'T is dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt mij een goed plan, jij begint.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
'T is dezeIk DM wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat lijkt mij een goed plan, jij begint.
Waarom is er geen leuke LoL hentai te vinden![]()
Nee ik werd zomaar gedc en hij zei "server is busy" zit nu in queue.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zit nog in client
probeer: thereisnosecreturflevel
Die is er wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik DM wel.
Waarom is er geen leuke LoL hentai te vinden
Gast.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik DM wel.
Waarom is er geen leuke LoL hentai te vinden
Ik dacht dat je gestopt was.quote:
Ik ook niet, zat midden in een match.quote:
Riot heeft mij gestopt. Permabans. Ben wel benieuwd hoe die Leagues werken dus lvl nu een smurf.quote:
Heb ik ok. Wat een tering zooi.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:43 schreef Lamabal het volgende:
Heerlijk, ik moet reconnecten aan een match die niet begonnen is.
Hoe de fuck krijg je dat eigenlijk voor mekaar?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Riot heeft mij gestopt. Permabans. Ben wel benieuwd hoe die Leagues werken dus lvl nu een smurf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |