abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:02:34 #241
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_125343134
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, motoren hebben een minder lange levensduur als auto's, als dagelijks vervoer is dat geen goed plan.
Ik denk dat de gemiddelde motor een langere levensduur heeft dan de gemiddelde auto... Mijn motor is nu 19 jaar oud, dat heeft mijn auto nooit gehaald :P
Juist omdat een motor weinig gebruikt wordt, en meestal binnen staat, heeft-ie weinig te lijden. En het aantal mensen dat een oldtimer motor dagelijks gebruikt zal vrij klein zijn.
Dubieus dat de motorrijtuigenbelasting voor motoren met zo'n 20% per jaar stijgt!

Heel typisch ook dat de VORIGE regeling, waarbij de oldtimerleeftijd tussen 2013 en 2021 langzaam omhoog gaat, alweer ongedaan wordt gemaakt voordat dit in werking is getreden! Dat maakt het "werk" dat deze ambtenaren voor die regeling hebben gedaan meteen compleet zinloos, en zo houden ze zichzelf aan het werk met steeds weer een kleine verandering aan regelgeving. Zonder veranderingen geen politici! Stabiliteit is principieel ongewenst voor die lui!
censuur :O
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:03:54 #242
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_125343155
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:02 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik denk dat de gemiddelde motor een langere levensduur heeft dan de gemiddelde auto... Mijn motor is nu 19 jaar oud, dat heeft mijn auto nooit gehaald :P
Juist omdat een motor weinig gebruikt wordt, en meestal binnen staat, heeft-ie weinig te lijden. En het aantal mensen dat een oldtimer motor dagelijks gebruikt zal vrij klein zijn.
Dubieus dat de motorrijtuigenbelasting voor motoren met zo'n 20% per jaar stijgt!
iedereen moet en zal betalen!! Ik zou het veel redelijker vinden die vrijstelling voor die zogenaamde A label auto's af te schaffen per direct. (De Aygo's, Priussen etc.). Die vrijstelling is gebaseerd op een foutieve meetmethode en bovendien is het juist het kopen van nieuwe auto;s dat relatief voor veel vervuiling zorgt.. Electrische auto;s zouden een extra hoge heffing moeten betalen. ivm de milieubelastende accu;s.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:24:48 #243
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125343618
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:02 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik denk dat de gemiddelde motor een langere levensduur heeft dan de gemiddelde auto... Mijn motor is nu 19 jaar oud, dat heeft mijn auto nooit gehaald :P
Juist omdat een motor weinig gebruikt wordt, en meestal binnen staat, heeft-ie weinig te lijden. En het aantal mensen dat een oldtimer motor dagelijks gebruikt zal vrij klein zijn.
Dubieus dat de motorrijtuigenbelasting voor motoren met zo'n 20% per jaar stijgt!

Heel typisch ook dat de VORIGE regeling, waarbij de oldtimerleeftijd tussen 2013 en 2021 langzaam omhoog gaat, alweer ongedaan wordt gemaakt voordat dit in werking is getreden! Dat maakt het "werk" dat deze ambtenaren voor die regeling hebben gedaan meteen compleet zinloos, en zo houden ze zichzelf aan het werk met steeds weer een kleine verandering aan regelgeving. Zonder veranderingen geen politici! Stabiliteit is principieel ongewenst voor die lui!
In leeftijd wel, maar niet in kilometers. De meeste motoren houden het na 100 - 150K wel voor gezien, en zijn dus niet geschikt om jarenlang woon - werk op te rijden zonder ernstig hoge bijkomende onderhoudskosten. Daarbij is motorrijden lang niet zo goedkoop als men altijd denkt.

Afschaffing van de subsidie op milieuhokken zou idd ook kunnen, daar loopt nog genoeg geld de schatkist uit, maar dat komt er gewoon nog bij in 2014, volgens mij waren die regels al aangescherpt :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:27:54 #244
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_125343706
Ik denk dat er in 2016 ook nog mrb voor voor brommertjes bij komt en in 2020 ook fiets belasting.......
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_125343750
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:27 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat er in 2016 ook nog mrb voor voor brommertjes bij komt en in 2020 ook fiets belasting.......
ik zal niet veel hoeven te betalen, 54 kilo rijklaar :7
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:38:17 #246
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_125343917
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:24 schreef Sounddragon het volgende:
Afschaffing van de subsidie op milieuhokken zou idd ook kunnen, daar loopt nog genoeg geld de schatkist uit, maar dat komt er gewoon nog bij in 2014, volgens mij waren die regels al aangescherpt :Y
Maar juist de elektrische auto's krijgen voordeligere regels... Neem dit bakbeest:

Als leaseauto geen bijtelling omdat je hem thuis elektrisch kan opladen... Alsof iemand met tankpas z'n eigen stroom gaat gebruiken!
Op de eigen zaak nog voordeliger: "Geen 44.500 maar vanaf 6.000 euro netto investering"... Compleet van de pot gerukt dat de overheid dusdanig veel fiscale trucs uithaalt dat (bij voldoende inkomen) 85% van de prijs door de fiscus wordt betaald.
En wat voegt het netto toe voor het milieu? Niets!
censuur :O
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:44:03 #247
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_125344069
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:30 schreef -niemand- het volgende:

[..]

ik zal niet veel hoeven te betalen, 54 kilo rijklaar :7
10,= per kg per jaar :{

Wel langzaam ingevoerd dan hč, ze beginnen bij 5,= en dan elk jaar een euro erbij
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:03:37 #248
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_125344674
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:38 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Maar juist de elektrische auto's krijgen voordeligere regels... Neem dit bakbeest:
[ afbeelding ]
Als leaseauto geen bijtelling omdat je hem thuis elektrisch kan opladen... Alsof iemand met tankpas z'n eigen stroom gaat gebruiken!
Op de eigen zaak nog voordeliger: "Geen 44.500 maar vanaf 6.000 euro netto investering"... Compleet van de pot gerukt dat de overheid dusdanig veel fiscale trucs uithaalt dat (bij voldoende inkomen) 85% van de prijs door de fiscus wordt betaald.
En wat voegt het netto toe voor het milieu? Niets!
sterker nog, deze auto;s zijn enorm milieubelastend in de hele keten. Verder zie ik dagelijks de jakkerende prius leaserijders op de linkerbaan, niet alleen een vervuiler en asorijder op de weg, maar ook voor het oog. maar wel lekker 0% bijtelling, dit is gewoon niet te verkopen als je de zuinige en in de keten wel milieuvriendelijke oldtimers ineens het volle pond moeten betalen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_125345231
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:38 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Maar juist de elektrische auto's krijgen voordeligere regels... Neem dit bakbeest:
[ afbeelding ]
Als leaseauto geen bijtelling omdat je hem thuis elektrisch kan opladen... Alsof iemand met tankpas z'n eigen stroom gaat gebruiken!
Op de eigen zaak nog voordeliger: "Geen 44.500 maar vanaf 6.000 euro netto investering"... Compleet van de pot gerukt dat de overheid dusdanig veel fiscale trucs uithaalt dat (bij voldoende inkomen) 85% van de prijs door de fiscus wordt betaald.
En wat voegt het netto toe voor het milieu? Niets!
Daarom zei ie ook 2014 ;) Dan worden alle regels aangescherpt en kan je de Outlander ook niet meer leasen tegen 0% bijtelling.
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:38:09 #250
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_125345478
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
sterker nog, deze auto;s zijn enorm milieubelastend in de hele keten.
Irrelevant. Modewoord is CO2, en de productie vindt niet plaats in Nederland.

quote:
Verder zie ik dagelijks de jakkerende prius leaserijders op de linkerbaan, niet alleen een vervuiler en asorijder op de weg, maar ook voor het oog. maar wel lekker 0% bijtelling
Zonder het fiscale beleid hier zou er vrijwel geen Prius in Nederland rijden. Vergelijk andere landen maar eens!

quote:
dit is gewoon niet te verkopen als je de zuinige en in de keten wel milieuvriendelijke oldtimers ineens het volle pond moeten betalen.
De grootste vervuiling van oldtimers komt uit daadwerkelijk schadelijke stoffen, die daadwerkelijk in de leefomgeving worden uitgestoten. En daarin zijn ze veel slechter dan bijvoorbeeld een Prius, of elke andere moderne auto die aan moderne eisen voldoet.
Maar hoe verhoudt dat zich tot open haarden? Want dat is de grootste bron van vervuiling in heel veel steden. Of tenminste: dat is hetgeen waar ik last van heb als ik aan het hardlopen ben en op sommige lokaties nauwelijks nog kan ademen. Gek genoeg heet dat dan "CO2 neutraal".

Ik denk dat het redelijk fout ging op het moment dat de politiek ging bepalen wat goed is voor het milieu. En ja, het IPCC is een politiek instituut...

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:28 schreef Actaeon het volgende:
Daarom zei ie ook 2014 ;) Dan worden alle regels aangescherpt en kan je de Outlander ook niet meer leasen tegen 0% bijtelling.
Wat wordt het percentage dan?
Als je hem nu uitkiest kan je er tot 2018 nog belastingvrij mee rijden...
censuur :O
pi_125345645
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:38 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Irrelevant. Modewoord is CO2, en de productie vindt niet plaats in Nederland.

[..]

Zonder het fiscale beleid hier zou er vrijwel geen Prius in Nederland rijden. Vergelijk andere landen maar eens!

[..]

De grootste vervuiling van oldtimers komt uit daadwerkelijk schadelijke stoffen, die daadwerkelijk in de leefomgeving worden uitgestoten. En daarin zijn ze veel slechter dan bijvoorbeeld een Prius, of elke andere moderne auto die aan moderne eisen voldoet.
Maar hoe verhoudt dat zich tot open haarden? Want dat is de grootste bron van vervuiling in heel veel steden. Of tenminste: dat is hetgeen waar ik last van heb als ik aan het hardlopen ben en op sommige lokaties nauwelijks nog kan ademen. Gek genoeg heet dat dan "CO2 neutraal".

Ik denk dat het redelijk fout ging op het moment dat de politiek ging bepalen wat goed is voor het milieu. En ja, het IPCC is een politiek instituut...

[..]

Wat wordt het percentage dan?
Als je hem nu uitkiest kan je er tot 2018 nog belastingvrij mee rijden...
Soms lijkt het ook wel alsof 'duurzaamheid' een soort nieuwe religie is geworden met dientengevolge bij bepaalde groepen mensen en politici dezelfde fundamentalistische dogmatische kortzichtigheid (en het idee dat andersgestemden maar compleet 'vernietigd' moet worden) die je bij sommige religieuze fanatici ook vindt.
Afgrijselijk eigenlijk.
pi_125345682
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:38 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Irrelevant. Modewoord is CO2, en de productie vindt niet plaats in Nederland.

[..]

Zonder het fiscale beleid hier zou er vrijwel geen Prius in Nederland rijden. Vergelijk andere landen maar eens!

[..]

De grootste vervuiling van oldtimers komt uit daadwerkelijk schadelijke stoffen, die daadwerkelijk in de leefomgeving worden uitgestoten. En daarin zijn ze veel slechter dan bijvoorbeeld een Prius, of elke andere moderne auto die aan moderne eisen voldoet.
Maar hoe verhoudt dat zich tot open haarden? Want dat is de grootste bron van vervuiling in heel veel steden. Of tenminste: dat is hetgeen waar ik last van heb als ik aan het hardlopen ben en op sommige lokaties nauwelijks nog kan ademen. Gek genoeg heet dat dan "CO2 neutraal".

Ik denk dat het redelijk fout ging op het moment dat de politiek ging bepalen wat goed is voor het milieu. En ja, het IPCC is een politiek instituut...

[..]

Wat wordt het percentage dan?
Als je hem nu uitkiest kan je er tot 2018 nog belastingvrij mee rijden...
Ik dacht 14%. Dat komt omdat de fiscale wijziging dan geen terugwerkende kracht heeft in die zin dat alle auto's die voor 1-1-2014 op kenteken gezet zijn nog onder het oude regime vallen waarin ze 0 % bijtelling betalen.
pi_125346729
De brief die gisteren naar de tweede kamer is gegaan:

http://www.rijksoverheid.(...)-voor-oldtimers.html
  dinsdag 16 april 2013 @ 11:33:55 #254
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_125347055
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:23 schreef Nucky het volgende:
De brief die gisteren naar de tweede kamer is gegaan:

http://www.rijksoverheid.(...)-voor-oldtimers.html
Spuit 11
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_125348217
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 april 2013 11:33 schreef Prowl het volgende:

[..]

Spuit 11
wel een veel duidelijkere brief. bedankt.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:47:10 #256
53151 T42
Pinball Wizard
pi_125349419
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef Bart-Willem het volgende:
Het gaat om 300k auto's ouder dan 25 jaar. Daar tellen dus auto's van 1988 enzo ook bij mee he. :P En de VolvoKV laat alleen auto's van bepaalde types toe, als je daar met een 740 aankomt wordt je met pek en veren weggejaagd. :+

Edit: sterker nog, het zijn meer dan 410.000 oldtimers! :o In 2010 waren het er al 410k, in 2011 en 2012 is er nog flink extra geimporteerd (met name diesels in 2011). Zie http://www.oldtimernieuws(...)-10-jaar-verdubbeld/. Het aantal is de laatste 10 jaar verdubbeld. :P En laten die cijfers van de Fehac nou grotendeels gebaseerd zijn op oudere gegevens. :+ Het CPL mag niet overal gelijk hebben in hun rapport, maar dat van de Fehac is beschamender. :X Zeker ná 2007 (de jongste cijfers in het Fehac-rapport zijn van 2007 en die zijn nog eens een aanname ook) is de import van 86'er diesels echt gigantisch toegenomen.
toename kwam door de toen gemaakte regels dat 1986 het laatste jaar was.
pi_125349861
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

sterker nog, deze auto;s zijn enorm milieubelastend in de hele keten. Verder zie ik dagelijks de jakkerende prius leaserijders op de linkerbaan, niet alleen een vervuiler en asorijder op de weg, maar ook voor het oog. maar wel lekker 0% bijtelling, dit is gewoon niet te verkopen als je de zuinige en in de keten wel milieuvriendelijke oldtimers ineens het volle pond moeten betalen.
Dat is de bullshit, ik rijd met m'n 7-serie 100 km/u op de rechterbaan om benzine te sparen, Prius boeken 140+ op de linkerbaan zonder bijtelling en allemaal andere voordelen. Is niet eerlijk ;(
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:11:39 #258
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_125350179
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:47 schreef T42 het volgende:

[..]

toename kwam door de toen gemaakte regels dat 1986 het laatste jaar was.
Correct, wat niet veel later (belastingplan 2012) omgezet werd in een geleidelijke ophoging van 25 naar 30 jaar en ouder belastingvrij.

Maar ja, de houdbaarheid van dit beleid was weer t/m de volgende "bezuinigingsronde"...

En na wat lezen in die brief van Weekers basseert hij zich op dat rapport (Milieueffecten van oldtimers) van het PBL, wat vrij snel daarna gekraakt werd door de FEHAC wegens foutieve informatie.
pi_125351788
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 april 2013 01:29 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Misschien 400k op kenteken, maar dat rijdt echt niet allemaal rond, bij lange na niet. Onmogelijk.
Ik zou dat niet onmogelijk achten. Net alsof er 200k oldtimers op stalling gezet kunnen worden. :+ Bovendien worden slapende kentekens niet meer als actief gezien, dus die tellen sowieso al niet meer mee. ;) Ik denk dat zeker de helft sowieso gewoon rondrijdt (niet dagelijks natuurlijk), er staat natuurlijk ook een deel bij mega-handelaren zoals Hofman in Leek (alhoewel er daar een hoop nog niet op NL-kenteken staan).
  dinsdag 16 april 2013 @ 14:25:46 #260
93040 casejunkie
Mazda freak
pi_125353062
Persoonlijk vind ik de dagkaartregeling prima waarbij je digitaal kan aangeven als je met een auto gaat rijden. Beetje jammer dat deze pas gaat gelden bij auto van 30 jaar en ouder. Vanaf 25 jaar zou persoonlijk een stukje fijner zijn (heb 2 auto's van 1989 als hobby)
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:07:31 #261
53151 T42
Pinball Wizard
pi_125354611
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef AchJa het volgende:

[..]

Correct, wat niet veel later (belastingplan 2012) omgezet werd in een geleidelijke ophoging van 25 naar 30 jaar en ouder belastingvrij.

Maar ja, de houdbaarheid van dit beleid was weer t/m de volgende "bezuinigingsronde"...

En na wat lezen in die brief van Weekers basseert hij zich op dat rapport (Milieueffecten van oldtimers) van het PBL, wat vrij snel daarna gekraakt werd door de FEHAC wegens foutieve informatie.
als ze op 30 april eerst al weet ik hoeveel latex ballonen hadden klaar liggen... milieu :')

ben nog altijd voor (optie2 maar dan een beetje anders)
nl auto met 25 jaar belasting vrij. (of eventueel ook 30 jaar)
import benzine met 30 jaar belasting vrij
import diesel/lpg met 40 jaar belasting vrij

[ Bericht 1% gewijzigd door T42 op 16-04-2013 15:16:43 ]
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:08:45 #262
53151 T42
Pinball Wizard
pi_125354655
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:50 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Ik zou dat niet onmogelijk achten. Net alsof er 200k oldtimers op stalling gezet kunnen worden. :+ Bovendien worden slapende kentekens niet meer als actief gezien, dus die tellen sowieso al niet meer mee. ;) Ik denk dat zeker de helft sowieso gewoon rondrijdt (niet dagelijks natuurlijk), er staat natuurlijk ook een deel bij mega-handelaren zoals Hofman in Leek (alhoewel er daar een hoop nog niet op NL-kenteken staan).
alle auto's van mij zijn meegeteld en de meeste zijn geschorst.
ken genoeg stallingen vol met oudjes wachtend op betere dagen.
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:09:39 #263
53151 T42
Pinball Wizard
pi_125354689
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:25 schreef casejunkie het volgende:
Persoonlijk vind ik de dagkaartregeling prima waarbij je digitaal kan aangeven als je met een auto gaat rijden. Beetje jammer dat deze pas gaat gelden bij auto van 30 jaar en ouder. Vanaf 25 jaar zou persoonlijk een stukje fijner zijn (heb 2 auto's van 1989 als hobby)
maar dan kost controle en het systeem weer meer dan wat het opbrengt.
en dan heb je weer ddos aanvallen en kun je niet rijden omdat de site eruitligt..
en parkeer je hem op straat moet je weer gewoon hele jaar dokken...

[ Bericht 4% gewijzigd door T42 op 16-04-2013 15:20:06 ]
pi_125356466
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:09 schreef T42 het volgende:

[..]

maar dan kost controle en het systeem weer meer dan wat het opbrengt.
en dan heb je weer ddos aanvallen en kun je niet rijden omdat de site eruitligt..
en parkeer je hem op straat moet je weer gewoon hele jaar dokken...
En je auto is in beginsel geschorst dus hij mag niet aan de weg staan!
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_125356563
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:02 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat is de bullshit, ik rijd met m'n 7-serie 100 km/u op de rechterbaan om benzine te sparen, Prius boeken 140+ op de linkerbaan zonder bijtelling en allemaal andere voordelen. Is niet eerlijk ;(
offtopic, maar ik rij gewoon 130 als ik er zin in heb. ik heb die auto omdat ik het een geweldig ding vind, niet omdat het goedkoop moet.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_125356735
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:08 schreef T42 het volgende:

[..]

alle auto's van mij zijn meegeteld en de meeste zijn geschorst.
ken genoeg stallingen vol met oudjes wachtend op betere dagen.
Idem hier, maar 200k aan gestalde oldtimers betekent een oppervlakte zo groot als de helft van Brabant die je moet vullen met oldtimers. Dat gaat 'm niet worden. ;)

Overigens: morgen wordt er wellicht al een hele hoop duidelijk over de nieuwe oldtimerregeling:

quote:
Wellicht morgen al meer duidelijkheid over oldtimerregeling. Weekers zal in het algemeen overleg vragen van de Kamer beantwoorden.
Aldus BNR op Twitter.
pi_125356901
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef powerflux het volgende:

[..]

offtopic, maar ik rij gewoon 130 als ik er zin in heb. ik heb die auto omdat ik het een geweldig ding vind, niet omdat het goedkoop moet.
Klopt, ik ging ook een stukje even naar de 180 en toen weer 100. Alleen even kijken of ie het nog kon >:) en dat ging zeer makkelijk.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:02:57 #268
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_125356906
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:59 schreef Bart-Willem het volgende:
Idem hier, maar 200k aan gestalde oldtimers betekent een oppervlakte zo groot als de helft van Brabant die je moet vullen met oldtimers. Dat gaat 'm niet worden. ;)
Hoe groot denk je dat een auto is? 10 m^2 per stuk komt aardig in de buurt, dan heb je het over 2 vierkante km.
censuur :O
pi_125357576
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:02 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Hoe groot denk je dat een auto is? 10 m^2 per stuk komt aardig in de buurt, dan heb je het over 2 vierkante km.
Oeps, je hebt gelijk. :P Goed, je hebt een dorpje nodig om compleet te vullen met 200k oldtimers. :+ Iets wat in de praktijk nooit voor zal komen. :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:26:54 #270
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_125357945
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:08 schreef T42 het volgende:

[..]

alle auto's van mij zijn meegeteld en de meeste zijn geschorst.
ken genoeg stallingen vol met oudjes wachtend op betere dagen.
En uit dat rapport waar Weekers schijnbaar zijn kennis uit opdoet worden alle oldtimers gemakshalve maar als dagelijks gebruikt vervoermiddel weggezet...

Al die auto's van jou rijden gewoon 15k per stuk per jaar... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')