fixed!quote:
Volgens mij werkt dat alleen als er een # voor staat.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:52 schreef laziness het volgende:
V&A hoogt al maanden niet meer automagisch op
Zo staat het niet in de andere topics die wel automagisch ophogen. Of is dat iets wat jij wel en ik niet kan zien? If so, zou je ff willen kijken?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat alleen als er een # voor staat.
Dus #116 ipv 116
Ik zie in de reekstool niets apart, crew heeft daar dezelfde rechten trouwensquote:Op donderdag 4 april 2013 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo staat het niet in de andere topics die wel automagisch ophogen. Of is dat iets wat jij wel en ik niet kan zien? If so, zou je ff willen kijken?
ik zag ook niks geks vandaar.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie in de reekstool niets apart, crew heeft daar dezelfde rechten trouwens
Hij hoogt gewoon niet op. Het topic is al een paar keer achter elkaar nummer 100 geweest en hij telt gewoon niet door.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:56 schreef Troel het volgende:
Misschien gewoon een keer een dubbele telling doen, zodat ie daarna weer goed loopt
Ah ok, dan heeft dat geen nut neequote:Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef laziness het volgende:
[..]
Hij hoogt gewoon niet op. Het topic is al een paar keer achter elkaar nummer 100 geweest en hij telt gewoon niet door.
Waarom haal je alle linkjes er niet gewoon uit? Is sinds de topicchains toch overbodig?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:35 schreef danic het volgende:
Ik heb net een nieuwe topic gemaakt voor de bevallingsverhalen.
Ik zie dat er in de openingspost linkjes staan naar de voorgaande topics, maar dat dat niet meer is gedaan vanaf deel 13. Ik heb net deel 16 geopend.
Is er iemand die dit kan doen? Ik ben namelijk echt stom wat dat betreft
Dat is geopperd, maar de users vonden het zelf fijner om de linkjes er met de datums in te houden zodat het makkelijker is bepaalde vehalen terug te zoeken.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waarom haal je alle linkjes er niet gewoon uit? Is sinds de topicchains toch overbodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |