And so it begins.quote:Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef Jovatov het volgende:
Inmiddels ook opgepikt door NOS:
http://nos.nl/artikel/491(...)ternetbankieren.html
Maar mensen kunnen dus ook niet pinnen in de winkels, dus het is volgens mij meer dan alleen het verkeerd saldo te zien krijgen.
The Horror Continuesquote:
En dit iddquote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef mega-worstje het volgende:
Op app kan ik er in, en alles staat er nog op
quote:Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
http://www.spitsnieuws.nl(...)massaal-geld-bij-ingquote:Honderden klanten van ING melden dat massaal geld wordt afschreven van hun bankrekening, zonder dat daar een verklaarbare reden voor is. Op Twitter spreken sommige mensen over enkele tientjes, anderen zijn duizenden euro kwijt. Het bedrag is verdwenen, maar staat niet tussen de afschrijvingen.
Gek genoeg melden andere mensen dat ze juist geld erbij hebben gekregen.
Begin van de middag waarschuwde ING voor een mogelijke storing in het betalingsverkeer. Of dat hier aan ligt, wordt uitgezocht. De website van ING is - evenals de klantenservice - onbereikbaar.
You in the jungle baby. / Wake up. TIME TO DIEEEE!quote:
Ik zit in het hoofdkantoor en kan je melden, het is een complete chaos.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:34 schreef mega-worstje het volgende:
wie gaat er ff langs t hoofdkantoor om ons op de hoogte te brengen?
zoveel geld op 1 bank hebben staanquote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef spierbal het volgende:
Nu allemaal klachten indienen waar jouw 320.000,00 spaargeld is gebleven
Ik zit in het bestuur en mijn 5 mobieltjes gaan constant af.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zit in het hoofdkantoor en kan je melden, het is een complete chaos.
gr gr ING hoofdkantoor, Amsterdam.
Ja op dit moment jaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
zoveel geld op 1 bank hebben staan
Beter verspreiden over alle maffiosi bankenj a.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
zoveel geld op 1 bank hebben staan
jij snapt tquote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter verspreiden over alle maffiosi bankenj a.
Leeuwardenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zit in het hoofdkantoor en kan je melden, het is een complete chaos.
gr gr ING hoofdkantoor, Amsterdam.
Maar jij hebt het waarschijnlijk uitgegeven want vrouw.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef yavanna het volgende:
Bij mist er ook geld, maar gelukkig niet dusdanig veel om voor lul te staan bij het willen afrekenen.
Meer ''klagers''.
Ja in deze tijden niet fatsoenlijk spreiden is debiel.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja op dit moment ja
3,2 ton veel noemen
Gewoon uitzetten, heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit in het bestuur en mijn 5 mobieltjes gaan constant af.
gr gr
Directie ING.
Vrouw genoeg om geen geld aan ''niets'' kwijt te willen zijn, zoals nu het geval is.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar jij hebt het waarschijnlijk uitgegeven want vrouw.
twitter:INGnl_webcare twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:38:42@vincent1903 klopt, je saldo is juist. De bij- en afschrijvingen worden alleen vertraagd verwerkt. ^Roy reageer retweet
hahahah die zijn gekquote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Pino112 het volgende:
twitter:INGnl_webcare twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:38:42@vincent1903 klopt, je saldo is juist. De bij- en afschrijvingen worden alleen vertraagd verwerkt. ^Roy reageer retweet
Is godverdomme niks van waar, als er iemand nauwkeurig is in het bijhouden van saldo en inkomsten/uitgaven ben ik het wel, en ik mis gewoon geld nuquote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Pino112 het volgende:
Roy kan zo de politiek in. Niets aan de hand mensen en zo wel, dan ligt het niet aan ons.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Pino112 het volgende:
Wat is een kiwi?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:48 schreef mega-worstje het volgende:
UPDATE
In Griekenland zijn zakken geld gevonden met daarop een oranje leeuwtje. Zo meld een verbaasde Griek die zijn kiwi aan het uitlaten was.
Bij sommigen schijnt het te gaan om duizenden euro's, bij mijn broer gaat het om een paar tientjes. Dus het verschilt wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef Sandersson het volgende:
Gewoon kei hard kop in het zand steken. Saldo is juist. Denk dat die mensen dat allemaal verzinnen. Hoe ga je het in godsnaam hard maken dat je wel een bedrag op de rekening had en dit (zonder dat dit in de bij- en afschrijvingen staat) nu weg is.
Zie het alweer gebeuren hoor. Lees wel dat het bij iedereen ongeveer 300 is. Bij mij ook (iets meer 330 ofzo)
Hoe laat je die uit dan????quote:
hoe kun je zoiets serieus nemen..quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe laat je die uit dan????
Hij zal wel zo'n vogel bedoelen, maar die komen uit alles behalve uit Griekenland.
Duizenden euro's. tering he. Diep van binnen weet je wel dat het hersteld wordt, maar vooral de reacties van ING via twitter zijn schrijnend. Laat dan gewoon even een periode van stilte om daarna met een officieel bericht te komen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bij sommigen schijnt het te gaan om duizenden euro's, bij mijn broer gaat het om een paar tientjes. Dus het verschilt wel.
Wanneer komt ING met een degelijk bericht?
Kwestie van prioriteiten..quote:Op woensdag 3 april 2013 16:58 schreef Farenji het volgende:
Ze hebben honderden miljoenen over voor de juiste topmanagers maar hun ICT lijkt soms wel op een pentium in de bezemkast van Henk de internetmedewerker te draaien.
Je bedoelt dat ze bijvoorbeeld een volle tank benzine gepind, vrolijk daarna nog een keer inhouden op de rekening?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:59 schreef Chadi het volgende:
Ik was toen straks inderdaad ruim 5-6 ruggen kwijt. En het kan ook wel dat ze vorige boekingen nogmaals af gingen boeken of zo.
Jezus, ik zou zoiets bijna fantastisch willen noemen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef DeRakker. het volgende:
Ik zie net dat er 450 euro is bijgeschreven zonder reden...
Daar lijkt het wel op. Kan er nu niet bij om precies te rekenen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:01 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze bijvoorbeeld een volle tank benzine gepind, vrolijk daarna nog een keer inhouden op de rekening?
Zou bij mij totaal niet logisch zijn dus wellicht is het bij jou toeval.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Kan er nu niet bij om precies te rekenen.
twitter:joostbastmeijer twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:43:43Wauw. Niet alleen online sta ik fors i/d min, ook in de supermarkt. Ben al de derde met een #ING-pas die in de min staat en niet kan pinnen. reageer retweet
Ik had net hetzelfde in de AH.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef Perrin het volgende:
twitter:joostbastmeijer twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:43:43Wauw. Niet alleen online sta ik fors i/d min, ook in de supermarkt. Ben al de derde met een #ING-pas die in de min staat en niet kan pinnen. reageer retweet
Bij mij niet iig.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef Chadi het volgende:
Je kan weer inloggen. Geld lijkt weer in orde bij mij
Het gaat toch nergens over, een storing en heel het internet ontploft.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:14 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Bij mij is het niet hersteld dus weet niet waar je dat glas vandaan haalt
Die lag in het waterquote:Op woensdag 3 april 2013 17:14 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Bij mij is het niet hersteld dus weet niet waar je dat glas vandaan haalt
Bij de ING is het continu raak.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het gaat toch nergens over, een storing en heel het internet ontploft.
Ik vind het oke als je zo relaxed in het leven staat. Bij mij gaat het om paar honderd euro, maar bij sommige om duizenden euro's. Sorry, zal aan mij liggen, maar ik zit dan niet heel chill tot dat het opgelost is!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het gaat toch nergens over, een storing en heel het internet ontploft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |