggenquote:
Zeg het wanneer het gepast is, niet als ik zeg dat de deelnemer matig is.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat mij dat gewoon ook af en toe eens zeggenVind ik leuk
Gepast is een subjectief begripquote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeg het wanneer het gepast is, niet als ik zeg dat de deelnemer matig is.
C-C-C-Combobreaker!quote:
jij snapt!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:34 schreef FZN05 het volgende:
[..]
haha oja iedereen zegt hooi zeg jij mooi stro![]()
![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
ik weet nooit of Sander of Coen iets serieus bedoelen of niet.
Die is er niet...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik mis het sarcasme/ironie gen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:33 schreef henkde_j het volgende:
Even wat visuele ondersteuning bij deze plaatgeitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef borisz het volgende:
RobStenders in de zoveelste hh op 24kitchen.
DJ's moeten nou eenmaal hun muzikale smaak laten blijken.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef Pino112 het volgende:
Michiel moet er weer een "Ha, GAAAYYYY" doorheen gooien. Jammer.
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
DJ's moeten nou eenmaal hun muzikale smaak laten blijken.
Die mogen ze lekker in de ijskast leggen wmb.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
DJ's moeten nou eenmaal hun muzikale smaak laten blijken.
Nee joh, discussies over muzieksmaak horen juist bij 3FM. De ene keer worden nummers (drie-)dubbel gedraaid, de andere keer laat een DJ duidelijk merken het niks te vinden. Moet kunnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die mogen ze lekker in de ijskast leggen wmb.
Door allerlei malle geluidseffectjes erdoor af te spelen? Meh.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, discussies over muzieksmaak horen juist bij 3FM. De ene keer worden nummers (drie-)dubbel gedraaid, de andere keer laat een DJ duidelijk merken het niks te vinden. Moet kunnen.
Gaat dit over Thicke? Want die is ook al SCTTH bij Coen en Sander vanaf vandaag (en dus ook volgende week), denk niet dat dat ook de MH is dan..quote:Op donderdag 4 april 2013 12:56 schreef ddx het volgende:
en nog een keer
en volgens mij versprak Gerard zich en weten we nu zeker dat dit volgende week de mh is
Is al een paar dagen langer de SuperCrazyTurboTopHit hoor, volgens mij sinds dinsdag al.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gaat dit over Thicke? Want die is ook al SCTTH bij Coen en Sander vanaf vandaag (en dus ook volgende week), denk niet dat dat ook de MH is dan..
en sinds vrijdag de Freakandel Speciaalquote:Op donderdag 4 april 2013 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is al een paar dagen langer de SuperCrazyTurboTopHit hoor, volgens mij sinds dinsdag al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |