In seizoen 14 zat hij eerst met Benjamin in die grot, waardoor ze beste vrienden werden. Vervolgens ging hij werken voor Ludo.quote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was dat toen hij dat verschrikkelijke mens nog aftuigde ?
Die vader van Vicky was er ook zo een nu die vriendin van jef en Tim.
50 euro bij RTL, 34,95 euro bij Beeld en Geluid... Maar Beeld & Geluid bewaart enkel Publiek omroep-materiaal en wat ze verder krijgen van de commerciëlen. Die hebben de GTST-specials niet.quote:Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zijn ze niet te bestellen bij het Beeld & Geluid-archief? Ook bespottelijk duur overigens, maar goed
De cliffhanger van seizoen 14 was briljant, toen hij voor Ludo werktequote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Naar mijn mening was Ray een klootzak, tot hij samen met Benjamin in de grot belandde. Toen werd hij een tof personage vond ik, tot het gedoe met Dennis om De Koning en daarna de verhaallijn met het klooster; toen sloeg hij compleet door
Ik heb altijd gedacht dat Pascale door alle omstandigheden zogenaamd moest 'doordraaien', maar dat kwam naar mijn idee te abrupt en te onverwacht. In eerste instantie vond ik Pascale ook echt iets snoezigs meedragen en toen dus bleek dat ze werd geslagen door Ray was het zielig... En inderdaad, toen Benjamin en Ray verdwenen veranderde ze in een draak. Het staat me ook nog helder voor de geest hoe ze reageerde toen ze Benjamin en Ray weer zag: "Nee, dat kan niet." en ze liep zo weer de ziekenhuiskamer uit.quote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Pascale begon heel lief en heel leuk, maar toen Benjamin met Ray verdween werd ze plotsklaps het andere uiterste en daarna heeft dat zich niet hersteld.
Cleo was er toen allang uit. Was het niet met Yasmin? Staat me vaag iets van bij dat ze Morris toen ook probeerden te verleiden.quote:Op maandag 8 april 2013 09:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Robert had toen een trio met Cleo en Pascale toch?
Betty Sue is niet geweldig mijn inziens, maar zeker niet verschrikkelijk. Altijd beter dan namen als Spijker, Splinter, Vlinder, Bink en noem er zo nog maar een paar.quote:
De allerlaatste scène van Benjamin, met Pascale die als engel Benjamin meenam voor de ogen van meneer Harmsen... Dát vond ik wel touching.quote:Op maandag 8 april 2013 09:05 schreef PeterKelder het volgende:
Pascale heeft (toen Benjamin en Ray in de grot zaten) toch ook eens het bed met Robert gedeeld? Tenminste, als ze het bed hebben bereikt
Het is trouwens best jammer dat er zo weinig van seizoen 14 online staat, behalve de filmpjes die destijds op de GTST-site te zien waren. Zou best meer willen zien van de periode dat Benjamin en Ray in de grot zaten, en de zaak van Pascale's moord
Heb ik ook heel lang gedacht hoor. Maar ik moet zeggen dat het origineel in beeld is gebracht en met een goed karakter, een spontaan en vrolijk personage en notabene iemand die een ander (Yasmin) van de dood redde. Die verdiende wel een exit met fanfare en grote trom.quote:Op maandag 8 april 2013 15:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dat gedoe met Benjamin als geest sprak mij ook niet zo aan hoor. GTST is een soap en geen supernatural/science fiction serie.
Dan als nog toch?! Mijn moeder is de allerliefste! Bianca doet ook super tof en dan flikt die *$£%#*}]*^#£#$ het om zen enige moeder die jaren lang voor hem (heeft ge)zorgt op de grond te gooien?! Serieus jongens wrm?! Is cocaïne echt zo hard?! Ik zou dat never never never never ever ever ever dat doen bij mijn moeder!!! Serieus gwn echt afschuwelijk!quote:Op zondag 7 april 2013 13:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Erg spijtige grap, inderdaad.
[..]
Dat weet ik dus ook niet, hij is vrij vaak bij Rikki waardoor ik dacht dat hij daar woonde en gewoon met regelmaat bij de Bouwhuisjes op visite kwam. Maar wellicht slaapt hij gewoon bij Rikki en woont hij nog wel daar, geen idee, maakt ook niet uit.
[..]
Ik ook niet, maar wellicht is je kijk daarop op dat moment anders als je nou eenmaal verslaafd bent.
[..]
Belooft helaas in mijn ogen nog niet veel bijzonders.
neequote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Heaven7 het volgende:
Pff ben ik de enige die de entree van Frederiek maar random vindt met der gejengel?
Gelukkig is dit maar een soap en dus nep, maar wel een voorbeeld voor hoe het niet moetquote:Op maandag 8 april 2013 16:34 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Dan als nog toch?! Mijn moeder is de allerliefste! Bianca doet ook super tof en dan flikt die *$£%#*}]*^#£#$ het om zen enige moeder die jaren lang voor hem (heeft ge)zorgt op de grond te gooien?! Serieus jongens wrm?! Is cocaïne echt zo hard?! Ik zou dat never never never never ever ever ever dat doen bij mijn moeder!!! Serieus gwn echt afschuwelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |