abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124931961
Ik heb helaas niks rond de 70 op het moment
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 5 april 2013 @ 23:35:59 #77
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_124937748
ik haat het om LFR te tanken waren bij dark anumus andere tank was een mongol want ilevel 463 (???) en ik overaggrode hem kilometers. en ja hoor kick. KICK HIM HE DOESENT NOW TACS KICK HIM HE IS A RETARD THAT CAN'T MOVE 20 MOBS
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 5 april 2013 @ 23:56:08 #78
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_124938849
Eerste keer Galleon, gaat ie neer tijdens een corpse-run. Epic fail...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_124943250
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 23:56 schreef Wolve000 het volgende:
Eerste keer Galleon, gaat ie neer tijdens een corpse-run. Epic fail...
als je dps er op hebt gedaan voor je dood ging,dan moet gewoon loot krijgen hoor ;) of was je crz ,dan krijg je geen loot
pi_124944514
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef cherrycoke het volgende:
ik haat het om LFR te tanken waren bij dark anumus andere tank was een mongol want ilevel 463 (???) en ik overaggrode hem kilometers. en ja hoor kick. KICK HIM HE DOESENT NOW TACS KICK HIM HE IS A RETARD THAT CAN'T MOVE 20 MOBS
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet weet wat de tactics zijn voor de laatste twee bosses in de nieuwe wing.
Ging deze week prima met een zerg strat. :@

Maar als straks iedereen met goeie gear geen LFR meer doet, zal dat wel lastiger worden. Dus toch maar eens kijken hoe de fights eigenlijk werken als tank deze week. :P
  zaterdag 6 april 2013 @ 13:08:39 #81
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_124948799
WTS wooly white rhino :P
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_124948934
Net drake of west wind gekocht en revered met Golden Lotus. Eindelijk verder met volgende fase.
  zaterdag 6 april 2013 @ 16:07:47 #83
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_124953158
hm, ik geloof dat ik een beetje uitgekeken raak op WoW. Dailies zijn niet meer interssant, raiden gaat niet heel hard vooruit en een alt levelen is saai. Net dus maar mijn abo gecanceld, maar kan nog 1 maand spelen. Mocht ik me bedenken, kan ik het nog altijd reactiveren.
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:40:54 #84
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_124960512
blacksmithing 600 kosten 4500 ghost iron bars :') en 18k gold en een harmony
pi_124960609
ben een gnome priest begonnen op Silvermoon echt leuk om te beginnen met helemaal niks
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:51:19 #86
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124963869
Even mee gepugged voor een ToES, Sha of Fear normal kill. Jammer, geen gear. Wel weer een achievement erbij! :P
pi_124964320
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Evertjan het volgende:
ben een gnome priest begonnen op Silvermoon echt leuk om te beginnen met helemaal niks
Hey daar speel ik ook.

Ben inderdaad ook vanaf niks begonnen daar, speelde normaal Turalyon - Horde. Vorige expansion rond Dragon Soul daar een paladin gemaakt zonder heirlooms, gold enz.
pi_124967559
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:07 schreef Chevalric het volgende:
hm, ik geloof dat ik een beetje uitgekeken raak op WoW. Dailies zijn niet meer interssant, raiden gaat niet heel hard vooruit en een alt levelen is saai. Net dus maar mijn abo gecanceld, maar kan nog 1 maand spelen. Mocht ik me bedenken, kan ik het nog altijd reactiveren.
Zo zat ik ook. Tot ik ging pvpen <3
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:46:00 #89
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_124970011
Gisteravond en vanavond 2vs2 gedaan met random tradechat spelers voor de lol.

Heb 4 spelers hot streak achievement kunnen geven. en in totaal 7 man Conquest gecapped.
Charity feels good!
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_124971973
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef ZodiaX het volgende:
Gisteravond en vanavond 2vs2 gedaan met random tradechat spelers voor de lol.

Heb 4 spelers hot streak achievement kunnen geven. en in totaal 7 man Conquest gecapped.
Charity feels good!
Inv me ff dan :p
pi_124972065
die eerste boss in de nieuwe LFR :')
En neer op 4e try :)
pi_124972263
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 23:26 schreef Maureentje het volgende:
die eerste boss in de nieuwe LFR :')
En neer op 4e try :)
En nog leuke loot? :)
Hoe weet ik nog steeds niet, maar die kregen we in 1 keer neer.

Hoorde daarna dat guildies tot wel 15 keer gewiped zijn. Het schijnt te helpen om je settings op low te zetten. Dan zie je het doolhof in de paarse mist een stuk beter.
pi_124973236
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

En nog leuke loot? :)
Hoe weet ik nog steeds niet, maar die kregen we in 1 keer neer.

Hoorde daarna dat guildies tot wel 15 keer gewiped zijn. Het schijnt te helpen om je settings op low te zetten. Dan zie je het doolhof in de paarse mist een stuk beter.
ja 502 legs ;) maar heb 504 tier 14 legs (2 set nog) dus bewaar hem wel ^O^
2e boss geen loot ,nu bij 3e boss :P
  zondag 7 april 2013 @ 01:01:08 #94
259569 ZodiaX
pi_124975750
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 23:23 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Inv me ff dan :p
Ik zit op Stormscale en Outland, Disc priest, hunter en rogue.
Kan alleen mijn names niet noemen, heb al genoeg gezegd dat ik bot en genoeg mensen die me wat graag willen reporten aan blizzard hier.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_124977792
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:01 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

Ik zit op Stormscale en Outland, Disc priest, hunter en rogue.
Kan alleen mijn names niet noemen, heb al genoeg gezegd dat ik bot en genoeg mensen die me wat graag willen reporten aan blizzard hier.
je had ook gewoon laatste zin weg kunnen laten en silenthunter kunnen pm/dm-en ;)
En ken je verder niet maar als je bot dan ben je :')
  zondag 7 april 2013 @ 04:31:20 #96
259569 ZodiaX
pi_124978869
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 02:20 schreef Maureentje het volgende:

[..]

je had ook gewoon laatste zin weg kunnen laten en silenthunter kunnen pm/dm-en ;)
En ken je verder niet maar als je bot dan ben je :')
Ik bot al jaren, nog nooit gebanned, en ik ben alleen in pvp geïnteresseerd, dus ja ik bot. om characters tot lvl 90 te brengen en om honor gear te farmen en professions farmen om gems en enchants te kopen, want pvpers hebben maar weinig gold, we hebben geen gold inkomen, al jaren zitten mijn toons op 2k - 5k gold.. Alles wat ik verdien gaat er weer af met enchants kopen.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  zondag 7 april 2013 @ 20:51:38 #97
376954 daeh
europop
pi_125004066
Kopen jullie wel eens mounts via de Blizzard Store? Want ik was wel gecharmeerd van de Swift Windsteed, maar ik ben pas level 18, dus dat zal nog wel even moeten wachten..
  zondag 7 april 2013 @ 20:58:11 #98
318361 Bienelientjee
pi_125004485
Ik niet. Ik vind ze veel te duur.
pi_125005179
Same. Heb wel die moonkin hatchling gekocht omdat de opbrengst dacht ik naar een goed doel ging en ik toen balance druid speelde. En de Ragnaros gekregen van mijn broertje, wel erg OP voor pet battles en je kunt hem gebruiken als cooking fire.
  zondag 7 april 2013 @ 22:22:13 #100
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_125010119
here's the deal

ik ben pas van shattered hand naar ravencrest gegaan. met mijn DK

http://eu.battle.net/wow/(...)t/Insolitus/advanced

ik heb binnen een week MSV+ HoF+ToeS en eerste twee bosses in ToT gedaan
maar dit is een alt.

er was geen plaats in de guild op shattered hand voor mijn blood DK.
in de guild waar ik zit op shattered hand, dat is echt een casual guild sommige raids worden gecancelled waarbij ik mij echt over frustreer.

http://eu.battle.net/wow/(...)hand/Magmaw/advanced

mijn mage. met progress in raids

nu wil ik graag naar ravencrest met mijn mage maar. A waar ik zit is een goede guild, gezellig grappig. maar totaal geen progress. B de community op shattered hand is rot tot op het bot 1/4de van de realm is chinees en de andere zweeds. er wordt ook veel gecommuniceerd in trade in het zweeds. (80%) en de realm is pas van van High naar Medium gegaan.

ik wil graag progressen, maar dit komt ten goede van de guild waar ik nu in zit.

ik wil graag tanken maar de guild waar ik nu zit op Ravencrest zou mij graag zien als frost! en ik vind frost nogaal... saai.

wat moet ik nou doen -O- en kom niet met wat je zelf wilt, want daar heb ik niks aan :*
pi_125020271
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef cherrycoke het volgende:
here's the deal

ik ben pas van shattered hand naar ravencrest gegaan. met mijn DK

http://eu.battle.net/wow/(...)t/Insolitus/advanced

ik heb binnen een week MSV+ HoF+ToeS en eerste twee bosses in ToT gedaan
maar dit is een alt.

er was geen plaats in de guild op shattered hand voor mijn blood DK.
in de guild waar ik zit op shattered hand, dat is echt een casual guild sommige raids worden gecancelled waarbij ik mij echt over frustreer.

http://eu.battle.net/wow/(...)hand/Magmaw/advanced

mijn mage. met progress in raids

nu wil ik graag naar ravencrest met mijn mage maar. A waar ik zit is een goede guild, gezellig grappig. maar totaal geen progress. B de community op shattered hand is rot tot op het bot 1/4de van de realm is chinees en de andere zweeds. er wordt ook veel gecommuniceerd in trade in het zweeds. (80%) en de realm is pas van van High naar Medium gegaan.

ik wil graag progressen, maar dit komt ten goede van de guild waar ik nu in zit.

ik wil graag tanken maar de guild waar ik nu zit op Ravencrest zou mij graag zien als frost! en ik vind frost nogaal... saai.

wat moet ik nou doen -O- en kom niet met wat je zelf wilt, want daar heb ik niks aan :*
Cherry, laat ik je zeggen, zweeds is niet zo moeilijk :D
Ben zelf sinds kort Deens aan het leren, en het komt redelijk overeen.

Ikzelf vind social aspect iets hoger staan dan raiding progress.
Sta liever een half uur gezellig te zeveren en wachten op iemand dan binnen een uur alles neer nuken en geen woord gezegt.
Over het tanken.. Heb je dit ooit serieus gedaan? onze GM tankt op het moment op haar dk en vind het heerlijk,, lekker achterover hangen en relaxxen :D
K zou zeggen ,, probeer dit gewoon eens goed uit (ipv 2 heroics) en als het dan nog niks is leg je uit aan je GM dat het geprobeerd hebt (ook echt serieus) maar er toch niks aan vind.

De gecancelde raids zijn idd irritant, heb ik ook vaak en lange periode gehad.. Ik maar eruit op dat je geen raidleader bent.
Weet je de reden waarom wordt gecancled? te weinig mensen, raidleader niet online, ...
Misschien kun je er wat aan doen waardoor ze niet worden gecanceled.. tis misschien niet jou "rol' in de guild om hiervoor te zorgen,, maar als je dit doet waardoor je wel kunt raiden is het win-win.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  maandag 8 april 2013 @ 09:34:26 #102
376954 daeh
europop
pi_125021045
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Same. Heb wel die moonkin hatchling gekocht omdat de opbrengst dacht ik naar een goed doel ging en ik toen balance druid speelde. En de Ragnaros gekregen van mijn broertje, wel erg OP voor pet battles en je kunt hem gebruiken als cooking fire.
Ohja daar las ik al iets over, de pandaren monk had ook een soort gelijke actie volgens mij. Ik vind die pets en battlepets maar een beetje lame. Als ik zoiets wil spelen ga ik wel Pokémon spelen op mijn gameboy.

Mounts daarentegen voegen wel echt iets toe aan de gameplay, vandaar dat ik zat te denken om er een aan te schaffen.
  † In Memoriam † maandag 8 april 2013 @ 09:35:58 #103
159966 lifeblind
pi_125021070
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:34 schreef daeh het volgende:

[..]

Ohja daar las ik al iets over, de pandaren monk had ook een soort gelijke actie volgens mij. Ik vind die pets en battlepets maar een beetje lame. Als ik zoiets wil spelen ga ik wel Pokémon spelen op mijn gameboy.

Mounts daarentegen voegen wel echt iets toe aan de gameplay, vandaar dat ik zat te denken om er een aan te schaffen.
Eh nee.. puur cosmetisch. Of je nu op een of ander glitterpaard of een aftandse knol rijd, je gaat net zo hard hoor.
pi_125021523
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:35 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Eh nee.. puur cosmetisch. Of je nu op een of ander glitterpaard of een aftandse knol rijd, je gaat net zo hard hoor.
_O_ deze man heeft gelijk.
Als de mounts nou echt anders waren zoals eerst. Een groundmount van 40%, 100% en 2/3 soorten flying.. Dan added het wel wat.
Maar nou als je een ground/flying hebt dan ben je al settled.
  maandag 8 april 2013 @ 10:09:01 #105
318361 Bienelientjee
pi_125021749
Ik heb ook 176 verschillende mounts, maar gebruik er eigenlijk maar 4 :D

Elegon mount om te vliegen in style!
Mijn big momma Mammoth voor repair!
Een water-spin-bug voor lopen over water!
En mijn Zul Gurub Raptor!

Ik vind WoW op zichzelf al vrij duur, dus nee, mounts extra kopen doe ik niet! :D
pi_125022187
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb ook 176 verschillende mounts, maar gebruik er eigenlijk maar 4 :D

Elegon mount om te vliegen in style!
Mijn big momma Mammoth voor repair!
Een water-spin-bug voor lopen over water!
En mijn Zul Gurub Raptor!

Ik vind WoW op zichzelf al vrij duur, dus nee, mounts extra kopen doe ik niet! :D
Hihi,, ik ken dit :P
Ironbound Proto-drake voor style.
Mijn big momma Mammoth voor repair
Brommer voor 2 personen ground.
sandstone voor 2 personen flying.
en Ultramarine scarab als groundie :D

kopen doe ik heeeel af en toe.
Heb laatst de Cinder Kitten gekocht en 2x Heart of the aspects als mount.
  maandag 8 april 2013 @ 15:34:50 #107
376954 daeh
europop
pi_125032514
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:35 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Haha true, zo had ik er niet over nagedacht. Maar het was meer van, nu heb ik alles in een en hoef ik er geen goud meer ingame aan uit te geven. Ik zie er toch maar van af, bedankt allen.
pi_125032583
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:34 schreef daeh het volgende:

[..]

Haha true, zo had ik er niet over nagedacht. Maar het was meer van, nu heb ik alles in een en hoef ik er geen goud meer ingame aan uit te geven. Ik zie er toch maar van af, bedankt allen.
Ach,, vanuit de andere kant.. Als jij een echt toffe mount in de store ziet.. waarom zou je die dan niet gewoon halen.
Je moet er toch zelf op zitten. Al is het puur cosmetisch, je moet er de hele tijd na kijken.. kan het beter iets zijn waar je ook wat aan vind ipv een of andere gare kodo ofzo.
  † In Memoriam † maandag 8 april 2013 @ 15:52:42 #109
159966 lifeblind
pi_125033335
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:34 schreef daeh het volgende:

[..]

Mja ik verbaasde me er meer over dat je zei dat een mount kopen iets toevoegd aan de gameplay, want daar heeft t niks mee te maken.
pi_125037803
Hoe zit het eigenlijk met de lore als je alliance bent met dat gedoe met Deathwing, moest je dan ook Thrall helpen met die maelstrom etc? En wat is de lore story line van alliance wat Horde heeft met Garrosh dat die helemaal gek wordt?
  maandag 8 april 2013 @ 19:09:08 #111
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_125040945
Ja, je wordt aan het begin van de Cataclysm naar Thrall gestuurd en hij legt dan uit wat er aan de hand is en waarom je moet helpen. Als Alliance speler krijg je niet direct mee dat Garrosh gek wordt. Tijdens de content uit 5.1 word je telkens op pad gestuurd om Garrosh tegen te houden en je krijgt daarin wel mee dat de andere Horde leiders botsen met Garrosh. Ook krijg je bij de eindquest van die reeks ook te zien dat Garrosh helemaal van 't padje is en dat zelfs zijn meest trouwe ondergeschikten (Ishi?) niet meer mee willen werken.

Aan de Alliance kant ben je veel meer bezig met hoe Varian Wrynn en zijn zoon Anduin aan het groeien zijn in hun rol van koning/leider en troonopvolger.
  maandag 8 april 2013 @ 19:32:13 #112
376954 daeh
europop
pi_125042025
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef Olment het volgende:

[..]

Ach,, vanuit de andere kant.. Als jij een echt toffe mount in de store ziet.. waarom zou je die dan niet gewoon halen.
Je moet er toch zelf op zitten. Al is het puur cosmetisch, je moet er de hele tijd na kijken.. kan het beter iets zijn waar je ook wat aan vind ipv een of andere gare kodo ofzo.
Ja daarom dacht ik er ook aan, want ik vind kodo's echt lelijk. En ik dacht dus dat je heel goed met een bepaalde stad moest kunnen voordat je de mounts van dat ras aan kon schaffen. En omdat ik geen instances wil spelen en het spel gewoon met questen wil spelen was dat dus geen optie. Maar ik heb een jaartje geleden ook een paar dagen gespeeld en toen met RaF een Troll gelvld, en ik kan zijn mounts nu ook gebruiken op mijn nieuwe character. Dus ik zit gewoon op een Swift Orange Raptor (oid :P).
pi_125042400
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef Chevalric het volgende:
Ja, je wordt aan het begin van de Cataclysm naar Thrall gestuurd en hij legt dan uit wat er aan de hand is en waarom je moet helpen. Als Alliance speler krijg je niet direct mee dat Garrosh gek wordt. Tijdens de content uit 5.1 word je telkens op pad gestuurd om Garrosh tegen te houden en je krijgt daarin wel mee dat de andere Horde leiders botsen met Garrosh. Ook krijg je bij de eindquest van die reeks ook te zien dat Garrosh helemaal van 't padje is en dat zelfs zijn meest trouwe ondergeschikten (Ishi?) niet meer mee willen werken.

Aan de Alliance kant ben je veel meer bezig met hoe Varian Wrynn en zijn zoon Anduin aan het groeien zijn in hun rol van koning/leider en troonopvolger.
Dank u man. _O_
Moet zeggen dat ik dat gedoe met Garrosh wel heel vet vindt, als lore liefhebber. Dat gezeik met de Thunder King vindt ik wel zo'n deceptie, na Deathwing, Lich King etc.
pi_125044899
Zo, level 89 en over de helft al. Zo dicht bij 90!
pi_125045288
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Skillstorm het volgende:
Zo, level 89 en over de helft al. Zo dicht bij 90!
Succes man, je bent er bijna :D
pi_125047302
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:32 schreef Olment het volgende:

[..]

Succes man, je bent er bijna :D
Mijn 5de lvl 90, niet mijn eerste, en thanks. :D

Heb als een gek geleveled/.
pi_125048123
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:04 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Mijn 5de lvl 90, niet mijn eerste, en thanks. :D

Heb als een gek geleveled/.
Ow,, saaaahhhaaaaiii :P
pi_125048306
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef Olment het volgende:

[..]

Ow,, saaaahhhaaaaiii :P
Inderdaad. Het was een hel.

Nooit meer.
  maandag 8 april 2013 @ 21:23:40 #119
318361 Bienelientjee
pi_125048428
Ik kan de moeite niet eens opbrengen voor een tweede naar level 90! :')
pi_125048753
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Ach, als je graag genoeg wil, dan doe je het.
pi_125048977
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:23 schreef Bienelientjee het volgende:
vertel mij wat :P
  maandag 8 april 2013 @ 22:29:24 #122
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_125052465
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:32 schreef Olment het volgende:

[..]

vertel mij wat :P
ik heb er 3 op 90 vraag niet hoe, warrior staat op 86 kan ik echt niet mee verder!!
pi_125054176
Ik was die achievement een beetje vergeten voor 5 lvl 90,s. :D

Ik ben er bijna, 3 en een halve bar.
pi_125056632
Gehaald, eindelijk.
pi_125056753
Ji'Kun ook down met de guild :) . Binnenkort dus lekker die kutboss doen met die maze :P
pi_125056882
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ji'Kun ook down met de guild :) . Binnenkort dus lekker die kutboss doen met die maze :P
Gratz man :D

Wij vandaag Horridon :D *O*
pi_125056913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:21 schreef Olment het volgende:

[..]

Gratz man :D

Wij vandaag Horridon :D *O*
Nice, grats! Die heeft bij ons wel 2 1/2 avond geduurd. Best een klote boss en vond hem ook niet heel erg leuk eigenlijk.

Ji'kun is wel erg leuk :D met al dat vliegen.
pi_125059574
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nice, grats! Die heeft bij ons wel 2 1/2 avond geduurd. Best een klote boss en vond hem ook niet heel erg leuk eigenlijk.

Ji'kun is wel erg leuk :D met al dat vliegen.
Hij heeft bij ons 2 halve avonden gekost. Eergister uurtje en gisteravond ongeveer uurtje. En toen lekkah lekkah wipen op council :D
Nog handige tips?
We probeerde hetzelfde als in RF te doen (Sul te nuken) en 2 mensen op de empowered, maar dat viel best wel tegen.
Beter gewoon de empowereds volgen?
pi_125059992
@Cherrycoke.

Kerel,, ga je ook de OP heel fijn aanpassen volgende topic voor je chars te updaten :D
Lijst zal niet heel veel meer kloppen, maar alles wat wordt verbeterd is ook goed :P

edit:link/pm/dm/whatever me anders ff de armory, dan edit ik anders mijn OP wel. (had niet gezien dat ik um had gemaakt xD)
pi_125060007
Gisteravond voor het eerst ToT gedaan, en Jin'rokh neer gekregen.
Daarna een half uur bezig geweest met trash, omdat mensen het echt nodig vonden van platformen te vallen, alles tegelijk te pullen, etc etc...
Woensdag weer een nieuwe poging, hopelijk dan horridon neer.
pi_125060066
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gisteravond voor het eerst ToT gedaan, en Jin'rokh neer gekregen.
Daarna een half uur bezig geweest met trash, omdat mensen het echt nodig vonden van platformen te vallen, alles tegelijk te pullen, etc etc...
Woensdag weer een nieuwe poging, hopelijk dan horridon neer.
Gratz man :D *O* *G*
Die brug is idd kei feest :D de blauwe beam zorgt ervoor dat je weg wordt geblazen en je moet die mobs met 1 tegelijk tanken anders is er te veel aoe :P
Horridon is opzich niet zo moeilijk. Veel dispellen en de goed opletten welke mobs up zijn en welke prio is voor down te nuken.
pi_125060091
Gister voor t eerst Arena gedaan. Heb mijn team de autisten genoemd :D
pi_125060139
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:01 schreef Olment het volgende:
Gratz man :D *O* *G*
Die brug is idd kei feest :D de blauwe beam zorgt ervoor dat je weg wordt geblazen en je moet die mobs met 1 tegelijk tanken anders is er te veel aoe :P
Horridon is opzich niet zo moeilijk. Veel dispellen en de goed opletten welke mobs up zijn en welke prio is voor down te nuken.

Als je die brug eenmaal door hebt is het zo gebeurd. Maar de LFR tactic was hier duidelijk niet toe te passen.

Horridon hebben we 2 pogingen op gedaan, en maar tot 2e deur gekomen. Charge en sandtraps schijnen heel lastig te zijn voor sommige mensen :P
pi_125060280
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:06 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Als je die brug eenmaal door hebt is het zo gebeurd. Maar de LFR tactic was hier duidelijk niet toe te passen.

Horridon hebben we 2 pogingen op gedaan, en maar tot 2e deur gekomen. Charge en sandtraps schijnen heel lastig te zijn voor sommige mensen :P
Ja man,, dat is tof.. Mensen die getarged worden door Charge, en dan richting iedereen of de gate rennen xD
Waar je een beetje op moet letten is dat je wat uit de buurt staat van het grass op de grond, hierdoor zie je de sandtraps (en volgende deur de poisons) niet fatsoenlijk.
Deur 2 is de truc om de eerste venom priest te downen voor de andere 2 up zijn. Dan iedereeen, behalve 1 interupter, gaat op 1 venom priest. Ten alle tijden de Poison Volley interupten. Ook als die dinomancer oid komt (die healer) dan moeten er op elke priest 1 interupter blijven staan.
pi_125061049
Ah, goed om te weten. Die tips neem ik mee voor woensdag ^O^
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:56:35 #136
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_125061071
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:02 schreef SilentHunterNL het volgende:
Gister voor t eerst Arena gedaan. Heb mijn team de autisten genoemd :D
Hehe, ik ben ook sinds dit seizoen voor t eerst arena aant doen voor de conquest cap. Eerste paar weken zijn mn vriendin en ik geboost door een paar epic guildies, maar sinds twee weken doen we het samen. Valt nog flink tegen bij vlagen, maar ik word er steeds beter in (scheelt ook dat DPS shammies schijnbaar nuke prio nummer 1 zijn :') )

Morgen mijn tyrannical offhand halen <3 boomboom!!
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_125061121
Arenas heb ik alleen in Cata even gedaan als resto shammie, ik was altijd al dood voordat ik door had wie me aanviel :P
Had toen ook totaal geen pvp ervaring of gear.
pi_125061207
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:29 schreef Olment het volgende:

[..]

Hij heeft bij ons 2 halve avonden gekost. Eergister uurtje en gisteravond ongeveer uurtje. En toen lekkah lekkah wipen op council :D
Nog handige tips?
We probeerde hetzelfde als in RF te doen (Sul te nuken) en 2 mensen op de empowered, maar dat viel best wel tegen.
Beter gewoon de empowereds volgen?
Wij hebben precies hetzelfde gedaan inderdaad. In het begin alle cooldowns er doorheen, hero en Sul nuken. Met alle dps en dan rond de 60/100 energy wisselen naar de Possessed, daar krijg je wel 25% af voordat hij op 100 zit.
Het enige moment wanneer wij iemand op de possessed hadden ipv Sul is wanneer die priest Marli possessed is, dan zit daar een rogue op voor de interrupts, terwijl de rest van de dps nog gewoon op Sul zit.

Tegen de tijd dat alle 3 andere bosses possessed zijn geweest en Sul aan de beurt is, zit hij meestal op een 5-10 miljoen hp, die kun je nog ff snel wegkrijgen voordat de sandstorm begint.
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 10:15:49 #139
159966 lifeblind
pi_125061458
Ik moet zeggen dat door die PvE legendary quest (waar je Temple of Katmogu en Silvershard Mines moet winnen) m'n PvP-interesse weer aangewakkerd is :P Gelukkig ben ik niet de enige in de guild die wil PvP'en, dus vandeweek maar eens kijken of er interesse is in een 3v3 groepje.

En we hebben eind september een heuse guildmeeting! We zouden eerst naar oktoberfest in Munchen gaan, maar dat kan niemand betalen, dus nu komt er een zooitje mensen uit engeland een week bij mij thuis op de vloer slapen :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:20:10 #140
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_125061568
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
Arenas heb ik alleen in Cata even gedaan als resto shammie, ik was altijd al dood voordat ik door had wie me aanviel Had toen ook totaal geen pvp ervaring of gear.
Mjah full honor gear is ook wel een minimum eis om uberhaupt een kansje te maken in Arena. Ervaring utieraard ook, dat ben ik nu dus aan het opdoen. Wel tof om ook eens alle andere spells uit je spellbook te gebruiken :D
pi_125061578
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Wij hebben precies hetzelfde gedaan inderdaad. In het begin alle cooldowns er doorheen, hero en Sul nuken. Met alle dps en dan rond de 60/100 energy wisselen naar de Possessed, daar krijg je wel 25% af voordat hij op 100 zit.
Het enige moment wanneer wij iemand op de possessed hadden ipv Sul is wanneer die priest Marli possessed is, dan zit daar een rogue op voor de interrupts, terwijl de rest van de dps nog gewoon op Sul zit.

Tegen de tijd dat alle 3 andere bosses possessed zijn geweest en Sul aan de beurt is, zit hij meestal op een 5-10 miljoen hp, die kun je nog ff snel wegkrijgen voordat de sandstorm begint.
Oke thanks. Heb het ff doorgelinkt naar de raidleader :P Hij kan er zijn voordeel mee doen.
We hadden alleen het probleem dat de empowered niet snel genoeg 25% hp verloor.
Maar ik begrijp dat iedereen op Sul gaat. en als de empowered rond de 60 energy zit, idereen switched naar de empowered?
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:21:28 #142
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_125061602
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:15 schreef lifeblind het volgende:
Ik moet zeggen dat door die PvE legendary quest (waar je Temple of Katmogu en Silvershard Mines moet winnen) m'n PvP-interesse weer aangewakkerd is :P Gelukkig ben ik niet de enige in de guild die wil PvP'en, dus vandeweek maar eens kijken of er interesse is in een 3v3 groepje.

En we hebben eind september een heuse guildmeeting! We zouden eerst naar oktoberfest in Munchen gaan, maar dat kan niemand betalen, dus nu komt er een zooitje mensen uit engeland een week bij mij thuis op de vloer slapen :')
Haha nice! Ik doe nu alleen nog 2v2 voor de cap, maar als ik een beetje beter ben wil ik ook wel eens 3v3 proberen, lijkt me best tof om daar een beetje goed in te worden.

Guildmeetings zijn cool! HF! :D
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 10:22:47 #143
159966 lifeblind
pi_125061625
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:20 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Mjah full honor gear is ook wel een minimum eis om uberhaupt een kansje te maken in Arena. Ervaring utieraard ook, dat ben ik nu dus aan het opdoen. Wel tof om ook eens alle andere spells uit je spellbook te gebruiken :D
Je moet inderdaad erg creatief worden met je abilities in Arena ja. Moet zeggen dat retri pally momenteel in ieder geval in BG's wel weer leuk is, maar tot nu toe vond ik 't leuker halverwege cata, dat was in Arena best tof, zeker met stunnen enzo (en aangezien m'n 2v2 maatje een holy pally was, konden we lang stunnen :P )

Tot je een team van 2 disc priests krijgt :%
pi_125061631
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:15 schreef lifeblind het volgende:

Hihi.. moet eerlijk toegeven,, doordat ik ook de battlegrounds heb moeten doen is er ergens gaan kriebelen.. Weet nog niet of ik er aan moet toegeven of niet :P

En AWESOME. guidmeetings zijn vet. Heb er 1 gehad waarbij we met 8 NL'ers bij elkaar kwamen van dezelfde guild. Dikke progress gemaakt toen we gingen raiden xD
We zijn van plan ook een guildmeeting te houden met onze guild, alleen.. mensen wonen overal ;( Dus even kijken hoe we dit precies kunnen gaan regelen.
pi_125061633
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:20 schreef Olment het volgende:

[..]

Oke thanks. Heb het ff doorgelinkt naar de raidleader :P Hij kan er zijn voordeel mee doen.
We hadden alleen het probleem dat de empowered niet snel genoeg 25% hp verloor.
Maar ik begrijp dat iedereen op Sul gaat. en als de empowered rond de 60 energy zit, idereen switched naar de empowered?
Klopt, zo hebben wij het gedaan inderdaad. We hebben ook wel eens gehad dat hij een 5 seconden lang empowered was, maar dan was het gewoon even personal cooldowns, healthstone en iets meer om te healen voor de healers.
Ik geloof dat die Frost King en Khazra'jin ook niet enorm veel damage doen als ze empowered zijn, dat is bij Sul en Priest erger.

Het scheelt trouwens enorm wanneer de eerste boss dood is, de healing en damage intensiteit van het gevecht gaat dan echt enorm naar beneden.
pi_125061683
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:23 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt, zo hebben wij het gedaan inderdaad. We hebben ook wel eens gehad dat hij een 5 seconden lang empowered was, maar dan was het gewoon even personal cooldowns, healthstone en iets meer om te healen voor de healers.
Ik geloof dat die Frost King en Khazra'jin ook niet enorm veel damage doen als ze empowered zijn, dat is bij Sul en Priest erger.

Het scheelt trouwens enorm wanneer de eerste boss dood is, de healing en damage intensiteit van het gevecht gaat dan echt enorm naar beneden.
Thank man.. ik ben weer exited nou :P
Vanavond mensen pushen voor te raiden :D
pi_125061685
Nog meer tips Sap? Ik schrijf even mee O-)
pi_125061705
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nog meer tips Sap? Ik schrijf even mee O-)
Kijk.. hier doen we het voor he..
Het sharen van gedachten en tactics :D
pi_125061732
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:25 schreef Olment het volgende:

Kijk.. hier doen we het voor he..
Het sharen van gedachten en tactics :D
Hehe, precies. Werkt vaak stukken beter dan youtube videos kijken ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 10:27:53 #150
159966 lifeblind
pi_125061755
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:23 schreef Olment het volgende:

[..]

En AWESOME. guidmeetings zijn vet. Heb er 1 gehad waarbij we met 8 NL'ers bij elkaar kwamen van dezelfde guild. Dikke progress gemaakt toen we gingen raiden xD
We zijn van plan ook een guildmeeting te houden met onze guild, alleen.. mensen wonen overal ;( Dus even kijken hoe we dit precies kunnen gaan regelen.
Mja bij ons in de guild wonen er een hoop in engeland redelijk bij elkaar (die elkaar ook sowieso al kennen), verder nog wat uit nederland en iemand uit Duitsland, iedereen vond nederland het meest centraal.

Dus dat wordt naar de Efteling, de wallen, en alle andere standaard nederlandse plekken die buitenlanders willen zien :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')