And so it begins.quote:Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef Jovatov het volgende:
Inmiddels ook opgepikt door NOS:
http://nos.nl/artikel/491(...)ternetbankieren.html
Maar mensen kunnen dus ook niet pinnen in de winkels, dus het is volgens mij meer dan alleen het verkeerd saldo te zien krijgen.
The Horror Continuesquote:
En dit iddquote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef mega-worstje het volgende:
Op app kan ik er in, en alles staat er nog op
quote:Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
http://www.spitsnieuws.nl(...)massaal-geld-bij-ingquote:Honderden klanten van ING melden dat massaal geld wordt afschreven van hun bankrekening, zonder dat daar een verklaarbare reden voor is. Op Twitter spreken sommige mensen over enkele tientjes, anderen zijn duizenden euro kwijt. Het bedrag is verdwenen, maar staat niet tussen de afschrijvingen.
Gek genoeg melden andere mensen dat ze juist geld erbij hebben gekregen.
Begin van de middag waarschuwde ING voor een mogelijke storing in het betalingsverkeer. Of dat hier aan ligt, wordt uitgezocht. De website van ING is - evenals de klantenservice - onbereikbaar.
You in the jungle baby. / Wake up. TIME TO DIEEEE!quote:
Ik zit in het hoofdkantoor en kan je melden, het is een complete chaos.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:34 schreef mega-worstje het volgende:
wie gaat er ff langs t hoofdkantoor om ons op de hoogte te brengen?
zoveel geld op 1 bank hebben staanquote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef spierbal het volgende:
Nu allemaal klachten indienen waar jouw 320.000,00 spaargeld is gebleven
Ik zit in het bestuur en mijn 5 mobieltjes gaan constant af.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zit in het hoofdkantoor en kan je melden, het is een complete chaos.
gr gr ING hoofdkantoor, Amsterdam.
Ja op dit moment jaquote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
zoveel geld op 1 bank hebben staan
Beter verspreiden over alle maffiosi bankenj a.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
zoveel geld op 1 bank hebben staan
jij snapt tquote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter verspreiden over alle maffiosi bankenj a.
Leeuwardenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zit in het hoofdkantoor en kan je melden, het is een complete chaos.
gr gr ING hoofdkantoor, Amsterdam.
Maar jij hebt het waarschijnlijk uitgegeven want vrouw.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef yavanna het volgende:
Bij mist er ook geld, maar gelukkig niet dusdanig veel om voor lul te staan bij het willen afrekenen.
Meer ''klagers''.
Ja in deze tijden niet fatsoenlijk spreiden is debiel.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja op dit moment ja
3,2 ton veel noemen
Gewoon uitzetten, heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit in het bestuur en mijn 5 mobieltjes gaan constant af.
gr gr
Directie ING.
Vrouw genoeg om geen geld aan ''niets'' kwijt te willen zijn, zoals nu het geval is.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar jij hebt het waarschijnlijk uitgegeven want vrouw.
twitter:INGnl_webcare twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:38:42@vincent1903 klopt, je saldo is juist. De bij- en afschrijvingen worden alleen vertraagd verwerkt. ^Roy reageer retweet
hahahah die zijn gekquote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Pino112 het volgende:
twitter:INGnl_webcare twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:38:42@vincent1903 klopt, je saldo is juist. De bij- en afschrijvingen worden alleen vertraagd verwerkt. ^Roy reageer retweet
Is godverdomme niks van waar, als er iemand nauwkeurig is in het bijhouden van saldo en inkomsten/uitgaven ben ik het wel, en ik mis gewoon geld nuquote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Pino112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |