abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124809934

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
If not now, then when.
pi_124810135
Verbosity, ik heb vandaag een nieuwe stretch meegekregen.

Ik moet zelf even bepalen hoe ik mijn arm neerzet. Ik moet hem in ieder geval goed voelen. Weet je hoe deze heet? Kun je mij ook vertellen hoe die andere oefeningen heten?

- Sleeper Stretch
- Op de linkerschouder liggen en horizontaal de arm naar boven en beneden bewegen
- Op mijn buik liggen en mijn schouderbladen naar elkaar toe halen richting de onderste traps en de bovenste moeten ontspannen blijven
- Deze bovenstaande

Thanks. ^O^
If not now, then when.
pi_124810360
YURI JIJ STEROID ABUSING ANAVARKEN GA JE KCALS TELLEN
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:35:06 #4
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124810718
Yuri hunt altijd die lapo jonguh!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124810898
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
*inserts Panzers 'da fuck brah' 13-yo picture*
If not now, then when.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:39:53 #6
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124811015
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
dat van dat varken, geloof ik....
pi_124812908
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:11 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Nee ben niet met een andere sport bezig, voornaamste doel blijft voor mij toch massa. Maar ik vind het leuke aan (power)cleans dat ze zo heerlijk explosief zijn, ik doe daarom meestal na elke training wel een paar setjes, ook al ben ik daarvoor al helemaal kapot.

Zit ook serieus te overwegen om een crossfit achtig iets na mijn trainingen te gaan plakken ipv cardio. Op een niet al te hoog gewicht 20x clean, 20x frontsquat en 20x dl achter elkaar, minuutje rust en dat dan een keer of 3 herhalen. Ik heb namelijk echt een schijthekel aan cardio dus ik moet iets anders verzinnen :P
Ja, precies, lekkere oefening. Zou wel vroeg in je training power cleanen. Techniek is moeilijk en vergroot de kans op blessures dus. Kan je beter een technische minder moeilijke oefening eerst doen.

Je kan ook gewoon minder eten, tenzij je ook een goeie conditie op wilt bouwen.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_124813019
Wat een titel.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:15:47 #9
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_124813152
Dopje niet goed op mn shaker gedaan, watermeloen-protons everywhere.

/liefdagboek
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  dinsdag 2 april 2013 @ 22:23:32 #10
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_124813642
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

*inserts Panzers 'da fuck brah' 13-yo picture*
hoe ging je anavar only cycle?

OT:
laatste tijd gekapt met kcals tellen en wat in gewicht terug gegaan. ;( zo zie je toch maar weer dat het belangrijk is!
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_124814897
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

OT:
laatste tijd gekapt met kcals tellen en wat in gewicht terug gegaan. ;( zo zie je toch maar weer dat het belangrijk is!
Anavar only is voor supahdudes, neem gewoon Test.
pi_124815184
Ik herontdek nu pas voor mezelf hoe motiverend een paar filmpjes kunnen zijn van iemand die hard aan het trainen is. Als de gym nu open zou zijn, zou ik meteen heengaan. :D

IrCute mag haar mond houden :(

En als ik dan zou gaan, dan zou ik zowaar alleen squats doen en abs trainen. Gewoon een beetje hangen aan die bar tussen de cable crossovers en @ random leg raises en consorten doen. Fuck al die weighted crunches. _O_
pi_124815410
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
Ik herontdek nu pas voor mezelf hoe motiverend een paar filmpjes kunnen zijn van iemand die hard aan het trainen is. Als de gym nu open zou zijn, zou ik meteen heengaan. :D

IrCute mag haar mond houden :(

En als ik dan zou gaan, dan zou ik zowaar alleen squats doen en abs trainen. Gewoon een beetje hangen aan die bar tussen de cable crossovers en @ random leg raises en consorten doen. Fuck al die weighted crunches. _O_
Trainingsfilmpjes _O_

Ik kijk wel vaak naar Lee Priest, vooral oudere, man die tattoo in zijn gezicht nu is echt geen porum.

Maar ik ga met een uurtje naar de gym, U mad?
pi_124815470
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Push. het volgende:

[..]

Ja, precies, lekkere oefening. Zou wel vroeg in je training power cleanen. Techniek is moeilijk en vergroot de kans op blessures dus. Kan je beter een technische minder moeilijke oefening eerst doen.

Je kan ook gewoon minder eten, tenzij je ook een goeie conditie op wilt bouwen.
Ik eet ook wel minder nu, maar mijn geweten zegt me dat ik iets moet gaan doen om nog wat extra calorieën te verbranden :P Bovendien is een betere conditie ook niet verkeerd natuurlijk.
pi_124815553
Ik ga binnenkort beginnen met een kettlebell workshop. Als het wat is neem ik aan dat 2x fullbody het beste is? (1x kettlebell 1x barbell/dumbell/cable) Is er iemand hier die al kettlebells gebruikt?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_124815597
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

OT:
Solid gains.
If not now, then when.
pi_124816734
quote:
Waarom 20 reps? Is dit meer op uithoudingsvermogen gericht?
En ik schrok me kappot van die muziek:o lol.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:08:51 #19
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124816888
Shawn Rhoden trainde daarnet bij Kneets :o Hij was wel zo incognito mogelijk met gesloten trainingspak en capuchon op, werd ook gefilmd voor iets. Wel ziek grote gast

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:14:55 #20
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124817213
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef seto het volgende:
Shawn Rhoden
nah, ik schat hem op 1.73m
pi_124817284
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Ik eet ook wel minder nu, maar mijn geweten zegt me dat ik iets moet gaan doen om nog wat extra calorieën te verbranden :P Bovendien is een betere conditie ook niet verkeerd natuurlijk.
Minder kcal in dan uit en je valt wel. Denk ook wel dat het gezonder is meer kcal in en meer uit te leveren dan minder kcal in en minder uit. Denk ook dat je dan beter je gains kan behouden. Beter conditie is ook lekker.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:31:39 #23
147172 THEFXR
Alpha Bear
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:34:02 #24
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_124818134
quote:
is god bodibildders
Deathlift or Die.
pi_124818334
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef seto het volgende:
Shawn Rhoden trainde daarnet bij Kneets :o Hij was wel zo incognito mogelijk met gesloten trainingspak en capuchon op, werd ook gefilmd voor iets. Wel ziek grote gast

[ afbeelding ]
Nice! Niet even lastiggevallen op een dood moment? Ben wel benieuwd hoeveel die gasten eten enzo.

Wat hebben die prof-BB'ers altijd grote benen trouwens, wat hebben die quads veel groeipotentie zeg. Verbaas me er vaak echt over hoeveel vlees daar eigenlijk uitsteekt. :')

Al hoewel, meeste bovenbeenmassa is quads toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')