Je hoeft niet naar andere sites om het antwoord te vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
Het goede antwoord staat er niet bij.
Edit: Misschien is het verhaal later gewijzigd, dat sommige sites het nog fout hebben staan.
ik denk dat je net als de vorige keren een QR code krijgt. Die is vanaf je telefoon te scannen. Maar dat moet bart ff bevestigenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:06 schreef Gorzalka het volgende:
Kan je het mailtje dat als toegangsbewijs dient ook gewoon op je smartphone laten zien? Ben namelijk niet in staat om het uit te printen op die dag.
Dat kanquote:Op donderdag 4 april 2013 17:06 schreef Gorzalka het volgende:
Kan je het mailtje dat als toegangsbewijs dient ook gewoon op je smartphone laten zien? Ben namelijk niet in staat om het uit te printen op die dag.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:37 schreef Roces18 het volgende:
Gratis films checken is natuurlijk een geweldige deal, maar om nou in een zaal met alleen maar fokkers te zitten?
Was je wel heengegaan als de tijd gunstig was?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:40 schreef Rockiejj het volgende:
Kriterion was vorige keer ook half leeg, en de tijd is niet gunstig, ik pas deze keer! Jammer, leek me wel een leuke film.
Dat is eng.quote:
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
[..]
Was je wel heengegaan als de tijd gunstig was?
Niets engs aan, zijn zowat net echte mensen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:34 schreef RingBewoner het volgende:
Gaaf, ik kan dan wel. Weet alleen niet of ik alleen durf te gaan naar een zaal vol Fokkers.
Heb derhalve ook 2 kaartjes besteld. Er is vast iemand die met mij mee wil komen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niets engs aan, zijn zowat net echte mensen.
En dan wil ik naast hem zitten in marktkleding!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zal hem leren!
[ Bericht 10% gewijzigd door wickedmen op 05-04-2013 23:03:49 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:54 schreef wickedmen het volgende:
Lol prachtige film, alleen die tijd.
Nou ja ben dan toch vroeg uit en zo'n geweldige film kan ik niet missen.
Wel apart dat niemand over die rare tijd begintquote:Op donderdag 4 april 2013 06:20 schreef kanovinnie het volgende:
Jammer van de tijd, had me wel leuk geleken om heen te kunnen
Wel weer tof dat zoiets georganiseerd kan worden!
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En dan wil ik naast hem zitten in marktkleding!
Mocht het zonnetje dan schijnen dan zal ik precies zo gaan.Shirt van de c&a baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zal hem leren!
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
was jij er de vorige keer ook?quote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige film met FOK!kers in Kriterion was me toch een rare filmIk ben die vrijdag vrij, maar om nou anderhalf uur te reizen om een film te kijken... en ook dat weer terug. Maarja heb ik vorige keer ook gedaan, het zou wel leuk zijn om daarna ook nog wat met elkaar te gaan drinken ofzo, maakt het nog wat meer de moeite waard.
Nee, het is gewoon een mailtje.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik denk dat je net als de vorige keren een QR code krijgt. Die is vanaf je telefoon te scannen. Maar dat moet bart ff bevestigen
Vanmiddag ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:40 schreef Rockiejj het volgende:
Kriterion was vorige keer ook half leeg,
Ik ben op mijn werk. Ben trouwens ook geen chick. Wel leuk, dat dan wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:55 schreef wickedmen het volgende:
Godverdomme, wat is het hier leeg.
En waar zijn de leuke chicks?
Te weinig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:29 schreef foetre het volgende:
Hoeveel kaartjes zijn er eigenlijk vergeven?
Met sightseeers was er een man of 40? Ik weet niet meer precies..quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:18 schreef nlboy het volgende:
Ja super bedankt FOK! Ik kon ook zo doorlopen, er waren ongeveer 10a15 man in de zaal. Erg jammer voor jullie (en voor de sponsor), maar ja was te verwachten. Beetje bummer als je het vergelijkt met Oz in Pathe Arena. Hoe was het met Sightseeers?
De film was wel oke, alleen had ik er meer van verwacht (vooral als je de banner ziet).
Veel meer joh.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met sightseeers was er een man of 40? Ik weet niet meer precies..
56quote:
Bepaald door de sponsor.quote:Op zondag 14 april 2013 18:46 schreef nlboy het volgende:
Ow dat is wel aardig dan.Waar ligt het trouwens aan dat de aanvangstijd zo vroeg was? Bepaald de sponsor of bioscoop hoe laat ze draaien? Want met de vorige films was de tijd veel beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |