De korporaal mag bananen eten: die vind ze ook niet lekker.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:08 schreef Tourniquet het volgende:
"De kaakjes zijn niet lekker, sergeant. Ik stop ermee".![]()
Inderdaad. Het zal ongetwijfeld loodzwaar zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef ddx het volgende:
Jammer dat er dan info mist hoelang ze al wakker waren.
Het is allemaal selectief geknipt maar dat had ik van tevoren wel verwachtquote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef ddx het volgende:
Dat is toch Luchtmobiele Brigade?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef henkde_j het volgende:
Mooi om te zien dit.![]()
Een vriend van me had een tijd gelezen de rode barret gehaald. Is dat nu iets vergelijkbaars?
Klopt.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is toch Luchtmobiele Brigade?
Sneu inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef NoCigar het volgende:
Er werd gesuggereerd dat die kerel die ruzie met zijn vader had helemaal alleen was bij de ceremonie ( of zag ik het fout?), dat zou dan wel heel erg sneu voor hem zijn.
Vijf dagen bivak, zes uur slaap. Als je goed bent in kako. Anders worden het er driequote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef ddx het volgende:
Dat zijn de pleunen die af en toe werden afgezeken door de baksmeester.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef henkde_j het volgende:
Een vriend van me had een tijd gelezen de rode barret gehaald. Is dat nu iets vergelijkbaars?
Dat is opgenomen tijdens bivak verdediging, halverwege de opleiding.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef ddx het volgende:
Tegenwoordig in grote lijnen wel ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef henkde_j het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |