Zeker ook een enorme baas in PVP?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, enormMaar goed, hij was ook een betere shaman healer dan de shaman healers (de main raiders dus) in het guild en dat was 'maar een alt'.
Mijn eerste char was een rogue. En ik heb ook wel een lvl 90 rogue, maar daar ben ik erg matig-slecht mee.
Dat is dus ook de reden dat ik onze oude tank aangeboden heb zijn rol over te nemen, als hij dan ging healen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Het is af en toe ook wel effe leuk om met een totaal andere class te spelen voor de afwisseling.
Zelf ben ik heel lang MT geweest op m'n warrior met al die oude content.
Toen ben ik dps geworden , uiteindelijk heb ik een priest geleveld en heb ik een tijd als healer gespeeld wat compleet anders was , maar wel erg leuk voor de verandering.
Nu speel ik weer op m'n warrior , dat blijft toch m'n echte main.
hhahahah.. wy gebanned?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat gaat voor mij lastig, die is gebanned![]()
Speel nu vooral op mn Monk en Warrior. Komt natuurlijk omdat ik nu ineens "moet" gaan tanken
Ik heb ook een hartslag van 180 tijdens raidavondenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond tanken altijd erg spannendMaar wel leuk om te doen!
Hij vond pvp geen moer aanquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 april 2013 10:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik heb ook een hartslag van 180 tijdens raidavonden
Dit deed het hemquote:Op woensdag 10 april 2013 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij vond pvp geen moer aanMaar na veel gezeur van mijn kant (en de belofte van seks) wilde hij dan wel mee in bg's en dan had ik mijn persoonlijke bodyguard
Heel gedoe met private servers, en blizz die niet blij met me was.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:52 schreef Olment het volgende:
[..]
hhahahah.. wy gebanned?
Ik kan het niet opbrengen om te gaan levelenvind het zoooo kut.
Mijn 88 pala zal nooit e nieuwe raids zien
Wij mannen zijn echt te simpelquote:Op woensdag 10 april 2013 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij vond pvp geen moer aanMaar na veel gezeur van mijn kant (en de belofte van seks) wilde hij dan wel mee in bg's en dan had ik mijn persoonlijke bodyguard
Ik heb er hele achievements aan te dankenquote:
Hahaha,, ben zelf ook op een private server begonnen maar geen mot gemaakt met Blizzquote:Op woensdag 10 april 2013 10:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Heel gedoe met private servers, en blizz die niet blij met me was.
Ik vind het levelen ook enorm kut, zelfde als al die dailies.
Enige reden waarom ik zoveel alts op 90 heb is omdat ik begon met mn priest, maar die vond ik niet lekker healen. Dus toen mn shaman, die deed het prima maar onze andere healer had geen andere alt op 90. Dus toen snel een monk naar 90 gebracht.
Had op mn oude account altijd een warrior tank, dus uit nostalgie die ook weer geleveld. Nu ben ik er klaar mee, en komt er voorlopig echt geen meer bij. Kan al die gebieden niet meer zien.
win-win zullen we het er dan maar op houdenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er hele achievements aan te danken
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
win-win zullen we het er dan maar op houden
Die monk is ook zo snel gegaan omdat ik mn vriendin overgehaald heb aan wow te beginnenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Hahaha,, ben zelf ook op een private server begonnen maar geen mot gemaakt met Blizz
Ik share helemaal je mening van levelen en dailies
Ik heb puur een 88 pala en een 80 rogue omdat ik die Levelboost van RaF 2x heb kunnen gebruikenAnders zaten beide nog rond 40-50 te kijken xD
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook die dailies ja. Maar mijn Paladin werd 90 na 5.2, dus daar heb ik alleen de Isle of Thunder dailies op gedaan. Daar krijg je genoeg Lesser Charms om aan die 90 per week te komen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik vind het levelen ook enorm kut, zelfde als al die dailies.
Petbattles doen wonderenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik stel die dailies altijd uit, en dan moet ik op de laatste dag ineens 45 dailies doen op mn monk en warrior
Serieus? Dat wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Petbattles doen wonderen
Uurtje battele en je hebt 50 lesser charms
FUck dailies.. POKEMOOOON!!!EINZ111!!!!![]()
![]()
zekers,, elke 2-3 battles krijg ik tussen de 2-6 lesser charmsquote:Op woensdag 10 april 2013 11:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
The fuck, charms voor pet battles?
Ik heb nog geen battle gedaan, maar dat zou wel eens kunnen veranderen nu
daar beni k mee gestoptquote:Op woensdag 10 april 2013 11:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Serieus? Dat wist ik helemaal niet.
Ik doe inderdaad hetzelfde, op dindag moet ik dan Golden Lotus, Isle of Thunder, Operation Shieldwall, Klaxxi, Shado-Pan enzo allemaal doen
Waar battle je dan mee? Gewoon pets in het wild of PVP of trainers.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:03 schreef Olment het volgende:
[..]
zekers,, elke 2-3 battles krijg ik tussen de 2-6 lesser charms![]()
(ben wel andere pets aan het level dan,, weet niet of dat er wat mee te doen heeft)
Gewoon random battles, tegen battle pets in de wereld?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:03 schreef Olment het volgende:
[..]
zekers,, elke 2-3 battles krijg ik tussen de 2-6 lesser charms![]()
(ben wel andere pets aan het level dan,, weet niet of dat er wat mee te doen heeft)
wilde pokemonquote:Op woensdag 10 april 2013 11:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waar battle je dan mee? Gewoon pets in het wild of PVP of trainers.
Jouw interesse is ook gewekt zie ik. hahaquote:Op woensdag 10 april 2013 11:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waar battle je dan mee? Gewoon pets in het wild of PVP of trainers.
Dan pak je andere areaquote:
Snelste om te levelen is om ff op te zoeken tegen welke 'classes" je pet sterk is en dan deze enemies opzoeken.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook niet. 16, 16, 17 is mijn team.
Ja inderdaad, gewoon net als bij pokemon toch? Eerst de lage inzetten en dan direct wisselen zodat ze allebei XP krijgen.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Snelste om te levelen is om ff op te zoeken tegen welke 'classes" je pet sterk is en dan deze enemies opzoeken.
2-3 aanvallen en je bent er mee klaar
De eerste na 25 levelen is wat lastig, maar zodra je er 1 of 2 hebt kun je deze gebruiken als "tank" om dmg te absorben.
Verstandigste is wel om rare pets te trainen, die zijn qua stats beter.
werkt niet 100% zoals bij pokemon.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, gewoon net als bij pokemon toch? Eerst de lage inzetten en dan direct wisselen zodat ze allebei XP krijgen.
Ik level nu Lil' Ragnaros, Spirit of Competition en die Peddlefeet omdat in de eerste zones een humanoid fijn was.
En als het scheelt dat je geen dailies hoeft te doen.. zeg ik AMEN!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:14 schreef Altron het volgende:
Die pet battles moet ik ook weer eens oppakken
Opzich nog best grappig als je effe niets te doen heb![]()
Ja , dat begreep ik van iemand bij ons in de guild ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:15 schreef Olment het volgende:
[..]
En als het scheelt dat je geen dailies hoeft te doen.. zeg ik AMEN!!!
Ja precies.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja , dat begreep ik van iemand bij ons in de guild ja.
Klinkt goed idd.![]()
Die dailies komen echt m'n strot uit.
Gisteren nog snel effe 50 marks moeten halen omdat ik aan het slacken was... en dus anders m'n coins deze week zou missen , wat gewoon zonde is.
Nice man.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja precies.
ben dit al 3 weken aan het doen.. 1 avond 2 uurtjes pokemonnen per week en ik heb al mijn charms.
Ja voor mensen die echtquote:
Heb een tijdje elke dag al die dailies gedaan van de klaxxi , shadow pan Golden lotus etc etc...quote:Op woensdag 10 april 2013 11:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja voor mensen die echthebben aan dailies is dit wel een goeje manier om toch nog charms te krijgen.
Ben al druk bezig nuquote:Op woensdag 10 april 2013 11:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja voor mensen die echthebben aan dailies is dit wel een goeje manier om toch nog charms te krijgen.
Dit heb ik dus niet gedaanquote:Op woensdag 10 april 2013 11:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb een tijdje elke dag al die dailies gedaan van de klaxxi , shadow pan Golden lotus etc etc...
Bijna alles naar exalted gegooit , en zodra ik de dingen kon kopen/krijgen die ik wilde of nodig had kapte ik er gelijk mee.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb een tijdje elke dag al die dailies gedaan van de klaxxi , shadow pan Golden lotus etc etc...
Bijna alles naar exalted gegooit , en zodra ik de dingen kon kopen/krijgen die ik wilde of nodig had kapte ik er gelijk mee.
Of ze goed zijn ligt aan je tegenstandersquote:Op woensdag 10 april 2013 11:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben al druk bezig nu
Heb nu Lil.Rag, Baneling en Stone armadillo in mn team.
Geen idee of ze goed zijn, maar tot nu toe gaat het aardig.
Wat Olment zegt idd , heeft met zwaktes van je tegenstanders te maken etc.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben al druk bezig nu
Heb nu Lil.Rag, Baneling en Stone armadillo in mn team.
Geen idee of ze goed zijn, maar tot nu toe gaat het aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |