quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:22 schreef daNpy het volgende:
"Voor het draadloos netwerk moeten nog kabels getrokken worden" is dus ook goed.
Què?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:31 schreef Paladijn het volgende:
Ik kwam zelfs een klassieker van Duvel tegen toen ik zocht op 'koppeling slipt test'
Ik zie het. Heb het topic ook al gevondenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:31 schreef Paladijn het volgende:
Ik kwam zelfs een klassieker van Duvel tegen toen ik zocht op 'koppeling slipt test'
Heb ik nooit, ik denk namelijk altijd heel erg goed na voordat ik iets doms typ.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:07 schreef .Neovo. het volgende:
Sowieso oude topics van jezelf teruglezen. Dan denk je: "heb ik dat getypt?"
En dan je dom voelen en jezelf uitlachen
Neuh valt wel mee, ik ben wel milder geworden in de loop der jaren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:07 schreef .Neovo. het volgende:
Sowieso oude topics van jezelf teruglezen. Dan denk je: "heb ik dat getypt?"
En dan je dom voelen en jezelf uitlachen
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef Anne het volgende:
"We hebben je woensdag een e-mail gestuurd, waarin we aangeven dat wij je de zonnebril niet gaan toesturen.
In de betreffende e-mail staat ook vermeld hoe je alsnog gebruik kunt maken van de actie, zolang de actie loopt en zolang de voorraad strekt. "
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef Anne het volgende:
"We hebben je woensdag een e-mail gestuurd, waarin we aangeven dat wij je de zonnebril niet gaan toesturen.
In de betreffende e-mail staat ook vermeld hoe je alsnog gebruik kunt maken van de actie, zolang de actie loopt en zolang de voorraad strekt. "
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb ik nooit, ik denk namelijk altijd heel erg goed na voordat ik iets doms typ.
nee dan voelen de newbies zich niet welkomquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:26 schreef lipje het volgende:
[..]dus je geeft toe dat je domme dingen typt
deze mag in de OP
voorstellen is er ook al niet mee bijquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:31 schreef densmee het volgende:
[..]
nee dan voelen de newbies zich niet welkom
ik heb helemaal niets gekregen, geen mail niks/.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef Anne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |