Dat was Cursequote:Op vrijdag 5 april 2013 00:41 schreef jespertje het volgende:
Veigar zal nu vast wel weer vaker worden gespeeld, aangezien CLG net met Veigar speelde tegen GGU.
Ik heb niks gevolgd, zijn die zoveel beter/slechter dan de EU platinum spelers dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:28 schreef absoluteinsanity het volgende:
Het enige wat ik heb geleerd van deze NA games is dat die regio inderdaad een grap is vergeleken met EU. Allemaal platinum 'pro' spelers daar
hoe langer je speelt, hoe minder dat wordt. Vooral hogere niveaus in ranked hebben veel minder feeders en quiters.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:32 schreef Desiler het volgende:
Het concept van dit spel is hartstikke leuk, als je een goed team hebt heb ik er ook echt plezier van. Maar zodra ik een match join heb ik of een noob team die worden gefeed, kom je weer 1v1 met Master Yi die je gewoon bijna ko'd met zn Q. of dan connect je en dan heb je alweer een ragequiter. Daarom kan ik dit spel gewoon NIET leuk vinden ik weet dat het een teamspel is maar met retarded team mates is dit spel zo bout...
Het levelen op LoL gaat echt fucked up langzaam, ben pas level 16 ofzo.. En om goed te levelen moet je beetje kills maken en winnen. Al sta ik mid gaat t tijdje goed en ja hoor "SUMMONER HAS LEFT THE GAME" en dan zie ik top alweer helemaal instorten. En dan binnen 4 minuten is t gewoon helemaal klaar worden mijn teammates gekilled en is er een Blitzcrank of Fiddelsticks of Yi die gewoon fucking OP zijn en gwn makkelijk heel het team slachten. Jammer de PVP in dit spel is leuk maar zodra jij een betere build hebt dan die andere pak je hem gewoon al ben je maar 1/2 HP en hij full HP. Daar houd het een beetje voor mij op denk ik dan nu en dan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
hoe langer je speelt, hoe minder dat wordt. Vooral hogere niveaus in ranked hebben veel minder feeders en quiters.
Dat is echt laag lvl crisis ja. Fiddlesticks en yi zijn één van de slechtste champions in het spel. Als ej vll 30 bent en zo'n 800 games achter de rug hebt gaat het veel beter. Mensen hebben zelf dan ook wat ervaring en zullen niet meer zo gauw feeden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:36 schreef Desiler het volgende:
[..]
Het levelen op LoL gaat echt fucked up langzaam, ben pas level 16 ofzo.. En om goed te levelen moet je beetje kills maken en winnen. Al sta ik mid gaat t tijdje goed en ja hoor "SUMMONER HAS LEFT THE GAME" en dan zie ik top alweer helemaal instorten. En dan binnen 4 minuten is t gewoon helemaal klaar worden mijn teammates gekilled en is er een Blitzcrank of Fiddelsticks of Yi die gewoon fucking OP zijn en gwn makkelijk heel het team slachten. Jammer de PVP in dit spel is leuk maar zodra jij een betere build hebt dan die andere pak je hem gewoon al ben je maar 1/2 HP en hij full HP. Daar houd het een beetje voor mij op denk ik dan nu en dan.
Was ik maar lvl 30quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:38 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat is echt laag lvl crisis ja. Fiddlesticks en yi zijn één van de slechtste champions in het spel. Als ej vll 30 bent en zo'n 800 games achter de rug hebt gaat het veel beter. Mensen hebben zelf dan ook wat ervaring en zullen niet meer zo gauw feeden.
Ook op lvl 30 heb je die. Maakt geen zak uit. Als je het nu al niet leuk vind kan je beter stoppen. Want eer je ranked bent en een beetje hoog speelt ben je een jaar verderquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef Desiler het volgende:
[..]
Was ik maar lvl 30, dit verneukt heel het spel voor mij
Ga er ook mee stoppen, zit geen skill inquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ook op lvl 30 heb je die. Maakt geen zak uit. Als je het nu al niet leuk vind kan je beter stoppen. Want eer je ranked bent en een beetje hoog speelt ben je een jaar verder
Als je bijna dood bent je ulti gebruiken. Je Q en W en E en je loopt lachend weg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Gewoon van 1-30 alleen maar Tryndamere spelen, je slacht iedere noob af in 3 klappen
Dat komt omdat jij meer verliest dan wint.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ook op lvl 30 heb je die. Maakt geen zak uit. Als je het nu al niet leuk vind kan je beter stoppen. Want eer je ranked bent en een beetje hoog speelt ben je een jaar verder
Hangt van de situatie af.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:59 schreef Salamando het volgende:
BOTRK op elke ADC of alleen op bepaalde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |