Astublieft. Een harde knal waar geen explosieven aan te pas kwamen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:18 schreef polderturk het volgende:
[..]
Een plausibele verklaring is dat de explosieven voor 9/11 zijn aangebracht. En er zijn zeker wel mensen die explosies hebben gehoord. Klik op de link hieronder.
Dat is juist het 'mooie'. Hoe je het ook wendt, of keert, het WAS een 'conspiracy'.quote:Op zondag 7 april 2013 20:00 schreef Montagui het volgende:
Geen enkel antwoord had iets uitgemaakt. Er is die dag zoveel gebeurd dat wat voor antwoord men ook zou geven er altijd ruimte bleef voor conspiracy.
Je zou een uitstekend demagoog kunnen zijn, heb je je al bij de PVV gemeld?quote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef polderturk het volgende:
Ik blijf het zeggen en herhalen. Het is klinklare onzin dat brandweermannen kunnen voorspellen dat zo een machtig gebouw als WTC7 dezelfde dag ineenstort. Niemand heeft hier een plausibele verklaring voor kunnen geven. Pure onzin en iedereen met een beetje verstand weet dat het onzin is.
Kom maar op met de verklaring dan. Waarom geef je niet toe dat je het officiele verhaal niet gelooft? Waarom geeft je niet toe dat je weet dat 9/11 een inside job is?quote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je zou een uitstekend demagoog kunnen zijn, heb je je al bij de PVV gemeld?
quote:Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef polderturk het volgende:
[..]
Kom maar op met de verklaring dan. Waarom geef je niet toe dat je het officiele verhaal niet gelooft? Waarom geeft je niet toe dat je weet dat 9/11 een inside job is?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jij bent een overheid spion!
Ik heb nog wel wat sommetjes van drie jaar geleden die jij nog niet hebt opgelost.quote:Op zondag 7 april 2013 21:54 schreef THEFXR het volgende:
hebben jullie nog nieuwe zaken/feiten? ipv dingen te herhalen uit 2005 of eerder.
Snap je ondertussen al dat staal niet hoeft te smelten om zijn kracht te verliezen?quote:Op zondag 7 april 2013 21:54 schreef THEFXR het volgende:
hebben jullie nog nieuwe zaken/feiten? ipv dingen te herhalen uit 2005 of eerder.
tuurlijk, betekent niet dat het de oorzaak van het opblazen van het wtc isquote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Snap je ondertussen al dat staal niet hoeft te smelten om zijn kracht te verliezen?
ik zit hier niet op school, trolly, stop ze lekker in je hol, die sommetjes misschien vult het nog wat.quote:Op zondag 7 april 2013 21:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat sommetjes van drie jaar geleden die jij nog niet hebt opgelost.
Wauw vooruitgangquote:Op zondag 7 april 2013 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk, betekent niet dat het de oorzaak van het opblazen van het wtc is
Jij doet een voorstel tot anale seks, polderturk komt bijkans klaar door z'n reet af te vegen met de officiele lezing: "oooohhhh.....". Stelletje viespeuken!quote:Op zondag 7 april 2013 22:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zit hier niet op school, trolly, stop ze lekker in je hol, die sommetjes misschien vult het nog wat.
alsof die engineer van de wtc daar geen rekening heeft mee gehoudenquote:Op zondag 7 april 2013 22:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wauw vooruitgang
En nee, niet de enige factor. Thermische expansie heb je bijvoorbeeld ook nog.
Snap je niet dat NIST loog. En dat post-911 natuurkunde quatsch is. Face it!quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Snap je ondertussen al dat staal niet hoeft te smelten om zijn kracht te verliezen?
zo vies, denk je wel, jaquote:Op zondag 7 april 2013 22:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij doet een voorstel tot anale seks, polderturk komt bijkans klaar door z'n reet af te vegen met de officiele lezing: "oooohhhh.....". Stelletje viespeuken!
Jij bent degene die oneerbare voorstellen doet, mallerd. Waarom dan niet eens echt heel vies doen, door bijv een sommetje op te lossen? Jij en ik. Samen.quote:
Ja, wat vond die eigenlijk van de ondergang van z'n gebouw?quote:Op zondag 7 april 2013 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alsof die engineer van de wtc daar geen rekening heeft mee gehouden
He bah, smeerpijpquote:Op zondag 7 april 2013 22:24 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij bent degene die oneerbare voorstellen doet, mallerd. Waarom dan niet eens echt heel vies doen, door bijv een sommetje op te lossen? Jij en ik. Samen.
Hadden ze ook. Daarom gebruiken ze ook brandwerende materialen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alsof die engineer van de wtc daar geen rekening heeft mee gehouden
Jouw begrip van natuurkunde is daar veel te laag voor.quote:Op zondag 7 april 2013 22:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Snap je niet dat NIST loog. En dat post-911 natuurkunde quatsch is. Face it!
You're so completly wrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |