quote:Op zondag 7 april 2013 13:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die van de week daarna zijn een stuk spannender:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat we dat RTL 4 logo niet op de box krijgen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 7 april 2013 14:17 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8 kent ook de terugkeer vanVind je het zo'n mooi logo dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat we dat RTL 4 logo niet op de box krijgen.![]()
Ik vond al die viertjes mooi, maar deze kende ik gewoon nog het beste.quote:
Ikzelf vond dit logo ook wel het mooiste, net als die daarvoorquote:Op zondag 7 april 2013 14:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond al die viertjes mooi, maar deze kende ik gewoon nog het beste.
Het logo wat hierna kwam vond ik niks.
Dat kan ik me nog wel herinneren ja. Volgens mij is dat niet lang zo geblevenquote:Op zondag 7 april 2013 14:27 schreef Frey het volgende:
Op de eerste dag met dit logo, was de 4 nog oranje in beeld.
[ afbeelding ]
Dat zwart-oranje logo was dan ook één van de dingen waarmee RTL4 zich een jonger imago wilde geven. Daarmee kwam ook het verval van de grote amusementshows zoals Wie Ben Ik? of de Surpriseshow, en de komst van de "algemene aftiteling" zoals we die nu ook al jaren kennen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond dat eerste logo (die soms ook in het rood verscheen) het allermooiste. Het logo dat ze kregen in 1999-2000, vond ik echt een beetje plastic-fantastic nietzeggend en wanna be modern. Het huidige logo vind ik wel weer prima.
Edit, plaatjes voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
Mooi
[ afbeelding ]
Mooi
[ afbeelding ]
Spuuglelijk
Alles daarna: prima.
Jammer vind ik dat altijd, dat verjongen, wat was de reden dat ze voor het huidige logo kozen? Wilden ze zich weer richten op een ouder publiek?quote:Op zondag 7 april 2013 18:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zwart-oranje logo was dan ook één van de dingen waarmee RTL4 zich een jonger imago wilde geven. Daarmee kwam ook het verval van de grote amusementshows zoals Wie Ben Ik? of de Surpriseshow, en de komst van de "algemene aftiteling" zoals we die nu ook al jaren kennen.
Eigenlijk kun je stellen dat niet alleen GTST, maar ook RTL4 na 1999 compleet veranderde
Nee, meer omdat ze destijds hun zendergroep beter wilden profileren, vanwege de komst van Talpa. Daarom kregen alle RTL-zenders destijds hetzelfde logo, met als enige verschil het cijfer. Daarnaast verdween Yorin en veranderde dat in RTL7 (de nieuws/sport/mannenzender), terwijl Yorin een soort van "doorstart" maakte in het nieuwe RTL5, wat zich op jongeren ging richten.quote:Op zondag 7 april 2013 19:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer vind ik dat altijd, dat verjongen, wat was de reden dat ze voor het huidige logo kozen? Wilden ze zich weer richten op een ouder publiek?
Jos Bergenhenegouwenquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 14:17 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8 kent ook de terugkeer vanHopelijk wel Jos Bergenhenegouwen in de tussendoor-voiceover bij aflevering 1500. Dat was briljant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat we dat RTL 4 logo niet op de box krijgen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Dat zal wel nietquote:Op zondag 7 april 2013 19:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hopelijk wel Jos Bergenhenegouwen in de tussendoor-voiceover bij aflevering 1500. Dat was briljant.
Ik heb alleen de tweede afleveringquote:Op zondag 7 april 2013 19:24 schreef Frey het volgende:
Heeft trouwens nog steeds niemand die 10 jaar specials?
Ik denk erover via RTL zo'n uitzending op te vragen. Moet ik alleen wel exacte uitzenddata voor hebben. En centen, want reteduur.quote:Op zondag 7 april 2013 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb alleen de tweede afleveringAls het lukt, zal ik deze in de meivakantie online zetten.
Zijn ze niet te bestellen bij het Beeld & Geluid-archief? Ook bespottelijk duur overigens, maar goedquote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk erover via RTL zo'n uitzending op te vragen. Moet ik alleen wel exacte uitzenddata voor hebben. En centen, want reteduur.
Sebastiaan Labrie schoolvoorbeeld van toffe acteur met kut personage.quote:Op zondag 7 april 2013 14:27 schreef Frey het volgende:
Op de eerste dag met dit logo, was de 4 nog oranje in beeld.
[ afbeelding ]
In seizoen 14 was het wel een tof personage.quote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sebastiaan Labrie schoolvoorbeeld van toffe acteur met kut personage.
Naar mijn mening was Ray een klootzak, tot hij samen met Benjamin in de grot belandde. Toen werd hij een tof personage vond ik, tot het gedoe met Dennis om De Koning en daarna de verhaallijn met het klooster; toen sloeg hij compleet doorquote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sebastiaan Labrie schoolvoorbeeld van toffe acteur met kut personage.
Was dat toen hij dat verschrikkelijke mens nog aftuigde ?quote:Op zondag 7 april 2013 20:03 schreef Frey het volgende:
[..]
In seizoen 14 was het wel een tof personage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |