Als ze echt doorgaan met mrb invoeren komt het wel zo over inderdaad. Terwijl die branche-organisatie voorstellen heel aardig waren. Het oprekken van de leeftijd per 1-1-2014.quote:Op maandag 15 april 2013 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, het is imho het doelgericht naar de filistijnen helpen van de hobby van duizenden mensen, teneinde de staatskas te vullen, en dan ook nog onder de drogreden van 'het milieu'.
Leeftijd optrekken is idd een goed middel om veel van die oude Benzen van de weg te krijgen, ik denk dat nu veel daily rijders hun verlies pakken en gewoon blijven rijden; de verzekering blijft onverminderd laag, en dat beetje wegenbelasting nemen ze dan op de koop toe.quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als ze echt doorgaan met mrb invoeren komt het wel zo over inderdaad. Terwijl die branche-organisatie voorstellen heel aardig waren. Het oprekken van de leeftijd per 1-1-2014.
Daarom ben ik ook erg verbaasd dat oldtimermotoren buiten de heffing gelaten worden.quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef daNpy het volgende:
Beetje zonde om je hobbies op een dergelijke manier af te laten pakken SD.
Alhoewel ik het wel een beetje kan begrijpen, zo hard als de MRB voor de motor gestegen is de afgelopen 4 jaar is niet normaal
Vuile graaiers.
vrachtwagens dan, al die transportbedrijven gaan nu op zoek naar vrachtwagens die nét belastingvrij zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook erg verbaasd dat oldtimermotoren buiten de heffing gelaten worden.
Kwartaaltarief is prima en makkelijk in te voeren. Dagkaart = omslachtig en wellicht (extreem) duur om in te voeren en te handhaven. Gewoon de makkelijkste en eerlijkste manier doen, en da's dat kwartaaltarief. Het is nog lang niet zo eerlijk als wegenbelasting in de brandstofprijzen te verwerken, maar goed. Met een kwartaaltarief heb ik absoluut geen moeite, met een dagkaartsysteem wel.quote:Op maandag 15 april 2013 21:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar daarom lijkt mij zo'n 1/4 regeling ook veel beter dan een dagenregeling, jou niet?
En ik denk dat ie met peildatum bedoelde of dat de eerste tenaamstelling in NL telt of de eerste tenaamstelling in het algemeen.
Doe even geen slapende honden wakker makenquote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook erg verbaasd dat oldtimermotoren buiten de heffing gelaten worden.
Ja, en je dacht dat ze daar zelf nog niet opgekomen warenquote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe even geen slapende honden wakker maken
Inderdaad. Dat 1/4 tarief kan ik prima mee leven. Dagenkaart nietquote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Kwartaaltarief is prima en makkelijk in te voeren. Dagkaart = omslachtig en wellicht (extreem) duur om in te voeren en te handhaven. Gewoon de makkelijkste en eerlijkste manier doen, en da's dat kwartaaltarief. Het is nog lang niet zo eerlijk als wegenbelasting in de brandstofprijzen te verwerken, maar goed. Met een kwartaaltarief heb ik absoluut geen moeite, met een dagkaartsysteem wel.
Daarom. Maar het is ze dus ook niet om het milieu te doen. Het is gewoon, weer, het verkapt binnenslepen van meer geld. Want lasten verzwaren is natuurlijk altijd makkelijker dan wčrkelijk bezuinigen.quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leeftijd optrekken is idd een goed middel om veel van die oude Benzen van de weg te krijgen, ik denk dat nu veel daily rijders hun verlies pakken en gewoon blijven rijden; de verzekering blijft onverminderd laag, en dat beetje wegenbelasting nemen ze dan op de koop toe.
Ik ga maar eens rekenen of een gaye Starlet of Micra in de belasting niet goedkoper is als de Niksan te blijven rijden, en anders moet ik denk ik mijn motorpak maar eens aan de wilgen gaan hangen, want als ik voor een auto moet betalen, kan ik er maar beter ook in rijden. Nķg iets leuks (wat ook nog eens goed voor het milieu en de filedruk is) wat minder aantrekkelijk wordt.
Dat irriteert me nog het meeste inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daarom. Maar het is ze dus ook niet om het milieu te doen. Het is gewoon, weer, het verkapt binnenslepen van meer geld. Want lasten verzwaren is natuurlijk altijd makkelijker dan wčrkelijk bezuinigen.
Dat vind ik soms ook lastig te begrijpen inderdaad. Nu is één van die momenten.quote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat irriteert me nog het meeste inderdaad.
Bezuinigen betekent minder uitgeven. Behalve voor de overheid, daar betekent het gewoon meer belasting heffen
Maar alle projectjes en subsidies gaan gewoon door.
Ik vind dit een lastige. Enerzijds twijfel ik aan het financiele nut ervan, en daarnaast denk ik dat het nog meer mensen een crisisgevoel geeft waardoor er minder uitgegeven gaat worden.quote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat vind ik soms ook lastig te begrijpen inderdaad. Nu is één van die momenten.
Geīmporteerde Benzen ondervang je al door de voorgestelde verhoging van de oldtimergrens. Die voor diesels zou dan naar 40 jaar gaan. Probleem opgelost. Laat dan de rest van de mensen gewoon met rust.quote:Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik vind dit een lastige. Enerzijds twijfel ik aan het financiele nut ervan, en daarnaast denk ik dat het nog meer mensen een crisisgevoel geeft waardoor er minder uitgegeven gaat worden.
Anderzijds zijn er ook wel veel mensen die een hartgrondige hekel aan geimporteerde benzen hebben. Die zullen dit gebaar juist weer weten te waarderen en zich er misschien aan optrekken onder het mom van 'er wordt eindelijk iets aan de crisis gedaan'.
Dus wat het netto-effect is.. moeilijk, moeilijk..
Tja, huid verkopen, beer geschoten, voordat..quote:Op maandag 15 april 2013 22:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geīmporteerde Benzen ondervang je al door de voorgestelde verhoging van de oldtimergrens. Die voor diesels zou dan naar 40 jaar gaan. Probleem opgelost. Laat dan de rest van de mensen gewoon met rust.
Niet alleen de motor MRB inderdaad, maar ik heb de auto voor als de motor geen optie is, en vooral voor de winterdag als ik ver weg moet. De auto wordt in de praktijk nauwelijks gebruikt om veel km's mee te maken als ik het kan voorkomen; staat stil, kost weinig, en als ik dan toch mee rijd vind ik dat litertje extra niet zo'n probleem.quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef daNpy het volgende:
Beetje zonde om je hobbies op een dergelijke manier af te laten pakken SD.
Alhoewel ik het wel een beetje kan begrijpen, zo hard als de MRB voor de motor gestegen is de afgelopen 4 jaar is niet normaal
Vuile graaiers.
Precies wat ik bedoel; die 153 miljoen die ze ermee moeten vangen kunnen ze eeeaaasy de peasy ergens anders vandaan peuteren. Geef me de begroting maar effe, dan schrap ik denk ik moeiteloos het dubbele, en geen nederlander die daar de dupe van wordt, of het moet er eentje in het pluche zijn die zijn jaarlijkse 'zakenreis' naar Aruba zelf mag betalenquote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat irriteert me nog het meeste inderdaad.
Bezuinigen betekent minder uitgeven. Behalve voor de overheid, daar betekent het gewoon meer belasting heffen
Maar alle projectjes en subsidies gaan gewoon door.
koop een oldtimer motorquote:Op maandag 15 april 2013 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet alleen de motor MRB inderdaad, maar ik heb de auto voor als de motor geen optie is, en vooral voor de winterdag als ik ver weg moet. De auto wordt in de praktijk nauwelijks gebruikt om veel km's mee te maken als ik het kan voorkomen; staat stil, kost weinig, en als ik dan toch mee rijd vind ik dat litertje extra niet zo'n probleem.
Straks mag ik voor de Niksan gaan betalen, weliswaar 'maar' 25% van de normale MRB als ik het goed begrijp, maar voor dat geld heb ik een veel zuiniger Starletje voor de deur staan, heb ik alleen veel minder fun als ik eens met de auto weg moet. Enige voordeeltje blijft de goedkopere verzekering, maar ik heb een aardige no-claim, en dat Starletje kan wederom nooit veel kosten WA en met minimale kilometers.
En vwb dat afpikken van mijn 'hobby' het is gewoon een praktische kwestie, maar ik vind het natuurlijk ook leuk om een beetje iets aparts te rijden en een beetje te sleutelen zo nu en dan. En motorrijden vind ik ook helemaal geweldig, maar ik vind het gewoon zonde om een betaalde auto voor de deur te hebben staan die niks doet. Als ik ervoor moet betalen ga ik er ook in rijdenIk ga dan natuurlijk niet stoppen met motorrijden, maar het dagelijks pendelen op de brommer in weer en wind wordt dan een stuk minder aantrekkelijk, omdat de voordelen een beetje weg zijn.
[..]
Precies wat ik bedoel; die 153 miljoen die ze ermee moeten vangen kunnen ze eeeaaasy de peasy ergens anders vandaan peuteren. Geef me de begroting maar effe, dan schrap ik denk ik moeiteloos het dubbele, en geen nederlander die daar de dupe van wordt, of het moet er eentje in het pluche zijn die zijn jaarlijkse 'zakenreis' naar Aruba zelf mag betalen
Tja ik vind het gewoon een beetje een raar idee ook. Ik bedoel de opbrengt is sowieso erg laag in het licht van de totale begroting. Bezuinig gewoon eerst eens bij jezelf als overheid ipv altijd maar weer lasten te verzwaren.quote:Op maandag 15 april 2013 22:05 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Tja, huid verkopen, beer geschoten, voordat..
die hoek. Nu kan men niet meer terug.
Dat sowiesoquote:Op maandag 15 april 2013 22:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tja ik vind het gewoon een beetje een raar idee ook. Ik bedoel de opbrengt is sowieso erg laag in het licht van de totale begroting. Bezuinig gewoon eerst eens bij jezelf als overheid ipv altijd maar weer lasten te verzwaren.
Nee, motoren hebben een minder lange levensduur als auto's, als dagelijks vervoer is dat geen goed plan.quote:
Heb je wel eens op een goede oude gereden? Met moderne banden? Het enige dat je naar mijn mening inboet is ABS, als je daar waarde aan hecht. Verder zijn die ouwetjes ook primakanttekening: sommige hebben een remmenupgrade nodig. Maar daar heb je het dan ook wel mee gehadquote:Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, motoren hebben een minder lange levensduur als auto's, als dagelijks vervoer is dat geen goed plan.
Uit wat voor geheim rapport komt die kennis van Weekers dan? Hij is ervan overtuigd dat hij 150 miljoen gaat ophalen en daar geloof ik geen snars van. Ik denk dat hij in zijn handen mag knijpen als hij uiteindelijk een kwart van dat bedrag ophaalt.quote:Op maandag 15 april 2013 19:56 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Maar ik ga die aannames niet als keiharde feiten onderbouwen bij een onderhandeling met een staatssecretaris, en dan ook nog eens voet bij stuk houden bij iets wat bij voorbaat al afgeschoten was.
De dagelijkse rijder zal zijn bak over het algemeen standaard WA verzekerd hebben, die zitten ruim over de oldtimerverzekering kilometergrens heen. Nu is daar natuurlijk relatief eenvoudig mee te frauderen maar of men dat risico wil lopen vraag ik me af.quote:En een allrisk oldtimerverzekering kost je ook al gauw 150 tot 300 Euro per jaar, afhankelijk van de taxatiewaarde. WA is een stuk goedkoper, maar niet meer langer 67 Euro per jaar door de verhoging van de assurantiebelasting. Plus dat veel oldtimerverzekeraars al met een brandstoftoeslag werken omdat de veelrijders dwars door Aygootjes heen knalden (die brandstoftoeslag van een aantal grote verzekeraars bevestigt trouwens al dat het beeld van de Fehac gewoon niet klopt).
67? duur ik heb em al vanaf 20 euro per jaar per autoquote:Op maandag 15 april 2013 19:56 schreef Bart-Willem het volgende:
En een allrisk oldtimerverzekering kost je ook al gauw 150 tot 300 Euro per jaar, afhankelijk van de taxatiewaarde. WA is een stuk goedkoper, maar niet meer langer 67 Euro per jaar door de verhoging van de assurantiebelasting.
[..]
LOL!![]()
![]()
Mijn rijstkoker is van '84 weet niet eens precies van wanneer, dus met wat mazzel hoef ik maar een paar maandjes; misschien schors ik hem wel effe. Wadaggie van mensen met een dikke S-Benz? die zijn straks ook dik de sigaar, of mogen op benzine gaan rijden én een kwart betalenquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
1 ding is zeker; de grens wordt meteen naar 30 jaar getrokken (benzine), en dan moeten we nog geluk hebben..
Zit ik dan met mijn Lincoln Towncar (1986) van ik meen ruim 2000kg![]()
Wat te denken van al die Chevy Van's uit 1986 met een dubbele gasbom eronder![]()
Mercedes-volk is sowieso de lul om het maar even zo te zeggen en komen er ook nooit meer vanaf (tenzij export) want de meeste modellen vanaf pak 'm beet 1978 zijn niet echt een liefhebbers auto.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn rijstkoker is van '84 weet niet eens precies van wanneer, dus met wat mazzel hoef ik maar een paar maandjes; misschien schors ik hem wel effe. Wadaggie van mensen met een dikke S-Benz? die zijn straks ook dik de sigaar, of mogen op benzine gaan rijden én een kwart betalen
Nah, ik vind de vanaf 80'ers toevallig wél erg mooi, maar die van ervoor ook. Ik heb er alleen eentje nodig die ik desnoods als daily kan gebruiken, en dan is zo'n <80'er chroombak wel een beetje zonde om de pekel in te prakken. Da's ook de reden dat ik mijn Towncar eruit heb gedaan; die was ook nieuw-nieuwquote:Op dinsdag 16 april 2013 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mercedes-volk is sowieso de lul om het maar even zo te zeggen en komen er ook nooit meer vanaf (tenzij export) want de meeste modellen vanaf pak 'm beet 1978 zijn niet echt een liefhebbers auto.
Ik heb ook nog een Caprice uit 1984 (zie V&A) nou is deze wel in nieuwstaat en dicht tegen de 30 jaar dus zit hier niet echt mee in
Ik vind alleen een bomvolle SEL wat hebben en een 500SEC, heb deze ook een gehad 2 jaar terug:quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, ik vind de vanaf 80'ers toevallig wél erg mooi, maar die van ervoor ook. Ik heb er alleen eentje nodig die ik desnoods als daily kan gebruiken, en dan is zo'n <80'er chroombak wel een beetje zonde om de pekel in te prakken. Da's ook de reden dat ik mijn Towncar eruit heb gedaan; die was ook nieuw-nieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ook compleet in nieuwstaat en had er veel spijt van toen ik hem verkocht. Maarja ik had de Caprice op het oog en wilde weer wat anders![]()
De koper had er een maand later al een gasbom in liggen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Misschien 400k op kenteken, maar dat rijdt echt niet allemaal rond, bij lange na niet. Onmogelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:06 schreef Bart-Willem het volgende:
Het gaat om 300k auto's ouder dan 25 jaar. Daar tellen dus auto's van 1988 enzo ook bij mee he.En de VolvoKV laat alleen auto's van bepaalde types toe, als je daar met een 740 aankomt wordt je met pek en veren weggejaagd.
Edit: sterker nog, het zijn meer dan 410.000 oldtimers!In 2010 waren het er al 410k, in 2011 en 2012 is er nog flink extra geimporteerd (met name diesels in 2011). Zie http://www.oldtimernieuws(...)-10-jaar-verdubbeld/. Het aantal is de laatste 10 jaar verdubbeld.
En laten die cijfers van de Fehac nou grotendeels gebaseerd zijn op oudere gegevens.
Het CPL mag niet overal gelijk hebben in hun rapport, maar dat van de Fehac is beschamender.
Zeker ná 2007 (de jongste cijfers in het Fehac-rapport zijn van 2007 en die zijn nog eens een aanname ook) is de import van 86'er diesels echt gigantisch toegenomen.
Ik denk dat de gemiddelde motor een langere levensduur heeft dan de gemiddelde auto... Mijn motor is nu 19 jaar oud, dat heeft mijn auto nooit gehaaldquote:Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, motoren hebben een minder lange levensduur als auto's, als dagelijks vervoer is dat geen goed plan.
iedereen moet en zal betalen!! Ik zou het veel redelijker vinden die vrijstelling voor die zogenaamde A label auto's af te schaffen per direct. (De Aygo's, Priussen etc.). Die vrijstelling is gebaseerd op een foutieve meetmethode en bovendien is het juist het kopen van nieuwe auto;s dat relatief voor veel vervuiling zorgt.. Electrische auto;s zouden een extra hoge heffing moeten betalen. ivm de milieubelastende accu;s.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:02 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde motor een langere levensduur heeft dan de gemiddelde auto... Mijn motor is nu 19 jaar oud, dat heeft mijn auto nooit gehaald
Juist omdat een motor weinig gebruikt wordt, en meestal binnen staat, heeft-ie weinig te lijden. En het aantal mensen dat een oldtimer motor dagelijks gebruikt zal vrij klein zijn.
Dubieus dat de motorrijtuigenbelasting voor motoren met zo'n 20% per jaar stijgt!
In leeftijd wel, maar niet in kilometers. De meeste motoren houden het na 100 - 150K wel voor gezien, en zijn dus niet geschikt om jarenlang woon - werk op te rijden zonder ernstig hoge bijkomende onderhoudskosten. Daarbij is motorrijden lang niet zo goedkoop als men altijd denkt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:02 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde motor een langere levensduur heeft dan de gemiddelde auto... Mijn motor is nu 19 jaar oud, dat heeft mijn auto nooit gehaald
Juist omdat een motor weinig gebruikt wordt, en meestal binnen staat, heeft-ie weinig te lijden. En het aantal mensen dat een oldtimer motor dagelijks gebruikt zal vrij klein zijn.
Dubieus dat de motorrijtuigenbelasting voor motoren met zo'n 20% per jaar stijgt!
Heel typisch ook dat de VORIGE regeling, waarbij de oldtimerleeftijd tussen 2013 en 2021 langzaam omhoog gaat, alweer ongedaan wordt gemaakt voordat dit in werking is getreden! Dat maakt het "werk" dat deze ambtenaren voor die regeling hebben gedaan meteen compleet zinloos, en zo houden ze zichzelf aan het werk met steeds weer een kleine verandering aan regelgeving. Zonder veranderingen geen politici! Stabiliteit is principieel ongewenst voor die lui!
ik zal niet veel hoeven te betalen, 54 kilo rijklaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:27 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat er in 2016 ook nog mrb voor voor brommertjes bij komt en in 2020 ook fiets belasting.......
Maar juist de elektrische auto's krijgen voordeligere regels... Neem dit bakbeest:quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:24 schreef Sounddragon het volgende:
Afschaffing van de subsidie op milieuhokken zou idd ook kunnen, daar loopt nog genoeg geld de schatkist uit, maar dat komt er gewoon nog bij in 2014, volgens mij waren die regels al aangescherpt
10,= per kg per jaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:30 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik zal niet veel hoeven te betalen, 54 kilo rijklaar
sterker nog, deze auto;s zijn enorm milieubelastend in de hele keten. Verder zie ik dagelijks de jakkerende prius leaserijders op de linkerbaan, niet alleen een vervuiler en asorijder op de weg, maar ook voor het oog. maar wel lekker 0% bijtelling, dit is gewoon niet te verkopen als je de zuinige en in de keten wel milieuvriendelijke oldtimers ineens het volle pond moeten betalen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Maar juist de elektrische auto's krijgen voordeligere regels... Neem dit bakbeest:
[ afbeelding ]
Als leaseauto geen bijtelling omdat je hem thuis elektrisch kan opladen... Alsof iemand met tankpas z'n eigen stroom gaat gebruiken!
Op de eigen zaak nog voordeliger: "Geen 44.500 maar vanaf 6.000 euro netto investering"... Compleet van de pot gerukt dat de overheid dusdanig veel fiscale trucs uithaalt dat (bij voldoende inkomen) 85% van de prijs door de fiscus wordt betaald.
En wat voegt het netto toe voor het milieu? Niets!
Daarom zei ie ook 2014quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Maar juist de elektrische auto's krijgen voordeligere regels... Neem dit bakbeest:
[ afbeelding ]
Als leaseauto geen bijtelling omdat je hem thuis elektrisch kan opladen... Alsof iemand met tankpas z'n eigen stroom gaat gebruiken!
Op de eigen zaak nog voordeliger: "Geen 44.500 maar vanaf 6.000 euro netto investering"... Compleet van de pot gerukt dat de overheid dusdanig veel fiscale trucs uithaalt dat (bij voldoende inkomen) 85% van de prijs door de fiscus wordt betaald.
En wat voegt het netto toe voor het milieu? Niets!
Irrelevant. Modewoord is CO2, en de productie vindt niet plaats in Nederland.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
sterker nog, deze auto;s zijn enorm milieubelastend in de hele keten.
Zonder het fiscale beleid hier zou er vrijwel geen Prius in Nederland rijden. Vergelijk andere landen maar eens!quote:Verder zie ik dagelijks de jakkerende prius leaserijders op de linkerbaan, niet alleen een vervuiler en asorijder op de weg, maar ook voor het oog. maar wel lekker 0% bijtelling
De grootste vervuiling van oldtimers komt uit daadwerkelijk schadelijke stoffen, die daadwerkelijk in de leefomgeving worden uitgestoten. En daarin zijn ze veel slechter dan bijvoorbeeld een Prius, of elke andere moderne auto die aan moderne eisen voldoet.quote:dit is gewoon niet te verkopen als je de zuinige en in de keten wel milieuvriendelijke oldtimers ineens het volle pond moeten betalen.
Wat wordt het percentage dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:28 schreef Actaeon het volgende:
Daarom zei ie ook 2014Dan worden alle regels aangescherpt en kan je de Outlander ook niet meer leasen tegen 0% bijtelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |