SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Goede toevoegingquote:
Kijk.. Dit is nou iest waar we wat aan hebben. Geen fury warrior meer als tank in LFRquote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede toevoeging. Straks dus gewoon lekker als dps queuen om tankgear te verzamelen wanneer je geen MS upgrades meer hebt.
Inderdaad. Helaas nog wel dps die als healer in de queue gaat voor korte wachttijden, want die mensen gaat het volgens mij niet om de gear.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Kijk.. Dit is nou iest waar we wat aan hebben. Geen fury warrior meer als tank in LFR
Sinds ik elemental ben gegaan MS queue ik eigenlijk nooit meer als healer xDquote:Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Helaas nog wel dps die als healer in de queue gaat voor korte wachttijden, want die mensen gaat het volgens mij niet om de gear.
Niet dat ik weet. Gister nog vaker gebruikt voor mensen op te zoekenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:22 schreef KataStrofe het volgende:
Is de armory stuk ofzo? Ik kom er al de hele week maar moeizaam in..
Dus als je als DK dps gaat kun je geen tank gear krijgen als de tank alles al heeft?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede toevoeging. Straks dus gewoon lekker als dps queuen om tankgear te verzamelen wanneer je geen MS upgrades meer hebt.
Nee. Je kunt gewoon aangeven dat je graag tankloot wil terwijl je als dps de dungeon/lfr in gaat.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus als je als DK dps gaat kun je geen tank gear krijgen als de tank alles al heeft?
Nee. je kunt op je dk tankgear halen terwijl je als dps overal mee doet.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus als je als DK dps gaat kun je geen tank gear krijgen als de tank alles al heeft?
Op zich een goed idee. In LFR werkt het volgens mij als volgt met de drops (getallen zijn willekeurig gekozen):quote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit zou wel heel vet zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
kekke greatswordquote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef cherrycoke het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)t/Insolitus/advanced
gaat lekker
over een dag generfd omdat huilies het niet meer aankunnenquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Jezus die nieuwe LFR wing..... godverdomme pittig ineens.
Heerlijk om eens echt moeite te moeten doen om een boss te slopen
Cata zones zijn echt veel leuker dan Northend en Outland.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef Skillstorm het volgende:
Wat een werk om naar level 90 te komen. Ik ben nu level 79...Ik kijk niet uit naar de Cata zones.
nee er is een nieuwe lfr open sinds deze weekquote:Op vrijdag 5 april 2013 01:37 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is die laatste beschikbare met die vogel in dat nest? Want de allerlaatste in die rij is nog niet beschikbaar bij mij.
Nah, Vashjir is echt kut bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Cata zones zijn echt veel leuker dan Northend en Outland.
Vond dat een prachtig gebied.quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nah, Vashjir is echt kut bijvoorbeeld.
Gelukkig ben ik net 82.
Jah, echt lekker questen vond ik het ook niet. Maar het verhaal en de omgeving maakte wel weer een hoop goed daar. Vond het leuker dan Mount Hjyal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:44 schreef Skillstorm het volgende:
Ja, mooi is het wel, dat is niet het probleem.
Ik vind onderwater questen alleen zo kut.
Eerste nerfs zijn al op de eerste dag doorgevoerdquote:Op vrijdag 5 april 2013 01:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
over een dag generfd omdat huilies het niet meer aankunnen
Ik heb een nieuw computer nodig, aan het einde van de tweede baas kon ik amper nog bewegen. Derde was ook amper te doen door lag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Jezus die nieuwe LFR wing..... godverdomme pittig ineens.
Heerlijk om eens echt moeite te moeten doen om een boss te slopen
je quality beetje lager zetten voor die fights? En je particle shit uit zetten, beetje meer inzoomen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw computer nodig, aan het einde van de tweede baas kon ik amper nog bewegen. Derde was ook amper te doen door lag.
nog erger dusquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Eerste nerfs zijn al op de eerste dag doorgevoerd
guildies zeiden er 2.5 - 3 uur mee bezig te zijn geweest.. Uur op de eerste, half uur op 2e, anderhalf uur op 3e.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ben benieuwd hoe die is, de nieuwe LFR. Vanavond maar even doen, maar ik bereid me alvast voor op het ergste
Bereid je maar vast voor iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:44 schreef Sapstengel het volgende:
Oh klinkt goed. Nouja als ik er direct na het eten mee begin heb ik het vast gedaan tegen de tijd dat ik naar bed wil.
Dat is wel raar dan, ik heb die 3 gekilled, staan in een uitroepteken, en hij geeft aan dat ik niet aan de requirements voldoe voor de laatstequote:Op vrijdag 5 april 2013 02:02 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nee er is een nieuwe lfr open sinds deze week
heb je wel alle 3 van voorlaatste lfr gekilled? anders kan je idd niet naar de nieuwste.
En dat is de enerlaatste lfr van de 4
je moet alle raidfinders (ooit) keer gedaan hebben. Dus niet alleen de laatste boss maar alle bosses.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:18 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Dat is wel raar dan, ik heb die 3 gekilled, staan in een uitroepteken, en hij geeft aan dat ik niet aan de requirements voldoe voor de laatste
Pff.. je bent gewoon TE PRO Bieniequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Wauw, wij hadden het in drie kwartier gedaanWel 4x gewiped op de eerste. Vanwege zijn laatste phase. Verder geen problemen gehad!
Ik carry die hele 24 man! Met gemak!quote:
hahahhaquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik carry die hele 24 man! Met gemak!![]()
(ik ging zelf ook 4x dood en snapte die paarse cloud na de 5e keer pas)
Ik kwam gisteren binnen in lfr en toen waren ze al 6 x gewiped op de eerste bossquote:
Ja dat ligt aan de instelling van mensen. Iedereen gaat radfinder in met de intensie "Oh,, ikw eet geen tactics maar boeit ook niet want raidfinder"quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren binnen in lfr en toen waren ze al 6 x gewiped op de eerste boss
Wat denk je welquote:
Helft ervan is al doodquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Wat denk je welIk ben Horde.. Horde gaat niet dood
Ja maar de 2e lfr kom je niet in als je die 3 van de 1ste lfr niet hebt gedaanquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:41 schreef Olment het volgende:
[..]
je moet alle raidfinders (ooit) keer gedaan hebben. Dus niet alleen de laatste boss maar alle bosses.
Heb alle gedaan, anders kon ik die enerlaatste zelfs niet doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:41 schreef Olment het volgende:
[..]
je moet alle raidfinders (ooit) keer gedaan hebben. Dus niet alleen de laatste boss maar alle bosses.
zit je misschien in group ofzo met iemand anders? Of relog keer ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Heb alle gedaan, anders kon ik die enerlaatste zelfs niet doen
Ja die kun je ook gewoon doen. De laatste wing blijft nog een week dicht.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Heb alle gedaan, anders kon ik die enerlaatste zelfs niet doen
gaat 16 april open meen ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die kun je ook gewoon doen. De laatste wing blijft nog een week dicht.
Ik vind het altijd zo'n triest geval als mensen niet eens gems hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:01 schreef Omega het volgende:
Gisteren LFR gejoined, zie ik adds naar ons toe komen, en iemand in de groep aanvallen, dus ik (net 2 seconde in die LFR) begin maar gelijk met phew phew, want gebeurd wel vaker. Blijkt het een slechte pull te zijn. Zit de "raidleader" in chat van alles en nog wat te roepen, en als we wipen (bijna niemand was klaar), roept die gast dat ik maar gekickt moest worden want bad pull. Reageert een ander, nee hoor ik was het per ongeluk, sorry.
Dat vond ik wel super relax, heb ook even een whisper gestuurd met een dankje.
Die leader bleef super irritant, iedereen was slecht en niks was goed, tot dat ik een kick verzoek zag voor die leader, we zagen nog dat hij vroeg "everyone ready" en daarna stond er **** left the raid
Waar hij wel gelijk in had, komt er een tank, heeft op zich bottom line gear (veel 463 een paar 489 en zo) maar geen enkele gem, Had wel 7 empty slots. na 3x doodgaan begon met over hem te kicken, riep hij nog dat hij juist hier was om gear te krijgen, tsja gewoon even gemmen is toch wel minimaal lijkt me.
Dit was trouwens in de derde LFR van boven, waar je 470 voor moet hebben.
preciesquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
En daarom is een alt met JC zo verrekte handig, kun je ook nog lekker experimenteren
Bij ons op de realm kun je voor de blauwe quality groene gems (die wildjade meen ik) toch al gauw 200-400g af tikken per gem. gecut en uncut ligt ongeveer gelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb op al mijn (oude) raid mains JC, veel variatie in de profession bonus. Helemaal vroeger toen er nog combined JC only gems waren (agi+hit, str+haste enz).
Maar gems zijn echt enorm goedkoop toch? Dus die kun je gewoon overal instoppen. Hier op de server iig wel, als ik ze zou moeten kopen ipv zelf craften. 1x alle dailies op Isle of Thunder doen en je kunt je hele gear gemmen.
Ag, ik heb voldoende groene quality gems, en krijg meer golden lotus per dag dan ik op krijg aan flasks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
Wow dat is wel extreem zeg. Hier zijn ze afhankelijk van de cut 50-150g. Uncut ligt ergens rond de 40-50. Zelfde met de oranje. Dat zijn ook direct de duurste kleuren.
De rode gems zijn lang belachelijk goedkoop geweest, soms zelfs 5g voor uncut. En koop regelmatig gecutte gems van de AH voor minder dan de vendorwaarde. Altijd makkelijk verdienen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik heb om dezelfde reden al 3 lvl 85/86 alts. Ik moet me er nog even toe gaan zetten om alles weeer opnieuw te gaan doen
als je dps er op hebt gedaan voor je dood ging,dan moet gewoon loot krijgen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:56 schreef Wolve000 het volgende:
Eerste keer Galleon, gaat ie neer tijdens een corpse-run. Epic fail...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet weet wat de tactics zijn voor de laatste twee bosses in de nieuwe wing.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef cherrycoke het volgende:
ik haat het om LFR te tanken waren bij dark anumus andere tank was een mongol want ilevel 463 (???) en ik overaggrode hem kilometers. en ja hoor kick. KICK HIM HE DOESENT NOW TACS KICK HIM HE IS A RETARD THAT CAN'T MOVE 20 MOBS
Hey daar speel ik ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Evertjan het volgende:
ben een gnome priest begonnen op Silvermoon echt leuk om te beginnen met helemaal niks
Zo zat ik ook. Tot ik ging pvpen <3quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:07 schreef Chevalric het volgende:
hm, ik geloof dat ik een beetje uitgekeken raak op WoW. Dailies zijn niet meer interssant, raiden gaat niet heel hard vooruit en een alt levelen is saai. Net dus maar mijn abo gecanceld, maar kan nog 1 maand spelen. Mocht ik me bedenken, kan ik het nog altijd reactiveren.
Inv me ff dan :pquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef ZodiaX het volgende:
Gisteravond en vanavond 2vs2 gedaan met random tradechat spelers voor de lol.
Heb 4 spelers hot streak achievement kunnen geven. en in totaal 7 man Conquest gecapped.
Charity feels good!
En nog leuke loot?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:26 schreef Maureentje het volgende:
die eerste boss in de nieuwe LFR
En neer op 4e try
ja 502 legsquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
En nog leuke loot?
Hoe weet ik nog steeds niet, maar die kregen we in 1 keer neer.
Hoorde daarna dat guildies tot wel 15 keer gewiped zijn. Het schijnt te helpen om je settings op low te zetten. Dan zie je het doolhof in de paarse mist een stuk beter.
Ik zit op Stormscale en Outland, Disc priest, hunter en rogue.quote:
je had ook gewoon laatste zin weg kunnen laten en silenthunter kunnen pm/dm-enquote:Op zondag 7 april 2013 01:01 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik zit op Stormscale en Outland, Disc priest, hunter en rogue.
Kan alleen mijn names niet noemen, heb al genoeg gezegd dat ik bot en genoeg mensen die me wat graag willen reporten aan blizzard hier.
Ik bot al jaren, nog nooit gebanned, en ik ben alleen in pvp geïnteresseerd, dus ja ik bot. om characters tot lvl 90 te brengen en om honor gear te farmen en professions farmen om gems en enchants te kopen, want pvpers hebben maar weinig gold, we hebben geen gold inkomen, al jaren zitten mijn toons op 2k - 5k gold.. Alles wat ik verdien gaat er weer af met enchants kopen.quote:Op zondag 7 april 2013 02:20 schreef Maureentje het volgende:
[..]
je had ook gewoon laatste zin weg kunnen laten en silenthunter kunnen pm/dm-en
En ken je verder niet maar als je bot dan ben je
Cherry, laat ik je zeggen, zweeds is niet zo moeilijkquote:Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef cherrycoke het volgende:
here's the deal
ik ben pas van shattered hand naar ravencrest gegaan. met mijn DK
http://eu.battle.net/wow/(...)t/Insolitus/advanced
ik heb binnen een week MSV+ HoF+ToeS en eerste twee bosses in ToT gedaan
maar dit is een alt.
er was geen plaats in de guild op shattered hand voor mijn blood DK.
in de guild waar ik zit op shattered hand, dat is echt een casual guild sommige raids worden gecancelled waarbij ik mij echt over frustreer.
http://eu.battle.net/wow/(...)hand/Magmaw/advanced
mijn mage. met progress in raids
nu wil ik graag naar ravencrest met mijn mage maar. A waar ik zit is een goede guild, gezellig grappig. maar totaal geen progress. B de community op shattered hand is rot tot op het bot 1/4de van de realm is chinees en de andere zweeds. er wordt ook veel gecommuniceerd in trade in het zweeds. (80%) en de realm is pas van van High naar Medium gegaan.
ik wil graag progressen, maar dit komt ten goede van de guild waar ik nu in zit.
ik wil graag tanken maar de guild waar ik nu zit op Ravencrest zou mij graag zien als frost! en ik vind frost nogaal... saai.
wat moet ik nou doenen kom niet met wat je zelf wilt, want daar heb ik niks aan
Ohja daar las ik al iets over, de pandaren monk had ook een soort gelijke actie volgens mij. Ik vind die pets en battlepets maar een beetje lame. Als ik zoiets wil spelen ga ik wel Pokémon spelen op mijn gameboy.quote:Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Same. Heb wel die moonkin hatchling gekocht omdat de opbrengst dacht ik naar een goed doel ging en ik toen balance druid speelde. En de Ragnaros gekregen van mijn broertje, wel erg OP voor pet battles en je kunt hem gebruiken als cooking fire.
Eh nee.. puur cosmetisch. Of je nu op een of ander glitterpaard of een aftandse knol rijd, je gaat net zo hard hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 09:34 schreef daeh het volgende:
[..]
Ohja daar las ik al iets over, de pandaren monk had ook een soort gelijke actie volgens mij. Ik vind die pets en battlepets maar een beetje lame. Als ik zoiets wil spelen ga ik wel Pokémon spelen op mijn gameboy.
Mounts daarentegen voegen wel echt iets toe aan de gameplay, vandaar dat ik zat te denken om er een aan te schaffen.
quote:Op maandag 8 april 2013 09:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eh nee.. puur cosmetisch. Of je nu op een of ander glitterpaard of een aftandse knol rijd, je gaat net zo hard hoor.
Hihi,, ik ken ditquote:Op maandag 8 april 2013 10:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb ook 176 verschillende mounts, maar gebruik er eigenlijk maar 4
Elegon mount om te vliegen in style!
Mijn big momma Mammoth voor repair!
Een water-spin-bug voor lopen over water!
En mijn Zul Gurub Raptor!
Ik vind WoW op zichzelf al vrij duur, dus nee, mounts extra kopen doe ik niet!
Haha true, zo had ik er niet over nagedacht. Maar het was meer van, nu heb ik alles in een en hoef ik er geen goud meer ingame aan uit te geven. Ik zie er toch maar van af, bedankt allen.quote:Op maandag 8 april 2013 09:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eh nee.. puur cosmetisch. Of je nu op een of ander glitterpaard of een aftandse knol rijd, je gaat net zo hard hoor.
Ach,, vanuit de andere kant.. Als jij een echt toffe mount in de store ziet.. waarom zou je die dan niet gewoon halen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:34 schreef daeh het volgende:
[..]
Haha true, zo had ik er niet over nagedacht. Maar het was meer van, nu heb ik alles in een en hoef ik er geen goud meer ingame aan uit te geven. Ik zie er toch maar van af, bedankt allen.
Mja ik verbaasde me er meer over dat je zei dat een mount kopen iets toevoegd aan de gameplay, want daar heeft t niks mee te maken.quote:Op maandag 8 april 2013 15:34 schreef daeh het volgende:
[..]
Haha true, zo had ik er niet over nagedacht. Maar het was meer van, nu heb ik alles in een en hoef ik er geen goud meer ingame aan uit te geven. Ik zie er toch maar van af, bedankt allen.
Ja daarom dacht ik er ook aan, want ik vind kodo's echt lelijk. En ik dacht dus dat je heel goed met een bepaalde stad moest kunnen voordat je de mounts van dat ras aan kon schaffen. En omdat ik geen instances wil spelen en het spel gewoon met questen wil spelen was dat dus geen optie. Maar ik heb een jaartje geleden ook een paar dagen gespeeld en toen met RaF een Troll gelvld, en ik kan zijn mounts nu ook gebruiken op mijn nieuwe character. Dus ik zit gewoon op een Swift Orange Raptor (oidquote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach,, vanuit de andere kant.. Als jij een echt toffe mount in de store ziet.. waarom zou je die dan niet gewoon halen.
Je moet er toch zelf op zitten. Al is het puur cosmetisch, je moet er de hele tijd na kijken.. kan het beter iets zijn waar je ook wat aan vind ipv een of andere gare kodo ofzo.
Dank u man.quote:Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef Chevalric het volgende:
Ja, je wordt aan het begin van de Cataclysm naar Thrall gestuurd en hij legt dan uit wat er aan de hand is en waarom je moet helpen. Als Alliance speler krijg je niet direct mee dat Garrosh gek wordt. Tijdens de content uit 5.1 word je telkens op pad gestuurd om Garrosh tegen te houden en je krijgt daarin wel mee dat de andere Horde leiders botsen met Garrosh. Ook krijg je bij de eindquest van die reeks ook te zien dat Garrosh helemaal van 't padje is en dat zelfs zijn meest trouwe ondergeschikten (Ishi?) niet meer mee willen werken.
Aan de Alliance kant ben je veel meer bezig met hoe Varian Wrynn en zijn zoon Anduin aan het groeien zijn in hun rol van koning/leider en troonopvolger.
Succes man, je bent er bijnaquote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Skillstorm het volgende:
Zo, level 89 en over de helft al. Zo dicht bij 90!
Ow,, saaaahhhaaaaiiiquote:Op maandag 8 april 2013 21:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mijn 5de lvl 90, niet mijn eerste, en thanks.
Heb als een gek geleveled/.
Ach, als je graag genoeg wil, dan doe je het.quote:Op maandag 8 april 2013 21:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik kan de moeite niet eens opbrengen voor een tweede naar level 90!
vertel mij watquote:Op maandag 8 april 2013 21:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik kan de moeite niet eens opbrengen voor een tweede naar level 90!
ik heb er 3 op 90 vraag niet hoe, warrior staat op 86 kan ik echt niet mee verder!!quote:
Gratz manquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ji'Kun ook down met de guild. Binnenkort dus lekker die kutboss doen met die maze
Nice, grats! Die heeft bij ons wel 2 1/2 avond geduurd. Best een klote boss en vond hem ook niet heel erg leuk eigenlijk.quote:
Hij heeft bij ons 2 halve avonden gekost. Eergister uurtje en gisteravond ongeveer uurtje. En toen lekkah lekkah wipen op councilquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, grats! Die heeft bij ons wel 2 1/2 avond geduurd. Best een klote boss en vond hem ook niet heel erg leuk eigenlijk.
Ji'kun is wel erg leukmet al dat vliegen.
Gratz manquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gisteravond voor het eerst ToT gedaan, en Jin'rokh neer gekregen.
Daarna een half uur bezig geweest met trash, omdat mensen het echt nodig vonden van platformen te vallen, alles tegelijk te pullen, etc etc...
Woensdag weer een nieuwe poging, hopelijk dan horridon neer.
Thanksquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:01 schreef Olment het volgende:
Gratz man![]()
![]()
![]()
Die brug is idd kei feestde blauwe beam zorgt ervoor dat je weg wordt geblazen en je moet die mobs met 1 tegelijk tanken anders is er te veel aoe
Horridon is opzich niet zo moeilijk. Veel dispellen en de goed opletten welke mobs up zijn en welke prio is voor down te nuken.
Ja man,, dat is tof.. Mensen die getarged worden door Charge, en dan richting iedereen of de gate rennen xDquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Thanks![]()
Als je die brug eenmaal door hebt is het zo gebeurd. Maar de LFR tactic was hier duidelijk niet toe te passen.
Horridon hebben we 2 pogingen op gedaan, en maar tot 2e deur gekomen. Charge en sandtraps schijnen heel lastig te zijn voor sommige mensen
Hehe, ik ben ook sinds dit seizoen voor t eerst arena aant doen voor de conquest cap. Eerste paar weken zijn mn vriendin en ik geboost door een paar epic guildies, maar sinds twee weken doen we het samen. Valt nog flink tegen bij vlagen, maar ik word er steeds beter in (scheelt ook dat DPS shammies schijnbaar nuke prio nummer 1 zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:02 schreef SilentHunterNL het volgende:
Gister voor t eerst Arena gedaan. Heb mijn team de autisten genoemd
Wij hebben precies hetzelfde gedaan inderdaad. In het begin alle cooldowns er doorheen, hero en Sul nuken. Met alle dps en dan rond de 60/100 energy wisselen naar de Possessed, daar krijg je wel 25% af voordat hij op 100 zit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Hij heeft bij ons 2 halve avonden gekost. Eergister uurtje en gisteravond ongeveer uurtje. En toen lekkah lekkah wipen op council
Nog handige tips?
We probeerde hetzelfde als in RF te doen (Sul te nuken) en 2 mensen op de empowered, maar dat viel best wel tegen.
Beter gewoon de empowereds volgen?
Mjah full honor gear is ook wel een minimum eis om uberhaupt een kansje te maken in Arena. Ervaring utieraard ook, dat ben ik nu dus aan het opdoen. Wel tof om ook eens alle andere spells uit je spellbook te gebruikenquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
Arenas heb ik alleen in Cata even gedaan als resto shammie, ik was altijd al dood voordat ik door had wie me aanviel Had toen ook totaal geen pvp ervaring of gear.
Oke thanks. Heb het ff doorgelinkt naar de raidleaderquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wij hebben precies hetzelfde gedaan inderdaad. In het begin alle cooldowns er doorheen, hero en Sul nuken. Met alle dps en dan rond de 60/100 energy wisselen naar de Possessed, daar krijg je wel 25% af voordat hij op 100 zit.
Het enige moment wanneer wij iemand op de possessed hadden ipv Sul is wanneer die priest Marli possessed is, dan zit daar een rogue op voor de interrupts, terwijl de rest van de dps nog gewoon op Sul zit.
Tegen de tijd dat alle 3 andere bosses possessed zijn geweest en Sul aan de beurt is, zit hij meestal op een 5-10 miljoen hp, die kun je nog ff snel wegkrijgen voordat de sandstorm begint.
Haha nice! Ik doe nu alleen nog 2v2 voor de cap, maar als ik een beetje beter ben wil ik ook wel eens 3v3 proberen, lijkt me best tof om daar een beetje goed in te worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:15 schreef lifeblind het volgende:
Ik moet zeggen dat door die PvE legendary quest (waar je Temple of Katmogu en Silvershard Mines moet winnen) m'n PvP-interesse weer aangewakkerd isGelukkig ben ik niet de enige in de guild die wil PvP'en, dus vandeweek maar eens kijken of er interesse is in een 3v3 groepje.
En we hebben eind september een heuse guildmeeting! We zouden eerst naar oktoberfest in Munchen gaan, maar dat kan niemand betalen, dus nu komt er een zooitje mensen uit engeland een week bij mij thuis op de vloer slapen
Je moet inderdaad erg creatief worden met je abilities in Arena ja. Moet zeggen dat retri pally momenteel in ieder geval in BG's wel weer leuk is, maar tot nu toe vond ik 't leuker halverwege cata, dat was in Arena best tof, zeker met stunnen enzo (en aangezien m'n 2v2 maatje een holy pally was, konden we lang stunnenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:20 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Mjah full honor gear is ook wel een minimum eis om uberhaupt een kansje te maken in Arena. Ervaring utieraard ook, dat ben ik nu dus aan het opdoen. Wel tof om ook eens alle andere spells uit je spellbook te gebruiken
Hihi.. moet eerlijk toegeven,, doordat ik ook de battlegrounds heb moeten doen is er ergens gaan kriebelen.. Weet nog niet of ik er aan moet toegeven of nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:15 schreef lifeblind het volgende:
Ik moet zeggen dat door die PvE legendary quest (waar je Temple of Katmogu en Silvershard Mines moet winnen) m'n PvP-interesse weer aangewakkerd isGelukkig ben ik niet de enige in de guild die wil PvP'en, dus vandeweek maar eens kijken of er interesse is in een 3v3 groepje.
En we hebben eind september een heuse guildmeeting! We zouden eerst naar oktoberfest in Munchen gaan, maar dat kan niemand betalen, dus nu komt er een zooitje mensen uit engeland een week bij mij thuis op de vloer slapen
Klopt, zo hebben wij het gedaan inderdaad. We hebben ook wel eens gehad dat hij een 5 seconden lang empowered was, maar dan was het gewoon even personal cooldowns, healthstone en iets meer om te healen voor de healers.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Oke thanks. Heb het ff doorgelinkt naar de raidleaderHij kan er zijn voordeel mee doen.
We hadden alleen het probleem dat de empowered niet snel genoeg 25% hp verloor.
Maar ik begrijp dat iedereen op Sul gaat. en als de empowered rond de 60 energy zit, idereen switched naar de empowered?
Thank man.. ik ben weer exited nouquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, zo hebben wij het gedaan inderdaad. We hebben ook wel eens gehad dat hij een 5 seconden lang empowered was, maar dan was het gewoon even personal cooldowns, healthstone en iets meer om te healen voor de healers.
Ik geloof dat die Frost King en Khazra'jin ook niet enorm veel damage doen als ze empowered zijn, dat is bij Sul en Priest erger.
Het scheelt trouwens enorm wanneer de eerste boss dood is, de healing en damage intensiteit van het gevecht gaat dan echt enorm naar beneden.
Kijk.. hier doen we het voor he..quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nog meer tips Sap? Ik schrijf even mee
Hehe, precies. Werkt vaak stukken beter dan youtube videos kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:25 schreef Olment het volgende:
Kijk.. hier doen we het voor he..
Het sharen van gedachten en tactics
Mja bij ons in de guild wonen er een hoop in engeland redelijk bij elkaar (die elkaar ook sowieso al kennen), verder nog wat uit nederland en iemand uit Duitsland, iedereen vond nederland het meest centraal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:23 schreef Olment het volgende:
[..]
En AWESOME. guidmeetings zijn vet. Heb er 1 gehad waarbij we met 8 NL'ers bij elkaar kwamen van dezelfde guild. Dikke progress gemaakt toen we gingen raiden xD
We zijn van plan ook een guildmeeting te houden met onze guild, alleen.. mensen wonen overalDus even kijken hoe we dit precies kunnen gaan regelen.
iddquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hehe, precies. Werkt vaak stukken beter dan youtube videos kijken
vergeet de coffeeshops nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja bij ons in de guild wonen er een hoop in engeland redelijk bij elkaar (die elkaar ook sowieso al kennen), verder nog wat uit nederland en iemand uit Duitsland, iedereen vond nederland het meest centraal.
Dus dat wordt naar de Efteling, de wallen, en alle andere standaard nederlandse plekken die buitenlanders willen zien
Voor die Council?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nog meer tips Sap? Ik schrijf even mee
Wij hebben een Dk tank die 1 van de bosses weg tanked. deze deathgript (oid) de Loa wanneer die dichtbij de rest is als de dps het niet haalt. Is voor dat beest toch weer stuk langer lopen, dus meer kans op neer nukenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor die Council?
Verder gewoon de basis dingen eigenlijk. Quicksand ontwijken, ik geloof stacken met die frost debuff (speel zelf melee dus krijg het nooit) en wanneer de priest empowered is zo snel mogelijk die adds killen. Kunnen worden gestund, snared enz. Doe zelf altijd dan even Gorefiend's Grasp op de boss en vervolgens Chains of Ice op die add.
Dat werkt ook prima inderdaadquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij hebben een Dk tank die 1 van de bosses weg tanked. deze deathgript (oid) de Loa wanneer die dichtbij de rest is als de dps het niet haalt. Is voor dat beest toch weer stuk langer lopen, dus meer kans op neer nuken
Ah, goed idee. We hebben een monk (ikzelf ) en een DK tank. Dus kunnen mooi hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij hebben een Dk tank die 1 van de bosses weg tanked. deze deathgript (oid) de Loa wanneer die dichtbij de rest is als de dps het niet haalt. Is voor dat beest toch weer stuk langer lopen, dus meer kans op neer nuken
Ja, voor council. Dat gevecht ziet er echt niet leuk uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
Voor die Council?
Verder gewoon de basis dingen eigenlijk. Quicksand ontwijken, ik geloof stacken met die frost debuff (speel zelf melee dus krijg het nooit) en wanneer de priest empowered is zo snel mogelijk die adds killen. Kunnen worden gestund, snared enz. Doe zelf altijd dan even Gorefiend's Grasp op de boss en vervolgens Chains of Ice op die add.
Bij gate 3 is het erg belangrijk om als groep te blijven moven zodat die frostorbs niet OVERAL rondvliegen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ah, goed idee. We hebben een monk (ikzelf ) en een DK tank. Dus kunnen mooi hetzelfde doen.
[..]
Ja, voor council. Dat gevecht ziet er echt niet leuk uit![]()
Horridon moet denk ik wel te doen zijn, alleen een kwestie van mensen alert maken op de juiste adds, en het ontwijken van de damage abilities.
moet je die shells gebruiken om zijn attack te stoppen zoals in raidfinder nooit gebeurt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
Tortos is trouwens ook apart, hoor van veel guilds dat ze geen probleem hadden met de fight en het best makkelijk vonden.
Maar als ik in mijn DBM kijk staat er dat we 56 wipes hebben gehad. En dan ben ik ook nog een week reserve geweest, dus het totaal zal wel ergens rond de 70 liggen.
Al wel 4 keer gedood tussen al die wipes door, maar het kost elke keer wat moeite.
er komen er ook 3? of maar 1 op 10man?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja. Die attack is gewoon een wipe anders. In LFR kun je het outhealen en doet het nauwelijks schade, op normal is de raid binnen 2 seconden dood.
Helemaal erg wanneer de dps die assigned is om die shells te doen het vergeet wanneer de boss ergens rond 10% hp zit. Is een paar keer gebeurd.
Klopt 3 inderdaad. Eentje wordt door DBM wel een skull op gezet, die moet dan zsm neer voordat de eerste breath komt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:59 schreef Olment het volgende:
[..]
er komen er ook 3? of maar 1 op 10man?
hehe,, hier zullen we ook wel aantal keer op wipenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt 3 inderdaad. Eentje wordt door DBM wel een skull op gezet, die moet dan zsm neer voordat de eerste breath komt.
Hehe, anders wij wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
hehe,, hier zullen we ook wel aantal keer op wipen
Had het je graag verteld.. maar we moeten eerst langs Council voordat we op bats kunnen wipenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hehe, anders wij wel.
Die bats, zijn die ook zo killing op 10 man? In LFR was het vooral voor de nerf erg leuk als monk tank.
HAHAHAHHA bij ons gaan er ook 2-3 vrouwen mee.. maar een geslack altijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
Grappig trouwens wel, gisteren een raid zonder vrouwen, dus iedereen liep een beetje te geinen. Zegt de leader aan het begin: "If we get three bosses down tonight, we won't take the women to raids again".
En toen gingen er ook 3 bosses neer. Waarvan we er twee voor het eerst hadden gedood.
Ja,, ze doet haar slippers in de magnetronquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
Slippers opwarmen?
Hier wordt er vooral meer offtopic gepraat op Mumble wanneer er vrouwen bij zijn. Verder maakt het niet enorm veel uit, hebben de meeste progress wel gewoon gedaan met vrouwen in de groep.
Toevallig ook trouwens, 2 vrouwen in het raidteam en allebei spelen ze priest. Vorige guild zat ook een vrouw in het team, die ook priest speelde. Isabeau speelt priest, Maureentje speelt priest.
Wat is dat met vrouwen en priests?
Ik ben destro warlock en was met holy priest. We moesten tegen een resto druid en een frost dk. Was een gevecht van 10 min :pquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:56 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Hehe, ik ben ook sinds dit seizoen voor t eerst arena aant doen voor de conquest cap. Eerste paar weken zijn mn vriendin en ik geboost door een paar epic guildies, maar sinds twee weken doen we het samen. Valt nog flink tegen bij vlagen, maar ik word er steeds beter in (scheelt ook dat DPS shammies schijnbaar nuke prio nummer 1 zijn)
Morgen mijn tyrannical offhand halen <3 boomboom!!
Hier is het ook vaak erg ja. Zitten een aantal Amerikanen in de guild die naar Engeland zijn verhuisd of gestationeerd zijn in Europa. De hele tijd grappen over Amerikanen, zij weer over Europa etcquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja,, ze doet haar slippers in de magnetron![]()
kouwe voeten met raiden
![]()
Bij ons is er 75% random bullshit/gayjokes/frenchkisses en godweet wat allemaal op ts.. Random puggers denken meestal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Onze" vrouwen spelen tanky and healertDK en monky.
whahahah. Prachtig is het meestal welquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier is het ook vaak erg ja. Zitten een aantal Amerikanen in de guild die naar Engeland zijn verhuisd of gestationeerd zijn in Europa. De hele tijd grappen over Amerikanen, zij weer over Europa etcEn natuurlijk over Fransen en Canadezen.
Oh en mijn guild heeft al een keer of 3 de hele General in Throne of Thunder ontregeld. Staat er op de site heel mooi "we are a mature raiding guild" en dan zitten die gasten van 35 de hele tijd anal en your momma jokes te maken in de channel
Die tijdens het gevecht inderdaad. Ik voel het namelijk al aankomen dat ik als monk die mag op gaan halen, mn aoe threat is natuurlijk vele malen beter dan die van welke tank dan ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Sapstengel het volgende:
De trash voor de boss? Of de bats tijdens het gevecht?
Die tijdens het gevecht zijn redelijk kut inderdaad, tank moet ze vrij snel oppakken anders gaan ze een voor een de healers af. Doen ook aardig wat damage ja, maar alle melee zit daar AOE op te doen dus ze gaan vrij snel neer. Wij hebben een warrior tank die de bats doet, DK is toch iets te spiky in de inkomende damage.
Heel herkenbaar dit soort dingen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef Olment het volgende:
[info]haha[/info]
[..]
HAHAHAHHA bij ons gaan er ook 2-3 vrouwen mee.. maar een geslack altijd
We hebben een deense die dr slippers 4x per raid moet opwarmen
Armor kopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef Skillstorm het volgende:
Dit is wel irritant, ik wil de green fire boss doen, maar ik heb echt een hoger item level nodig.
Nu zit ik op 432, maar ik wil niet dungeons of bg,s farmen als een gek.
Zo moeilijk?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:48 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Armor kopen?
Ik ben nog steeds green fire aan het farmen
Ja weet niet wat t is. Heb zeker 50 rares gekilled zonder resultaat. Ondertussen al exalted met Sunreavers en Black Princequote:
Hehe, ik kocht dat boekje gewoon voor 3k.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:02 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ja weet niet wat t is. Heb zeker 50 rares gekilled zonder resultaat. Ondertussen al exalted met Sunreavers en Black Prince
Op AH staat ie nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hehe, ik kocht dat boekje gewoon voor 3k.
Ik ga gewoon pvp gear farmen, het ziet er nog cool uit ook.
Oh nais. Zal je net zien dat ik er 1 koop en de volgende rare dropt emquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Klopt, ik vroeg ook gewoon rond op trade en iemand had het toevallig.
Dan verkoop je die toch weerquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:07 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Oh nais. Zal je net zien dat ik er 1 koop en de volgende rare dropt em
Je moet wel altijd zo dicht mogelijk bij de rare zijn om hem zo snel mogelijk te looten, 1 warlock kan hem namelijk er maar uitpakken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:07 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Oh nais. Zal je net zien dat ik er 1 koop en de volgende rare dropt em
Oh zoals Shattered Halls, mijn server?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:37 schreef daeh het volgende:
Ik wil als alliance starten, maar wat is dan een goede server? Omdat er ook van die servers zijn waar er amper wat op de AH staat enzovoorts.
klinkt als een leuke guildquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja,, ze doet haar slippers in de magnetron![]()
kouwe voeten met raiden
![]()
Bij ons is er 75% random bullshit/gayjokes/frenchkisses en godweet wat allemaal op ts.. Random puggers denken meestal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Onze" vrouwen spelen tanky and healertDK en monky.
moven net als ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze raid groep is voorlopig afgelopen. Mensen komen laat, mensen hebben geen dedication, blablabla. Onze raid setup is gewoon waardeloos. Dus zo goed als besloten dat we nu vooral gaan puggen en social casual. En even een lange pauze hebben. En later proberen een raid groep weer op te krijgen.
Zucht....
Succesquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef Silmarwen het volgende:
Net Garalon down. We doen vandaag nog even HoF.
Ja we zaten net op 15% eerste try. Foutje in de cooldowns van healers, we gaan hem nu wel downen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Succes
Belangrijk is bij de volgende dat als de eerste "soort" doodgaat, dat je opnieuw CC"d.
De andere komen vrij dan. Beste is om te gooien zodra de healer nog 800k hp over heeft.
Wij gaan binnenkort recruiten en eens kijken of we een raidteam kunnen opzetten, geef maar een gil ingame een keer andersquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze raid groep is voorlopig afgelopen. Mensen komen laat, mensen hebben geen dedication, blablabla. Onze raid setup is gewoon waardeloos. Dus zo goed als besloten dat we nu vooral gaan puggen en social casual. En even een lange pauze hebben. En later proberen een raid groep weer op te krijgen.
Zucht....
Heb je die nieuwe rep al unlocked? je krijgt er nu de tokens die je in ToT alleen kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe zit dat nu met die lesser charm of good fortunes, ik kan ze nog niet inleveren en heb er een paar honderd. Heb hem deze week nog niet ingeleverd, maar die gast waar ik moet zijn kan ik alleen bij vragen What is This place? Heeft wel gewerkt in het begin, maar nu niet meer?
Omgekeerd is veel relevanter... healers hebben na een paar maanden alle healing gear, en queuen dan als dps om tenminste nog wat te krijgen. Nu kunnen ze queuen als healer en dps gear rollen, dat zal vast voor kortere tijden in het algemeen zorgen. Gaye shamans/paladins die als healer queuen zelfs al hebben ze voornamelijk dps gear, dat probleem heb je nu ook al dus dat wordt er niet slechter op.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad. Helaas nog wel dps die als healer in de queue gaat voor korte wachttijden, want die mensen gaat het volgens mij niet om de gear.
Ja precies, als healer is het makkelijk voor de dps gear. Heb je iig gewoon snelle queue.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Omgekeerd is veel relevanter... healers hebben na een paar maanden alle healing gear, en queuen dan als dps om tenminste nog wat te krijgen. Nu kunnen ze queuen als healer en dps gear rollen, dat zal vast voor kortere tijden in het algemeen zorgen. Gaye shamans/paladins die als healer queuen zelfs al hebben ze voornamelijk dps gear, dat probleem heb je nu ook al dus dat wordt er niet slechter op.
Heb m net gekocht voor 17k :pquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je moet wel altijd zo dicht mogelijk bij de rare zijn om hem zo snel mogelijk te looten, 1 warlock kan hem namelijk er maar uitpakken.
Succes op de baas, ilvl?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Heb m net gekocht voor 17k :p
Maahh,, das kut. Maar voor progress runs moet je het idd wel hebben van de mensen die kunnen spelen in een week.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef Chevalric het volgende:
Tja, mijn guild heeft een team voor progressie raids gemaakt en daar kan ik niet meedoen, omdat ik niet voldoende tijd heb om 2 avonden in de week te raiden (plus alle tijd die je eromheen nog moet besteden voor mats farmen, valor points verzamelen, etc.) Dus nu mag ik mee met 25-man heroics, die we samen met een ander guild hebben opgezet.
Gelukkig was ik toch eigenlijk wel een beetje klaar met WoW, maar dit is wel de laatste spijker in de doodskist. Ik ga me weer lekker focussen op m'n xbox games, waar ik nog wel wat dingen te spelen heb.
On a more positive note: gisteren met wat mensen van mijn oude guild naar MSV 10N gegaan en daar Stone Guard en Feng gekilld. Hadden zij nog niet gedaan, dus was wel leuk om het enthousiasme te horen na hun first kills. Volgende week gaan we verder met de raid op Gara'jal.
Dat wilde onze GM ook gaan doen, maar gelukkig ben ik de raidleader tegenwoordig, en kon ik ze overtuigen dat het veel beter zou zijn om ToT te gaan doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:37 schreef Olment het volgende:
Nou. de GM heeft besloten dat we MSV, HoF en Toes op heroic gaan doen.![]()
Lekker gaan wipen op gear die het niet waard is..![]()
NTY hiero.. Als iemand voor deze raids nog een elemental shaman pewpew zoekt,, ik ben beschikbaar
Ja het probleem is dus dat de GM denkt iets te zeggen te hebben over de raids.. DAFUQ heeft een raidleader dan voor zin? Alleen de tactics uitroepen omdat GM te lui is??quote:Op woensdag 10 april 2013 09:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat wilde onze GM ook gaan doen, maar gelukkig ben ik de raidleader tegenwoordig, en kon ik ze overtuigen dat het veel beter zou zijn om ToT te gaan doen.
Guild is helaas wel van dreanor naar Arathor verhuisd, omdat de meeste pas om 19:30 in kunnen loggen, en dan in de queue stonden. Sommige raids starte pas een half uur later omdat dan iedereen er pas was.
Probleem is nu alleen dat er iemand uit het team uitgevallen is voor een paar weken, en het op arathor een hel is om te recruiten
Oh.. vraag gemistquote:Op woensdag 10 april 2013 09:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Iemand trouwens nog advies op mn vorige vraag? We gebruiken nu een DK/Monk combinatie voor het tanken. Maar zowel ik als de andere tank hebben een Warrior en Paladin alt die ongeveer dezelfde gear hebben als de DK en Monk.
Wat is op het moment de beste tanking setup? En welke setup gebruiken jullie?
Dat is ook een van de voorwaardes waarop ik raidleader geworden ben, dat ik dan uiteindelijk bepaal waar we heen gaan. Sta natuurlijk altijd open voor suggesties, maar zo kan ik wel rare beslissingen veto'enquote:Op woensdag 10 april 2013 09:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja het probleem is dus dat de GM denkt iets te zeggen te hebben over de raids.. DAFUQ heeft een raidleader dan voor zin? Alleen de tactics uitroepen omdat GM te lui is??
Het ging ook aardig snel hier gisterenquote:Oh.. vraag gemist![]()
Zelf hebben we de combi van DK en warrior. Afgezien van af en toe teveel eigenwijsheid gaat dit heel aardig.
Ja precies. Een GM is gewoon een guildmaster, heeft tijdens raids GEEN BAL te zeggen. Mja, dat is mijn mening,, niet iedereen deelt die.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat is ook een van de voorwaardes waarop ik raidleader geworden ben, dat ik dan uiteindelijk bepaal waar we heen gaan. Sta natuurlijk altijd open voor suggesties, maar zo kan ik wel rare beslissingen veto'en
[..]
Het ging ook aardig snel hier gisteren
We (de tanks) hebben zelf het gevoel dat onze DK en Monk niet echt optimaal zijn.
Als ik een beetje rond kijk gebruikt bijna iedereen tegenwoordig een Druid, paladin of warrior, met hier en daar een DK.
Das wel tof. We wisselen gelukkig niet zo veel met rolesquote:Op woensdag 10 april 2013 09:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wij hadden altijd een Druid + Paladin. Maar onze druid wilde eens wat anders dan altijd maar tanken, dus hij is gaan healen en ik ben op mn monk gaan tanken.
Toen besloot mister paladin dat hij ook wat anders wilde, en is een DK gaan levelen. Maar die blijkt nu ineens tegen te vallen voor zn gevoel
En heb voordat ik ging healen altijd op een warrior getanked, dus die heb ik steeds meegeleveld en gegeared.
We hebben dus nogal een overschot aan tanking altsBeetje chaos is het bij ons in het team wel
hijs zeker tof.. Laatst op ambershaper in het begin van de fight.. 660k dps knallen.. BOOYAAHHquote:Op woensdag 10 april 2013 09:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Elemental shaman is echt tof inderdaad. Ik heb ook nog een resto/ele shaman op 90 staan, maar nog niet echt tijd gehad om hem te gearen.
Besef je wel wat je typtquote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nice!
Ik kom op mn monk tijdens windlord op de adds niet eens boven de 500K dps uit op mn monk.![]()
En dat is dan met een full vengeance stack.
Was van plan het zelfde te doen met een sigaretje erbijquote:Op woensdag 10 april 2013 09:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is nog vroeg he![]()
Ik ga nog even een 2e rondje koffie halen
Wij gebruiken een DK / PALA.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Iemand trouwens nog advies op mn vorige vraag? We gebruiken nu een DK/Monk combinatie voor het tanken. Maar zowel ik als de andere tank hebben een Warrior en Paladin alt die ongeveer dezelfde gear hebben als de DK en Monk.
Wat is op het moment de beste tanking setup? En welke setup gebruiken jullie?
Daar hadden we ook nog aan zitten denken, maar ik heb nog geen DK en Pala op 90quote:Op woensdag 10 april 2013 09:56 schreef Altron het volgende:
Wij gebruiken een DK / PALA.
Werkt super samen.
Hmm das minder.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Daar hadden we ook nog aan zitten denken, maar ik heb nog geen DK en Pala op 90
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Wij gebruiken een DK / PALA.
Werkt super samen.
Dat dacht ik zelf dus ook. Alleen blood Legion gebruikt sindskort een monk ipv hun DK.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:59 schreef Altron het volgende:
Kheb zelf geen ervaringen met een Monk Tank.
Maar het zal geen toeval zijn dat een Paragon bijvoorbeeld geen gebruik maakt van een Monk tank.
Ik zou me niet te veel spiegelen aan dat soort guilds.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf dus ook. Alleen blood Legion gebruikt sindskort een monk ipv hun DK.
Vanavond Tot maar eens beginnen met mn warrior.
Vergeet niet dat een Paragon er alles voor doet om zo snel mogelijk world first kills te halen en dat dit ook veruit de beste guild ter wereld is de laatste jaren.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:24 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik zou me niet te veel spiegelen aan dat soort guilds.
Zijn over het algemeen hardcore raiders maar wilt niet zeggen dat alles wat hun doen ook 100% goed is of het beste werkt voor ons/jullie.
Ik vind het nog steeds dubbel.. Mensen die 7 dagen per week spelen kennen hun class ook beter en kunnen er meer uit halen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een Paragon er alles voor doet om zo snel mogelijk world first kills te halen en dat dit ook veruit de beste guild ter wereld is de laatste jaren.
Dus alles al zwaar getest hebben op PTR's , en dus de best mogelijke setup proberen neer te zetten om zo hun doel te bereiken.
Jezelf spiegelen aan hardcore guilds hoef je idd niet te doen aangezien die gasten 7 dagen in de week raiden en geen leven hebben etc etc.
Maar je kan er vaak wel aan af zien welke classes het beste zijn op dit moment.
Maar wat je zeg , ik zou geen setup aanpassen aan zo'n guild inderdaad.
Wij spelen met de classes die we hebben , en daar doen we het mee.
Maar goed , ik zit ook niet meer in een hardcore guild.
Ze nemen bijvoorbeeld geen warrior tank mee als dat één van de slechste tanks zouden zijn op dit moment.
De luxe die we nu hebben, is dat allebei de tanks kunnen kiezen uit een aantal classes. Ik heb bijvoorbeeld een warrior en monk, beide met ongeveer dezelfde gear.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:28 schreef Altron het volgende:
En wat je zeg , ik zou geen setup aanpassen aan zo'n guild inderdaad.
Wij spelen met de classes die we hebben , en daar doen we het mee.
Al zijn er wel bepaalde spelers bij ons die nu met een andere class spelen omdat hun oude class gewoon stukken minder is op dit moment.
Maar goed , ik zit ook niet meer in een hardcore guild.
Ze nemen bijvoorbeeld geen warrior tank mee als dat één van de slechste tanks zouden zijn op dit moment.
Bij ons hebben ze allemaal meerdere classes om de beste set up te krijgen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:35 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat doen die pro guilds volgens mij wel. Als een class zo kut blijkt te zijn, levellen en gearen ze wel een andere class om zo de beste setup te hebben.
Dat zou mij ook te ver gaan op het moment.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:35 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dat doen die pro guilds volgens mij wel. Als een class zo kut blijkt te zijn, levellen en gearen ze wel een andere class om zo de beste setup te hebben.
Maar zonder warrior tank inmiddelsquote:Op woensdag 10 april 2013 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze allemaal meerdere classes om de beste set up te krijgen.
en er wordt maar 5 dagen per week geraid
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
Maar zonder warrior tank inmiddels
Eigenlijk snap ik dat welquote:
Ja precies. Ik zou ook evt wel willen wisselen, maar DK speelt gewoon erg lekker en damage is goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tuurlijk is de ene class beter voor een bepaalde boss dan een andere , dat hou je toch altijd.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds dubbel.. Mensen die 7 dagen per week spelen kennen hun class ook beter en kunnen er meer uit halen.
IE een monk tank bij hun kan FUCKING pro zijn,, terwijl jullie monk tank dusdanig faalt dat het belachelijk is.
In dat geval zou een warriortank (of andere) beter zijn.
Het ligt volgens mij ook aan de encounters die er op het moment zijn, welke classes het "beste" zijn. En om bij elke patch je hele raidteam over de kop te gooien omdat nu een pala tank beter is dan eerst... nty
Dit hebben alle echte hardcore guilds wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Probleem bij mij is dat ik gewoon goed was met mijn priest, maar met al mijn andere chars nooit goed was. Ik kreeg het gewoon niet onder de duim, andere classes. In tegenstelling tot vriendlief die gewoon alles speelde en ook alles goed. Hij speelde mijn priest zelfs beter dan ik *kras*
Ik speel ook nog altijd op het char waarmee ik wow ben begonnenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik speelde vroeger ook echt alleen op mn priest, maar dat is van mn main naar mn alt gegaan waar ik het minste mee doe.
Nou, enormquote:Op woensdag 10 april 2013 10:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
Haha Isa, dat is echt irritantGoed voor je ego ook
Het is af en toe ook wel effe leuk om met een totaal andere class te spelen voor de afwisseling.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik speelde vroeger ook echt alleen op mn priest, maar dat is van mn main naar mn alt gegaan waar ik het minste mee doe.
Dat gaat voor mij lastig, die is gebannedquote:Op woensdag 10 april 2013 10:47 schreef Olment het volgende:
Ik speel ook nog altijd op het char waarmee ik wow ben begonnen
Zeker ook een enorme baas in PVP?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, enormMaar goed, hij was ook een betere shaman healer dan de shaman healers (de main raiders dus) in het guild en dat was 'maar een alt'.
Mijn eerste char was een rogue. En ik heb ook wel een lvl 90 rogue, maar daar ben ik erg matig-slecht mee.
Dat is dus ook de reden dat ik onze oude tank aangeboden heb zijn rol over te nemen, als hij dan ging healen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Het is af en toe ook wel effe leuk om met een totaal andere class te spelen voor de afwisseling.
Zelf ben ik heel lang MT geweest op m'n warrior met al die oude content.
Toen ben ik dps geworden , uiteindelijk heb ik een priest geleveld en heb ik een tijd als healer gespeeld wat compleet anders was , maar wel erg leuk voor de verandering.
Nu speel ik weer op m'n warrior , dat blijft toch m'n echte main.
hhahahah.. wy gebanned?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat gaat voor mij lastig, die is gebanned![]()
Speel nu vooral op mn Monk en Warrior. Komt natuurlijk omdat ik nu ineens "moet" gaan tanken
Ik heb ook een hartslag van 180 tijdens raidavondenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond tanken altijd erg spannendMaar wel leuk om te doen!
Hij vond pvp geen moer aanquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 april 2013 10:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik heb ook een hartslag van 180 tijdens raidavonden
Dit deed het hemquote:Op woensdag 10 april 2013 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij vond pvp geen moer aanMaar na veel gezeur van mijn kant (en de belofte van seks) wilde hij dan wel mee in bg's en dan had ik mijn persoonlijke bodyguard
Heel gedoe met private servers, en blizz die niet blij met me was.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:52 schreef Olment het volgende:
[..]
hhahahah.. wy gebanned?
Ik kan het niet opbrengen om te gaan levelenvind het zoooo kut.
Mijn 88 pala zal nooit e nieuwe raids zien
Wij mannen zijn echt te simpelquote:Op woensdag 10 april 2013 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij vond pvp geen moer aanMaar na veel gezeur van mijn kant (en de belofte van seks) wilde hij dan wel mee in bg's en dan had ik mijn persoonlijke bodyguard
Ik heb er hele achievements aan te dankenquote:
Hahaha,, ben zelf ook op een private server begonnen maar geen mot gemaakt met Blizzquote:Op woensdag 10 april 2013 10:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Heel gedoe met private servers, en blizz die niet blij met me was.
Ik vind het levelen ook enorm kut, zelfde als al die dailies.
Enige reden waarom ik zoveel alts op 90 heb is omdat ik begon met mn priest, maar die vond ik niet lekker healen. Dus toen mn shaman, die deed het prima maar onze andere healer had geen andere alt op 90. Dus toen snel een monk naar 90 gebracht.
Had op mn oude account altijd een warrior tank, dus uit nostalgie die ook weer geleveld. Nu ben ik er klaar mee, en komt er voorlopig echt geen meer bij. Kan al die gebieden niet meer zien.
win-win zullen we het er dan maar op houdenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er hele achievements aan te danken
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
win-win zullen we het er dan maar op houden
Die monk is ook zo snel gegaan omdat ik mn vriendin overgehaald heb aan wow te beginnenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Hahaha,, ben zelf ook op een private server begonnen maar geen mot gemaakt met Blizz
Ik share helemaal je mening van levelen en dailies
Ik heb puur een 88 pala en een 80 rogue omdat ik die Levelboost van RaF 2x heb kunnen gebruikenAnders zaten beide nog rond 40-50 te kijken xD
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook die dailies ja. Maar mijn Paladin werd 90 na 5.2, dus daar heb ik alleen de Isle of Thunder dailies op gedaan. Daar krijg je genoeg Lesser Charms om aan die 90 per week te komen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik vind het levelen ook enorm kut, zelfde als al die dailies.
Petbattles doen wonderenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik stel die dailies altijd uit, en dan moet ik op de laatste dag ineens 45 dailies doen op mn monk en warrior
Serieus? Dat wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Petbattles doen wonderen
Uurtje battele en je hebt 50 lesser charms
FUck dailies.. POKEMOOOON!!!EINZ111!!!!![]()
![]()
zekers,, elke 2-3 battles krijg ik tussen de 2-6 lesser charmsquote:Op woensdag 10 april 2013 11:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
The fuck, charms voor pet battles?
Ik heb nog geen battle gedaan, maar dat zou wel eens kunnen veranderen nu
daar beni k mee gestoptquote:Op woensdag 10 april 2013 11:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Serieus? Dat wist ik helemaal niet.
Ik doe inderdaad hetzelfde, op dindag moet ik dan Golden Lotus, Isle of Thunder, Operation Shieldwall, Klaxxi, Shado-Pan enzo allemaal doen
Waar battle je dan mee? Gewoon pets in het wild of PVP of trainers.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:03 schreef Olment het volgende:
[..]
zekers,, elke 2-3 battles krijg ik tussen de 2-6 lesser charms![]()
(ben wel andere pets aan het level dan,, weet niet of dat er wat mee te doen heeft)
Gewoon random battles, tegen battle pets in de wereld?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:03 schreef Olment het volgende:
[..]
zekers,, elke 2-3 battles krijg ik tussen de 2-6 lesser charms![]()
(ben wel andere pets aan het level dan,, weet niet of dat er wat mee te doen heeft)
wilde pokemonquote:Op woensdag 10 april 2013 11:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waar battle je dan mee? Gewoon pets in het wild of PVP of trainers.
Jouw interesse is ook gewekt zie ik. hahaquote:Op woensdag 10 april 2013 11:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waar battle je dan mee? Gewoon pets in het wild of PVP of trainers.
Dan pak je andere areaquote:
Snelste om te levelen is om ff op te zoeken tegen welke 'classes" je pet sterk is en dan deze enemies opzoeken.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook niet. 16, 16, 17 is mijn team.
Ja inderdaad, gewoon net als bij pokemon toch? Eerst de lage inzetten en dan direct wisselen zodat ze allebei XP krijgen.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Snelste om te levelen is om ff op te zoeken tegen welke 'classes" je pet sterk is en dan deze enemies opzoeken.
2-3 aanvallen en je bent er mee klaar
De eerste na 25 levelen is wat lastig, maar zodra je er 1 of 2 hebt kun je deze gebruiken als "tank" om dmg te absorben.
Verstandigste is wel om rare pets te trainen, die zijn qua stats beter.
werkt niet 100% zoals bij pokemon.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, gewoon net als bij pokemon toch? Eerst de lage inzetten en dan direct wisselen zodat ze allebei XP krijgen.
Ik level nu Lil' Ragnaros, Spirit of Competition en die Peddlefeet omdat in de eerste zones een humanoid fijn was.
En als het scheelt dat je geen dailies hoeft te doen.. zeg ik AMEN!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:14 schreef Altron het volgende:
Die pet battles moet ik ook weer eens oppakken
Opzich nog best grappig als je effe niets te doen heb![]()
Ja , dat begreep ik van iemand bij ons in de guild ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:15 schreef Olment het volgende:
[..]
En als het scheelt dat je geen dailies hoeft te doen.. zeg ik AMEN!!!
Ja precies.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja , dat begreep ik van iemand bij ons in de guild ja.
Klinkt goed idd.![]()
Die dailies komen echt m'n strot uit.
Gisteren nog snel effe 50 marks moeten halen omdat ik aan het slacken was... en dus anders m'n coins deze week zou missen , wat gewoon zonde is.
Nice man.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja precies.
ben dit al 3 weken aan het doen.. 1 avond 2 uurtjes pokemonnen per week en ik heb al mijn charms.
Ja voor mensen die echtquote:
Heb een tijdje elke dag al die dailies gedaan van de klaxxi , shadow pan Golden lotus etc etc...quote:Op woensdag 10 april 2013 11:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja voor mensen die echthebben aan dailies is dit wel een goeje manier om toch nog charms te krijgen.
Ben al druk bezig nuquote:Op woensdag 10 april 2013 11:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja voor mensen die echthebben aan dailies is dit wel een goeje manier om toch nog charms te krijgen.
Dit heb ik dus niet gedaanquote:Op woensdag 10 april 2013 11:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb een tijdje elke dag al die dailies gedaan van de klaxxi , shadow pan Golden lotus etc etc...
Bijna alles naar exalted gegooit , en zodra ik de dingen kon kopen/krijgen die ik wilde of nodig had kapte ik er gelijk mee.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb een tijdje elke dag al die dailies gedaan van de klaxxi , shadow pan Golden lotus etc etc...
Bijna alles naar exalted gegooit , en zodra ik de dingen kon kopen/krijgen die ik wilde of nodig had kapte ik er gelijk mee.
Of ze goed zijn ligt aan je tegenstandersquote:Op woensdag 10 april 2013 11:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben al druk bezig nu
Heb nu Lil.Rag, Baneling en Stone armadillo in mn team.
Geen idee of ze goed zijn, maar tot nu toe gaat het aardig.
Wat Olment zegt idd , heeft met zwaktes van je tegenstanders te maken etc.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben al druk bezig nu
Heb nu Lil.Rag, Baneling en Stone armadillo in mn team.
Geen idee of ze goed zijn, maar tot nu toe gaat het aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |