SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Goede toevoegingquote:
Kijk.. Dit is nou iest waar we wat aan hebben. Geen fury warrior meer als tank in LFRquote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede toevoeging. Straks dus gewoon lekker als dps queuen om tankgear te verzamelen wanneer je geen MS upgrades meer hebt.
Inderdaad. Helaas nog wel dps die als healer in de queue gaat voor korte wachttijden, want die mensen gaat het volgens mij niet om de gear.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Kijk.. Dit is nou iest waar we wat aan hebben. Geen fury warrior meer als tank in LFR
Sinds ik elemental ben gegaan MS queue ik eigenlijk nooit meer als healer xDquote:Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Helaas nog wel dps die als healer in de queue gaat voor korte wachttijden, want die mensen gaat het volgens mij niet om de gear.
Niet dat ik weet. Gister nog vaker gebruikt voor mensen op te zoekenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:22 schreef KataStrofe het volgende:
Is de armory stuk ofzo? Ik kom er al de hele week maar moeizaam in..
Dus als je als DK dps gaat kun je geen tank gear krijgen als de tank alles al heeft?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede toevoeging. Straks dus gewoon lekker als dps queuen om tankgear te verzamelen wanneer je geen MS upgrades meer hebt.
Nee. Je kunt gewoon aangeven dat je graag tankloot wil terwijl je als dps de dungeon/lfr in gaat.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus als je als DK dps gaat kun je geen tank gear krijgen als de tank alles al heeft?
Nee. je kunt op je dk tankgear halen terwijl je als dps overal mee doet.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus als je als DK dps gaat kun je geen tank gear krijgen als de tank alles al heeft?
Op zich een goed idee. In LFR werkt het volgens mij als volgt met de drops (getallen zijn willekeurig gekozen):quote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit zou wel heel vet zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
kekke greatswordquote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef cherrycoke het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)t/Insolitus/advanced
gaat lekker
over een dag generfd omdat huilies het niet meer aankunnenquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Jezus die nieuwe LFR wing..... godverdomme pittig ineens.
Heerlijk om eens echt moeite te moeten doen om een boss te slopen
Cata zones zijn echt veel leuker dan Northend en Outland.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef Skillstorm het volgende:
Wat een werk om naar level 90 te komen. Ik ben nu level 79...Ik kijk niet uit naar de Cata zones.
nee er is een nieuwe lfr open sinds deze weekquote:Op vrijdag 5 april 2013 01:37 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is die laatste beschikbare met die vogel in dat nest? Want de allerlaatste in die rij is nog niet beschikbaar bij mij.
Nah, Vashjir is echt kut bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Cata zones zijn echt veel leuker dan Northend en Outland.
Vond dat een prachtig gebied.quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nah, Vashjir is echt kut bijvoorbeeld.
Gelukkig ben ik net 82.
Jah, echt lekker questen vond ik het ook niet. Maar het verhaal en de omgeving maakte wel weer een hoop goed daar. Vond het leuker dan Mount Hjyal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:44 schreef Skillstorm het volgende:
Ja, mooi is het wel, dat is niet het probleem.
Ik vind onderwater questen alleen zo kut.
Eerste nerfs zijn al op de eerste dag doorgevoerdquote:Op vrijdag 5 april 2013 01:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
over een dag generfd omdat huilies het niet meer aankunnen
Ik heb een nieuw computer nodig, aan het einde van de tweede baas kon ik amper nog bewegen. Derde was ook amper te doen door lag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Jezus die nieuwe LFR wing..... godverdomme pittig ineens.
Heerlijk om eens echt moeite te moeten doen om een boss te slopen
je quality beetje lager zetten voor die fights? En je particle shit uit zetten, beetje meer inzoomen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw computer nodig, aan het einde van de tweede baas kon ik amper nog bewegen. Derde was ook amper te doen door lag.
nog erger dusquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Eerste nerfs zijn al op de eerste dag doorgevoerd
guildies zeiden er 2.5 - 3 uur mee bezig te zijn geweest.. Uur op de eerste, half uur op 2e, anderhalf uur op 3e.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ben benieuwd hoe die is, de nieuwe LFR. Vanavond maar even doen, maar ik bereid me alvast voor op het ergste
Bereid je maar vast voor iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:44 schreef Sapstengel het volgende:
Oh klinkt goed. Nouja als ik er direct na het eten mee begin heb ik het vast gedaan tegen de tijd dat ik naar bed wil.
Dat is wel raar dan, ik heb die 3 gekilled, staan in een uitroepteken, en hij geeft aan dat ik niet aan de requirements voldoe voor de laatstequote:Op vrijdag 5 april 2013 02:02 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nee er is een nieuwe lfr open sinds deze week
heb je wel alle 3 van voorlaatste lfr gekilled? anders kan je idd niet naar de nieuwste.
En dat is de enerlaatste lfr van de 4
je moet alle raidfinders (ooit) keer gedaan hebben. Dus niet alleen de laatste boss maar alle bosses.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:18 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Dat is wel raar dan, ik heb die 3 gekilled, staan in een uitroepteken, en hij geeft aan dat ik niet aan de requirements voldoe voor de laatste
Pff.. je bent gewoon TE PRO Bieniequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Wauw, wij hadden het in drie kwartier gedaanWel 4x gewiped op de eerste. Vanwege zijn laatste phase. Verder geen problemen gehad!
Ik carry die hele 24 man! Met gemak!quote:
hahahhaquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:02 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik carry die hele 24 man! Met gemak!![]()
(ik ging zelf ook 4x dood en snapte die paarse cloud na de 5e keer pas)
Ik kwam gisteren binnen in lfr en toen waren ze al 6 x gewiped op de eerste bossquote:
Ja dat ligt aan de instelling van mensen. Iedereen gaat radfinder in met de intensie "Oh,, ikw eet geen tactics maar boeit ook niet want raidfinder"quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren binnen in lfr en toen waren ze al 6 x gewiped op de eerste boss
Wat denk je welquote:
Helft ervan is al doodquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Wat denk je welIk ben Horde.. Horde gaat niet dood
Ja maar de 2e lfr kom je niet in als je die 3 van de 1ste lfr niet hebt gedaanquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:41 schreef Olment het volgende:
[..]
je moet alle raidfinders (ooit) keer gedaan hebben. Dus niet alleen de laatste boss maar alle bosses.
Heb alle gedaan, anders kon ik die enerlaatste zelfs niet doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:41 schreef Olment het volgende:
[..]
je moet alle raidfinders (ooit) keer gedaan hebben. Dus niet alleen de laatste boss maar alle bosses.
zit je misschien in group ofzo met iemand anders? Of relog keer ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Heb alle gedaan, anders kon ik die enerlaatste zelfs niet doen
Ja die kun je ook gewoon doen. De laatste wing blijft nog een week dicht.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Heb alle gedaan, anders kon ik die enerlaatste zelfs niet doen
gaat 16 april open meen ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die kun je ook gewoon doen. De laatste wing blijft nog een week dicht.
Ik vind het altijd zo'n triest geval als mensen niet eens gems hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:01 schreef Omega het volgende:
Gisteren LFR gejoined, zie ik adds naar ons toe komen, en iemand in de groep aanvallen, dus ik (net 2 seconde in die LFR) begin maar gelijk met phew phew, want gebeurd wel vaker. Blijkt het een slechte pull te zijn. Zit de "raidleader" in chat van alles en nog wat te roepen, en als we wipen (bijna niemand was klaar), roept die gast dat ik maar gekickt moest worden want bad pull. Reageert een ander, nee hoor ik was het per ongeluk, sorry.
Dat vond ik wel super relax, heb ook even een whisper gestuurd met een dankje.
Die leader bleef super irritant, iedereen was slecht en niks was goed, tot dat ik een kick verzoek zag voor die leader, we zagen nog dat hij vroeg "everyone ready" en daarna stond er **** left the raid
Waar hij wel gelijk in had, komt er een tank, heeft op zich bottom line gear (veel 463 een paar 489 en zo) maar geen enkele gem, Had wel 7 empty slots. na 3x doodgaan begon met over hem te kicken, riep hij nog dat hij juist hier was om gear te krijgen, tsja gewoon even gemmen is toch wel minimaal lijkt me.
Dit was trouwens in de derde LFR van boven, waar je 470 voor moet hebben.
preciesquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
En daarom is een alt met JC zo verrekte handig, kun je ook nog lekker experimenteren
Bij ons op de realm kun je voor de blauwe quality groene gems (die wildjade meen ik) toch al gauw 200-400g af tikken per gem. gecut en uncut ligt ongeveer gelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb op al mijn (oude) raid mains JC, veel variatie in de profession bonus. Helemaal vroeger toen er nog combined JC only gems waren (agi+hit, str+haste enz).
Maar gems zijn echt enorm goedkoop toch? Dus die kun je gewoon overal instoppen. Hier op de server iig wel, als ik ze zou moeten kopen ipv zelf craften. 1x alle dailies op Isle of Thunder doen en je kunt je hele gear gemmen.
Ag, ik heb voldoende groene quality gems, en krijg meer golden lotus per dag dan ik op krijg aan flasks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
Wow dat is wel extreem zeg. Hier zijn ze afhankelijk van de cut 50-150g. Uncut ligt ergens rond de 40-50. Zelfde met de oranje. Dat zijn ook direct de duurste kleuren.
De rode gems zijn lang belachelijk goedkoop geweest, soms zelfs 5g voor uncut. En koop regelmatig gecutte gems van de AH voor minder dan de vendorwaarde. Altijd makkelijk verdienen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik heb om dezelfde reden al 3 lvl 85/86 alts. Ik moet me er nog even toe gaan zetten om alles weeer opnieuw te gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |