Eigenlijk vanalles nog wel!quote:Op donderdag 11 april 2013 12:08 schreef danic het volgende:
[..]
Ik wel. Ben je op zoek naar specifiek spul of alles?
Ik kan straks wel ff foto's maken als je wilt.
Ik ga proberen straks nog foto's te maken. Ik geef je wel een seintje!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:52 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk vanalles nog wel!
Ik hou in ieder geval van felle kleurtjes
ik ook 86quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:14 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zal vanmiddag foto's maken, want mn melklarf krijg ik er niet meer in
maak dan ook meteen wat foto's van sexyLexy voor in het fototopicquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:14 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zal vanmiddag foto's maken, want mn melklarf krijg ik er niet meer in
Tuurlijk kan dat. Kan met wandelende takken toch ook?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb je Lex nou in de aanbieding?nou ik wil m wel hoor. *kwartet*
kan ie in een envelop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spijkerbroek, maat 42 (valt groot), Prenatal
Donkerrode skinny, maat 46, H&M
Foto's zijn telefoonfoto's. Kan eventueel wel wat betere foto's maken als daar vraag naar is.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Kan met wandelende takken toch ook?
Ik ben wel nieuwsgierig. Zomerkleding in maat 56/62 gok ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga binnenkort ean haar kleding uitzoeken. Veel is toch het verkeerde seizoen, interesse in meisjes zomerkleding maat 50,56,62,68?
Ik ga kijken of het in het weekend lukt. Ik weet dat er echt een heel gaaf oilily jurkje in zit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:16 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig. Zomerkleding in maat 56/62 gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog een slinger en ballonnen voor "hoera een meisje" (tegen verzendkosten)
En een nieuwe verpakking avent speen, nr3. (Alleen ophalen, ivm kosten pakje to kosten nieuwe spenen)
Mijn man heeft ook de MC op marktplaats gezet. Boekje en verkleiner zitten er ook bij:
http://www.marktplaats.nl(...)cosi-cabrio-fix.html![]()
Had jij ook het slaapzakje binnen?quote:
Ja, vandaag, cute is ie! Ik zal het geld overmaken naar je, was ziek, ben vandaag weer een beetje op de been.quote:
Voor hoeveel mag hij weg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. )
shirtje mt 62/68 50cent
(nieuw. wel uitgewassen)
Noppies shirtje en legging, gebruikt als slaapkleding
mt 74 samen 2euro
rokje hoort bij setje van hierboven
1 euro
Daar kan ik in kamperen.quote:Op maandag 15 april 2013 18:36 schreef lily het volgende:
BH maat J?
Ik wist niet eens dat het bestond...
Er bestaat ook K (en M geloof ik ook nogquote:Op maandag 15 april 2013 18:36 schreef lily het volgende:
BH maat J?
Ik wist niet eens dat het bestond...
quote:Slaapverwekkend voor je baby én jou ? onze wiegjes schommelen en veren, dit lijkt op de bewegingen bekend uit de tijd in de baarmoeder, hierdoor slaapt je baby sneller en beter. En áls hij wakker wordt veert hij zichzelf zo weer naar dromenland. Dus ook goed voor jouw nachtrust.
Natuurlijk en zuiver ? onze wiegen zijn gemaakt van biologische katoen: vrij van gifstoffen, astma- en hypoallergeen.
Ontwikkeling ? het vrij schommelen van de wieg stimuleert het orientatiegevoel van je baby.
Veilig ? onze wiegen voldoen op de relevante onderdelen aan de NEN-1130 veiligheidsnormering.
Dag én nacht ? Kindekeklein wiegjes zijn voor dag én nacht gebruik. Veel slaapplekjes zijn alleen overdag en onder toezicht te gebruiken. Hang de wieg naast je bed en je hebt je kindje altijd dichtbij.
0 ? 9 maanden ? je kunt je wieg gebruiken totdat je kindje zich gaat opdrukken of kan gaan zitten. Dit gebeurt tussen de 4 en 9 maanden.
Ergonomisch ? de hoogte van de wieg is instelbaar.
Anti-reflux ? door de wieg iets scheef te hangen kan reflux (het opgeven van voeding) worden beperkt
Ieder wat wils • hang je wiegje aan het plafond, de standaard of onze hangtak.
Persoonlijk • kies uit de 7 kleuren het hemeltje wat past bij jullie babykamer.
Compleet • de wiegen zijn inclusief een dik matras met afritsbare tijk van biokatoen.
Uniek • onze wiegjes worden in kleine aantallen gemaakt en blijven daarmee exclusief.
Verantwoord • gemaakt in Nederland, in een sociale werkplaats, dus geen kinderarbeid.
Eigentijds • Dutch Design, een stoere maar toch ook lieve hangwieg.
Heb net een heel zwikkie bij de hema gehaald, van de capri's (lekker dun) 2 voor 3 euro... just saying.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:20 schreef innepin het volgende:
Ik ben op zoek naar leggings en maillots in maat 104. Iemand?
Thanks, maar die had ik vorig jaar en ik vond 't ondingenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Heb net een heel zwikkie bij de hema gehaald, van de capri's (lekker dun) 2 voor 3 euro... just saying.
Ik heb deze:quote:Op donderdag 18 april 2013 09:54 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog 1 of 2 lange tuinbroeken liggen, licht gevoerd of spijkerstof?
Maat 74 of 80.
Mag best versleten zijn, want het is voor Huubke om buiten rond te kruipen.
Meisjesbroek is niet zo'n ramp want hij is maar voor achter in de tuinquote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vingino maat 0, dat is 80 geloof ik. Maar ik vind 't zelf meer een meisjesbroek.
Sorry voor de crappy foto trouwens, dat zie ik nu pas.
Welke kleur?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef Marrije het volgende:
Mijn dochter past het appelpakje van Vaenait (ongeveer maat 74) niet meer, iemand interesse?
Dat zijn de goede kleuren! Het is geen heel dik pakje toch, kan nu nog prima? Wat vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
donkerblauw, roze appel voorop en een roze binnenkant van de capuchon met blauwe stippen.
Deze maar dan in (nette) gebruikte staat, niet heel dik en ja prima met dit weer. Ze had m paar dagen geleden nog aan maar ik zag dat het bij de armen net wat te klein wordt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat zijn de goede kleuren! Het is geen heel dik pakje toch, kan nu nog prima? Wat vraag je ervoor?
Is goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze maar dan in (nette) gebruikte staat, niet heel dik en ja prima met dit weer. Ze had m paar dagen geleden nog aan maar ik zag dat het bij de armen net wat te klein wordt.
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item7dbe290872
5 e incl ?
Nee vind ik niet. En daar zat hem gelijk mijn probleem. Hij heeft 'm vorig jaar zomer aangehad en daarna vond ik hem en te licht en te dun, want gewoon katoen, om aan te trekken. En nu de zon eindelijk weer door komt is de romp te kort.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:31 schreef Phaidra het volgende:
Lazi, die laatste!Ik wil 'm! Kan 'ie in elk seizoen? I. kan er voorlopig nog niet in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |