iddquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hehe, precies. Werkt vaak stukken beter dan youtube videos kijken
vergeet de coffeeshops nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja bij ons in de guild wonen er een hoop in engeland redelijk bij elkaar (die elkaar ook sowieso al kennen), verder nog wat uit nederland en iemand uit Duitsland, iedereen vond nederland het meest centraal.
Dus dat wordt naar de Efteling, de wallen, en alle andere standaard nederlandse plekken die buitenlanders willen zien
Voor die Council?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nog meer tips Sap? Ik schrijf even mee
Wij hebben een Dk tank die 1 van de bosses weg tanked. deze deathgript (oid) de Loa wanneer die dichtbij de rest is als de dps het niet haalt. Is voor dat beest toch weer stuk langer lopen, dus meer kans op neer nukenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor die Council?
Verder gewoon de basis dingen eigenlijk. Quicksand ontwijken, ik geloof stacken met die frost debuff (speel zelf melee dus krijg het nooit) en wanneer de priest empowered is zo snel mogelijk die adds killen. Kunnen worden gestund, snared enz. Doe zelf altijd dan even Gorefiend's Grasp op de boss en vervolgens Chains of Ice op die add.
Dat werkt ook prima inderdaadquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij hebben een Dk tank die 1 van de bosses weg tanked. deze deathgript (oid) de Loa wanneer die dichtbij de rest is als de dps het niet haalt. Is voor dat beest toch weer stuk langer lopen, dus meer kans op neer nuken
Ah, goed idee. We hebben een monk (ikzelf ) en een DK tank. Dus kunnen mooi hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij hebben een Dk tank die 1 van de bosses weg tanked. deze deathgript (oid) de Loa wanneer die dichtbij de rest is als de dps het niet haalt. Is voor dat beest toch weer stuk langer lopen, dus meer kans op neer nuken
Ja, voor council. Dat gevecht ziet er echt niet leuk uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
Voor die Council?
Verder gewoon de basis dingen eigenlijk. Quicksand ontwijken, ik geloof stacken met die frost debuff (speel zelf melee dus krijg het nooit) en wanneer de priest empowered is zo snel mogelijk die adds killen. Kunnen worden gestund, snared enz. Doe zelf altijd dan even Gorefiend's Grasp op de boss en vervolgens Chains of Ice op die add.
Bij gate 3 is het erg belangrijk om als groep te blijven moven zodat die frostorbs niet OVERAL rondvliegen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ah, goed idee. We hebben een monk (ikzelf ) en een DK tank. Dus kunnen mooi hetzelfde doen.
[..]
Ja, voor council. Dat gevecht ziet er echt niet leuk uit![]()
Horridon moet denk ik wel te doen zijn, alleen een kwestie van mensen alert maken op de juiste adds, en het ontwijken van de damage abilities.
moet je die shells gebruiken om zijn attack te stoppen zoals in raidfinder nooit gebeurt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
Tortos is trouwens ook apart, hoor van veel guilds dat ze geen probleem hadden met de fight en het best makkelijk vonden.
Maar als ik in mijn DBM kijk staat er dat we 56 wipes hebben gehad. En dan ben ik ook nog een week reserve geweest, dus het totaal zal wel ergens rond de 70 liggen.
Al wel 4 keer gedood tussen al die wipes door, maar het kost elke keer wat moeite.
er komen er ook 3? of maar 1 op 10man?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja. Die attack is gewoon een wipe anders. In LFR kun je het outhealen en doet het nauwelijks schade, op normal is de raid binnen 2 seconden dood.
Helemaal erg wanneer de dps die assigned is om die shells te doen het vergeet wanneer de boss ergens rond 10% hp zit. Is een paar keer gebeurd.
Klopt 3 inderdaad. Eentje wordt door DBM wel een skull op gezet, die moet dan zsm neer voordat de eerste breath komt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:59 schreef Olment het volgende:
[..]
er komen er ook 3? of maar 1 op 10man?
hehe,, hier zullen we ook wel aantal keer op wipenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt 3 inderdaad. Eentje wordt door DBM wel een skull op gezet, die moet dan zsm neer voordat de eerste breath komt.
Hehe, anders wij wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
hehe,, hier zullen we ook wel aantal keer op wipen
Had het je graag verteld.. maar we moeten eerst langs Council voordat we op bats kunnen wipenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hehe, anders wij wel.
Die bats, zijn die ook zo killing op 10 man? In LFR was het vooral voor de nerf erg leuk als monk tank.
HAHAHAHHA bij ons gaan er ook 2-3 vrouwen mee.. maar een geslack altijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
Grappig trouwens wel, gisteren een raid zonder vrouwen, dus iedereen liep een beetje te geinen. Zegt de leader aan het begin: "If we get three bosses down tonight, we won't take the women to raids again".
En toen gingen er ook 3 bosses neer. Waarvan we er twee voor het eerst hadden gedood.
Ja,, ze doet haar slippers in de magnetronquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
Slippers opwarmen?
Hier wordt er vooral meer offtopic gepraat op Mumble wanneer er vrouwen bij zijn. Verder maakt het niet enorm veel uit, hebben de meeste progress wel gewoon gedaan met vrouwen in de groep.
Toevallig ook trouwens, 2 vrouwen in het raidteam en allebei spelen ze priest. Vorige guild zat ook een vrouw in het team, die ook priest speelde. Isabeau speelt priest, Maureentje speelt priest.
Wat is dat met vrouwen en priests?
Ik ben destro warlock en was met holy priest. We moesten tegen een resto druid en een frost dk. Was een gevecht van 10 min :pquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:56 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Hehe, ik ben ook sinds dit seizoen voor t eerst arena aant doen voor de conquest cap. Eerste paar weken zijn mn vriendin en ik geboost door een paar epic guildies, maar sinds twee weken doen we het samen. Valt nog flink tegen bij vlagen, maar ik word er steeds beter in (scheelt ook dat DPS shammies schijnbaar nuke prio nummer 1 zijn)
Morgen mijn tyrannical offhand halen <3 boomboom!!
Hier is het ook vaak erg ja. Zitten een aantal Amerikanen in de guild die naar Engeland zijn verhuisd of gestationeerd zijn in Europa. De hele tijd grappen over Amerikanen, zij weer over Europa etcquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja,, ze doet haar slippers in de magnetron![]()
kouwe voeten met raiden
![]()
Bij ons is er 75% random bullshit/gayjokes/frenchkisses en godweet wat allemaal op ts.. Random puggers denken meestal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Onze" vrouwen spelen tanky and healertDK en monky.
whahahah. Prachtig is het meestal welquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier is het ook vaak erg ja. Zitten een aantal Amerikanen in de guild die naar Engeland zijn verhuisd of gestationeerd zijn in Europa. De hele tijd grappen over Amerikanen, zij weer over Europa etcEn natuurlijk over Fransen en Canadezen.
Oh en mijn guild heeft al een keer of 3 de hele General in Throne of Thunder ontregeld. Staat er op de site heel mooi "we are a mature raiding guild" en dan zitten die gasten van 35 de hele tijd anal en your momma jokes te maken in de channel
Die tijdens het gevecht inderdaad. Ik voel het namelijk al aankomen dat ik als monk die mag op gaan halen, mn aoe threat is natuurlijk vele malen beter dan die van welke tank dan ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Sapstengel het volgende:
De trash voor de boss? Of de bats tijdens het gevecht?
Die tijdens het gevecht zijn redelijk kut inderdaad, tank moet ze vrij snel oppakken anders gaan ze een voor een de healers af. Doen ook aardig wat damage ja, maar alle melee zit daar AOE op te doen dus ze gaan vrij snel neer. Wij hebben een warrior tank die de bats doet, DK is toch iets te spiky in de inkomende damage.
Heel herkenbaar dit soort dingen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef Olment het volgende:
[info]haha[/info]
[..]
HAHAHAHHA bij ons gaan er ook 2-3 vrouwen mee.. maar een geslack altijd
We hebben een deense die dr slippers 4x per raid moet opwarmen
Armor kopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef Skillstorm het volgende:
Dit is wel irritant, ik wil de green fire boss doen, maar ik heb echt een hoger item level nodig.
Nu zit ik op 432, maar ik wil niet dungeons of bg,s farmen als een gek.
Zo moeilijk?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:48 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Armor kopen?
Ik ben nog steeds green fire aan het farmen
Ja weet niet wat t is. Heb zeker 50 rares gekilled zonder resultaat. Ondertussen al exalted met Sunreavers en Black Princequote:
Hehe, ik kocht dat boekje gewoon voor 3k.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:02 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ja weet niet wat t is. Heb zeker 50 rares gekilled zonder resultaat. Ondertussen al exalted met Sunreavers en Black Prince
Op AH staat ie nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hehe, ik kocht dat boekje gewoon voor 3k.
Ik ga gewoon pvp gear farmen, het ziet er nog cool uit ook.
Oh nais. Zal je net zien dat ik er 1 koop en de volgende rare dropt emquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Klopt, ik vroeg ook gewoon rond op trade en iemand had het toevallig.
Dan verkoop je die toch weerquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:07 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Oh nais. Zal je net zien dat ik er 1 koop en de volgende rare dropt em
Je moet wel altijd zo dicht mogelijk bij de rare zijn om hem zo snel mogelijk te looten, 1 warlock kan hem namelijk er maar uitpakken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:07 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Oh nais. Zal je net zien dat ik er 1 koop en de volgende rare dropt em
Oh zoals Shattered Halls, mijn server?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:37 schreef daeh het volgende:
Ik wil als alliance starten, maar wat is dan een goede server? Omdat er ook van die servers zijn waar er amper wat op de AH staat enzovoorts.
klinkt als een leuke guildquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja,, ze doet haar slippers in de magnetron![]()
kouwe voeten met raiden
![]()
Bij ons is er 75% random bullshit/gayjokes/frenchkisses en godweet wat allemaal op ts.. Random puggers denken meestal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Onze" vrouwen spelen tanky and healertDK en monky.
moven net als ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze raid groep is voorlopig afgelopen. Mensen komen laat, mensen hebben geen dedication, blablabla. Onze raid setup is gewoon waardeloos. Dus zo goed als besloten dat we nu vooral gaan puggen en social casual. En even een lange pauze hebben. En later proberen een raid groep weer op te krijgen.
Zucht....
Succesquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef Silmarwen het volgende:
Net Garalon down. We doen vandaag nog even HoF.
Ja we zaten net op 15% eerste try. Foutje in de cooldowns van healers, we gaan hem nu wel downen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Succes
Belangrijk is bij de volgende dat als de eerste "soort" doodgaat, dat je opnieuw CC"d.
De andere komen vrij dan. Beste is om te gooien zodra de healer nog 800k hp over heeft.
Wij gaan binnenkort recruiten en eens kijken of we een raidteam kunnen opzetten, geef maar een gil ingame een keer andersquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze raid groep is voorlopig afgelopen. Mensen komen laat, mensen hebben geen dedication, blablabla. Onze raid setup is gewoon waardeloos. Dus zo goed als besloten dat we nu vooral gaan puggen en social casual. En even een lange pauze hebben. En later proberen een raid groep weer op te krijgen.
Zucht....
Heb je die nieuwe rep al unlocked? je krijgt er nu de tokens die je in ToT alleen kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe zit dat nu met die lesser charm of good fortunes, ik kan ze nog niet inleveren en heb er een paar honderd. Heb hem deze week nog niet ingeleverd, maar die gast waar ik moet zijn kan ik alleen bij vragen What is This place? Heeft wel gewerkt in het begin, maar nu niet meer?
Omgekeerd is veel relevanter... healers hebben na een paar maanden alle healing gear, en queuen dan als dps om tenminste nog wat te krijgen. Nu kunnen ze queuen als healer en dps gear rollen, dat zal vast voor kortere tijden in het algemeen zorgen. Gaye shamans/paladins die als healer queuen zelfs al hebben ze voornamelijk dps gear, dat probleem heb je nu ook al dus dat wordt er niet slechter op.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad. Helaas nog wel dps die als healer in de queue gaat voor korte wachttijden, want die mensen gaat het volgens mij niet om de gear.
Ja precies, als healer is het makkelijk voor de dps gear. Heb je iig gewoon snelle queue.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Omgekeerd is veel relevanter... healers hebben na een paar maanden alle healing gear, en queuen dan als dps om tenminste nog wat te krijgen. Nu kunnen ze queuen als healer en dps gear rollen, dat zal vast voor kortere tijden in het algemeen zorgen. Gaye shamans/paladins die als healer queuen zelfs al hebben ze voornamelijk dps gear, dat probleem heb je nu ook al dus dat wordt er niet slechter op.
Heb m net gekocht voor 17k :pquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je moet wel altijd zo dicht mogelijk bij de rare zijn om hem zo snel mogelijk te looten, 1 warlock kan hem namelijk er maar uitpakken.
Succes op de baas, ilvl?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Heb m net gekocht voor 17k :p
Maahh,, das kut. Maar voor progress runs moet je het idd wel hebben van de mensen die kunnen spelen in een week.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef Chevalric het volgende:
Tja, mijn guild heeft een team voor progressie raids gemaakt en daar kan ik niet meedoen, omdat ik niet voldoende tijd heb om 2 avonden in de week te raiden (plus alle tijd die je eromheen nog moet besteden voor mats farmen, valor points verzamelen, etc.) Dus nu mag ik mee met 25-man heroics, die we samen met een ander guild hebben opgezet.
Gelukkig was ik toch eigenlijk wel een beetje klaar met WoW, maar dit is wel de laatste spijker in de doodskist. Ik ga me weer lekker focussen op m'n xbox games, waar ik nog wel wat dingen te spelen heb.
On a more positive note: gisteren met wat mensen van mijn oude guild naar MSV 10N gegaan en daar Stone Guard en Feng gekilld. Hadden zij nog niet gedaan, dus was wel leuk om het enthousiasme te horen na hun first kills. Volgende week gaan we verder met de raid op Gara'jal.
Dat wilde onze GM ook gaan doen, maar gelukkig ben ik de raidleader tegenwoordig, en kon ik ze overtuigen dat het veel beter zou zijn om ToT te gaan doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:37 schreef Olment het volgende:
Nou. de GM heeft besloten dat we MSV, HoF en Toes op heroic gaan doen.![]()
Lekker gaan wipen op gear die het niet waard is..![]()
NTY hiero.. Als iemand voor deze raids nog een elemental shaman pewpew zoekt,, ik ben beschikbaar
Ja het probleem is dus dat de GM denkt iets te zeggen te hebben over de raids.. DAFUQ heeft een raidleader dan voor zin? Alleen de tactics uitroepen omdat GM te lui is??quote:Op woensdag 10 april 2013 09:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat wilde onze GM ook gaan doen, maar gelukkig ben ik de raidleader tegenwoordig, en kon ik ze overtuigen dat het veel beter zou zijn om ToT te gaan doen.
Guild is helaas wel van dreanor naar Arathor verhuisd, omdat de meeste pas om 19:30 in kunnen loggen, en dan in de queue stonden. Sommige raids starte pas een half uur later omdat dan iedereen er pas was.
Probleem is nu alleen dat er iemand uit het team uitgevallen is voor een paar weken, en het op arathor een hel is om te recruiten
Oh.. vraag gemistquote:Op woensdag 10 april 2013 09:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Iemand trouwens nog advies op mn vorige vraag? We gebruiken nu een DK/Monk combinatie voor het tanken. Maar zowel ik als de andere tank hebben een Warrior en Paladin alt die ongeveer dezelfde gear hebben als de DK en Monk.
Wat is op het moment de beste tanking setup? En welke setup gebruiken jullie?
Dat is ook een van de voorwaardes waarop ik raidleader geworden ben, dat ik dan uiteindelijk bepaal waar we heen gaan. Sta natuurlijk altijd open voor suggesties, maar zo kan ik wel rare beslissingen veto'enquote:Op woensdag 10 april 2013 09:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja het probleem is dus dat de GM denkt iets te zeggen te hebben over de raids.. DAFUQ heeft een raidleader dan voor zin? Alleen de tactics uitroepen omdat GM te lui is??
Het ging ook aardig snel hier gisterenquote:Oh.. vraag gemist![]()
Zelf hebben we de combi van DK en warrior. Afgezien van af en toe teveel eigenwijsheid gaat dit heel aardig.
Ja precies. Een GM is gewoon een guildmaster, heeft tijdens raids GEEN BAL te zeggen. Mja, dat is mijn mening,, niet iedereen deelt die.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat is ook een van de voorwaardes waarop ik raidleader geworden ben, dat ik dan uiteindelijk bepaal waar we heen gaan. Sta natuurlijk altijd open voor suggesties, maar zo kan ik wel rare beslissingen veto'en
[..]
Het ging ook aardig snel hier gisteren
We (de tanks) hebben zelf het gevoel dat onze DK en Monk niet echt optimaal zijn.
Als ik een beetje rond kijk gebruikt bijna iedereen tegenwoordig een Druid, paladin of warrior, met hier en daar een DK.
Das wel tof. We wisselen gelukkig niet zo veel met rolesquote:Op woensdag 10 april 2013 09:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wij hadden altijd een Druid + Paladin. Maar onze druid wilde eens wat anders dan altijd maar tanken, dus hij is gaan healen en ik ben op mn monk gaan tanken.
Toen besloot mister paladin dat hij ook wat anders wilde, en is een DK gaan levelen. Maar die blijkt nu ineens tegen te vallen voor zn gevoel
En heb voordat ik ging healen altijd op een warrior getanked, dus die heb ik steeds meegeleveld en gegeared.
We hebben dus nogal een overschot aan tanking altsBeetje chaos is het bij ons in het team wel
hijs zeker tof.. Laatst op ambershaper in het begin van de fight.. 660k dps knallen.. BOOYAAHHquote:Op woensdag 10 april 2013 09:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Elemental shaman is echt tof inderdaad. Ik heb ook nog een resto/ele shaman op 90 staan, maar nog niet echt tijd gehad om hem te gearen.
Besef je wel wat je typtquote:Op woensdag 10 april 2013 09:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nice!
Ik kom op mn monk tijdens windlord op de adds niet eens boven de 500K dps uit op mn monk.![]()
En dat is dan met een full vengeance stack.
Was van plan het zelfde te doen met een sigaretje erbijquote:Op woensdag 10 april 2013 09:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is nog vroeg he![]()
Ik ga nog even een 2e rondje koffie halen
Wij gebruiken een DK / PALA.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Iemand trouwens nog advies op mn vorige vraag? We gebruiken nu een DK/Monk combinatie voor het tanken. Maar zowel ik als de andere tank hebben een Warrior en Paladin alt die ongeveer dezelfde gear hebben als de DK en Monk.
Wat is op het moment de beste tanking setup? En welke setup gebruiken jullie?
Daar hadden we ook nog aan zitten denken, maar ik heb nog geen DK en Pala op 90quote:Op woensdag 10 april 2013 09:56 schreef Altron het volgende:
Wij gebruiken een DK / PALA.
Werkt super samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |