Als je bijna dood bent je ulti gebruiken. Je Q en W en E en je loopt lachend weg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Gewoon van 1-30 alleen maar Tryndamere spelen, je slacht iedere noob af in 3 klappen
Dat komt omdat jij meer verliest dan wint.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ook op lvl 30 heb je die. Maakt geen zak uit. Als je het nu al niet leuk vind kan je beter stoppen. Want eer je ranked bent en een beetje hoog speelt ben je een jaar verder
Hangt van de situatie af.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:59 schreef Salamando het volgende:
BOTRK op elke ADC of alleen op bepaalde?
Zeker geen bullshit. Dignitas en Curse zouden mee kunnen draaien in Europa, maar elk ander NA LCS team zou compleet gestomped worden. Ze lacken basic mechanics, picking knowledge en spelen geheel geimprovoseerd spel. Diamond 1 NA is Diamond 5 EU, gok ik ongeveer. GGU zou zelfs vernederd worden op EU go4lol.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:43 schreef Snorrenbaard het volgende:
Echt zn bullshit dat NA slechter zou zijn dan EU, TSM en Curse zouden in EU ook bij de topteams zitten.
Je doet graag mensen aanvallen is het niet ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:11 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij meer verliest dan wint.
elkequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:59 schreef Salamando het volgende:
BOTRK op elke ADC of alleen op bepaalde?
Mensen scholden me uit omdat ik hem haalde op Ezquote:
Nee, het is gewoon niet de bedoeling dat je onwaarheden gaat aandragen. Als iemand goed speelt komt ie bij goeie mensen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je doet graag mensen aanvallen is het niet ?
Current health in physical dammage. Dus armor rekent er ook nog eens af.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:50 schreef Snorrenbaard het volgende:
Door die passive die 5% van max hp afschiet (tank met 3000hp is dus in 20 schoten kapot, zonder base AD en crit gerekent), ik vind em eigenlijk nog steeds wel OP, maar aangezien mijn enemys hem haast nooit bouwen ben ik er wel blij mee.
Die liggen weer wat voor op Europa. Daar is de cultuur nog beter dan bij ons en is gamen niet zo een unexplored schaamte als nu in de andere regio's het geval is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:32 schreef Stevenzenl het volgende:
Die all star games lijken me best tof. Snap niet dat ik nog niet genomineerd ben. Carry behoorlijk vaak in Bronze 4, alleen niet tijdens promotion-matches. Iedere keer als ik zover ben doet iemand een blik trolls opentrekken.
Anyways. Kunnen de Europeanen zich meten met de Aziaten of liggen hun zoals gebruikelijk voor op ons?
Afgezien daarvan denk ik dat ook gewoon dat Aziaten beter zijn in dit soort games. Fijne motoriek etc.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:45 schreef absoluteinsanity het volgende:
[..]
Die liggen weer wat voor op Europa. Daar is de cultuur nog beter dan bij ons en is gamen niet zo een unexplored schaamte als nu in de andere regio's het geval is.
Ik denk niet dat genetische eigenschappen er een rol in spelen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Afgezien daarvan denk ik dat ook gewoon dat Aziaten beter zijn in dit soort games. Fijne motoriek etc.
Maar diezelfde toewijding en wil tot verbeteren hebben de topteams uit EU en US ook. Ik denk dat TSM echt niet minder gamed dan, pak hem beet, TPA.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik denk niet dat genetische eigenschappen er een rol in spelen hoor
Meer de cultuur van toewijding, jezelf willen verbeteren & discipline
Ik denk dus wel dat aziatische teams meer uren per week in de week met league bezig zijn, maar geen idee hoe de realiteit is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar diezelfde toewijding en wil tot verbeteren hebben de topteams uit EU en US ook. Ik denk dat TSM echt niet minder gamed dan, pak hem beet, TPA.
En in zekere zin kan je toewijding, jezelf willen verbeteren en discipline ook toeschrijven aan genetica
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En met die ogen van ze kunnen ze beter focussen op het scherm, ze hebben stukken minder afleiding tijdens het gamen. Dat scheelt ook een stuk.
wat?quote:
Welkom op het internetquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef dustbrain het volgende:
[..]
wat?
heeft ie dat zelf gefotoshopt en online gezet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're slowly approaching inevitable death.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef dustbrain het volgende:
[..]Je plaatje werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |