precies, maar ik ben niet eens 18 en zit nog op school.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef powerflux het volgende:
gewoon kopen die klassieker! het is nog steeds die ene auto die je wil.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 10 april 2013 14:02 schreef laucas het volgende:
Ik liep ook met de gedachten om een oldtimer aan te schaffen. Even afwachten dus.
Er is ook geen algemeen oldtimer topic op Fok?
doe eens x12quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:44 schreef Bart-Willem het volgende:
En daarbij: wat zijn die paar tientjes nou op de overige kosten die je maakt?
twitter:KNACnl twitterde op woensdag 10-04-2013 om 16:55:01Vandaag nog geen plannen over de wijziging van de #MRBvrijstelling Maandag gaat overleg met Weekers verder. reageer retweet
Idd...quote:Op woensdag 10 april 2013 17:12 schreef Bart-Willem het volgende:
Wat een prul-land is het toch ook. Heel oldtimer-Nederland keek naar vandaag uit, krijg je dit.
Ja godver, ik hoop zaterdag te gaan kijken bij een 'nieuwe'.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:58 schreef AchJa het volgende:
twitter:KNACnl twitterde op woensdag 10-04-2013 om 16:55:01Vandaag nog geen plannen over de wijziging van de #MRBvrijstelling Maandag gaat overleg met Weekers verder. reageer retweet
maar ze zijn allemaal NIET dagelijks.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:30 schreef Bart-Willem het volgende:
Maar met alle 12 rij je niet dagelijks.Je kan ervan uitgaan dat een dagelijkse gewoon belasting gaat betalen en niet-dagelijkse niet.
En ze mogen wel eens op de proppen komen met dat voorstel.Of heeft de Fehac ons weer gefopt?
Ik word er een beetje moe van eerlijk gezegd.. Ik ga het gewoon op me af laten komen en een beetje van het ergste uitgaan. We zien het wel *zucht*quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Bart-Willem het volgende:
De niet-daily drivers zullen naar verwachting belastingvrij blijven (al dan niet met dagenkaart of iets dergelijks), dus je zit nog goed.
Ik vrees alleen dat het erger wordt dan verwacht: men had verwacht dat vandaag iets bekend zou worden, maar de betrokken partijen zijn er niet over uit. Wat dus zou kunnen inhouden dat bijv. de Fehac, Knac en Bovag zich (totaal) niet kunnen vinden in het plan dat Weekers bedacht had. Volgens BNR lijkt het daar ook op.
Ze moeten toch ergens een gaatje vinden om de garage belastingvrij te houden.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Bart-Willem het volgende:
Het duurt gewoon te lang vind ik. Stelletje zeur-gepensioneerden die de boel vertragen met hun hobbyclubs en elk detail 100x moeten overleggen en uitmeten.![]()
maar wie betaald dat?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Bart-Willem het volgende:
De niet-daily drivers zullen naar verwachting belastingvrij blijven (al dan niet met dagenkaart of iets dergelijks), dus je zit nog goed.
als men nu slim is doet men niets aan de oldtimer regeling, schaft men de wegenbelasting af en haalt alle opbrengsten uit de brandstofaccijns. Er kan makkelijk een euro per liter bij. Dan straf je niet bezit, maar beperk je gebruik.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:26 schreef Bart-Willem het volgende:
Gezien het feit dat die 150 miljoen opbrengsten hoe dan ook gehaald moeten worden: de oldtimerbezitter of ze verhogen de wegenbelasting voor alle automobilisten.
En worden alle producten duurder vanwegen de transportkosten.....quote:Op donderdag 11 april 2013 14:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
als men nu slim is doet men niets aan de oldtimer regeling, schaft men de wegenbelasting af en haalt alle opbrengsten uit de brandstofaccijns. Er kan makkelijk een euro per liter bij. Dan straf je niet bezit, maar beperk je gebruik.
Jep dat zou een goede zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
als men nu slim is doet men niets aan de oldtimer regeling, schaft men de wegenbelasting af en haalt alle opbrengsten uit de brandstofaccijns. Er kan makkelijk een euro per liter bij. Dan straf je niet bezit, maar beperk je gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |