Plan is hier ook om van het weekend de motoren maar weer eens in orde te maken, als het ff kan ook een stukkie toerenquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:40 schreef Dingest het volgende:
Tijd om de fiets maar eens schoon en rijklaar te makenIk vind dat het nu lang genoeg heeft geduurd met dat winterweer, straks heb ik niet eens zin meer om nog eens op de fiets te stappen
![]()
Moest je voor je dat spul naar binnen werkt ook iets eten misschien ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Toen ik belde dachten ze aan een trombosebeen of infectie. Toen ik bij de de dokterswacht kwam konden ze niet goed zien wat het was. Mijn been was bijna 2x zo dik als normaal. Ze hebben me eerst een kuur meegegeven voor een mogelijke infectie, maar zodra ik koorts kreeg of andere klachten kreeg moest ik me direct weer melden.
Ik heb nu een Broxil kuurtje. Moet per dag 3 capsules innemen. Beetje misselijk van die rommel, daarom voel ik me ook zo beroerd.
Zit nu gewoon weer op stage, de hele dag thuis zitten is niks voor mij. En als het misgaat is het ziekenhuis mooi dichtbij
Ik een complete conbinatietang in mijn vorige BX. En ik heb een keer en half gereedschapsbord aan gereedschap in een trekker laten liggen. En daar heb ik mijn collega's nog voor gewaarschuwd (had me ziek gemeld wegens een rug die ik in 30 minuten volledig aan gort gedraaid had).quote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef powerflux het volgende:
goede opbergvakken zijn die volvo's. ook wel eens een setje voelermaatjes bij de ruitenwissermotor teruggevonden.
In oude posts vind ik mezelf veel leukerquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:07 schreef .Neovo. het volgende:
Sowieso oude topics van jezelf teruglezen. Dan denk je: "heb ik dat getypt?"
En dan je dom voelen en jezelf uitlachen
Wat voor FC-knudde-merk steeksleutel is dat ?quote:
Ja. Ik verwarm het zadelquote:
Het wordt er weer eens tijd voorquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Plan is hier ook om van het weekend de motoren maar weer eens in orde te maken, als het ff kan ook een stukkie toeren
Ze kwamen verloren onderdelen terug brengen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw record, pas na 18 uur in duitsland staande gehouden!
Morgen regen, zondag zonnig en 9 graden. Ben benieuwd wat het wordt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja. Ik verwarm het zadel
[..]
Het wordt er weer eens tijd voorAl is die van mij een fiets-fiets, op basis van 1 Dingest-kracht.
Als er nu een zonnetje bij is, dan nodigt het al behoorlijk uit. Maar dan stap je naar buiten en dan is het gewoon nog steeds erg fris (en/of winderig)
RIP voor de nabestaandenquote:
Klinkt goedquote:
zijn het geen wormen in de wodka?quote:
dadelijk allemaal slakkensporen in huisquote:
Zou kunnen, als ze ze mee naar huis neemtquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:03 schreef densmee het volgende:
[..]
dadelijk allemaal slakkensporen in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |