ow ja, maar waarom jij speciaal?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet van mijn sportschool van een gast die daar ook sport.
Hij heeft mij een keer horen praten met iemand over mijn eet en trainschema.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ow ja, maar waarom jij speciaal?
Ik ben naast de weightgainers ook meer en beter gaan eten dus dat moet goedkomenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je niet beter normaal leert eten, ben je je vet binnen een maand weer kwijt. Tenzij je de rest van je leven op weightgainers ( = poedersuikers + poedereiwitten) wil leven.
Smooth gamequote:Op donderdag 4 april 2013 01:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij heeft mij een keer horen praten met iemand over mijn eet en trainschema.
Heh; zo erg is het allemaal niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:48 schreef star_gazer het volgende:
Zeg godenzonen, wat is deze nu weer? Mods? Sluiten? Lol wut?
Oorlogje met 'gezond slank' aka de pro-ana club?
Ik ben nog geen 30. Misschien klopt het wel!quote:Op donderdag 4 april 2013 09:38 schreef Kerol het volgende:
Motherfucker, dit meen je niet.
Zat zonet een gesprek mee te luisteren in de bus (ov) en een gast zei: ja ik doe ook beetje aan trainen maar die shakes gebruik k niet joh, dan ben je met je dertigste serieus al dood, zo ongezond is dat
Heb ze maar aangekeken met eenhoofd.
Zyzz ging ook voor zijn 30ste dood, volgens mij heeft hij gelijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:38 schreef Kerol het volgende:
Zat zonet een gesprek mee te luisteren in de bus (ov) en een gast zei: ja ik doe ook beetje aan trainen maar die shakes gebruik k niet joh, dan ben je met je dertigste serieus al dood, zo ongezond is dat
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:40 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6536080/9cb18d7f/gangzwemmen.html
Nieuwe workout voor mijn benen gevonden.
Gaat ze geen beter uitzicht van krijgen, paar van die "paas eieren" boven je gezicht te bungelen.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:48 schreef kaasplankje het volgende:
Tja vrouwen hebben vaak ervaring met zo'n standje.
Ik moest lachen, ziet er grappig uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:40 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:38 schreef Kerol het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 30. Misschien klopt het wel!
als je zelf maar goed uitzicht heb togquote:Op donderdag 4 april 2013 10:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gaat ze geen beter uitzicht van krijgen, paar van die "paas eieren" boven je gezicht te bungelen.
True.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als je zelf maar goed uitzicht heb tog
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zyzz ging ook voor zijn 30ste dood, volgens mij heeft hij gelijk.
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Beach, hoe staat het met je gains?quote:
Gaat prima tegenwoordig, elke week gewicht erbij en m'n kleding gaat steeds losser zitten.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Beach, hoe staat het met je gains?
Nice, nog wel hetzelfde schema toch? Nog cardio toegevoegd?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat prima tegenwoordig, elke week gewicht erbij en m'n kleding gaat steeds losser zitten.
En ik zie verschil in de spiegel, die buik gaat weg.
Nog wel maar het is alleen maar AB, ik ga op zoek naar een goed 4dagen schema.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nice, nog wel hetzelfde schema toch? Nog cardio toegevoegd?
Beter zorg je eerst dat je plateau'd op je huidige schema. Kijk dan maar verder, je bent net begonnen manquote:Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog wel maar het is alleen maar AB, ik ga op zoek naar een goed 4dagen schema.
Cardio niet echt, vind ik ook supersaai. Ik fiets al genoeg, soms hardlopen (buiten allebei) en doe wat cardio warming up in de sportschool. No way dat ik daar een half uur op een loopband ga staan
Maar dat is 4x per week squatten nu danquote:Op donderdag 4 april 2013 11:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter zorg je eerst dat je plateau'd op je huidige schema. Kijk dan maar verder, je bent net begonnen man
4x per week squatten lijkt me niet de bedoeling.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat is 4x per week squatten nu dandat vind ik wel veel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |