WTF, het is toch geen trein?!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:42 schreef Barcaconia het volgende:
Alles beter dan die hoerige DAF's waar je 's ochtends om 3 uur lekker 10 minuten lang lucht mee kan staan draaien met een sirene in je oor alsof de duitsers komen.
Op de Pleinweg hoorde ik klunk en klonk onder de motorkap, bij het tankstation na de Maastunnel vond ik de overgebleven steeksleutel terug.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
Zo vond ik een keer na 20.000km rijden een ratel met dopje 13 op de voorbalk van mijn Volvo 360, die ik gebruikt had bij het wisselen van de radiateur.
Ja. Beterschap.. Wat is/was het nou?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:17 schreef .Neovo. het volgende:
Zo'n kuurtje hakt er behoorlijk op in, wat voel ik me beroerd
Toen ik belde dachten ze aan een trombosebeen of infectie. Toen ik bij de de dokterswacht kwam konden ze niet goed zien wat het was. Mijn been was bijna 2x zo dik als normaal. Ze hebben me eerst een kuur meegegeven voor een mogelijke infectie, maar zodra ik koorts kreeg of andere klachten kreeg moest ik me direct weer melden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Beterschap.. Wat is/was het nou?
En wat voor een kuur heb je? Wel nog op stage gewoon of lekker thuis?
Ik snap dat nooit zo.. Die uitspraken.. En al helemaal aan de telefoon.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Toen ik belde dachten ze aan een trombosebeen of infectie. Toen ik bij de de dokterswacht kwam konden ze niet goed zien wat het was. Mijn been was bijna 2x zo dik als normaal. Ze hebben me eerst een kuur meegegeven voor een mogelijke infectie, maar zodra ik koorts kreeg of andere klachten kreeg moest ik me direct weer melden.
Ik heb nu een Broxil kuurtje. Moet per dag 3 capsules innemen. Beetje misselijk van die rommel, daarom voel ik me ook zo beroerd.
Zit nu gewoon weer op stage, de hele dag thuis zitten is niks voor mij. En als het misgaat is het ziekenhuis mooi dichtbij
Zijn dat bijwerkingen van een kuurquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:37 schreef daNpy het volgende:
Niet auto kunnen rijden en verminderde concentratie bedoel je?
Inderdaad daarom slaan die bijsluiters nergens opquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Zijn dat bijwerkingen van een kuur? Veel vrouwen die aan de kuurtjes zitten dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |