als je dps er op hebt gedaan voor je dood ging,dan moet gewoon loot krijgen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:56 schreef Wolve000 het volgende:
Eerste keer Galleon, gaat ie neer tijdens een corpse-run. Epic fail...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet weet wat de tactics zijn voor de laatste twee bosses in de nieuwe wing.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef cherrycoke het volgende:
ik haat het om LFR te tanken waren bij dark anumus andere tank was een mongol want ilevel 463 (???) en ik overaggrode hem kilometers. en ja hoor kick. KICK HIM HE DOESENT NOW TACS KICK HIM HE IS A RETARD THAT CAN'T MOVE 20 MOBS
Hey daar speel ik ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Evertjan het volgende:
ben een gnome priest begonnen op Silvermoon echt leuk om te beginnen met helemaal niks
Zo zat ik ook. Tot ik ging pvpen <3quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:07 schreef Chevalric het volgende:
hm, ik geloof dat ik een beetje uitgekeken raak op WoW. Dailies zijn niet meer interssant, raiden gaat niet heel hard vooruit en een alt levelen is saai. Net dus maar mijn abo gecanceld, maar kan nog 1 maand spelen. Mocht ik me bedenken, kan ik het nog altijd reactiveren.
Inv me ff dan :pquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:46 schreef ZodiaX het volgende:
Gisteravond en vanavond 2vs2 gedaan met random tradechat spelers voor de lol.
Heb 4 spelers hot streak achievement kunnen geven. en in totaal 7 man Conquest gecapped.
Charity feels good!
En nog leuke loot?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:26 schreef Maureentje het volgende:
die eerste boss in de nieuwe LFR
En neer op 4e try
ja 502 legsquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
En nog leuke loot?
Hoe weet ik nog steeds niet, maar die kregen we in 1 keer neer.
Hoorde daarna dat guildies tot wel 15 keer gewiped zijn. Het schijnt te helpen om je settings op low te zetten. Dan zie je het doolhof in de paarse mist een stuk beter.
Ik zit op Stormscale en Outland, Disc priest, hunter en rogue.quote:
je had ook gewoon laatste zin weg kunnen laten en silenthunter kunnen pm/dm-enquote:Op zondag 7 april 2013 01:01 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik zit op Stormscale en Outland, Disc priest, hunter en rogue.
Kan alleen mijn names niet noemen, heb al genoeg gezegd dat ik bot en genoeg mensen die me wat graag willen reporten aan blizzard hier.
Ik bot al jaren, nog nooit gebanned, en ik ben alleen in pvp geïnteresseerd, dus ja ik bot. om characters tot lvl 90 te brengen en om honor gear te farmen en professions farmen om gems en enchants te kopen, want pvpers hebben maar weinig gold, we hebben geen gold inkomen, al jaren zitten mijn toons op 2k - 5k gold.. Alles wat ik verdien gaat er weer af met enchants kopen.quote:Op zondag 7 april 2013 02:20 schreef Maureentje het volgende:
[..]
je had ook gewoon laatste zin weg kunnen laten en silenthunter kunnen pm/dm-en
En ken je verder niet maar als je bot dan ben je
Cherry, laat ik je zeggen, zweeds is niet zo moeilijkquote:Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef cherrycoke het volgende:
here's the deal
ik ben pas van shattered hand naar ravencrest gegaan. met mijn DK
http://eu.battle.net/wow/(...)t/Insolitus/advanced
ik heb binnen een week MSV+ HoF+ToeS en eerste twee bosses in ToT gedaan
maar dit is een alt.
er was geen plaats in de guild op shattered hand voor mijn blood DK.
in de guild waar ik zit op shattered hand, dat is echt een casual guild sommige raids worden gecancelled waarbij ik mij echt over frustreer.
http://eu.battle.net/wow/(...)hand/Magmaw/advanced
mijn mage. met progress in raids
nu wil ik graag naar ravencrest met mijn mage maar. A waar ik zit is een goede guild, gezellig grappig. maar totaal geen progress. B de community op shattered hand is rot tot op het bot 1/4de van de realm is chinees en de andere zweeds. er wordt ook veel gecommuniceerd in trade in het zweeds. (80%) en de realm is pas van van High naar Medium gegaan.
ik wil graag progressen, maar dit komt ten goede van de guild waar ik nu in zit.
ik wil graag tanken maar de guild waar ik nu zit op Ravencrest zou mij graag zien als frost! en ik vind frost nogaal... saai.
wat moet ik nou doenen kom niet met wat je zelf wilt, want daar heb ik niks aan
Ohja daar las ik al iets over, de pandaren monk had ook een soort gelijke actie volgens mij. Ik vind die pets en battlepets maar een beetje lame. Als ik zoiets wil spelen ga ik wel Pokémon spelen op mijn gameboy.quote:Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Same. Heb wel die moonkin hatchling gekocht omdat de opbrengst dacht ik naar een goed doel ging en ik toen balance druid speelde. En de Ragnaros gekregen van mijn broertje, wel erg OP voor pet battles en je kunt hem gebruiken als cooking fire.
Eh nee.. puur cosmetisch. Of je nu op een of ander glitterpaard of een aftandse knol rijd, je gaat net zo hard hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 09:34 schreef daeh het volgende:
[..]
Ohja daar las ik al iets over, de pandaren monk had ook een soort gelijke actie volgens mij. Ik vind die pets en battlepets maar een beetje lame. Als ik zoiets wil spelen ga ik wel Pokémon spelen op mijn gameboy.
Mounts daarentegen voegen wel echt iets toe aan de gameplay, vandaar dat ik zat te denken om er een aan te schaffen.
quote:Op maandag 8 april 2013 09:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eh nee.. puur cosmetisch. Of je nu op een of ander glitterpaard of een aftandse knol rijd, je gaat net zo hard hoor.
Hihi,, ik ken ditquote:Op maandag 8 april 2013 10:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb ook 176 verschillende mounts, maar gebruik er eigenlijk maar 4
Elegon mount om te vliegen in style!
Mijn big momma Mammoth voor repair!
Een water-spin-bug voor lopen over water!
En mijn Zul Gurub Raptor!
Ik vind WoW op zichzelf al vrij duur, dus nee, mounts extra kopen doe ik niet!
Haha true, zo had ik er niet over nagedacht. Maar het was meer van, nu heb ik alles in een en hoef ik er geen goud meer ingame aan uit te geven. Ik zie er toch maar van af, bedankt allen.quote:Op maandag 8 april 2013 09:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eh nee.. puur cosmetisch. Of je nu op een of ander glitterpaard of een aftandse knol rijd, je gaat net zo hard hoor.
Ach,, vanuit de andere kant.. Als jij een echt toffe mount in de store ziet.. waarom zou je die dan niet gewoon halen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:34 schreef daeh het volgende:
[..]
Haha true, zo had ik er niet over nagedacht. Maar het was meer van, nu heb ik alles in een en hoef ik er geen goud meer ingame aan uit te geven. Ik zie er toch maar van af, bedankt allen.
Mja ik verbaasde me er meer over dat je zei dat een mount kopen iets toevoegd aan de gameplay, want daar heeft t niks mee te maken.quote:Op maandag 8 april 2013 15:34 schreef daeh het volgende:
[..]
Haha true, zo had ik er niet over nagedacht. Maar het was meer van, nu heb ik alles in een en hoef ik er geen goud meer ingame aan uit te geven. Ik zie er toch maar van af, bedankt allen.
Ja daarom dacht ik er ook aan, want ik vind kodo's echt lelijk. En ik dacht dus dat je heel goed met een bepaalde stad moest kunnen voordat je de mounts van dat ras aan kon schaffen. En omdat ik geen instances wil spelen en het spel gewoon met questen wil spelen was dat dus geen optie. Maar ik heb een jaartje geleden ook een paar dagen gespeeld en toen met RaF een Troll gelvld, en ik kan zijn mounts nu ook gebruiken op mijn nieuwe character. Dus ik zit gewoon op een Swift Orange Raptor (oidquote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach,, vanuit de andere kant.. Als jij een echt toffe mount in de store ziet.. waarom zou je die dan niet gewoon halen.
Je moet er toch zelf op zitten. Al is het puur cosmetisch, je moet er de hele tijd na kijken.. kan het beter iets zijn waar je ook wat aan vind ipv een of andere gare kodo ofzo.
Dank u man.quote:Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef Chevalric het volgende:
Ja, je wordt aan het begin van de Cataclysm naar Thrall gestuurd en hij legt dan uit wat er aan de hand is en waarom je moet helpen. Als Alliance speler krijg je niet direct mee dat Garrosh gek wordt. Tijdens de content uit 5.1 word je telkens op pad gestuurd om Garrosh tegen te houden en je krijgt daarin wel mee dat de andere Horde leiders botsen met Garrosh. Ook krijg je bij de eindquest van die reeks ook te zien dat Garrosh helemaal van 't padje is en dat zelfs zijn meest trouwe ondergeschikten (Ishi?) niet meer mee willen werken.
Aan de Alliance kant ben je veel meer bezig met hoe Varian Wrynn en zijn zoon Anduin aan het groeien zijn in hun rol van koning/leider en troonopvolger.
Succes man, je bent er bijnaquote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Skillstorm het volgende:
Zo, level 89 en over de helft al. Zo dicht bij 90!
Ow,, saaaahhhaaaaiiiquote:Op maandag 8 april 2013 21:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mijn 5de lvl 90, niet mijn eerste, en thanks.
Heb als een gek geleveled/.
Ach, als je graag genoeg wil, dan doe je het.quote:Op maandag 8 april 2013 21:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik kan de moeite niet eens opbrengen voor een tweede naar level 90!
vertel mij watquote:Op maandag 8 april 2013 21:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik kan de moeite niet eens opbrengen voor een tweede naar level 90!
ik heb er 3 op 90 vraag niet hoe, warrior staat op 86 kan ik echt niet mee verder!!quote:
Gratz manquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ji'Kun ook down met de guild. Binnenkort dus lekker die kutboss doen met die maze
Nice, grats! Die heeft bij ons wel 2 1/2 avond geduurd. Best een klote boss en vond hem ook niet heel erg leuk eigenlijk.quote:
Hij heeft bij ons 2 halve avonden gekost. Eergister uurtje en gisteravond ongeveer uurtje. En toen lekkah lekkah wipen op councilquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, grats! Die heeft bij ons wel 2 1/2 avond geduurd. Best een klote boss en vond hem ook niet heel erg leuk eigenlijk.
Ji'kun is wel erg leukmet al dat vliegen.
Gratz manquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gisteravond voor het eerst ToT gedaan, en Jin'rokh neer gekregen.
Daarna een half uur bezig geweest met trash, omdat mensen het echt nodig vonden van platformen te vallen, alles tegelijk te pullen, etc etc...
Woensdag weer een nieuwe poging, hopelijk dan horridon neer.
Thanksquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:01 schreef Olment het volgende:
Gratz man![]()
![]()
![]()
Die brug is idd kei feestde blauwe beam zorgt ervoor dat je weg wordt geblazen en je moet die mobs met 1 tegelijk tanken anders is er te veel aoe
Horridon is opzich niet zo moeilijk. Veel dispellen en de goed opletten welke mobs up zijn en welke prio is voor down te nuken.
Ja man,, dat is tof.. Mensen die getarged worden door Charge, en dan richting iedereen of de gate rennen xDquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Thanks![]()
Als je die brug eenmaal door hebt is het zo gebeurd. Maar de LFR tactic was hier duidelijk niet toe te passen.
Horridon hebben we 2 pogingen op gedaan, en maar tot 2e deur gekomen. Charge en sandtraps schijnen heel lastig te zijn voor sommige mensen
Hehe, ik ben ook sinds dit seizoen voor t eerst arena aant doen voor de conquest cap. Eerste paar weken zijn mn vriendin en ik geboost door een paar epic guildies, maar sinds twee weken doen we het samen. Valt nog flink tegen bij vlagen, maar ik word er steeds beter in (scheelt ook dat DPS shammies schijnbaar nuke prio nummer 1 zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:02 schreef SilentHunterNL het volgende:
Gister voor t eerst Arena gedaan. Heb mijn team de autisten genoemd
Wij hebben precies hetzelfde gedaan inderdaad. In het begin alle cooldowns er doorheen, hero en Sul nuken. Met alle dps en dan rond de 60/100 energy wisselen naar de Possessed, daar krijg je wel 25% af voordat hij op 100 zit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Hij heeft bij ons 2 halve avonden gekost. Eergister uurtje en gisteravond ongeveer uurtje. En toen lekkah lekkah wipen op council
Nog handige tips?
We probeerde hetzelfde als in RF te doen (Sul te nuken) en 2 mensen op de empowered, maar dat viel best wel tegen.
Beter gewoon de empowereds volgen?
Mjah full honor gear is ook wel een minimum eis om uberhaupt een kansje te maken in Arena. Ervaring utieraard ook, dat ben ik nu dus aan het opdoen. Wel tof om ook eens alle andere spells uit je spellbook te gebruikenquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
Arenas heb ik alleen in Cata even gedaan als resto shammie, ik was altijd al dood voordat ik door had wie me aanviel Had toen ook totaal geen pvp ervaring of gear.
Oke thanks. Heb het ff doorgelinkt naar de raidleaderquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wij hebben precies hetzelfde gedaan inderdaad. In het begin alle cooldowns er doorheen, hero en Sul nuken. Met alle dps en dan rond de 60/100 energy wisselen naar de Possessed, daar krijg je wel 25% af voordat hij op 100 zit.
Het enige moment wanneer wij iemand op de possessed hadden ipv Sul is wanneer die priest Marli possessed is, dan zit daar een rogue op voor de interrupts, terwijl de rest van de dps nog gewoon op Sul zit.
Tegen de tijd dat alle 3 andere bosses possessed zijn geweest en Sul aan de beurt is, zit hij meestal op een 5-10 miljoen hp, die kun je nog ff snel wegkrijgen voordat de sandstorm begint.
Haha nice! Ik doe nu alleen nog 2v2 voor de cap, maar als ik een beetje beter ben wil ik ook wel eens 3v3 proberen, lijkt me best tof om daar een beetje goed in te worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:15 schreef lifeblind het volgende:
Ik moet zeggen dat door die PvE legendary quest (waar je Temple of Katmogu en Silvershard Mines moet winnen) m'n PvP-interesse weer aangewakkerd isGelukkig ben ik niet de enige in de guild die wil PvP'en, dus vandeweek maar eens kijken of er interesse is in een 3v3 groepje.
En we hebben eind september een heuse guildmeeting! We zouden eerst naar oktoberfest in Munchen gaan, maar dat kan niemand betalen, dus nu komt er een zooitje mensen uit engeland een week bij mij thuis op de vloer slapen
Je moet inderdaad erg creatief worden met je abilities in Arena ja. Moet zeggen dat retri pally momenteel in ieder geval in BG's wel weer leuk is, maar tot nu toe vond ik 't leuker halverwege cata, dat was in Arena best tof, zeker met stunnen enzo (en aangezien m'n 2v2 maatje een holy pally was, konden we lang stunnenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:20 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Mjah full honor gear is ook wel een minimum eis om uberhaupt een kansje te maken in Arena. Ervaring utieraard ook, dat ben ik nu dus aan het opdoen. Wel tof om ook eens alle andere spells uit je spellbook te gebruiken
Hihi.. moet eerlijk toegeven,, doordat ik ook de battlegrounds heb moeten doen is er ergens gaan kriebelen.. Weet nog niet of ik er aan moet toegeven of nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:15 schreef lifeblind het volgende:
Ik moet zeggen dat door die PvE legendary quest (waar je Temple of Katmogu en Silvershard Mines moet winnen) m'n PvP-interesse weer aangewakkerd isGelukkig ben ik niet de enige in de guild die wil PvP'en, dus vandeweek maar eens kijken of er interesse is in een 3v3 groepje.
En we hebben eind september een heuse guildmeeting! We zouden eerst naar oktoberfest in Munchen gaan, maar dat kan niemand betalen, dus nu komt er een zooitje mensen uit engeland een week bij mij thuis op de vloer slapen
Klopt, zo hebben wij het gedaan inderdaad. We hebben ook wel eens gehad dat hij een 5 seconden lang empowered was, maar dan was het gewoon even personal cooldowns, healthstone en iets meer om te healen voor de healers.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Oke thanks. Heb het ff doorgelinkt naar de raidleaderHij kan er zijn voordeel mee doen.
We hadden alleen het probleem dat de empowered niet snel genoeg 25% hp verloor.
Maar ik begrijp dat iedereen op Sul gaat. en als de empowered rond de 60 energy zit, idereen switched naar de empowered?
Thank man.. ik ben weer exited nouquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, zo hebben wij het gedaan inderdaad. We hebben ook wel eens gehad dat hij een 5 seconden lang empowered was, maar dan was het gewoon even personal cooldowns, healthstone en iets meer om te healen voor de healers.
Ik geloof dat die Frost King en Khazra'jin ook niet enorm veel damage doen als ze empowered zijn, dat is bij Sul en Priest erger.
Het scheelt trouwens enorm wanneer de eerste boss dood is, de healing en damage intensiteit van het gevecht gaat dan echt enorm naar beneden.
Kijk.. hier doen we het voor he..quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nog meer tips Sap? Ik schrijf even mee
Hehe, precies. Werkt vaak stukken beter dan youtube videos kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:25 schreef Olment het volgende:
Kijk.. hier doen we het voor he..
Het sharen van gedachten en tactics
Mja bij ons in de guild wonen er een hoop in engeland redelijk bij elkaar (die elkaar ook sowieso al kennen), verder nog wat uit nederland en iemand uit Duitsland, iedereen vond nederland het meest centraal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:23 schreef Olment het volgende:
[..]
En AWESOME. guidmeetings zijn vet. Heb er 1 gehad waarbij we met 8 NL'ers bij elkaar kwamen van dezelfde guild. Dikke progress gemaakt toen we gingen raiden xD
We zijn van plan ook een guildmeeting te houden met onze guild, alleen.. mensen wonen overalDus even kijken hoe we dit precies kunnen gaan regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |