Zou bij mij totaal niet logisch zijn dus wellicht is het bij jou toeval.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Kan er nu niet bij om precies te rekenen.
twitter:joostbastmeijer twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:43:43Wauw. Niet alleen online sta ik fors i/d min, ook in de supermarkt. Ben al de derde met een #ING-pas die in de min staat en niet kan pinnen. reageer retweet
Ik had net hetzelfde in de AH.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef Perrin het volgende:
twitter:joostbastmeijer twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:43:43Wauw. Niet alleen online sta ik fors i/d min, ook in de supermarkt. Ben al de derde met een #ING-pas die in de min staat en niet kan pinnen. reageer retweet
Bij mij niet iig.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef Chadi het volgende:
Je kan weer inloggen. Geld lijkt weer in orde bij mij
Het gaat toch nergens over, een storing en heel het internet ontploft.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:14 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Bij mij is het niet hersteld dus weet niet waar je dat glas vandaan haalt
Die lag in het waterquote:Op woensdag 3 april 2013 17:14 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Bij mij is het niet hersteld dus weet niet waar je dat glas vandaan haalt
Bij de ING is het continu raak.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het gaat toch nergens over, een storing en heel het internet ontploft.
Ik vind het oke als je zo relaxed in het leven staat. Bij mij gaat het om paar honderd euro, maar bij sommige om duizenden euro's. Sorry, zal aan mij liggen, maar ik zit dan niet heel chill tot dat het opgelost is!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het gaat toch nergens over, een storing en heel het internet ontploft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |