Dat was Cursequote:Op vrijdag 5 april 2013 00:41 schreef jespertje het volgende:
Veigar zal nu vast wel weer vaker worden gespeeld, aangezien CLG net met Veigar speelde tegen GGU.
Ik heb niks gevolgd, zijn die zoveel beter/slechter dan de EU platinum spelers dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:28 schreef absoluteinsanity het volgende:
Het enige wat ik heb geleerd van deze NA games is dat die regio inderdaad een grap is vergeleken met EU. Allemaal platinum 'pro' spelers daar
hoe langer je speelt, hoe minder dat wordt. Vooral hogere niveaus in ranked hebben veel minder feeders en quiters.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:32 schreef Desiler het volgende:
Het concept van dit spel is hartstikke leuk, als je een goed team hebt heb ik er ook echt plezier van. Maar zodra ik een match join heb ik of een noob team die worden gefeed, kom je weer 1v1 met Master Yi die je gewoon bijna ko'd met zn Q. of dan connect je en dan heb je alweer een ragequiter. Daarom kan ik dit spel gewoon NIET leuk vinden ik weet dat het een teamspel is maar met retarded team mates is dit spel zo bout...
Het levelen op LoL gaat echt fucked up langzaam, ben pas level 16 ofzo.. En om goed te levelen moet je beetje kills maken en winnen. Al sta ik mid gaat t tijdje goed en ja hoor "SUMMONER HAS LEFT THE GAME" en dan zie ik top alweer helemaal instorten. En dan binnen 4 minuten is t gewoon helemaal klaar worden mijn teammates gekilled en is er een Blitzcrank of Fiddelsticks of Yi die gewoon fucking OP zijn en gwn makkelijk heel het team slachten. Jammer de PVP in dit spel is leuk maar zodra jij een betere build hebt dan die andere pak je hem gewoon al ben je maar 1/2 HP en hij full HP. Daar houd het een beetje voor mij op denk ik dan nu en dan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
hoe langer je speelt, hoe minder dat wordt. Vooral hogere niveaus in ranked hebben veel minder feeders en quiters.
Dat is echt laag lvl crisis ja. Fiddlesticks en yi zijn één van de slechtste champions in het spel. Als ej vll 30 bent en zo'n 800 games achter de rug hebt gaat het veel beter. Mensen hebben zelf dan ook wat ervaring en zullen niet meer zo gauw feeden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:36 schreef Desiler het volgende:
[..]
Het levelen op LoL gaat echt fucked up langzaam, ben pas level 16 ofzo.. En om goed te levelen moet je beetje kills maken en winnen. Al sta ik mid gaat t tijdje goed en ja hoor "SUMMONER HAS LEFT THE GAME" en dan zie ik top alweer helemaal instorten. En dan binnen 4 minuten is t gewoon helemaal klaar worden mijn teammates gekilled en is er een Blitzcrank of Fiddelsticks of Yi die gewoon fucking OP zijn en gwn makkelijk heel het team slachten. Jammer de PVP in dit spel is leuk maar zodra jij een betere build hebt dan die andere pak je hem gewoon al ben je maar 1/2 HP en hij full HP. Daar houd het een beetje voor mij op denk ik dan nu en dan.
Was ik maar lvl 30quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:38 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat is echt laag lvl crisis ja. Fiddlesticks en yi zijn één van de slechtste champions in het spel. Als ej vll 30 bent en zo'n 800 games achter de rug hebt gaat het veel beter. Mensen hebben zelf dan ook wat ervaring en zullen niet meer zo gauw feeden.
Ook op lvl 30 heb je die. Maakt geen zak uit. Als je het nu al niet leuk vind kan je beter stoppen. Want eer je ranked bent en een beetje hoog speelt ben je een jaar verderquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef Desiler het volgende:
[..]
Was ik maar lvl 30, dit verneukt heel het spel voor mij
Ga er ook mee stoppen, zit geen skill inquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ook op lvl 30 heb je die. Maakt geen zak uit. Als je het nu al niet leuk vind kan je beter stoppen. Want eer je ranked bent en een beetje hoog speelt ben je een jaar verder
Als je bijna dood bent je ulti gebruiken. Je Q en W en E en je loopt lachend weg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Gewoon van 1-30 alleen maar Tryndamere spelen, je slacht iedere noob af in 3 klappen
Dat komt omdat jij meer verliest dan wint.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ook op lvl 30 heb je die. Maakt geen zak uit. Als je het nu al niet leuk vind kan je beter stoppen. Want eer je ranked bent en een beetje hoog speelt ben je een jaar verder
Hangt van de situatie af.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:59 schreef Salamando het volgende:
BOTRK op elke ADC of alleen op bepaalde?
Zeker geen bullshit. Dignitas en Curse zouden mee kunnen draaien in Europa, maar elk ander NA LCS team zou compleet gestomped worden. Ze lacken basic mechanics, picking knowledge en spelen geheel geimprovoseerd spel. Diamond 1 NA is Diamond 5 EU, gok ik ongeveer. GGU zou zelfs vernederd worden op EU go4lol.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:43 schreef Snorrenbaard het volgende:
Echt zn bullshit dat NA slechter zou zijn dan EU, TSM en Curse zouden in EU ook bij de topteams zitten.
Je doet graag mensen aanvallen is het niet ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:11 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij meer verliest dan wint.
elkequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:59 schreef Salamando het volgende:
BOTRK op elke ADC of alleen op bepaalde?
Mensen scholden me uit omdat ik hem haalde op Ezquote:
Nee, het is gewoon niet de bedoeling dat je onwaarheden gaat aandragen. Als iemand goed speelt komt ie bij goeie mensen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je doet graag mensen aanvallen is het niet ?
Current health in physical dammage. Dus armor rekent er ook nog eens af.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:50 schreef Snorrenbaard het volgende:
Door die passive die 5% van max hp afschiet (tank met 3000hp is dus in 20 schoten kapot, zonder base AD en crit gerekent), ik vind em eigenlijk nog steeds wel OP, maar aangezien mijn enemys hem haast nooit bouwen ben ik er wel blij mee.
Die liggen weer wat voor op Europa. Daar is de cultuur nog beter dan bij ons en is gamen niet zo een unexplored schaamte als nu in de andere regio's het geval is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:32 schreef Stevenzenl het volgende:
Die all star games lijken me best tof. Snap niet dat ik nog niet genomineerd ben. Carry behoorlijk vaak in Bronze 4, alleen niet tijdens promotion-matches. Iedere keer als ik zover ben doet iemand een blik trolls opentrekken.
Anyways. Kunnen de Europeanen zich meten met de Aziaten of liggen hun zoals gebruikelijk voor op ons?
Afgezien daarvan denk ik dat ook gewoon dat Aziaten beter zijn in dit soort games. Fijne motoriek etc.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:45 schreef absoluteinsanity het volgende:
[..]
Die liggen weer wat voor op Europa. Daar is de cultuur nog beter dan bij ons en is gamen niet zo een unexplored schaamte als nu in de andere regio's het geval is.
Ik denk niet dat genetische eigenschappen er een rol in spelen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Afgezien daarvan denk ik dat ook gewoon dat Aziaten beter zijn in dit soort games. Fijne motoriek etc.
Maar diezelfde toewijding en wil tot verbeteren hebben de topteams uit EU en US ook. Ik denk dat TSM echt niet minder gamed dan, pak hem beet, TPA.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik denk niet dat genetische eigenschappen er een rol in spelen hoor
Meer de cultuur van toewijding, jezelf willen verbeteren & discipline
Ik denk dus wel dat aziatische teams meer uren per week in de week met league bezig zijn, maar geen idee hoe de realiteit is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar diezelfde toewijding en wil tot verbeteren hebben de topteams uit EU en US ook. Ik denk dat TSM echt niet minder gamed dan, pak hem beet, TPA.
En in zekere zin kan je toewijding, jezelf willen verbeteren en discipline ook toeschrijven aan genetica
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En met die ogen van ze kunnen ze beter focussen op het scherm, ze hebben stukken minder afleiding tijdens het gamen. Dat scheelt ook een stuk.
wat?quote:
Welkom op het internetquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef dustbrain het volgende:
[..]
wat?
heeft ie dat zelf gefotoshopt en online gezet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're slowly approaching inevitable death.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef dustbrain het volgende:
[..]Je plaatje werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'T is dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt mij een goed plan, jij begint.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
'T is dezeIk DM wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat lijkt mij een goed plan, jij begint.
Waarom is er geen leuke LoL hentai te vinden![]()
Nee ik werd zomaar gedc en hij zei "server is busy" zit nu in queue.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zit nog in client
probeer: thereisnosecreturflevel
Die is er wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik DM wel.
Waarom is er geen leuke LoL hentai te vinden
Gast.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik DM wel.
Waarom is er geen leuke LoL hentai te vinden
Ik dacht dat je gestopt was.quote:
Ik ook niet, zat midden in een match.quote:
Riot heeft mij gestopt. Permabans. Ben wel benieuwd hoe die Leagues werken dus lvl nu een smurf.quote:
Heb ik ok. Wat een tering zooi.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:43 schreef Lamabal het volgende:
Heerlijk, ik moet reconnecten aan een match die niet begonnen is.
Hoe de fuck krijg je dat eigenlijk voor mekaar?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Riot heeft mij gestopt. Permabans. Ben wel benieuwd hoe die Leagues werken dus lvl nu een smurf.
Gewoon elke game flamen, 8 keer gebanned worden, dan zijn ze er vanzelf een keer klaar meequote:Op vrijdag 5 april 2013 19:13 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je dat eigenlijk voor mekaar?
Pas na acht keer een perma? Dat is best zwak.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gewoon elke game flamen, 8 keer gebanned worden, dan zijn ze er vanzelf een keer klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |