Ik ben naast de weightgainers ook meer en beter gaan eten dus dat moet goedkomenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je niet beter normaal leert eten, ben je je vet binnen een maand weer kwijt. Tenzij je de rest van je leven op weightgainers ( = poedersuikers + poedereiwitten) wil leven.
Smooth gamequote:Op donderdag 4 april 2013 01:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij heeft mij een keer horen praten met iemand over mijn eet en trainschema.
Heh; zo erg is het allemaal niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:48 schreef star_gazer het volgende:
Zeg godenzonen, wat is deze nu weer? Mods? Sluiten? Lol wut?
Oorlogje met 'gezond slank' aka de pro-ana club?
Ik ben nog geen 30. Misschien klopt het wel!quote:Op donderdag 4 april 2013 09:38 schreef Kerol het volgende:
Motherfucker, dit meen je niet.
Zat zonet een gesprek mee te luisteren in de bus (ov) en een gast zei: ja ik doe ook beetje aan trainen maar die shakes gebruik k niet joh, dan ben je met je dertigste serieus al dood, zo ongezond is dat
Heb ze maar aangekeken met eenhoofd.
Zyzz ging ook voor zijn 30ste dood, volgens mij heeft hij gelijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:38 schreef Kerol het volgende:
Zat zonet een gesprek mee te luisteren in de bus (ov) en een gast zei: ja ik doe ook beetje aan trainen maar die shakes gebruik k niet joh, dan ben je met je dertigste serieus al dood, zo ongezond is dat
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:40 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6536080/9cb18d7f/gangzwemmen.html
Nieuwe workout voor mijn benen gevonden.
Gaat ze geen beter uitzicht van krijgen, paar van die "paas eieren" boven je gezicht te bungelen.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:48 schreef kaasplankje het volgende:
Tja vrouwen hebben vaak ervaring met zo'n standje.
Ik moest lachen, ziet er grappig uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:40 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:38 schreef Kerol het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 30. Misschien klopt het wel!
als je zelf maar goed uitzicht heb togquote:Op donderdag 4 april 2013 10:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gaat ze geen beter uitzicht van krijgen, paar van die "paas eieren" boven je gezicht te bungelen.
True.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je zelf maar goed uitzicht heb tog
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zyzz ging ook voor zijn 30ste dood, volgens mij heeft hij gelijk.
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Beach, hoe staat het met je gains?quote:
Gaat prima tegenwoordig, elke week gewicht erbij en m'n kleding gaat steeds losser zitten.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Beach, hoe staat het met je gains?
Nice, nog wel hetzelfde schema toch? Nog cardio toegevoegd?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat prima tegenwoordig, elke week gewicht erbij en m'n kleding gaat steeds losser zitten.
En ik zie verschil in de spiegel, die buik gaat weg.
Nog wel maar het is alleen maar AB, ik ga op zoek naar een goed 4dagen schema.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nice, nog wel hetzelfde schema toch? Nog cardio toegevoegd?
Beter zorg je eerst dat je plateau'd op je huidige schema. Kijk dan maar verder, je bent net begonnen manquote:Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog wel maar het is alleen maar AB, ik ga op zoek naar een goed 4dagen schema.
Cardio niet echt, vind ik ook supersaai. Ik fiets al genoeg, soms hardlopen (buiten allebei) en doe wat cardio warming up in de sportschool. No way dat ik daar een half uur op een loopband ga staan
Maar dat is 4x per week squatten nu danquote:Op donderdag 4 april 2013 11:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter zorg je eerst dat je plateau'd op je huidige schema. Kijk dan maar verder, je bent net begonnen man
4x per week squatten lijkt me niet de bedoeling.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat is 4x per week squatten nu dandat vind ik wel veel hoor.
Ik heb nooit 4x per week in de sportschool getraind maar wellicht dat dit een redelijke opzet is:quote:Op donderdag 4 april 2013 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat is 4x per week squatten nu dandat vind ik wel veel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer de eersten in goede form te doen, wanneer het meer lukt negatives doen totdat die niet meer lukken. Blijven proberen, het wordt vanzelf beterquote:Op donderdag 4 april 2013 11:39 schreef Beach het volgende:
Ziet er netjes uit.
Ben benieuwd of ik chinups kan
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan ik ergens terugvinden hoelang die LIF ban is?
De zomer komt eraan, ik wil nog goede creme's hebben voor mijn huid, weten hoe ik een sixpack krijg, wat de beste pillen tegen tegen hooikoorts zijn, weten hoe ik mijn tanden nog witter krijg en een dikke tattoo laten zetten.
Je kan beter hierheen gaanquote:Op donderdag 4 april 2013 13:23 schreef nickhguitar het volgende:
Boys!
Ik heb tips nodig van jullie kant. Na een periode te zijn gestopt wil ik het fitnessen weer oppakken, ik ben inmiddels gestopt met mijn huidige sport en kan me dus richten op de fitness. Ik wil dit zo'n 3x per week gaan doen, daarnaast wil ik nog wat gaan wielrennen.
Het probleem is echter dat ik met recht een ecto ben. Ik heb wel een klein beetje buikvet maar ben voor de rest vrij dun (en lang), het probleem is dat ik ook moeilijk aankom, zeker in spiermassa.
Wat moet ik vooral doen (en wat moet ik vooral eten) om een beetje breder te kunnen worden? Misschien eet ik ook wel niet genoeg, vaak kan ik niet 3x in de week met dezelfde intensiteit trainen omdat ik de 2de en 3de keer nog moe ben van de 1ste keer.
Grt.
Klinkt misschien wat lafjes, maar ik heb geen zin om me 14 pagina's in te lezen in voeding en dat soort dingen. Daarnaast heb ik de ballen verstand van eiwitten vetten en proteines of wat dan ook. Wat zijn over het algemeen de dingen die ik wél binnen moet krijgen? Ik snap dat ik snoep/chips beter kan mijdenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:25 schreef seto het volgende:
[..]
Je kan beter hierheen gaan
SPT / [Bodybuilding] #337 TEST/TREN/ANA MAXIMUM MUSCLE CYCLE 2000
En vooral de OP goed lezen.
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:23 schreef nickhguitar het volgende:
Boys!
Ik heb tips nodig van jullie kant. Na een periode te zijn gestopt wil ik het fitnessen weer oppakken, ik ben inmiddels gestopt met mijn huidige sport en kan me dus richten op de fitness. Ik wil dit zo'n 3x per week gaan doen, daarnaast wil ik nog wat gaan wielrennen.
Het probleem is echter dat ik met recht een ecto ben. Ik heb wel een klein beetje buikvet maar ben voor de rest vrij dun (en lang), het probleem is dat ik ook moeilijk aankom, zeker in spiermassa.
Wat moet ik vooral doen (en wat moet ik vooral eten) om een beetje breder te kunnen worden? Misschien eet ik ook wel niet genoeg, vaak kan ik niet 3x in de week met dezelfde intensiteit trainen omdat ik de 2de en 3de keer nog moe ben van de 1ste keer.
Grt.
Dit. Bij de laatste reacties zit iemand met soortgelijk probleem. Daarbij staat ook wel wat te eten.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:25 schreef seto het volgende:
[..]
Je kan beter hierheen gaan
SPT / [Bodybuilding] #337 TEST/TREN/ANA MAXIMUM MUSCLE CYCLE 2000
En vooral de OP goed lezen.
- BB Cream van Niveau, let wel op dat je een tint pakt die goed bij je huid past en niet aan te raden wanneer je een wat vettere huid hebt omdat het dan snel vlekkerig wordt.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan ik ergens terugvinden hoelang die LIF ban is?
De zomer komt eraan, ik wil nog goede creme's hebben voor mijn huid, weten hoe ik een sixpack krijg, wat de beste pillen tegen tegen hooikoorts zijn, weten hoe ik mijn tanden nog witter krijg en een dikke tattoo laten zetten.
- Tanden professioneel laten bleken bij de tandarts of mondhygiënist. Tandpasta's, bleekmiddelen en dat soort spul wat je bij de drogist en Kruidvat kunt kopen werkt nooit goed. Beste is gewoon professioneel laten doen.quote:Heb je lange tijd last van de meeste van de genoemde symptomen? ---> Cetirizine / Levocetirizine
Heb je lange tijd last van vrijwel uitsluitend neusklachten? ---> Azelastine
Weet je goed wanneer je klachten beginnen en ben je punctueel met medicijninname? ---> Cromoglicinezuur
Ben je zwanger of geef je borstvoeding? ---> Cromoglicinezuur
Heb je alleen sporadisch hooikoortsklachten? ---> Xylometazoline / Oxymetazoline
Ja vrind je zal toch wat moeten lezen, we gaan je niet alles voorkauwenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Klinkt misschien wat lafjes, maar ik heb geen zin om me 14 pagina's in te lezen in voeding en dat soort dingen. Daarnaast heb ik de ballen verstand van eiwitten vetten en proteines of wat dan ook. Wat zijn over het algemeen de dingen die ik wél binnen moet krijgen? Ik snap dat ik snoep/chips beter kan mijden
Magere kwark, pindakaas, kipfilet, tonijn, kalkoenfilet, zalm, ongezouten noten, biefstuk, bruin brood vol vezels, havermout, brinta, bananen, veel (groene) groente, tarwerijst (zilvervlies) whey shakes na trainen zijn een redelijk begin.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Klinkt misschien wat lafjes, maar ik heb geen zin om me 14 pagina's in te lezen in voeding en dat soort dingen. Daarnaast heb ik de ballen verstand van eiwitten vetten en proteines of wat dan ook. Wat zijn over het algemeen de dingen die ik wél binnen moet krijgen? Ik snap dat ik snoep/chips beter kan mijden
Haha nice bro! Dank!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
- BB Cream van Niveau, let wel op dat je een tint pakt die goed bij je huid past en niet aan te raden wanneer je een wat vettere huid hebt omdat het dan snel vlekkerig wordt.
- Minder eten
- Hangt natuurlijk van de symptomen af, die zou je eerst moeten posten. Maar om het je makkelijker te maken heb ik hier een overzicht gepost:
[..]
- Tanden professioneel laten bleken bij de tandarts of mondhygiënist. Tandpasta's, bleekmiddelen en dat soort spul wat je bij de drogist en Kruidvat kunt kopen werkt nooit goed. Beste is gewoon professioneel laten doen.
Het is duur, maar kijk ook even naar je zorgverzekering. Er zijn bepaalde pakketten die dit vergoeden. Kijk hiervoor naar de code voor de behandeling of neem hierover contact op met je zorgverzekeraar. E90 voor eerste behandeling inwendig bleken, E95 voor vervolgbehandelingen. E97 voor uitwendig bleken (per kaak).
- Geen idee, ik ben geen tattoosjonnie
Hier heb je helemaal geen LIF voor nodig
Eens met die jongen, op de creme en bleken na. Die cremepjes van de drogisten zijn onzin, vraag het maar iedere dermatoloog. Verder is thuis bleken ook een (even effectieve en goedkopere) oplossing. Je laat een bitje aanmaken bij de tandarts en koopt bleekgel. S nachts je bitje met bleekgel in en na 2 weken heb je een fantastisch resultaat (en heb je 150-200 euro bespaart).quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn ze onzin vanuit dermatologisch aspect. Maar als hij een basic creme wil om zijn huid wat egaler te krijgen is BB cream best okay.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Eens met die jongen, op de creme en bleken na. Die cremepjes van de drogisten zijn onzin, vraag het maar iedere dermatoloog. Verder is thuis bleken ook een (even effectieve en goedkopere) oplossing. Je laat een bitje aanmaken bij de tandarts en koopt bleekgel. S nachts je bitje met bleekgel in en na 2 weken heb je een fantastisch resultaat (en heb je 150-200 euro bespaart).
Ik gebruik soms oogroller van Garnier wanneer ik er echt als een zombie uitzie door de donkere kringenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Niet dat ik echt crèmes gebruik en mijn tanden ga bleken eigenlijk.
Je zal toch even wat inspanning moeten leveren om je in te gaan lezen.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom magere kwark (of melk) aanraden aan een rasecto?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Magere kwark, pindakaas, kipfilet, tonijn, kalkoenfilet, zalm, ongezouten noten, biefstuk, bruin brood vol vezels, havermout, brinta, bananen, veel (groene) groente, tarwerijst (zilvervlies) whey shakes na trainen zijn een redelijk begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |